Novinky
Emel
1
Ergonomie Golfu je tradičně špičková.
Přejít do diskuze
Promiň, ale není. Někteří konkurenti mají ovládání klimy přes dotykáč nebo volant v klíně, jiní mají navigaci někde u kolen. Koncern navíc obecně umí dobře udělat ovládací páčky, s příjemně tuhým chodem, bytelně působící (otočné ovladače už taková sláva nejsou, tam je třeba u Octavie jistá vůle).
Loketní opěra s ruční brzdou je fakt... na druhou stranu, aspoň máš pořádnou loketní opěru, která opravdu podpírá.
Co taky patří k ergonomii je posaz za volantem - v libovolném koncernovém kompaktu nemám problém si sednout jak chci, vysoko nebo nízko, na dlouhé nebo krátké ruce... to taky není úplně samozřejmost.
Loketní opěra s ruční brzdou je fakt... na druhou stranu, aspoň máš pořádnou loketní opěru, která opravdu podpírá.
Co taky patří k ergonomii je posaz za volantem - v libovolném koncernovém kompaktu nemám problém si sednout jak chci, vysoko nebo nízko, na dlouhé nebo krátké ruce... to taky není úplně samozřejmost.
Mi to jako nemožné právě přijde. Ty myslíš, že vw nemá pod kontrolou (fyzickou i účetní) vývoj svých automobilek? Zastoupení seat v čr jako zdroj zprostředkované (vymyšlené, špatně interpretované) informace, dobré no. Já bych řekl, nevěř všemu a přemýšlej.
Ten ceed je na můj vkus ovladači/tlačítky přeplácaný, jinak souhlas interiér patří k tomu lepšímu ve své třídě. Navigace má také slušnou polohu a není někde u řadičky...
Kompliment by to byl, kdyby ergonomie Golfu byla spickova a ne tradicni 😉
Jinak za pochvalu stoji jedine ta navigace, ze neni tradicne u kolen 😉
Takze na tu tradicni ergonomickou bidu je to fakt spicka 😉
Jinak za pochvalu stoji jedine ta navigace, ze neni tradicne u kolen 😉
Takze na tu tradicni ergonomickou bidu je to fakt spicka 😉
Nejde o koncern, ale o ergonomii. Takhle spickova ergonomie je v kazdem aute nizsi stredni >😁
Kdyz se nahodou ergonomie s ruckou a loketkou primo nad ni vubec nepovede (nektere modely Skoda), tak se radsi nenapise nic >😁
Kdyz se nahodou ergonomie s ruckou a loketkou primo nad ni vubec nepovede (nektere modely Skoda), tak se radsi nenapise nic >😁
Jako tradiční obhájce Leonu se musím vyjádřit 😄 😒br />
- jasné a výrazné linie, trošku Volvo-styl (berte s rezervou)
- středový panel není rovně, ale je mírně natočen k řidiči (ano, u Ceedu taky... však interiér v Ceedu taky patří z mého pohledu k tomu nejlepšímu)
- navigace ani netrčí z palubky, ani není někde u kolen
- není to přeplácané dekorem (jako třeba ten stříbrný v Golfu Highline všude kolem budíků, který občas hodí takové malé neergonomické prasátko 😉 )
Jinak asi mezi ovládáním Leona a Golfa žádný zásadní rozdíl není... a to je taky kompliment.
- jasné a výrazné linie, trošku Volvo-styl (berte s rezervou)
- středový panel není rovně, ale je mírně natočen k řidiči (ano, u Ceedu taky... však interiér v Ceedu taky patří z mého pohledu k tomu nejlepšímu)
- navigace ani netrčí z palubky, ani není někde u kolen
- není to přeplácané dekorem (jako třeba ten stříbrný v Golfu Highline všude kolem budíků, který občas hodí takové malé neergonomické prasátko 😉 )
Jinak asi mezi ovládáním Leona a Golfa žádný zásadní rozdíl není... a to je taky kompliment.
no Španělé (resp. Katalánci) řekli Němcům, spíš Němci řekli Němcům 😄 vím jak to myslíš, nicméně víceprezident společnosti SEAT zodpovědný za výzkum a vývoj je Němec Dr. Matthias Rabe se svým německým týmem...
Do jaké míry se na vývoji podílel SEAT a jeho dodavatelské firmy nevím a nemyslím, že je to důležité, ale samozřejmě tvar, design a požadované parametry pocházejí z technického centra Martorellu. Jednotlivé díly pro automobilky často vyvíjí jejich dodavatelé, kteří pracují i pro více značek... je to levnější
Do jaké míry se na vývoji podílel SEAT a jeho dodavatelské firmy nevím a nemyslím, že je to důležité, ale samozřejmě tvar, design a požadované parametry pocházejí z technického centra Martorellu. Jednotlivé díly pro automobilky často vyvíjí jejich dodavatelé, kteří pracují i pro více značek... je to levnější
Historky prostě vznikají. Pro VW/ Audi by nebyl problém prodej LED světel o něco pozdržet. A myslím, že je nedělal přímo Seat. A3 je neměla od začátku, ale nevím, kdy je nabídli a jestli to bylo před, nebo po zahájení prodeje Leonu. Viděl jsem je už někdy začátkem 2012, v nějakém stádiu přípravy tedy byly.
Navíc bych předpokládal, že by Audi "půjčilo" Seatu někoho, kdo má s LED zkušenosti.
Navíc bych předpokládal, že by Audi "půjčilo" Seatu někoho, kdo má s LED zkušenosti.
Já zase nevidím důvod, proč by si to měli vymýšlet...prodeje jím to určitě nezvedne. To že s těmi světli předběhli tak trochu neplánovaně A3, která s nimi měla vyjít jako první je fakt.
Ale ve finále to není důležité a přít se tom nemá cenu, hlavně že tam ty světla nakonec jsou a Seatu se po dlouho době blýská na lepší časy.
Ale ve finále to není důležité a přít se tom nemá cenu, hlavně že tam ty světla nakonec jsou a Seatu se po dlouho době blýská na lepší časy.
Kam...přímo od zdroje...zastoupení seat ČR :-!
Pokud sis nevšiml, tak Leon nemá standardně Led světla, ale obyčejné a to že Španělé vyvíjeli světla, které ve finále nebyly jen s led pásky pro denní svícení, ale udělali je nakonec Full led a tím pak Němce postavili před hotovou věc není nic nemožného.
Pokud sis nevšiml, tak Leon nemá standardně Led světla, ale obyčejné a to že Španělé vyvíjeli světla, které ve finále nebyly jen s led pásky pro denní svícení, ale udělali je nakonec Full led a tím pak Němce postavili před hotovou věc není nic nemožného.
Ono to byla tak....Španělé si světla pro Leon potichu vyvíjeli a že budou ledkové řekli Němcům tak nějak na poslední chvíli, kdy už neměli možnost couvnout a postavili je před hotovou věc...
Původně měli být představené LED světla jako první A3, jakožto v hierarchii koncernu je první audi, pak golf a seat se škodovkou.. 😉
Původně měli být představené LED světla jako první A3, jakožto v hierarchii koncernu je první audi, pak golf a seat se škodovkou.. 😉
"V kabině vládne prvotřídní ergonomie. Palubní deska orientovaná na řidiče je u Seatů tradicí, však si vzpomeňte na první Toledo"
To jako kdyz opticky prilepim stredovy panel k budikum jsem vytvoril prvotridni ergonomii? To same muzu napsat o Ceedu.
Jaky je rozdil mezi ovladanim Leona a Golfa?
Cílem ergonomie je, aby používané předměty a nástroje svým tvarem co nejlépe odpovídaly pohybovým možnostem případně rozměrům lidského těla. Takze zadna opticka ojebavka, ale co nejmene sahat mimo volant a co do nejmensi vzdalenosti. Cim hure ma v dosahu ovladace spolujezdec, tim je ma blize ridic a pak je pristrojovka orientovana na ridice.
V kabine tedy vladne akorat prvotridni tradice jako u vetsiny koncernovych modelu 😉
To jako kdyz opticky prilepim stredovy panel k budikum jsem vytvoril prvotridni ergonomii? To same muzu napsat o Ceedu.
Jaky je rozdil mezi ovladanim Leona a Golfa?
Cílem ergonomie je, aby používané předměty a nástroje svým tvarem co nejlépe odpovídaly pohybovým možnostem případně rozměrům lidského těla. Takze zadna opticka ojebavka, ale co nejmene sahat mimo volant a co do nejmensi vzdalenosti. Cim hure ma v dosahu ovladace spolujezdec, tim je ma blize ridic a pak je pristrojovka orientovana na ridice.
V kabine tedy vladne akorat prvotridni tradice jako u vetsiny koncernovych modelu 😉
za rýchle a dobré správy o novinkách 😄 Tej fábie je by mohlo byť menej ale asi ani nemohlo >😁 Dobre,teším sa na ďalšie novinky zajtra,len tak ďalej ! 😄 A k autu,vôbec sa mi nepáči takéto oplastované. Nehodí sa mi to k nemu,normálny Leon je pekný (hlavne v bledo modrej alebo sivej vo verzii Cupra) ale toto vyzerá (aj kvôli tej farbe) ako pre nejakého dôchodcu >😁