Ekonomika
amadeus
9
:yes:
Přejít do diskuze
Kdyz tak koukam na tu novou Fabku a na to Sandero RS, tak si nemuzu pomoct, ale ta Dacie se mi libi vic 😉
Pokud Dacia zase o krok prida, tak s ni bude mit u pristich generaci Skoda cim dal vetsi problemy
Pokud Dacia zase o krok prida, tak s ni bude mit u pristich generaci Skoda cim dal vetsi problemy
ale porovnávaš rs s normálkou a táto fabka má potenciál na rs dizajn vychytávky, tak porovnaj potom. Je to prvá civilná fotka fabky a vyzerá dobre, v nej sa nemusí nikto hanbiť.
Stydět se za Fabii určitě není důvod, ale ať koukám, jak koukám, nevím kde se ztratil ten inovativní přístup k designu, jak nám mistr Kabaň sliboval.... Nejspíš mu původní nápady roztrhali cifršpióni >😒]
Jezdím denně a přezůvky nepoužívám, problém bude asi jinde >😁 :yes:
Čím si myslíš, že se bude tahat při posouvání sedaček v té škodovce? Tím samým drátem...
Čím si myslíš, že se bude tahat při posouvání sedaček v té škodovce? Tím samým drátem...
To je uz ono? Jak to sliboval Kaban? Te Buh, doufam, ze to nenajdu pod stromeckem :no: I kdyz tyhle krabice co vytvari by se mohli hodit jako obal na skutecny darky 8-s
Takto depresivní interiér opravdu lze najít poze ve volkswagenu! Jinak auta z posledního designového jazyka pana Kabaně by se dala skvěle použít pro loupež(např. banky). Až by totiž svědci vypovídali u policie v čem pachatel prchal, dokázali by říci pouze, že to byla Škodovka.
A tomu Fiatu už zaplatili za licenci na výrobu toho faceliftovaného Stila, nebo jak? >😒]
Jestli Škoda něco umí, pak to jsou promo fotky. To se prostě musí nechat. Bohužel ale je pak obvykle první setkání spíše zklamání. Tím spíš, že přirozeně Fabii v základu v žádném katalogu zákazník nenajde...
Nultá série a 14 dnů? To asi dost těžko. Navíc s výrobou FIII se začalo už před celozávodní dovolenou a právě kusy před dovolenou zřejmě jsou ty z nulté série :-!
ten interier je naprosto parádní. Není to žádný výstřelek a je to decentní. Mě se líbí strašně, hlavně proto, že to není nic křiklavého, jako dělají právě francouzi...
Malá řečnická. Myslíš to nešťastné setkání zamyšlené dámy a hnědého cee´du se špatným chladivem, nefunkčními airbagy a Vaverkou za volantem? [odkaz] >😒] :yes:
"Novináři také někdy dostávají k testu předprodukční kusy (které pak budou muset nějak zničit)"
No, pro některé z nich tohle není nejmenší problém už během testu... >😁 😉
No, pro některé z nich tohle není nejmenší problém už během testu... >😁 😉
1. generace se mi líbila, navrhl ji člověk co navrhl Continental GT z Bentley
2. generace se mi nelíbila vůbec
3. generace se vrací k té první a zatím se mi zdá, že je vo fous lepší jak ta první
tahle fábie bude dle mě a nejenom mě velice úspěšný model, hlavně co se prodejních čísel týče, nějakou tu cenu takiy určitě vyhraje
2. generace se mi nelíbila vůbec
3. generace se vrací k té první a zatím se mi zdá, že je vo fous lepší jak ta první
tahle fábie bude dle mě a nejenom mě velice úspěšný model, hlavně co se prodejních čísel týče, nějakou tu cenu takiy určitě vyhraje
Já mám teda staršího renaulta, ale takhle hnusně oddeklovanou sedačku tam nemám, a tenhle drát také ne. Zlatej francouz, a za tuhle fabii bych ho teda rozhodně neměnil...
Jestli myslíš tu fotku Fabie na podstavci, tak ja bych řekl, že je to odraz světla, nebo blesku z foťáku :-!
Cože? Já se bavím o předním světlu a přední dvouvlaknovou obrysovku jsem ještě neviděl. Jinak [odkaz] druhej bod.
Parkovačka svítí asi těžko - žádná tam není a její funkci patrně převzaly právě diody. Nejspíše jde o odraz.
rohYpnol, ich promo foto je katastrofa a digi-interier je urazka ludu.
Ked mi posles kontakt, tak ti poslem "skandal" promo-foto Felicie 😉
Ked mi posles kontakt, tak ti poslem "skandal" promo-foto Felicie 😉
Otázka je, jak moc jsou promo fotky fotky a jak moc spíše grafika. Protože dost věcí na těch "fotkách" nesedí.
Konečně tu máme opravdovou fotografii a ne práci grafika. Tak či tak mi připadá, že na tom čumáku je toho nacpaného až moc. Původní "fotky" vypadali lépe, tohle mi připadá hrozně křehké.
Neřekl jsem, že interiér musí obsahovat nějaké výstřelky. Celkově považuju interiéry(a vlastně i exteriéry) volkswagenů a škodovek za nuda, nuda, šeď. Ale kdybych si měl vybrat jestli jezdit novou Fabií nebo Fiatem Multipla po zásahu Top Gearu, bral bych druhou možnost.
na konkurencnom webe najdem vzdy viac fotiek ako tu .... ci uz ide o ladu vesta, volvo xc90 alebo aj teraz v pripade fabie [odkaz] .... ale k veci..... auto vyzera vyborne :yes😒br />
v tej modrej jej to slusi.... 😉
v tej modrej jej to slusi.... 😉
Ona jí svítí parkovačka zároveň s LED denním svícením? To asi trochu nevychytali... >😁
Pro rejpaly parkovačka = obrysovka.
Pro rejpaly parkovačka = obrysovka.
Ti hošani a děvočky od dílen ani nemůžou být z škoda režimu nijak zvlášť vyplesklý, a trvá to roky nic novýho pod sluncem. Analyzuj reálie, na čechy si jen hrajou, furt stejný voblbovací spalovací popelnice [odkaz] to jim taky nijak zvlášť na náladě nepřidá. To není jako v nejlepší automobilce na světě = správně schutí a radostí.... to kdyby dělali alespoň tudle techno [odkaz] to by bylo inčí vzrůšo. Ale když je čověk robotizován a děnně polomrtvej baví ho pak za těch zpropadenejch 30táců jen leda to dojíždění z a do práce ve stále nový spalovací popelnicí, ikdyž jen vypůčený 😉 A na jiný myšlení mu energy už nezbývá
PS: to má samozřejmě svůj účel 😉
PS: to má samozřejmě svůj účel 😉
Když už jsme u těch kusů určených k záhubě, tak jsem byl překvapen, že v rámci DriveNow jezdí po světě ještě ty elektrický jedničkový kupé ActiveE. Četl jsem na netu, že je odvážejí do šrotu (byla i fotka, jak je odvážejí kamionem), v USA. Pokud se nepletu, tak ta auta byla na pronájem nebo tak.
/OT
/OT
Pokud preferuješ ulítlosti typu Clio nebo 208, je to tvoje volba. Mně vyhovuje cítit se uvnitř útulně a příjemně, ne jako v cirkuse.
Kdyby tomu bylo jak říkáš, byl by to vlastně Kabaňův úspěch. Cílem unifikace je, aby i laici na první pohled věděli, co je daný vůz zač (byť jen značka).
Kdyby tomu bylo jak říkáš, byl by to vlastně Kabaňův úspěch. Cílem unifikace je, aby i laici na první pohled věděli, co je daný vůz zač (byť jen značka).
Mam vyfuk tak, ako bola motorka schvalena, ziaden ladak ani aftermarket, ale to e je z vnutornej strany od kolesa, z casti ho zakryva konzola, na ktoru je vyfuk uchyteny, a cely vyfuk ma z pohladovej strany vonkajsi chromovany pohladovy plast, takze kontrola by musela prebehnut na 4och, hlava skoro na zemi, aby to videl cez kardan, cinske skutre robia vacsi randal. Napad s trojnozkou a hlukomerom sa da uplatnit aj u aut, malokto vymeni vyfuk za originalny nahradny diel, ked "porovnatelne kvalitny diel" stoji niekedy len polovicu. Ten original z moto stoji cez 2000 Eur, takze menit za ruru za 600 usd nemienim, ale rozoberat ho pri cestnej kontrole :no:
Ano, výsledek je stejný, komplet je sešrotují, ať tak, či onak. Jestli ho předtím bagr poplácá lžící a rozřežou hasiči, nebo si odbude několik let jako učební pomůcka, je jedno. Je to však zajímavé využití těhle neprodejných kusů.
chvalabohu, ze sa pytaju na E v kruzku na vyfuku. Este by mohli nosit policajti so sebou trojnozku a hlukomer.
Jak píše twisted - má-li auto led drl, mohou funkci obrysovek převzít právě drl, jen svítí tak na 50%.
Prodávají se takové homologované i pro dodatečnou montáž na starší auto, jen mají ještě nějaký normy navíc co se týče jejich umístění na autě.
Prodávají se takové homologované i pro dodatečnou montáž na starší auto, jen mají ještě nějaký normy navíc co se týče jejich umístění na autě.
Ne, tam je bocni airbag. Mam sedana a je tam bocni dole v sedacce, ktery jde pri narazu nahoru, a pak tam je hlavovy, ktery jde od zadu az dopredu. Takze tam je spojeno 8 airbagů do šesti. Snad jsem to vysvetlil nejak srozumitelne. Urcite to bude nekde na netu lip ukazany.
Tak dnes z vedlajsej na mna cumela blondyna z otvoreneho okna vodica noveho bieleho superba. Ked som zbadal tu kombinaciu, tak som bol pripraveny, ze mi to tam v poslednej chvili posle a ja to do nej napalim. Ten strach v ociach...mojich . Robotnici narodnej dialnicnej je kapitola sama o sebe, minule dvaja prebehli cez dialnicu pred fordom iducim asi 160 kmh, a zrazu sa objavili pred mojim prednym kolesom, presiel som medzi nimi a dufam, ze sa aspon po....
Tak ja nahradne poistky mam a su z vyroby v poistkovej skrini. A nemam otackomer, kontrolku paliva, ukazovatel zaradenej rychlosti a kopec ineho, takze myslim, ze poistky su povinne. Okrem toho by si mal mat este naradie , to mam taky maly srandovny imbusak, a lekarnicku, tu mame my slovaci zase velku, ako keby sme zakladali nemocnicu. A radsej by som pomahacovi ukazoval nahradne poistky, ako e cko na vyfuku. Zaujimave je, ze v potravinach ecko nechcu, ale na moto aby bolo na vsetkom...
Ty pojezdy jsou divny ze nejsou nijak kryty. Ale megane II ma madlo, a z boku plasty, je to asi taky tim, ze tam je dole v sedacce airbag.
Poslední generace modelů Renaultu (Clio, Captur, Megane, Fluence) mají téměř totožný způsob posuvu sedačky, pojezdy však ve všech případech kryté.
Počkej, jak to myslíš ty automatický dojezdy. Ty automatický nebyli nikdy. musel jsi vždy držet tlačítko na dálce, když jsi stahoval...
Jasan, šrotování viz. výše. Takže ty různé testy štěnic přivolávajících při nehodě záchranku, srážky s vlaky, zvěří atd.
Jako nevypada zle, jen ty přední světla mohly být menší.
Sice je fajn,že to bude nabízet spoustu elektronických asistentů, dešťový senzor apod. Ale co si mohli odpustit jsou ty jejich "simply clever šetření". Společný ovládání pro prostřední výdechy topení, absence automatických dojezdů u oken, chybějící kontrolka pro potkávačky a určitě ještě spousta dalšího. Chápu, že když přidávají na výbavě musí někde šetřit. Tvrdé plasty mi nevadí, ale automatický dojezdy u oken jsou v létě po příchodu k rozpalénému autu hodně praktická věc. "Simply clever šetření" probíhá s každou generací Fabie i Octavie, ale jsou věci na kterých by tak okatě šetřit nemuseli.
Sice je fajn,že to bude nabízet spoustu elektronických asistentů, dešťový senzor apod. Ale co si mohli odpustit jsou ty jejich "simply clever šetření". Společný ovládání pro prostřední výdechy topení, absence automatických dojezdů u oken, chybějící kontrolka pro potkávačky a určitě ještě spousta dalšího. Chápu, že když přidávají na výbavě musí někde šetřit. Tvrdé plasty mi nevadí, ale automatický dojezdy u oken jsou v létě po příchodu k rozpalénému autu hodně praktická věc. "Simply clever šetření" probíhá s každou generací Fabie i Octavie, ale jsou věci na kterých by tak okatě šetřit nemuseli.
Někdy je dávají hasičům na trénink vyprošťování. Minulý rok jeden Rapid v Hradci v rámci programu EHS vynesli vrtulníkem a odřízli (crash test, aneb jak dopadne sjetí z mostu). 😄 Novináři také někdy dostávají k testu předprodukční kusy (které pak budou muset nějak zničit). Mají i další využití, ale něco rovnou šrotují.
To jo, mě se jen ptala jedna boleslavská stážistka, proč jim tam pod okny šrotují auta. Bez plný homologace je to holt blbý - [odkaz] .
Je to takové „něco mezi“ F1 a F2. Tedy alespoň z tohoto úhlu, který mi nepřipadá úplně nejlepší. A čumák je pochopitelně poplatný normám. Jinak to myslím celkem ujde.