Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Autosalon Ženeva: Škoda Octavia - Nový motor 1,6 TDI CR (77 kW) pro Greenline i běžné modely

27 komentářů

Odkud já už tuhlu hlášku znám?
Zajímavý nápad, to bych hned bral. >😁 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... což ale jeho užitnou hmotnost snížilo na úroveň dětského kočárku, takže projekt byl zastaven ... ;-\
Avatar - positivemind
positivemind
Tak takového Jeťáka bych si koupil. V základní verzi samozřejmě, za 600.000,- Kč a dalších 600.000 bych vrážel ročně do provozu >😁
ZocelenyDrapalik
>😁 >😁 Trefne.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neznám konkrétní hodnoty, jen volně narážím na informaci o snížení kompresního poměru, který mají dieselové PD motory VW abnormálně vysoký. Když snížím kliku a nechám stejnou ojnici, zvětší se mi spalovací prostor ve válci (sníží se kompresní poměr) a motor nebude mít tak tvrdý chod, což je současný trend ve vývoji všech nových dieselových motorů.
Avatar - ryman
ryman
jen, že jsi tak e😜licitně zareagoval... což mně docela zaskočilo... to je fuk.. 😉
oIoo
...včera na sat ho ukazovali naladěný na 730 kobyl >😁 :yes:
shark11
ale obrovský skok pre Škodu : ).
Charlie
Snad dojde ke snizeni emisi, jinak moc nechapu smysl tohoto motoru.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
fabiahtp
Chybí mi zde podstatná informace jestli už má motor konečně rozvodový řetez a ne řemen, neví někdo?
Avatar - iudex
iudex
Rovnaký výkon a rovnaký krútiaci moment ako 1,9, nizsia hmotnost, a napriek tomu horsie zrýchlenie a nizsia maximálka? No neviem. Inak cakal som vacsiu úsporu hmotnosti 1,6-ky oproti 1,9-ke, nez 5 (slovom: päť) kíl. Ale zaplat Pánboh za takýto pokrok, Octavia ho potrebuje ako sol.
Yazaman
Není v té tabulce v článku chyba u spotřeby "grýnlajnu"? Pokud ne, tak budou mít v markentingu fakt šichtu, aby vůbec nějaké prodali. Tipuju totiž, že za ty hezké nálepky a bílou barvu si budou účtovat tak 15 až 20 tisíc . >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
proč bych se měl urážet?? 😉
IPace
my nato nic, je to jen dalsi zpusob jak z lidi vytahnout par penizku navic za nic, vlastne za oznaceni zelene-lajna :-!
Avatar - ryman
ryman
yeti měl původně dostat 5.0 V10 TFSI z RS6 >😁 >😒] >😒] :yes:
Avatar - ryman
ryman
snad jses hned neurazil... 😲
Vzhledem k tomu, že snížili (zaplať pán bůh) i kompresní poměr, tak odhaduji, že ty ojnice nechali původní z 1,9 TDI PD. Vypadá to, že udělali "jenom" novou klikovku a 16-ti ventilovou hlavu upravili z 2,0 TDI CR.
Dost dobre nechapu proc tenhle motor nedostane i Yeti? Nebylo by to lepsi nez ta nejslavsi 2,0 TDI?
Avatar - Pierro
Pierro
o revoluci tu zatím plácáš jen ty... 😄
Avatar - ryman
ryman
co by? snad to nebereš jako revoluci na poli pohonu automobilů :no: navíc nazývat "greenline" auto s naftovým motorem a vůbec spalovacím motorem mi přijde jako pěkná zhovadilost... 😒 :no:
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
Pierro
Taky mě to napadlo. Horší parametry tenhle motor jen zbytečně v očích mnoha běžných zákazníků budou oproti starému chrochtovi PDI znevýhodňovat...
webpaja
...jedna se o desetinky, ale proc je nova 1,6 pomalejsi nez puvodni staroch? Tezsi by byt nemela, snad tedy jen velmi tezke prevody.
Avatar - Pierro
Pierro
Tak přátelé co vy na tenhle motůrek?? 😉