Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž 2014

Zpět na článek

Dacia v Paříži: Ve znamení oplastovaných vozů

21 komentářů

Gangrel
to není možný, "voni" to fauvé musej narvat i do příspěvku o Dacii... :-!
Avatar - maros
maros
Manažeři Renaultu by měli spáchat rituální sebevraždu, jen tak by odčinili, co napáchali. ;-\
Avatar - maros
maros
Dacia vypadá fakt dobře. Největší problém bych měl s tou jejich, francouzkou technikou. To je fakt průser. Za snahu Dacia :yes:
Avatar - maros
maros
Gilgite, po dlouhé době konečně inteligentí názor. Jenž má hlavu, patu a nosnou myšlenku :yes: Konečně jsi to dokázal, už jsem v to nedoufal >😁
Avatar - maros
maros
Tak to, že Francouzká auta jsou šmejdy ti potvrdí každý, kdo měl zkušenost. To je prostě fakt. Dacia má tu smůlu, že je součástí Francouzkého koncernu. My můžeme jenom děkovat všem svatým, že se to tenkrát nestalo Škodovce.
Avatar - grifith
grifith
hádej, máš jen jeden pokus... >😒]
kyklop
máš aj nejakú súčasnú skúsenosť, alebo furt budeš omielať o vylietanej P306 :-!
ericn
Tak musím říct, že tohle se Dacii povedlo :yes:
spojka
Pecka,jednoduchost vítězí,Dacia válí,podařené auto,líbí se mi :yes:
Řidič007
levné plastové díly šly vytrhnout rukou - škoda, že chybí foto. Na fotkách je vše slícováno také dokonale, tak nevím, zda redaktoři nepopletli názvy a netrhali FIII. Na druhé straně, každý plast, který je nacvaknutý musí jít vytrhnout rukou (pokud jde uchopit) nebo nějakým přípravkem. Ochranné prvky dveří na Kaktusu jdou měnit ručně. Jak se ale pozná levný plast, to nevím. Většinou je u všech aut stejný polyuretan a něco málo polypropylénu nebo polyetylénu. Jiný "plast" se nepoužívá. Na spínačích je použit termoset, který je také u všech aut stejný a většinou od stejného výrobce, Tudíž plasty ze zlata mají akorát šodovky, ostatní auta ne.
megacruiser
je dnes defakto "nejprogresivnější" značka. Před pár lety byla "na umření" a teď má zhruba stejně široký výrobní program jako Škoda - chybí velká limuzína, zato má 7-mi místné MPV. Třeba jsem teď viděl před obchoďákem vedle sebe Dokker a Roomster - zatímco Roomster je takové podivné nepraktické "čudo" s pouze naznačenými šoupačkami, Dokker je tak nějak plnohodnotnější. Prostě velké praktické auto, které si na nic nemusí hrát. Stejně tak obrovská Lodgy. S těmi plasty vypadají ještě o něco praktičtěji. Takže Dacii fandím aby prodeje stále rostly, protože je to dnes už asi jediná skutečně "lidová" značka, ostatní dříve dostupné značky kašlou na praktičnost a jen se snaží prodat pár laciných cetek za přemrštěné ceny. Kvalita je taky v pohodě - strejdovo staré MCV už má nalítalo přes 100 tisíc, dost často s karavanem a nic se tam nevysypalo.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
maros
jj, naprostý souhlas. Bohužel, francouzká kvalita zůstává. Takže finalně nelze jinak než 8-s :no:
hipisko
tak ja ti tu skusenost vyratim. Mam uz druhe francuzke auto a bez problemov
Avatar - grifith
grifith
Mám každodenní francouzskou zkušenost a musím potvrdit, že zde píšeš neustále nesmysly. Chápu, že jsi se spálil, ale fakt to nesváděj na francouzská auta. Ta za tebe opravdu nemůžou...
ičko
Vyzerá to pekne. Za ty prachy no nekup to. >😁
Řidič007
Nejenže Dacii chybí velká limuzína, ale ona jim chybí i hodně úzká limuzína. Nebo limuzína 2 v 1, tj něco jako dlouhý a super úzoučký superb.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.