Paříž 2014
Ona by si to většina čtenářů myslet mohla, že je celý autosalon hlavně o fabii.Tedy po přečtení asi 20 článků o fabii z posledních několika dnů. Je to sice český auto, ale všeho moc škodí :no:
Jak sám píšeš, Fabia je český auto a logicky tedy je o ni největší zájem. Hele, mě třeba to nevadí a osobně si myslím, že v každém Čechovi by měl být kus patriotismu. Protože kde by dneska byla Škodovka, kdyby nebylo VW? Zdůrazňuji, že je to čistě můj názor, nikomu ho nenutím.
Ale nedovedu si představit, že by třeba Francouzi fandili jinejm než francouzskejm značkám, Němci německejm, Angličani anglickejm atd. Mě to přijde samozřejmý.
Na druhou stranu je dobře, že už dnes existují alternativy, žijeme přece v demokracii a hranice jsou otevřený.
Jak tady nedávno někdo napsal: 100 lidí = 100 názorů, to je svatá pravda a někteří zdejší diskutéři by si to měli připomínat častěji.
Ale nedovedu si představit, že by třeba Francouzi fandili jinejm než francouzskejm značkám, Němci německejm, Angličani anglickejm atd. Mě to přijde samozřejmý.
Na druhou stranu je dobře, že už dnes existují alternativy, žijeme přece v demokracii a hranice jsou otevřený.
Jak tady nedávno někdo napsal: 100 lidí = 100 názorů, to je svatá pravda a někteří zdejší diskutéři by si to měli připomínat častěji.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale měkčené plasty v horní části přístrojové desky nejsou všechno -> čti: Fabia je tvrdá jak šutr, ale najednou nám to vlastně nevadí. Myslím, že zabrouzdám do starých testů, kde jiné vozy měly mezi hlavními mínus neměkčenou palubní desku. :no:
Nepřítomnost Mazdy2 je zklamáním, čekal jsem jí jako další dílek do ofenzivy malých aut, na kterou jsem se do Paříže těšil (a stále ještě těším)... Naproti tomu nevím, kde redakce vzala premiéru Opelu Karl, která je od začátku avizována až na rok 2015... :-! A abych nezapomněl, v C_42 je C3-XR, největší sériová novinka koncernu PSA v Paříži, která je však mimo výstaviště >😒]
petrumr
hele karle gilgitovéj, spočítej si ty články, o škodovkách se více mluví v diskuzi a ty jsi taky tady otevřel škodovku. Když o druhých autech není zájem, tak zapadají skoro, že tady nejsou, ale jsou a ty to nechceš přiznat. :-!
petrumr
a koho to zajímá, není tady diskuze o něčem jiném? Než něco napíšeš..... třikrat se otoč do prava.
petrumr
tak už plácáš jak putin, ptám se po třetí, jakou máš průkazku redaktora, že tě pustili na novinářské dny, kurvisko komunistickéj, jsi špína od konkurence, takovým jsme dávali deku, co špiclovala a neuměla odpovědět, jenom pomlouvat a plivat na to, co není ruský.
petrumr
né jenom, že pro veřejnost bez prukazu začíná autosalon dneska, jenom tak mimochodem nebo chceš to přeložit do ruštiny. panimáješ :-!
petrumr
redakci- haloo, jak jste tam jeli a kde jste bydleli, tenhle článek by nás aji zajímal. Minule jsem jel vlakem, ale vy jste jeli určitě autem? bude test?
petrumr
gilgošu, uvědom si, že na ty články o škodovkách čeká více lidí jak na článek třeba o roveru nebo volvu. Podívej se na diskuze pod články a nepiš jak ruskéj bolševik. Co tě baví nemusí druhýho.
Gilgit
Do té debaty F3 proti i20 jsem zatím jenom nahlédl. Bude to chtít dát si nejdrív sklenicku neceho ostrejsího. To, ze rokyta.p, jeden z nejvetsích místních diskusních ubozáku, tam má hned nekolik príspevku, je jasná záruka "kvality".
Jinak je vseobecne zajímavé, jak se tady lidi dokázou hádat o autech, která na vlastní oci jeste vubec nevideli.
Jinak je vseobecne zajímavé, jak se tady lidi dokázou hádat o autech, která na vlastní oci jeste vubec nevideli.
petrumr
gilgoši a za jakýho redaktora kopeš, musíš být přeci novinář a mět nějakéj průkaz, že by tady ty pomluvy byly placené od konkurence?
petrumr
ano, nebot cesta a ubytování patří k veletrhu. A to s tím redaktorem a letištěm začnul gilgít, akorát nevím jak ho tam mohl poznat a trefit na něho. Kdyby ho uviděl v letadle, tak prosím, ale špehovat ho na letišti je nenormální.
:yes: >😁 >😒]
Za 3 takovýhle perly bych navrhoval něco jako zákaz publikování aspoň na 6 měsíců a pak přezkoušení a prohlídka u u psychologa. Co je moc to je moc
Za 3 takovýhle perly bych navrhoval něco jako zákaz publikování aspoň na 6 měsíců a pak přezkoušení a prohlídka u u psychologa. Co je moc to je moc
V poslední době se snažíš být velice zábavný. Zatím jsi jen směšný, ale i to je pro tebe zajímavý level. Jen tak dál, možná se přehoupneš přes level Trapno 😉 .... ale petrumr ti nějak leží v žaludu, což? 😄
Pane redaktore, tak tento Váš výrok je prostě pecka - "Vaše" redakce smolí hromadu článků o Fabii a ostatních Škodofkách, že by jeden myslel - a teď z Vás vypadne takový nesmysl - opravdu si myslíte, že všichni čtenáři Vašich jsou tydýti? >😁
Gilgit
Ja s tebou zcela souhlasím. Skoda je domácí znacka/firma, i kdyz patrí firme zahranicní, je to vedoucí znacka ceského trhu, významný e😜ortér atd. Zdravý patriotismus je abslutne OK, a to ze tady je o novém modelu Skody nekolik clánku je absolutne OK.
Jak karelgr píse, problém je v tom ze vseho moc skodí. Krome toho nekdy to co predvádí Auto.cz je nepríjemný vlezdo***ismus, a to je ta hranice kde to prestává být zdravý patriotismus. A Skoda to v takové forme snad ani nemá zapotrebí.
Jeste jedna vec: Havním tématem Auto.cz jsou samozrejme clánky o novinkách a testy. Zverejnuje se zde sice také mnoho cánku o mezinárodním automobilovém prumyslu a trhu, ale ty jsou z 99 % budto opsané ze zahranicních médií (i s chybami) nebo prevzaté z CTK (i s chybami). Ale vsimni si, ze pokud je tady nejaký clánek o budoucnosti nebo ekonomických aktivitát Skody, je to opsáno nebo to je z agentury. Místní "novinári" sice dokázou dát 20 clánku o Fabii, ale kvalitní clánek o firme Skoda Auto, její pozicí na mezinárodnim trhu, jejích perspektivách sesmolit nedokázou.
A jeste jedna poznámka: Pozice séfredaktora v médiu jako Auto.cz samozrejme znamená vedení redakce, udrzování kontaktu s firmami atd. Ale dobrý séfredaktor by mel obcas taky neco napsat. Pan Kovarík, séfredaktor Auto.cz, jezdí na salóny a videl jsem ho i v Parízi. Takze uvidíme, jestli taky nejaký clánek napíse,
Jak karelgr píse, problém je v tom ze vseho moc skodí. Krome toho nekdy to co predvádí Auto.cz je nepríjemný vlezdo***ismus, a to je ta hranice kde to prestává být zdravý patriotismus. A Skoda to v takové forme snad ani nemá zapotrebí.
Jeste jedna vec: Havním tématem Auto.cz jsou samozrejme clánky o novinkách a testy. Zverejnuje se zde sice také mnoho cánku o mezinárodním automobilovém prumyslu a trhu, ale ty jsou z 99 % budto opsané ze zahranicních médií (i s chybami) nebo prevzaté z CTK (i s chybami). Ale vsimni si, ze pokud je tady nejaký clánek o budoucnosti nebo ekonomických aktivitát Skody, je to opsáno nebo to je z agentury. Místní "novinári" sice dokázou dát 20 clánku o Fabii, ale kvalitní clánek o firme Skoda Auto, její pozicí na mezinárodnim trhu, jejích perspektivách sesmolit nedokázou.
A jeste jedna poznámka: Pozice séfredaktora v médiu jako Auto.cz samozrejme znamená vedení redakce, udrzování kontaktu s firmami atd. Ale dobrý séfredaktor by mel obcas taky neco napsat. Pan Kovarík, séfredaktor Auto.cz, jezdí na salóny a videl jsem ho i v Parízi. Takze uvidíme, jestli taky nejaký clánek napíse,
petrumr
tak jsi nějaký prase. a ještě dotaz- psals, že kovařík letěl letadlem a že jsi ho viděl na letišti. Kdyby nebyl na letišti, tak asi jak by se tam dostal. Ty jsi se na to letiště dostal odkud asi?
Gilgit
Charles de Gaulle. Spokojen, ty techniku?
Jinak se petrumre nestacím divit. Ty dokonce vís ze Paríz má více letist. Tuto informaci vyhodnocuji pozitivne jako letmý náznak inteligence. Snaz se, treba z tebe jeste neco bude.
>😁 >😁 >😁
Jinak se petrumre nestacím divit. Ty dokonce vís ze Paríz má více letist. Tuto informaci vyhodnocuji pozitivne jako letmý náznak inteligence. Snaz se, treba z tebe jeste neco bude.
>😁 >😁 >😁
Gilgit
Jestli znás západ tak "dobre" jako mnoho jiných vecí ke kterým se vyjadrujes, tak slova "jak svý boty" získávají jiný smysl.
Gilgit
Pan séfredaktor Kovarík letel letadlem, vcera jsem ho videl na letisti v Parízi. Doufám, ze ti tato informace pomuze v tvé dalsí ceste zivotem.
Gilgit
Presne tak, Opel nerekl, ze Opel Karl/Vauxhall Viva bude vystaven v Parízi. To zase redaktori Auto.cz rychleji písí nez myslí.
Dovolím si sem překopírovat krátkou pasáž z konkurenčního serveru.Reaguji tím na váš postřeh "méně místa v podélném směru berme jako holý fakt".
Tedy: "Škoda Fabia je ze všech tří novinek nejkratší, jako jediná nedosahuje délky čtyř metrů. To se projevuje na podélné prostornosti v interiéru. Ta se podle našich měření na místě spolujezdce proti předchůdci zhoršila o šest centimetrů a bude mezi konkurenty patřit ke slabšímu průměru. Nový Hyundai i20 (na snímku) i Opel Corsa jsou na tom z hlediska místa na nohy o jeden až dva centimetry lépe. Za řidičem nám rozdíl připadal subjektivně ještě větší."
Pokud jsem naletěl, rád se Vám omluvím. V opačném případě očekávám vrácení výplaty, ev. zaplacení cesty a výdajů ze svého
😉 😄
Tedy: "Škoda Fabia je ze všech tří novinek nejkratší, jako jediná nedosahuje délky čtyř metrů. To se projevuje na podélné prostornosti v interiéru. Ta se podle našich měření na místě spolujezdce proti předchůdci zhoršila o šest centimetrů a bude mezi konkurenty patřit ke slabšímu průměru. Nový Hyundai i20 (na snímku) i Opel Corsa jsou na tom z hlediska místa na nohy o jeden až dva centimetry lépe. Za řidičem nám rozdíl připadal subjektivně ještě větší."
Pokud jsem naletěl, rád se Vám omluvím. V opačném případě očekávám vrácení výplaty, ev. zaplacení cesty a výdajů ze svého
😉 😄
Gilgit
petrumre nazigrande, nenormální jsi ty. Poradil bych ti, abys pred psaním zapnul mozek, ale je mi jasné ze by to melo nulový efekt.
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
Gilgit
petrumre nazigrande, at se klidne o Skodovkách píse, nic proti tomu, ale kvalitne. Ovsem ty nejsi ani schopen pochopit psaný text na Auto.cz, jinak by tvoje reakce nemohly být tak hloupé. Pokud by se ti podarilo nekde objevit kurs, ve kterém by ucili korektní ctení a pochopení cesky psaného text, tak se tam zapis, hodilo by se ti to.
tak jako správní motorističtí novináři bydleli určitě v hotelu F1 ten je i celkem blízko výstaviště . Jinak do Paříže zásadně letadlem :yes:
Gilgit
Na to, abys mohl psát jinou abecedou, nemusís mít jinou klávesnici. Dá se to i jinak. Myslel jsem, ze velký technik petrumr má takové veci v malícku.
Gilgit
Ja jsem se vcera vrátil z Paríze a na tom autosalónu je i bez Fabie a Passatu zajímavých aut víc nez dost. Más pravdu, vseho moc skodí. Az se divím, ze najednou souhlasís s mými názory.
Ale jinak tam byly i hezký věci.
Souhlasím s "malým" Jaguarem... to je opravdu paráda.
Mně zajímal Fiat X ... a popravdě i nějaké info o modernizovaném interieru L, ale to jsem zatím nikde nenašel.
Ani na zahraničních serverech...
Uvidíme.
Souhlasím s "malým" Jaguarem... to je opravdu paráda.
Mně zajímal Fiat X ... a popravdě i nějaké info o modernizovaném interieru L, ale to jsem zatím nikde nenašel.
Ani na zahraničních serverech...
Uvidíme.
hele
soudruzi €jrosocialisti, Paříž už dávno není co bývala. Je to tam pořád samá stejná spalovací popelnice [odkaz] nic převratnýho co by směrovalo k lepší budoucnosti.
Může za to evropská ropná zaprodanost dinomobilek, který nemůžou dělat elektromobily [odkaz] a tak nadále vás voblbujou jak to pořát nejde. Přijeďte do LA [odkaz] tam to bude rachot [odkaz] [odkaz] 😉
soudruzi €jrosocialisti, Paříž už dávno není co bývala. Je to tam pořád samá stejná spalovací popelnice [odkaz] nic převratnýho co by směrovalo k lepší budoucnosti.
Může za to evropská ropná zaprodanost dinomobilek, který nemůžou dělat elektromobily [odkaz] a tak nadále vás voblbujou jak to pořát nejde. Přijeďte do LA [odkaz] tam to bude rachot [odkaz] [odkaz] 😉
"Alespoň, že si Espace přes změnu koncepce zachoval prostorný a praktický interiér." Toto napíše akurát ktorý nemá a nevyužíva starý Espace alebo Eurovan. Ja, ako človek, ktorý využíva Citroen Evasion (a občas sa aj odveziem v Espace 3. generácie - v Espace, nie v Grand Espace!) žial musím nesúhlasiť. Nesedel som v novom Espace, ale už z fotiek vidieť, že zadné sedadlá sú nedelené (teda treba sklopiť sedadlo a v prípade plného naloženia musí jeden človek vystúpiť, resp. dieťa sa potlačiť).V Eurovane/v starších Espacoch stačí otvoriť kufor a deti vylezú tadiaľ. Druhou vecou ktorá mi vadí je priestor na nohy - nečakám, že vzadu (myslím v treťom rade) budú sedieť afroamerickí dvojmetroví basketbalisti, ale však aj deti si niekam musia dať nohy. Skúšali ste si tam sadnúť? Alebo tam posaďte deti, čo nato povedia. Nenašiel som fotku, ako na tom je Espace (to by ma ale zaujímalo, keďže je to jedno z najznámejších sedemmiestnych áut), ale trebárs Sharan/Alhambra či Freemont nič moc - v Sharane máte pred sebou rovnú stenu sedadla a človeku nezostáva než mať nohy "nakrivo". Vo Freemonte je potom výrez kam strčia obe nohy max. 10 ročné deti, ja sotva jednu. Pokračujem - vadí mi veľký stredový tunel - nič také starý Espace nemal! Aké má vlastne pozitíva? Mne prišla plochá podlaha medzi sedadlami ako to má tretira generácia či Eurovan lepšia... Netvrdím, že je to zlé auto, ale nemôžem súhlasiť s tým že zostala zachovaná jeho priestrannosť a praktickosť. Toto už proste nieje plnohodnotné sedemmiestne auto. Som zvedavý až si doň sadnem, ale nepredpokladám, že to môže byť v týchto ohľadoch lepšie... Je škoda, že ponechali meno Espace, mali ho radšej fakt premenovať na X-Space - lebo so starým Espacom toho už veľa spoločného nemá... ;-\
Jestli ti můžu poradit - než něco napíšeš: napiš si to bokem na papír. Počkej 5 minut a pak si to několikrát přečti. Pokud neshledáš nic k úpravě, dej to přečíst manželce, ev. dětem. Pokud i oni schválí, přepiš to do počítače a nech to někoho zkontrolovat.
Gilgit
petrumre nazigrande, tobe neodpovím nic konkrétního, to ti snad i pri tvé minimální mucednické inteligenci musí být jasné. Krome toho behem novinárských dnu nejsou na autosalónu jen novinári, ale napríklad také zástupci firem, financní analytici atd. Takze si dál muzes lámat tu tvoji mucednickou hlavicku.
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
Gilgit
Souhlas. Tvuj návrh by ale znamenal ze nejmín 6 mesícu na Auto.cz nebude nic nového ke ctení
:yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes:
Gilgit
petrumre, vidím ze stabilne udrzujes úroven svého vyjadrování. Omlouvám te tím, ze jsou to pozdní dusledky toho jak te mucili komunisti, o cemz jsi zde sám nekolikrát psal.
I kdyz podle mne to mucení spocívalo v tom, ze te komunisti nutili chodit do skoly. Chápu, ze to pro tebe musela být hruza. Hlavne v hodinách ceského jazyka jsi musel prozívat obrovská muka, tebe to muselo bolet víc jak fyzické mucení. Pritom to byla marná snaha, jak je videt dodnes.
>😁 >😁 >😁
I kdyz podle mne to mucení spocívalo v tom, ze te komunisti nutili chodit do skoly. Chápu, ze to pro tebe musela být hruza. Hlavne v hodinách ceského jazyka jsi musel prozívat obrovská muka, tebe to muselo bolet víc jak fyzické mucení. Pritom to byla marná snaha, jak je videt dodnes.
>😁 >😁 >😁
Gilgit
A más to, karle gilgitovéj, ted ti to petrumr nandal. Je treba si taky uvedomit, ze petrumra velice adoruje nick Ji/Ri, coz zdejsí diskuse staví do zcela nového svetla.
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
Ale pekne to ukazuje, co si redaktori Auto.cz myslí o svých ctenárích.