Tak nemuzu mluvit za facelift, protoze tim jsem jeste nejel. Ale prefacelift P508 GT rozhodne nejlepsi volba ve sve kategorii nebyl na to mel prilis chyb. A facelift i kdyz mozna neco poresi bude mit problem, ze pujde proti novemu Passatu, ktery je zase nekde jinde.
Oprava a omluva: led světla jdou za příplatek i u verze Active... Tímto zdravím lvíče peruna naseho acz kolegu a acz kamarada. ;) ...a děkuji za upozornění :-):yes:
Vzdyt mluvim o kamere jako o jedne ze zmen v ramci faceliftu. S tim dodelanim do prefaceliftu si nejsem tak uplne jisty, protoze originalni navigace v prefacelift nema zadny video vstup. Na Peugeot klubu se to pred casem resilo, navrhoval se nejaky obskurni dobastlovany interface z Ruska, ale nevim o tom ze by to nekdo opravdu rozbehal. V kazdem pripade to nebylo reseni pro kazdeho.
Nejvetsi prusvih prefaceliftu vsak byl ten infotainment a bojim se aby ten novy nebyl jeste horsi. Preci jenom davat dotykovy display do prostoru designovaneho na display nedotykovany nezni jako dobry napad. Podle svych prefacelift zkusenosti si moc neumi predstavit, ze to po malem a od ridice celkem vzdalenem displayi budu hrabat rukama za jizdy.
Tak on je tam celkem mizivy vykon i kdyz stava nedojde. Ten elektromotor ma vykon 37PS, takze fakticky i plne nabita nedokaze hybridni 508cka poslat na zadek vice nez nejakych 20-25% vykonu, coz je vyrazne mene nez jakakoliv i haldexova konkurence.
Kamera uz je na FL a do pred FL ide domontovat.Adaptivny tempomat som mal v bmw e61 a passate,ale nabuduce uz radesej bez tej ficurinky.Nemam dobre skusenosti,aj ked doba uz pokrocila
u 155K THP mi přijde, že to naladili snad nejhůř jak to jen šlo. Skoro se tomu ani nedá říct svižná jízda. Jezdil jsem s tím v 308CC a marně hledal, kde že ty koně jsou. Například v 208GTI, nebo RCZ (samozřejmě silnější varianta s 200k) je to rozdíl vesmíru. Což mi přijde jako škoda.
To bylo spíš rýpnutí do toppera, kterýmu je jednou 150 koní až moc a podruhý zase moc málo.
Taky mám rád vůni benzínu a speciálně ke GT by mi sedl nějaký ševelící V6, ale to je samozřejmě nad možnosti platformy a proti současnému trendu.
U nás je už nejaký ten týždeň v ponuke akčný balík Business so zľavou 3200€ + po dopyte na zľavu prihodili ďalších 3000€. Celkovo tak cca 18 - 20% dole (podľa motoru a prevodovky).
[odkaz]
Takhle bych ho hodnotil. Peugeot dotáhl k dokonalosti 508mu, dal jí punc luxusu (samozřejmě v základu o tom asi nebude tolik řeč), vypadá elegantně a reprezentativně, připomíná mi časy 406tky. Ceny jsou docela sebevědomé, za dvoulitrové HDI se pohybuje v cenách zavedené konkurence od fauvé, ale myslím, že sei to obhájí. Konkurence zatím spí ( C5 a moje oblíbená Laguna už to mají dávno za sebou), jediné, co mne trochu esteticky nesedí, je řadící páka manuálu, vypadá jak sexuální pomůcka....
Ja mám už druhy P 508 2.0 HDI, tentokrát v automate. Mal som x vozov a musím povedať, že som absolútne spokojný. Na prvom nabehané cca 120K km, tento deuhý zatiaľ cca 20K bez problémov.
Mne ten design az tak nevadi, jde to v dnesni mode zamracenych aut, tak se i 508cka vice zamracila. Technicky ty zmeny vidim primarne jako snahu napravit neomluvitelne nedostatky predchoziho modelu, at uz to byl strasidelny infotainment (otazkou je zdali novy bude lepsi, mam urcite pochybnosti), zastarale automaty (uvidime co ten novy sestikvalt) ci chybejici vybava, kde absence parkovaci kamery byla neomluvitelna, blind spot warning u konkurence obvykly, bohuzel pretrvava stale chybejici adaptivni tempomat, coz uz dnes ve stredni tride je dosti omezujici.
Reseni pohonu je celkem jedno, ale opravdova ctyrkolka musi mit od motoru hnane vsechny napravy, zatimco RHX je normalni predokolka, ktera obcas pomoci elektromotoru pohani i zadni napravu. Opravdova hybridni ctyrkolka je treba Lexus RX 450h, ktery pohani zadni i predni napravu od motoru a elektromotory jsou navic jeste k tomu.
Ukázka toho, že PSA se zaměřuje vždy na nedůležité věci. Vepředu halogen a vzadu diodové světla a v interiéru taky diody. 508x lepší by byla varianta xenony, žárovky, žárovky. VW dělá auta nadprůměrná, ale ve všem. PSA udělá něco nadprémiově, ale k tomu další věci ošidí. Nevadí, však on to dá budoucí nový asijský vlastník dopořádku.
Je trochu paradox, že stávající Mondeo tak vyjde citelně dráž, než podobná kofigurace nového. S novým Mondeem, mi to připomíná to o té jitrnici, kterou svět neviděl :-) .
508 je ale i po FL pěkné auto a pokud půjde na fleet cena dolu tak, jako to bylo až do letošního dubna u Fordu, tak si kupce určitě najde . ;-)
....po letmém olíznutí hlásím zklamání. Design... to je na oku každého. Ceny, ty poletí dolů , co je ale z mého pohledu špatně, ale naprosto špatně, je, že vyhodili úplně výborné xenony a nahradili full-led. Jenomže jen u allure a gt. U alůru doplatíš 30, u gt v ceně. Ve verzi aktiv drek. Po zkušenostech z 308 - mmchdem velmi povedeném autu, kdy kelímkodrž umístili pod područku, kdy u područky není aretace ve více polohách, kdy xenon není možný, ale jen led u allure a kdy z hlavice řadící páky udělali zkoušku z dospělosti - bud mrazí až pálí nebo pálí až hoří, tak si neodpustili hru se světly ani u 508. Kdyby se raději zaměřili na doladění debilit. Např. okapávající kufr.... úložný prostor ve středovém tunelu...atd.
Za mě Peugeot dnes rozčarovaně, o to více zřetelněji 508x :no:
Cost cutting to nebude, protože tím neovládáš jen jas budíků, ale celé palubovky, takže je jedno kde to tlačítko máš ;-) Tohle je spíše takový Peugeoťácký zvyk, vždy to tam měli a z vlastní zkušenosti v tom nevidím až takový problém, dělá se to asi tak často jako nulování pal. PC. Větší problém je přepínání pal PC na stejném místě u některých asijských značek...
Osobne som rád za staršiu verziu. Nehovrím to rád, ale tento facelift mne osobne moc nesadol. Zo zadu fajn, zadné svetlá super, ale ten predok.... hrozne ťažkopádne. Obvykle sa mi skoro všetko po facelifte páči viac. Ale toto nie.
Vezmeme to popořadě...Mondeo, Insignia, Passat, Laguna, Ma6, Avensis...vynechávám prémiovou A4. Nikdo z nich aktuálně žádným podobným neduhem netrpí. Takže kam na to chodíš?
Btw.: chybí mi postesknutí nad starými zlatými časy >:-[]
Nevidím v tom zásadný problém. Jas som si nastavil hneď večer keď som auto kúpil. Po tom po nejakom čase doladil a "zabudol som", že také gombíky tam sú. Proste mám to nastavené a je to OK.
Jde o to, že ji nikdo nechce, tak se ji potřebují zbavit. Neni uplně uživatelsky příjemná, raději ten vykvedlaný 5st manuál než tenhle robot... Manuální 6ti kvalt je už v pohodě, jenže ten tam nedají ;-)
1,6 Vti povinně s pilotovanou převodovkou? Asi jich mají na skladě pěknou kupu, jinak mi to nedává smysl. Nebýt toho, tak mohla být zákl. cena třeba od 549000 Kč. Tohle je fakt pitomost, Francouzi musí být vždy avantgardní >:-[]
Nene, 200k je tak akorát. Těch 155k mám v P5008 a je to na svižnou jízdu. Bylo by fajn mít GT i v benzínu a silnější motor by se hodil :yes: Navíc mám u auta raději vůni benzínu...
Ceny to zabíjí, kolik jich mohli rozprášit - zvlášť teď, kdy je Pašík už za zenitem...
S GT verzí jsem strávil cestu do Grazu a z5, kdy z5 jsem jel zcela záměrně mimo dálnici a to auto je na minimálně dva palce :yes::yes:
Vidím dobře? Že jsou mezi budíky tlačítka na nastavování jasu přístrojů? Peugeot zřejmě soudí, že to prospívá bezpečnosti, když řidič strká ruku přes volant dopředu, když bude chtít v noci snížit jas...
Jinak za plechové disky z fotografie 23 bych se určitě nestyděl. Dá se někde podívat na fotku tohoto vozu za zmíněnou cenu "od"?
no hej to je pravda..... ak chces GT verziu mas tu dieslove hdi ;-) ... nejaky 220 konovy benzin by sa tomuto autu bodol
musim uznat ze tak elagantnu palubovku aku ma P508 by sme u inych aut tejto triedy marne hladali, velmi sa mi pozdava...... ziadne rusive a zlozite tvary, ziadne vyklopne tablety ani 300 tlacidiel..... ziadna vysoka hora plastu... ani meter siroky stredovy tunel..... ale krasna elegantna palubovka ... posobi na mna ako umelecke dielo .... jo interier ma 508 k sezrani :yes:
Jakoby všichni čekali na to, s jakou cenovkou zamíří do boje novej Passat. Ford nasadil v D okamžitě na nový Mondeo akční startovací cenu a vyčkává. PSA jde do akce prsama, nasadilo ceny a pokud se přes jejich výši potenciální zákazník přenese a vstoupí přes prosklený lítačky, bude se shazovat dolů. ;-)
Až na ty ceny to není špatný auto, vědí to všichni...i Peugeot (i hulvátek Maros) :-)
proč dělají u Peugeotu takové předky, velká díra s malou nepasující maskou a zbytek dodatečně zaslepený, vše navíc komplikované. Hlavně naživo zblízka nic nepasuje s ničím. Jinak vše ok.