Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Autosalon Ženeva: Škoda Octavia - Nový motor 1,6 TDI CR (77 kW) pro Greenline i běžné modely

27 komentářů

Avatar - Pierro
Pierro
Tak přátelé co vy na tenhle motůrek?? 😉
Avatar - ryman
ryman
co by? snad to nebereš jako revoluci na poli pohonu automobilů :no: navíc nazývat "greenline" auto s naftovým motorem a vůbec spalovacím motorem mi přijde jako pěkná zhovadilost... 😒 :no:
Avatar - Pierro
Pierro
o revoluci tu zatím plácáš jen ty... 😄
Avatar - ryman
ryman
snad jses hned neurazil... 😲
Avatar - Pierro
Pierro
proč bych se měl urážet?? 😉
Avatar - ryman
ryman
jen, že jsi tak e😜licitně zareagoval... což mně docela zaskočilo... to je fuk.. 😉
IPace
my nato nic, je to jen dalsi zpusob jak z lidi vytahnout par penizku navic za nic, vlastne za oznaceni zelene-lajna :-!
webpaja
...jedna se o desetinky, ale proc je nova 1,6 pomalejsi nez puvodni staroch? Tezsi by byt nemela, snad tedy jen velmi tezke prevody.
Avatar - Pierro
Pierro
Taky mě to napadlo. Horší parametry tenhle motor jen zbytečně v očích mnoha běžných zákazníků budou oproti starému chrochtovi PDI znevýhodňovat...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vzhledem k tomu, že snížili (zaplať pán bůh) i kompresní poměr, tak odhaduji, že ty ojnice nechali původní z 1,9 TDI PD. Vypadá to, že udělali "jenom" novou klikovku a 16-ti ventilovou hlavu upravili z 2,0 TDI CR.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neznám konkrétní hodnoty, jen volně narážím na informaci o snížení kompresního poměru, který mají dieselové PD motory VW abnormálně vysoký. Když snížím kliku a nechám stejnou ojnici, zvětší se mi spalovací prostor ve válci (sníží se kompresní poměr) a motor nebude mít tak tvrdý chod, což je současný trend ve vývoji všech nových dieselových motorů.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dost dobre nechapu proc tenhle motor nedostane i Yeti? Nebylo by to lepsi nez ta nejslavsi 2,0 TDI?
Avatar - ryman
ryman
yeti měl původně dostat 5.0 V10 TFSI z RS6 >😁 >😒] >😒] :yes:
oIoo
...včera na sat ho ukazovali naladěný na 730 kobyl >😁 :yes:
Avatar - positivemind
positivemind
Tak takového Jeťáka bych si koupil. V základní verzi samozřejmě, za 600.000,- Kč a dalších 600.000 bych vrážel ročně do provozu >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... což ale jeho užitnou hmotnost snížilo na úroveň dětského kočárku, takže projekt byl zastaven ... ;-\
Zajímavý nápad, to bych hned bral. >😁 :yes:
Yazaman
Není v té tabulce v článku chyba u spotřeby "grýnlajnu"? Pokud ne, tak budou mít v markentingu fakt šichtu, aby vůbec nějaké prodali. Tipuju totiž, že za ty hezké nálepky a bílou barvu si budou účtovat tak 15 až 20 tisíc . >😒]
Avatar - iudex
iudex
Rovnaký výkon a rovnaký krútiaci moment ako 1,9, nizsia hmotnost, a napriek tomu horsie zrýchlenie a nizsia maximálka? No neviem. Inak cakal som vacsiu úsporu hmotnosti 1,6-ky oproti 1,9-ke, nez 5 (slovom: päť) kíl. Ale zaplat Pánboh za takýto pokrok, Octavia ho potrebuje ako sol.
fabiahtp
Chybí mi zde podstatná informace jestli už má motor konečně rozvodový řetez a ne řemen, neví někdo?
Charlie
Snad dojde ke snizeni emisi, jinak moc nechapu smysl tohoto motoru.
shark11
ale obrovský skok pre Škodu : ).
ZocelenyDrapalik
>😁 >😁 Trefne.
Odkud já už tuhlu hlášku znám?