Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autosalon Ženeva: Škoda Octavia - Nový motor 1,6 TDI CR (77 kW) pro Greenline i běžné modely

Ve stínu premiéry Škody Yeti a dalších vizuálně atraktivních exponátů bude v Ženevě k vidění dlouho očekávaný nástupce motoru 1,9 TDI PD.
Zpět na článek
3. 3. 2009 08:15
3. 3. 2009 09:41
3. 3. 2009 09:45
3. 3. 2009 10:31
3. 3. 2009 10:49
3. 3. 2009 17:55
3. 3. 2009 10:43
3. 3. 2009 08:35
3. 3. 2009 08:40
3. 3. 2009 10:16
neregistrovaný "nrV"
3. 3. 2009 21:23
neregistrovaný "nrV"
3. 3. 2009 10:16
neregistrovaný "Eman"
3. 3. 2009 10:40
3. 3. 2009 17:51
4. 3. 2009 11:36
4. 3. 2009 12:25
4. 3. 2009 23:37
neregistrovaný "Horways"
3. 3. 2009 12:48
3. 3. 2009 15:00
4. 3. 2009 23:38
neregistrovaný "Horways"
Avatar - Pierro
3. 3. 2009 08:15
grýnlajn
Tak přátelé co vy na tenhle motůrek?? ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - ryman
3. 3. 2009 09:41
Re: grýnlajn
co by? snad to nebereš jako revoluci na poli pohonu automobilů :no: navíc nazývat "greenline" auto s naftovým motorem a vůbec spalovacím motorem mi přijde jako pěkná zhovadilost... :-( :no:
Avatar - Pierro
3. 3. 2009 09:45
Re: grýnlajn
o revoluci tu zatím plácáš jen ty... :-)
Avatar - ryman
3. 3. 2009 10:31
Re: grýnlajn
snad jses hned neurazil... :-O
Avatar - Pierro
3. 3. 2009 10:49
Re: grýnlajn
proč bych se měl urážet?? ;-)
Avatar - ryman
3. 3. 2009 17:55
Re: grýnlajn
jen, že jsi tak explicitně zareagoval... což mně docela zaskočilo... to je fuk.. ;-)
3. 3. 2009 10:43
Re: grýnlajn
my nato nic, je to jen dalsi zpusob jak z lidi vytahnout par penizku navic za nic, vlastne za oznaceni zelene-lajna :-!
3. 3. 2009 08:35
Zajimave
...jedna se o desetinky, ale proc je nova 1,6 pomalejsi nez puvodni staroch? Tezsi by byt nemela, snad tedy jen velmi tezke prevody.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pierro
3. 3. 2009 08:40
Re: Zajimave
Taky mě to napadlo. Horší parametry tenhle motor jen zbytečně v očích mnoha běžných zákazníků budou oproti starému chrochtovi PDI znevýhodňovat...
3. 3. 2009 09:02
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "nrV"
3. 3. 2009 10:16
Re: to u toho zmetka
Vzhledem k tomu, že snížili (zaplať pán bůh) i kompresní poměr, tak odhaduji, že ty ojnice nechali původní z 1,9 TDI PD. Vypadá to, že udělali "jenom" novou klikovku a 16-ti ventilovou hlavu upravili z 2,0 TDI CR.
3. 3. 2009 14:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nrV"
3. 3. 2009 21:23
Re: to u toho zmetka
Neznám konkrétní hodnoty, jen volně narážím na informaci o snížení kompresního poměru, který mají dieselové PD motory VW abnormálně vysoký. Když snížím kliku a nechám stejnou ojnici, zvětší se mi spalovací prostor ve válci (sníží se kompresní poměr) a motor nebude mít tak tvrdý chod, což je současný trend ve vývoji všech nových dieselových motorů.
3. 3. 2009 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Eman"
3. 3. 2009 10:16
Yeti
Dost dobre nechapu proc tenhle motor nedostane i Yeti? Nebylo by to lepsi nez ta nejslavsi 2,0 TDI?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - ryman
3. 3. 2009 10:40
Re: Yeti
yeti měl původně dostat 5.0 V10 TFSI z RS6 >:D >:-[] >:-[] :yes:
3. 3. 2009 17:51
Re: Yeti
...včera na sat ho ukazovali naladěný na 730 kobyl >:D :yes:
Avatar - positivemind
4. 3. 2009 11:36
Re: Yeti
Tak takového Jeťáka bych si koupil. V základní verzi samozřejmě, za 600.000,- Kč a dalších 600.000 bych vrážel ročně do provozu >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 3. 2009 12:25
Re: Yeti
... což ale jeho užitnou hmotnost snížilo na úroveň dětského kočárku, takže projekt byl zastaven ... ;-\
neregistrovaný "Horways"
4. 3. 2009 23:37
Re: Yeti
Zajímavý nápad, to bych hned bral. >:D :yes:
3. 3. 2009 11:21
To redakce: Divná spotřeba ;-\
Není v té tabulce v článku chyba u spotřeby "grýnlajnu"? Pokud ne, tak budou mít v markentingu fakt šichtu, aby vůbec nějaké prodali. Tipuju totiž, že za ty hezké nálepky a bílou barvu si budou účtovat tak 15 až 20 tisíc . >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
3. 3. 2009 12:48
Porovnanie
Rovnaký výkon a rovnaký krútiaci moment ako 1,9, nizsia hmotnost, a napriek tomu horsie zrýchlenie a nizsia maximálka? No neviem. Inak cakal som vacsiu úsporu hmotnosti 1,6-ky oproti 1,9-ke, nez 5 (slovom: päť) kíl. Ale zaplat Pánboh za takýto pokrok, Octavia ho potrebuje ako sol.
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2009 14:03
Řemen nebo řetěz
Chybí mi zde podstatná informace jestli už má motor konečně rozvodový řetez a ne řemen, neví někdo?
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2009 15:00
Emise
Snad dojde ke snizeni emisi, jinak moc nechapu smysl tohoto motoru.
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2009 15:16
Bezvýznamný krok pre automobilový priemysel,
ale obrovský skok pre Škodu : ).
Rozbalit vlákno
2
3. 3. 2009 22:33
Re: Bezvýznamný krok pre automobilový priemysel,
>:D >:D Trefne.
neregistrovaný "Horways"
4. 3. 2009 23:38
Re: Bezvýznamný krok pre automobilový priemysel,
Odkud já už tuhlu hlášku znám?