Novinky
chup44
0
za rýchle a dobré správy o novinkách 😄 Tej fábie je by mohlo byť menej ale asi ani nemohlo >😁 Dobre,teším sa na ďalšie novinky zajtra,len tak ďalej ! 😄 A k autu,vôbec sa mi nepáči takéto oplastované. Nehodí sa mi to k nemu,normálny Leon je pekný (hlavne v bledo modrej alebo sivej vo verzii Cupra) ale toto vyzerá (aj kvôli tej farbe) ako pre nejakého dôchodcu >😁
Co já vím tak průkopníkem led světel je pouze Leon, A3 přední led světla vůbec nenabízí.
Ono to byla tak....Španělé si světla pro Leon potichu vyvíjeli a že budou ledkové řekli Němcům tak nějak na poslední chvíli, kdy už neměli možnost couvnout a postavili je před hotovou věc...
Původně měli být představené LED světla jako první A3, jakožto v hierarchii koncernu je první audi, pak golf a seat se škodovkou.. 😉
Původně měli být představené LED světla jako první A3, jakožto v hierarchii koncernu je první audi, pak golf a seat se škodovkou.. 😉
Jako že si němci nevšimli probíhající vývoj LED svítilen své značky? >😁 kam na to chodíš?
Kam...přímo od zdroje...zastoupení seat ČR :-!
Pokud sis nevšiml, tak Leon nemá standardně Led světla, ale obyčejné a to že Španělé vyvíjeli světla, které ve finále nebyly jen s led pásky pro denní svícení, ale udělali je nakonec Full led a tím pak Němce postavili před hotovou věc není nic nemožného.
Pokud sis nevšiml, tak Leon nemá standardně Led světla, ale obyčejné a to že Španělé vyvíjeli světla, které ve finále nebyly jen s led pásky pro denní svícení, ale udělali je nakonec Full led a tím pak Němce postavili před hotovou věc není nic nemožného.
Mi to jako nemožné právě přijde. Ty myslíš, že vw nemá pod kontrolou (fyzickou i účetní) vývoj svých automobilek? Zastoupení seat v čr jako zdroj zprostředkované (vymyšlené, špatně interpretované) informace, dobré no. Já bych řekl, nevěř všemu a přemýšlej.
Já zase nevidím důvod, proč by si to měli vymýšlet...prodeje jím to určitě nezvedne. To že s těmi světli předběhli tak trochu neplánovaně A3, která s nimi měla vyjít jako první je fakt.
Ale ve finále to není důležité a přít se tom nemá cenu, hlavně že tam ty světla nakonec jsou a Seatu se po dlouho době blýská na lepší časy.
Ale ve finále to není důležité a přít se tom nemá cenu, hlavně že tam ty světla nakonec jsou a Seatu se po dlouho době blýská na lepší časy.
Historky prostě vznikají. Pro VW/ Audi by nebyl problém prodej LED světel o něco pozdržet. A myslím, že je nedělal přímo Seat. A3 je neměla od začátku, ale nevím, kdy je nabídli a jestli to bylo před, nebo po zahájení prodeje Leonu. Viděl jsem je už někdy začátkem 2012, v nějakém stádiu přípravy tedy byly.
Navíc bych předpokládal, že by Audi "půjčilo" Seatu někoho, kdo má s LED zkušenosti.
Navíc bych předpokládal, že by Audi "půjčilo" Seatu někoho, kdo má s LED zkušenosti.
no Španělé (resp. Katalánci) řekli Němcům, spíš Němci řekli Němcům 😄 vím jak to myslíš, nicméně víceprezident společnosti SEAT zodpovědný za výzkum a vývoj je Němec Dr. Matthias Rabe se svým německým týmem...
Do jaké míry se na vývoji podílel SEAT a jeho dodavatelské firmy nevím a nemyslím, že je to důležité, ale samozřejmě tvar, design a požadované parametry pocházejí z technického centra Martorellu. Jednotlivé díly pro automobilky často vyvíjí jejich dodavatelé, kteří pracují i pro více značek... je to levnější
Do jaké míry se na vývoji podílel SEAT a jeho dodavatelské firmy nevím a nemyslím, že je to důležité, ale samozřejmě tvar, design a požadované parametry pocházejí z technického centra Martorellu. Jednotlivé díly pro automobilky často vyvíjí jejich dodavatelé, kteří pracují i pro více značek... je to levnější
"V kabině vládne prvotřídní ergonomie. Palubní deska orientovaná na řidiče je u Seatů tradicí, však si vzpomeňte na první Toledo"
To jako kdyz opticky prilepim stredovy panel k budikum jsem vytvoril prvotridni ergonomii? To same muzu napsat o Ceedu.
Jaky je rozdil mezi ovladanim Leona a Golfa?
Cílem ergonomie je, aby používané předměty a nástroje svým tvarem co nejlépe odpovídaly pohybovým možnostem případně rozměrům lidského těla. Takze zadna opticka ojebavka, ale co nejmene sahat mimo volant a co do nejmensi vzdalenosti. Cim hure ma v dosahu ovladace spolujezdec, tim je ma blize ridic a pak je pristrojovka orientovana na ridice.
V kabine tedy vladne akorat prvotridni tradice jako u vetsiny koncernovych modelu 😉
To jako kdyz opticky prilepim stredovy panel k budikum jsem vytvoril prvotridni ergonomii? To same muzu napsat o Ceedu.
Jaky je rozdil mezi ovladanim Leona a Golfa?
Cílem ergonomie je, aby používané předměty a nástroje svým tvarem co nejlépe odpovídaly pohybovým možnostem případně rozměrům lidského těla. Takze zadna opticka ojebavka, ale co nejmene sahat mimo volant a co do nejmensi vzdalenosti. Cim hure ma v dosahu ovladace spolujezdec, tim je ma blize ridic a pak je pristrojovka orientovana na ridice.
V kabine tedy vladne akorat prvotridni tradice jako u vetsiny koncernovych modelu 😉
Jako tradiční obhájce Leonu se musím vyjádřit 😄 😒br />
- jasné a výrazné linie, trošku Volvo-styl (berte s rezervou)
- středový panel není rovně, ale je mírně natočen k řidiči (ano, u Ceedu taky... však interiér v Ceedu taky patří z mého pohledu k tomu nejlepšímu)
- navigace ani netrčí z palubky, ani není někde u kolen
- není to přeplácané dekorem (jako třeba ten stříbrný v Golfu Highline všude kolem budíků, který občas hodí takové malé neergonomické prasátko 😉 )
Jinak asi mezi ovládáním Leona a Golfa žádný zásadní rozdíl není... a to je taky kompliment.
- jasné a výrazné linie, trošku Volvo-styl (berte s rezervou)
- středový panel není rovně, ale je mírně natočen k řidiči (ano, u Ceedu taky... však interiér v Ceedu taky patří z mého pohledu k tomu nejlepšímu)
- navigace ani netrčí z palubky, ani není někde u kolen
- není to přeplácané dekorem (jako třeba ten stříbrný v Golfu Highline všude kolem budíků, který občas hodí takové malé neergonomické prasátko 😉 )
Jinak asi mezi ovládáním Leona a Golfa žádný zásadní rozdíl není... a to je taky kompliment.
Highline má "piáno".
Kompliment by to byl, kdyby ergonomie Golfu byla spickova a ne tradicni 😉
Jinak za pochvalu stoji jedine ta navigace, ze neni tradicne u kolen 😉
Takze na tu tradicni ergonomickou bidu je to fakt spicka 😉
Jinak za pochvalu stoji jedine ta navigace, ze neni tradicne u kolen 😉
Takze na tu tradicni ergonomickou bidu je to fakt spicka 😉
děkujeme koncernovému haterovi za jeho ojebavku >😒]
Nejde o koncern, ale o ergonomii. Takhle spickova ergonomie je v kazdem aute nizsi stredni >😁
Kdyz se nahodou ergonomie s ruckou a loketkou primo nad ni vubec nepovede (nektere modely Skoda), tak se radsi nenapise nic >😁
Kdyz se nahodou ergonomie s ruckou a loketkou primo nad ni vubec nepovede (nektere modely Skoda), tak se radsi nenapise nic >😁
Promiň, ale není. Někteří konkurenti mají ovládání klimy přes dotykáč nebo volant v klíně, jiní mají navigaci někde u kolen. Koncern navíc obecně umí dobře udělat ovládací páčky, s příjemně tuhým chodem, bytelně působící (otočné ovladače už taková sláva nejsou, tam je třeba u Octavie jistá vůle).
Loketní opěra s ruční brzdou je fakt... na druhou stranu, aspoň máš pořádnou loketní opěru, která opravdu podpírá.
Co taky patří k ergonomii je posaz za volantem - v libovolném koncernovém kompaktu nemám problém si sednout jak chci, vysoko nebo nízko, na dlouhé nebo krátké ruce... to taky není úplně samozřejmost.
Loketní opěra s ruční brzdou je fakt... na druhou stranu, aspoň máš pořádnou loketní opěru, která opravdu podpírá.
Co taky patří k ergonomii je posaz za volantem - v libovolném koncernovém kompaktu nemám problém si sednout jak chci, vysoko nebo nízko, na dlouhé nebo krátké ruce... to taky není úplně samozřejmost.