Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda NSX: Testy na Nürburgringu zmařil požár

Honda zahájila na Severní smyčce Nürburgringu testy supersportu NSX. Skončily ale hned druhý den, kdy auto téměř kompletně shořelo. Ferrari nechává pozdravovat...
Zpět na článek
29. 7. 2014 12:39
Re: Jak to funguje?
Šlo mi o to, že ty elektromotory tam asi budou jen na to, aby podpořily auto v zatáčkách, normálně to bude jezdit jen na ten benzíňák vzadu a s pohonem zadních kol. Nebo ne? Bude to umět jezdit jako předokolka cíleně a v tom případě pouze na elektřinu?
Avatar - dewill
29. 7. 2014 10:05
Re: Jak to funguje?
A aby bylo dostáno slovu "hybrid" bude to mít volant vpravo i vlevo....zároveň .... >:D
Avatar - King
29. 7. 2014 07:16
Re: Jak to funguje?
Jak píše Choochoo, NSX bude jak čtyřkolka, tak dvoukolka, ale třeba i tříkolka, podle aktuálních potřeb. :-)
28. 7. 2014 17:42
Re: NSX
V lambech jezdí spíš japíci než frikulíni.
28. 7. 2014 17:38
Re: NSX
Pochopil jsem správně,že italská auta jsou podle tebe srágory,ale hlupáci si stejně pořád kupují? :-O
Avatar - Choochoo
28. 7. 2014 15:35
Re: Nemá zvuk
Pouze na baterky by to jezdit nemelo.
Takto to znelo na prvnich videich, takze to testuji spise na pul plynu ;-)
[odkaz]
Avatar - Choochoo
28. 7. 2014 15:31
Re: Jak to funguje?
Jestli si dobre pamatuji mela by to byt jak 4-kolka, tak zadokolka, tak predokolka. Zadni elektromotor by mel dobijet baterky. Predek by mel fungovat tedy jak v primce tak v zatackach a to tak, ze nektere kolo by melo brzdenim dobijet a jine baterky zas vice pohanet.

Acura NSX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
Acura RLX Sport Hybrid SH AWD
[odkaz]
Avatar - iudex
28. 7. 2014 15:31
Re: Nemá zvuk
To by síce teoreticky mohlo vysvetľovať, prečo miestami vôbec nič nepočuť; na videu tomu síce moc zabrať nedávajú, ale zase baterky v hybridoch utiahnu samé tak mestské rýchlosti, aj to len pri úplnom eko štýle. A niekde ten motor počuť je, len neznie nijak zaujímavo/výrazne, znie to ako limuzína od Lexusu a to nie je to, čo u superšportu očakávam.
28. 7. 2014 15:03
Re: Nemá zvuk
Anebo to testovali jen na elektriku, klidně i tohle mohlo pomoct těm údajně hořícím baterkám...
28. 7. 2014 15:00
Jak to funguje?
"Ten bude roztáčet společně s přídavným elektromotorem prostřednictvím dvouspojkové převodovky zadní kola, zatímco další dva elektromotory zajistí pohon předních kol s funkcí vektorování točivého momentu s cílem maximalizovat trakci a jízdní vlastnosti v zatáčkách."

Jinými slovy budou přední kola "zapojována" do akce jen při zatáčení a při potřebě stabilizace, a jinak to bude stále zadokolka?
Avatar - Choochoo
28. 7. 2014 14:36
Re: Nemá zvuk
Tak ono ani to piskani gum neni nejaky veliky. Pekne porovnani je videt na Supre, ktera jede neklidne a ty gumy slusne hvizdaj. NSX si to dava jak po kolejich a v poklidnem tempu jako po kolejich bez hvizdani gum.
Asi zatim netestuji nahrane, motor tedy skoro na volnobeh, podvozek ma vyletni tempo ;-)
Avatar - iudex
28. 7. 2014 14:24
Nemá zvuk
Čo ma zaujalo na tých videách je fakt, že to auto nemá zvuk. Vôbec nepočuť motor, iba odvaľovanie a pískanie gúm, aerodynamický hluk a občas nejaké pískavo-sípavé zvuky. Od superšportu s cca. 600k by som čakal fascinujúci a výrazný sound, ale tu nič. To už testujúci Focus RS so štvorvalcom zvuk motora pekne dáva najavo: [odkaz]
Ale aby som len nekritizoval, aj pod maskovaním sa črtajú pekné tvary a tie základné línie sú hodné kategórie superšport.
Avatar - Choochoo
28. 7. 2014 13:52
Re: NSX
Pokud to bylo bateriemi, tak je tu preci jen rozdil oproti ostatnim pochodnim, tem to chyta od motoru ;-)
28. 7. 2014 13:05
Re: NSX
By mě zajímalo, kterej tragéd ti za tohle dá zoufalecký paleček.
Jinak samozřejmě, právě proto se testuje.
Avatar - dewill
28. 7. 2014 12:45
Re: NSX
To že shoří prototyp není až taková tragédie ani vzácnost, od toho tu taky jsou...větší průser je když nejakýmu freecoolinovi chytne Lambo za * ve Strahovským tunelu, to je pak jinej hukot :-|
Avatar - TeeJay
28. 7. 2014 11:35
NSX
Stane se, hlavně aby to vychytali, než to půjde do prodeje nebo to skončí ostudou jako u Porsche. Když hoří Ferrari nebo Lambo, tak se to bere jinak, ale u neitalských značek je to nepříjemné. Chlazení takové techniky asi vážně není snadné, ne náhodou Audi turbo v nové R8 úplně odpískalo.

Jinak 600 koní je slušná nálož, není to tak dávno, co se mluvilo o 400. >:D Vypadá to, že se Honda hodně snaží navázat na nejlepší tradice originálu. Ale (ne)zvuk motoru je zatím trošku zklamáním, člověk by řekl, že se poučí z chyb McLarenu a dají tomu trošku šťávu. I když - vývoj ještě není u konce.