Vzdy je dolezité, ako sa informácia podá: moze sa povedat, ze Impreza v dnesnej dobe výhradne 5-hviezdickových áut má iba styri a teda v nej nie je clovek taký bezpecný ako v inom aute. Alebo sa dá uviest, ze za ochranu vodica pri celnom náraze získala 93% bez výhrad a iba blbý pripomínac pásov spolujazdca, ktorý 99 % ludí rozculuje, jej ubral celú jednu hviezdicku. Tak si vyber. Ja si vyberám druhú verziu.
ty připomínače se rozumí i na zadních sedadlech, kapišto? představ si to takhle: někdo si za tebe sedne, ty mu řekneš připoutej se, ale on se na to vykašle a ty protože si to v impreze nemůžeš ověřit tak vyjedeš v dobré víře že je připoutány. no pak se nedej bože s někym srazíš a ten vůl vzadu tě svým tělem zabije, zlomí ti prostě vaz. tak a co na to řekneš teď? když už toto mají skoro všechny auta tak proč ne taky impreza? to se zase někde šetřilo a tak se jim to vymstilo
Tak mi povedzte vy neználci prečo kupovať Imprezu s nekvalitnými plastami a bez pásov na štyroch hviezdách, keď si móžem kúpiť Oktáviu alebo Golf, etalóny hypermainstreemu... :-!
to Pierro: jasně kup si Octavii nebo Golfa pochopitelně TDi, ale věřím, že dřív ty pásy budeš potřebovat Ty než ja s Imprezou. Já osobně zapínám pás automaticky, to je jako by mi nějaký pípák připomínal, že se mám jít vychcat 8-s
Daleko větší roli hraje aktivní bezpečnost (tj u Subaru dosud nepřekonané AWD).
forestera hned vrátit - mně to taky nepřipomíná zapnutého spolujezdce...... Ale zase někde psali, že zvuk připomínání u Subaru je jeden z nejnepříjemnějších..... A proč by mi to sakra mělo připomínat, abych zapnul pás tchýni, když jí vezu? Nejsou to naopak body plus???
Navyse navrhujem, aby mali vsetky auta povinne zariadenie, ktore neumozni jazdit rychlejsie ako povedzme 20 km/h, ak nie su zapnute pasy. A prepojit obvod pripominaca pasov s nejakym klucovym komponentom, aby nebolo mozne ho odblokovat.
Ja navrhujem sústavu mechanických komponentov, ktoré by pri nezapnutí pásu spolujazdcovi vylepilo zaucho. Rovnako navrhujem, aby autá, ktoré majú nálepku upozorňujúcu na airbag spolujazdca mensiu ako 1 meter stvorcový, aby stáli o 1000 EUR viac. A autá, ktoré majú zvukovú signalizáciu nezapnutia pásov tichsiu ako 120 decibelov, aby museli chodit na STK raz za mesiac! :-!
A co ta co potom, ci ja mam alebo nemam bezp. pas? Ved ohrozujem seba a nie inych. Skor by ta malo trapit, ci nechodim ozraly alebo nelietam ako blazon!!! Nemyslis?
To není pravda. Když se zraníš, nebo zabiješ, tak na léčebných výlohách a případný ušlý zisk státu z daní tratíme všichni. Nehledě na dost šeredný zážitek pro druhého účastníka bouračky... :no:
Pochopil jsem to tedy tak že kvůli absenci signalizace není 5 hvězd ale jen 4. Tím pádem se nynější systém stává matoucím pro zákazníky. Lidé by měli posizovat hodnoty biomechanické zátěže (zjednodušené baravnými panáčky) a ne jen hvězdy. Bohužel toto nikdo neví, takže se ještě dloho bude říkat koukni rok 09, Subaru a jen 4 hvězdy = nebezpečnej krám atd...