Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XE Sportbrake: Takto by mohlo vypadat chystané kombi

Britská značka Jaguar nabízela kombík střední třídy již v minulosti, výroba X-Typu kombi skončila v roce 2009.
Zpět na článek
10. 10. 2014 14:07
Re: Nič proti ale...
Dokonce je myslím možné ji dokoupit jako příslušenství. :-) Není to tedy něco, co musí být z výroby. Ale jistý si nejsem.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 13:55
Re: Nič proti ale...
Ahá... no to auto si kupovala přítelkyně jeste pred tím, než sem se s ní poznal a byla to předváděčka ze salonu, ale již nakonfigurovaná. A myslím, že jí to zrovna nevadí, vadí to mě >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 13:49
Re: Nič proti ale...
No, zrovna u kufru Mondea IV to nevadí, protože díky tvaru karoserie ve výsledku dostaneš opravdu velký objme o slušném tvaru skoro kvádru a když vytáhneš roletku, tak vesele skládáš dál. Netrpí teda tak, jako některé vozy se splývavou zádí, třeba, jako moje bývala Laguna II Grandtour, kde nad roletku díky 5. dveřím nedáš nic moc.

Dále je to třeba problém u Insignie, která má ten "mocný" klenutý oblouk, který drží 5. dveře :-)

Jestli mohu porovnat, tak u toho Mondea díky šířce a rovnomérnému prostoru bez komplikovaných hran, společně s tvarem karosérie se stává kufrovým králem (ve třídě samozřejmě). Vozím velké předměty ( třeba kytarové boxy) a to se jentak někam takhle dobře nenaskládá... a to včetně Oktávek, Passátů a podobně ;-) Myslím, že ještě zajímavější byla 1. Generace Mondea v kombiku, to bylo jako pohřebák...... a nebo, když už, tak už... [odkaz]

Tohle sem zachytil minulý týden >:D >:-[]
10. 10. 2014 13:46
Re: Nič proti ale...
Pak záleží, co člověk přepravuje. Také někdy zápasím s malou výškou. Je příjemné, když mohu dát příruční zavazadlo (do letadla) na výšku (což znamená tak 60 cm po strop/ plato/ roletku).
10. 10. 2014 13:33
Re: Nič proti ale...
OII ji celkem jistě měla (před FL i po něm), ale nejsem si jistý, jestli ji nějaký stupeň obsahoval (možná L&K; ani Elegance ji neměla, pokud vím). Běžně byla za příplatek (stála 4 tisíce, nebo tak nějak), dostupná byla snad i v nejnižší výbavě.
Avatar - white label
10. 10. 2014 13:32
Re: Nič proti ale...
Opak hloubokého kufru, přesněji nízká hodnota rozměru kufru na výšku, Právě u fwd může být kufr mnohem hlubší než u rwd/awd např. u fwd Golfu hloubka kufru výborně eliminuje hodnotu jeho délky. A pokud někdo omezí hloubku kufru hlavně proto, aby byla nakládací hrana bez schodku, tak za tuhle cenu o to rozhodně nemám zájem. K čemu mi je, že se tam sice něco dobře nakládá, když tam pak právě proto něco vyššího nevejde?
10. 10. 2014 13:31
Re: Nič proti ale...
Tak to ty jsi přišel s plytkostí, o které psal minule woody? :-)
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 12:57
Re: Nič proti ale...
plytkost kufru? :-) Co si pod tím mam představit? :-)
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 12:56
Re: Nič proti ale...
Je to Ambition verze, ta jí nemá. A je to ještě Dvojková po Fl, ta to také nabízela?

Servis zatim řešen nebyl, jelikož jsme byli na dovolených a konec srpna a celé září skoro. Řetěz pořád rachtá při startu a na delší trasy jezdíme Mondeem.. radši. Oktávka jezdí jen na trasách kolem Prahy :), kdyby něco, at je to domu kousek :-)

Jinak ano, to Mondeo je Vignale, uvidíme :)
Avatar - white label
10. 10. 2014 12:37
Re: Nič proti ale...
Mně mnohem víc, než případný schodek, vadí plytkost kufru, zvlášť u předokolek (např. právě minulé Mondeo v kombíku), kde k tomu logicky není důvod.
10. 10. 2014 12:26
Re: Nič proti ale...
Tak i tohle je myslím Vignale koncept. Bude to chtít počkat na lepší materiál. Jak jsem napsal, také by mě to překvapilo. A proč v Octavii nemáte dvojitou podlahu? Pak bys to měl v rovině (nevím, jak dokonalé, ale mělo by to tak být). Jak jste vůbec dopadli se servisem?
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 12:24
Re: Nič proti ale...
Lepší fotku sem nenašel... nezbývá než si počkat... ale jak řikam, tohle by mne dost mrzelo, vadí mi to na Oktávce, kam když dávám třeba reprobox, který je těžký jak *** musím ještě překonávat tu hranu a bát se abych to tam neodřel a podobně >:D
10. 10. 2014 12:14
Re: Nič proti ale...
Také jsem myslel na dvojitou podlahu, ale to nejde moc dohromady s kolejnicemi.

U Leonu to bude stejné jako u všech kombi nižší střední ze skupiny VW - dvojitá podlaha. Tak to prostě dělají. A platit to bude i pro Fabii. Ve střední už mají kolejnice.
10. 10. 2014 12:13
Re: Nič proti ale...
Pořád se mi to nelíbí, ale přišel jsem na to, jak by ten zámek mohl být tvarovaný, aby to bylo v rovině a vypadalo takhle. :-)
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 11:48
Re: Nič proti ale...
Dohledal sem ještě fotku kufru [odkaz]

Tady už to vypadá vše v pořádku ;-)
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 11:44
Re: Nič proti ale...
Já ten ceník taky nikdy nezkoumal, auto sem nové nekupoval. Neřeším tunel, protože pro lyže stačí položit kus sedačky a pořád se vejdou 2 pohodlně. Nicméně mne to taky zarazilo.

Jo, ten kufr by mne dost mrzel, je možné, že se však dá s podlahou pohybovat a vyrovnat ji s nakládací hranou. Horší by bylo, kdyby nešly sedačky položit do roviny. Nicméně je taky možné, že to může být různé od stupně výbavy vozu. Nedávno jsem zjistil, že i třeba v takovém Leonu ST lze nakládací hranu eliminovat, nebo třeba Kuga, která tu byla v testu má na fotkách malý schůdek, ale ta naše má hranu rovnou (možná tam je lehce vystouplý jen plast, ale žádná tragédie).
10. 10. 2014 11:21
Re: Nič proti ale...
Čekal bych, že bude za příplatek. Ale Fordy jsem nikdy moc nezkoumal. Nemám rád ani jejich konfigurátor, ani web, tak se moc neobtěžuji ani s ceníky. Žádný jejich produkt mě nezaujal natolik, abych se tím prokousal. Ale vím, že příplatky také měly, i v nejvyšším stupni výbavy. Je to možné, ale přijde mi to jako zvláštní opomenutí. V Evropě to má kde co a horká novinka to není.

Vypadá. U kolejnic by člověk řekl, že to jen klame a je v rovině. Ale jinak to vypadá, že tam ten schod je.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 11:02
Re: Nič proti ale...
Kombiky ho stopro nemají, věř mi... mam ho >:D Kamarád má i novější r.v. a stejně nemá. Stejně když se podíváš na fotky uplně nových 2014 modelů, tak ho pořád nemají. A to i titanium verze. Pokud se dal dokoupit, tak to nevím :-)

U zámku je taková prohlubeň, tu má i MK IV, jinak je vše v rovině.... docela se toho děsím.. ta fotka vypadá prapodivně
10. 10. 2014 09:54
Re: Nič proti ale...
U zámku to moc na klam nevypadá. Také mě to překvapilo. A nezdá se mi, že by dříve neměli průvlak. Je to možné, ale nezdá se mi to.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 09:36
Re: Nič proti ale...
No, já jsem byl ted přes týden v zahraničí a s omezeným přístupem na web, tak sem to zameškal. Fotka klame, ale předpokládám, že je v rovině nakládací hrana s dnem? Jinak kufr vypadá minimálně stejný jako u MK IV, takže za mne :yes: Dobrá věc je, že konečně "vymysleli" průvlak na lyže :-) To čtyřka taky nemá, nebo alespoň kombiky to neměly :-)

Já nevim jak vy, ale já už si střádám do prasátka >:D >:-[]
10. 10. 2014 09:04
Re: Nič proti ale...
>:-[] S tím pokládáním na váhu nevím, ale zhruba 1,2 gramu při ISA na MSL (hladina moře, 15 °C).
10. 10. 2014 08:44
Re: Nič proti ale...
A v MPV nebudeš vozit vzduch a kila navíc?
10. 10. 2014 08:42
Re: Nič proti ale...
Že X v jednom stojí za kulové, je přílišné zobecnění. Mám celou řadu víceúčelových zařízení a jsem s nimi spokojen. Ať už jde o tiskárnu, nebo třeba zesilovač.
9. 10. 2014 22:25
Re: Nič proti ale...
Uvidíme, co tam uvidí Ozzman. S Macochou přišel myslím Ham., já měl "schůdek." >:-[]
Avatar - white label
9. 10. 2014 22:21
Re: Nič proti ale...
Budu při Ozzmanovi a proto budu tvrdit, že já tam žádnou Macochu nikde nevidím... >:-[]
9. 10. 2014 22:17
Re: Nič proti ale...
Byl tu článek a u něj pěkná fotka, která by se ti líbila. [odkaz] Už jsem byl v diskuzi připraven a ty nikde. >:D
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 22:01
Re: Nič proti ale...
Neviděl, potkal sem v Německu dva fusiony ale jen na parkovišti;( chtěl sem zajít na tu ptedstavovacku, ale přej je to pro zvané, mel sem pozvání k dealerovi od kterého máme kugu, jenže je to v jižních Čechách a od nejbližšího dealera nic nemam :-) tys viděl? Povídej? Ten fusiony byly krapet větší než moje MK IV kombi (stal sem vedle), ale to byl i čtyřkovej sedan :-)
9. 10. 2014 21:38
XF
Ok, tak někdo přidělal světla z XE na XF sportbrake. Nejásejte ;-)
9. 10. 2014 19:59
Re: Nič proti ale...
Což mě přivádí k... už jsi viděl kufr nového Mondea? >:-[]

SUV zkrátka nemají délku kombíků. A těmhle podélně uložený motor nepřidá (stejně jako prémiovým kombi).
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2014 15:43
Re: benzín s manuálem
Já ti rozumím a rozhodně tě nezavrhuji. Jestli jsem to správně pochopil, tak XE manual je sekvenční a snad jako option, takže za příplatek. Nevím, jak moc to tvoji představu o manuálu splňuje (joystick). Kůže a dřevo u XE problém nebude, v nabídce je. Ad. kůže z krávy mi jako staré škola nepřipadá, ale to asi záleží kterou fázi historie preferuješ.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2014 15:30
Re: Nič proti ale...
No já se nesžil s těmi symetrickými zadními světly. Díky tomu dělení kvůli kufru je to taková nastavovaná kaše, když to svítí. Kdykoliv vidím "ledkovou" Octavii, říkám si, proč to takhle elegantně jednoduše nezvládají v Jaguaru. A XE je to samé, není to špatné, ale ne dokonalé. Kdyby se nesnažili o tu reminiscenci F-Type, mohla být světla menší a možná i bez té části na víku kufru, což je vždy složité, byť u BMW to zvládají celkem obstojně.
Avatar - Barrichello
9. 10. 2014 15:24
Re: Nič proti ale...
víceúčelové vozidlo je MPV, kombík je jen sedan či lift s batohem >:D
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 15:06
Re: Nič proti ale...
Neodpověděls, jen si napsal že kdo na to nemá at nejezdí >:D To je pekná kravina....
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 15:01
Re: Nič proti ale...
Naco narvany po střechu? Zrovna ve 2-3 se na festaku dá vyspat i v kombiku a dost pohodlně... v Mondeu sem jednou strávil krásnou noc s dvema děvčaty, pohodlně, bez nutnosti stavění stanu. Stačilo jen položit sedačky ;) To v sedanu nejde, nebo ne pro mne s mojí výškou.

Když jezdíte ve velké partě, třeba na chatu a ostatní mají hatche a sedany, tak vetsina veci připadne na kombik, hlavně ty velké. Kdo řika, že se musí jezdit narvanej v jednom autě? Navíc máš možnost třeba vzít větší grill a podobně... Prostě kombi je víceúčelové vozidlo, smiř se s tím :-)
Avatar - Barrichello
9. 10. 2014 14:52
Re: Nič proti ale...
Odpovím ti příspěvkem o vlákno níže :-)
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 14:43
Re: Nič proti ale...
A co když chci všechno v jednom, protože nemam na víc aut? Tak v tomhle je ideální kombik. Vypadá pořád lépe než MPV (někdy i lépe než sedan), je praktičtější, uveze víc a umí jezdit stejně rychle, jako sedan.

Proč by mělo být ojeté auto pro pitomce? Ty sis snad všechna auta kupoval nová?

Výše ( v předchozím příspěvku) sem ti napsal své potřeby, na ty mi ideálně vyhovuje kombik, nepotřebuju ani Tranzita, ani Liazku, ani MPV, děti ještě nemám. To vše zvládne spolehlivě, díky naftovému motoru za slušnou spotřebu a nemusím se bát ani předjet. Auto to zvládne jak naložené, tak prázdné. Pokud bych chtěl auto pro zábavu, jdu do něčeho malého a hravého, ale nepotřebuji to. Myslím, že dle reakcí na tvé komentáře mne tu chápe více lidí :-)

Je to o preferencích.
Avatar - Barrichello
9. 10. 2014 14:22
Re: Nič proti ale...
Cesty s větší partou sou fajn, obykle se berou 3-4 auta >:D >:D >:D

Cesty s jedním autem narvaným po střechu sou tragédie. Ale když to někoho baví.

Známý takhle objíždí v létě o víkendu akce, festáky, kempuje, stanuje, vozí sebou vybavení a věci. Nu a má takový maličkatý autíčko, jmenuje se Chevrolet G20 [odkaz]

Na každý účel je třeba vhodná věc, víceučelové věci, jak je ti jistě známo ze zařízení 4 v jednom stojí vždy za kulový a ani jedna z těch funkcí nikdy nemá na samostatnou věc. Víme?

A když na to nemáš děngy, sedíme doma na * nebo jedem vlakem :o))
9. 10. 2014 14:10
Re: Nič proti ale...
Já dávám až FL verzi...
Avatar - Barrichello
9. 10. 2014 14:08
Re: Nič proti ale...
Pokud chceš stěhovat půl domácnosti, kup si auto typu MB Sprinter, Caravelle, Voyager, Espace nebo pokud máš 5 dětí.

Jenže to by si pan kravatak připadal moc taduldovsky vid, v MPV popř na něj nejsou děngy, že. A ojetý auto je jen pro pitomce, takže radši cpát krámy do kombíku, kde je to stejně nacpaný jak sardinka, když v tom jede víc lidí a bágly než si koupit auto co potřebuju. Známe svý lidi, že.

A pokud stavíš, kup si jako druhý auto pikap nebo dodávku. Stojí 5,50 a čím starší a jednoduší, tím víc vydrží a tím víc bude nezničitelný(á).
Soused za totáče postavil celý barák s 1203kou, prti domu je dneska nějaký Transit za 5,50 luxus.

No a pro svědky jehovovy, světský atd - Liazku s maringotkou seženeš dneska za cenu nový oktávky tak netřeba zoufat :o)))
Avatar - euro89
9. 10. 2014 13:45
Re: benzín s manuálem
Pro někoho přežitek, pro někoho důvod nekupovat si nové auto. :-! Mám rád starou školu. Když to řeknu s nadsázkou, tak kromě holek chci všechno staré. >:D Minulý týden jsem si byl vybírat nový obývák a zvolil jsem provedení v kombinaci sedaček z hnědé broušené kůže, nábytku z Akazie, který vypadá jakoby "neopracovaně" a místo koberce jen kůži z krávy. Abych se vrátil k autům... Pokud se do roka až dvou neobjeví v nabídce nějaký benzín s manuálem, klidně si pořídím zase další youngtimer. Mé požadavky na příští auto jsou následující: benzínový motor, manuální převodovka, určité charisma a hlavně žádné imitace. Pokud bude v interiéru dřevo a kůže, tak jedině pravé dřevo a pravá kůže. Nepotřebuji žádné multimediální systémy, žádné bezpečnostní nesmysly a hromadu elektroniky, chci jen pořádný poctivý auto. Svým způsobem jediný důvod, proč jsem začal uvažovat o novém autě je to, že mi je líto jezdit youngtimerem v zimě. Tím spíš, když v Allgäu je zima o dva měsíce delší, než jsem byl zvyklý z Prahy.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2014 13:11
Re: Nič proti ale...
Třeba Latitude je vyloženě malý sedan. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2014 13:06
Re: Nič proti ale...
On ale ten tvar prostoru, a také velikost přístupového otvoru hraje roli, ne že ne.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2014 13:05
Re: Nič proti ale...
Bohužel, u Jagu se to začíná stávat taky. XF, kde ale hodně pospíchali vzbudilo také lehké rozčarování. Ve finále musím říct, že se mi přední světla před fl vlastně docela líbí.
Avatar - Emel
9. 10. 2014 12:59
Re: Nič proti ale...
Kolik váží litr vzduchu? Když ho položíš na váhu...
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2014 12:52
Re: Nič proti ale...
Víš o čem je řeč. :yes:
9. 10. 2014 12:20
Re: Nič proti ale...
To, že to zrovna tobě nesedí znamená, že nesmí ani ostatním? Jestli je něco ubohost, pak jedině omezenej rozhled a nedostatek empatie...
Avatar - white label
9. 10. 2014 12:02
Re: Nič proti ale...
Zlatý "ubohý čecháček", proti českému, rádoby stylovému, amíkovi... ;-)
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 11:55
Re: Nič proti ale...
A mužeš ho dát i na kombik... získáš ještě více prostoru :-)
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 11:53
Re: Nič proti ale...
Vím, že k tomu nejsou určeny, ale byl jsem v šoku, kdy právě takový Range, nebo Jeep Grand Cherokee (a to nemluvim o menších Jeepech) měly kufry srovnatelné s Fabii/Fabii Kombi... :-)
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 11:52
Re: Nič proti ale...
Přesně! >:-[] Mohl bych vyprávět při cestách s větší partou lidí >:-[]
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 11:51
Re: Nič proti ale...
Sám máš svoje ubohé cinty o sedanech, velkých atmosférách a US autech, které slepě prosazuješ >:D Jde snad o preference ne? ;)

Takže ještě jednou, mne osobně to vyhovuje, neřikám, že v sedanu to nejde, ale je to složitější a opravdu tam nejde všechno, jako do kombiku.

Kolo, sportovní vybavení - Lyže, Snowboard ( Né každým středovým tunelem ho prorveš a ne naráz s lyžema, záleží i na délce lyží).

Velké rozměrné předměty, které přes nakládací hranu do sedanu nedáš ( Třeba reprobox, hudební nástroje, krabice, či věci do kempu, nebo kufry na dovolenou )

Pokud si občas něco potřebuješ přivézt na barák, třeba prkna, skříňku, cihly... jednou sem převážel dlouhé radiátory. V sedanu bez šance...

Velký pes - v kufru pohodlně cestuje, nezabere sedačky a mužeš vézt pohodlně 4-5 lidí podle typu auta. V sedanu bez šance...

Pokud to pro tebe znamená, že jsem ubohý čecháček, budiž, ale k mému stylu života kombi slouží dokonale.... jestli jezdíš jen sám, voz se v sedanu, nikdo ti kombi nenutí, ale to auto má své využití :-) Kombi vždy má tu výhodu, že když je ptořeba, odveze víc, než adekvátní sedan.
9. 10. 2014 11:50
Re: Nič proti ale...
:yes: námět pro FL...
9. 10. 2014 11:49
Re: benzín s manuálem
Domnívám se, že manuál bude k dispozici až u nový řady benzínů...v současnosti představené zážehové jednotky jsou ještě od Fordu.
Avatar - white label
9. 10. 2014 11:48
Re: Nič proti ale...
Souhlas, celkově tady vypadá záď "jaguarovštěji, než u XE sedanu, zezadu je to takové malé XJ v kombíku. Záď sedanu mi přijde naopak více tuctově mainstreamová, taková noname - Accord apod.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
9. 10. 2014 11:31
Re: Nič proti ale...
Ano, SUV nekralují v zavazadelnících. Mám kufr zhruba metr na metr a i na úrovni X5/ Cayenne/ RRS musím pobíhat s metrem, jestli se mi vůbec dovnitř vejde. :-)
Avatar - 3_diamanty
9. 10. 2014 11:28
Re: benzín s manuálem
ak by si v takomto aute chcel silou mocou manual tak asi by mozno stalo za zvazenie siahnut po diesli... v tejto triede su uz diezle proste v europe jednoznacne v presile voci benzinom ( aj ked neviem preco ) a spotreba bude tym padom taktiez v pohode... a ako pozeram na dynamicke parametre tak ten 180 konovy je uz velmi slusne delo ;-)

ja by som asi zatal zuby ohladom automatu a bral - ten zakladny 2.0 turbobenin :yes:

otazne je co ti viac prekaza ... ci chybajuci manual.... v benzine ..... alebo auto s manualom ale v diesli

ja by som automat urcite skor prekusol ako diesel ... takze by som siel do benzina s automatom .... ale inak zavidim ti tieto prijemne starosti.... drzim palce nech si spravne vyberies, jaguar XE je ozaj paradna masinka :yes:
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2014 11:26
Re: Nič proti ale...
a ještě věci od kolegů sedanistů.
Avatar - Barrichello
9. 10. 2014 11:15
Re: Nič proti ale...
A v kombíku se vozí vzduch >:D vozíš zbytečná kila navíc.
Avatar - Barrichello
9. 10. 2014 11:14
Re: Nič proti ale...
Skoro cokoliv.....hm, ale bohužel jen skoro. Takové ty typické české aubohé cinty, že to toho naložím ledničku sou totálně mimo, ono dnešní lednička se škatulí měří cca 185-210 cm, to chci vidět jak nakládááš do nějakýho kombíku, HAHAHA.

Ted co dál v tom chceš vozit - jo kolo. Naštěstí pár lidí už dorostlo z toho být ve 40ti kolomaniak.

Vš ostatní, vč. 180cm dlouhýho koberce, fošen atd sem odvezl v sedanu. Pravda - nesmí to být Fabia sedan a prodobné nákupní tašky....

A až budu jezdit denodenně s 5-7 lidma a bagáží, koupím si minibus nebo MPV, pro Hujerovic je tu pak alternativa v podobě autobusu Karosa >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2014 11:11
Re: Nič proti ale...
Naopak. Zde ta zadní světla, resp. jejich rozměr více konvenuje s hmotou okolo. U sedanu jsou prostě moc velká.
Avatar - white label
9. 10. 2014 11:04
Re: Nič proti ale...
Jasně, i když liftback není sedan...
Nejhůř na tom jsou malé sedany, tam bývá pokus o styl často spíš komický.
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 11:02
Re: Nič proti ale...
Ted vlezu do mainstreamu, ale i taková Oktávka v kombiku vypadá lépe, než lift ;-)
Avatar - white label
9. 10. 2014 10:59
Re: Nič proti ale...
Jde taky o designový přístup, např. u MB-E jde u kombíku primárně o litry a styl není primárním hlediskem designu, naopak je tomu třeba u A6, 5er, nebo i u XF.
Tím chci říct, že neplatí obecně, že sedan má styl a kombi naopak ne.
Např. A6 (zejména třeba C6 před face) má pro mě větší styl jako Avant, než jako sedan.

P.S. A kdybych chtěl Jaguar já a přitom by jsem nechtěl zabít styl pro něj typický, bude sedan střední třídy to poslední, co mě z jejich nabídky napadne.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2014 10:54
Re: benzín s manuálem
[odkaz] Budeš si muset vybrat, co z toho je pro tebe důležitější, ale trvat na manuálu je přežitek.
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2014 10:52
Re: Prosím obkreslit a nic neměnit
Vnímám rozdíl v červených metlách. Alfa měla tmavě červenou metalízu a obyčejnou červenou jasnější. MZD přišla s jasnější červenou na běžné modely jako první, do té doby byly červené metly dost nevýrazné.
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 10:51
Re: Nič proti ale...
Chápu tě, ale třeba já jezdím neprémiovkou, tak pro mne je Jag taky symbolem stylu, jenže takovej uživatel A4/A6 kombi, nebo BMW 3/5, který chce změnu, tak si koupí prémiové kombi od Jagu :-)
Avatar - Ondore
9. 10. 2014 10:43
Re: Nič proti ale...
Ak chcem Jaguar, tak nechcem zabiť štýl, ktorý rozdáva XE sedan doslova priehrštím.
PS: Ako súkromné auto mám tiež kombi. ;-)
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 10:31
Re: Nič proti ale...
Jak říkáš, ale když je potřeba, nějak to jde zařídit vždy. Když sem potřeboval naložit do sedanu z hor, taky to šlo, holt se nektere věci z bagáže vyndají a nastrkají se do mezer. Teď na dovolené sem nouzově musel převézt 5 lidí s bagáží v hatchbacku, vyndalo se plato a jelo se docela v pohodě :-) Jasné, že po příletu domu sme se do kombiku vměstnali pohodlněji, ale takhle nouzově se necestuje do Chorvatska k moři a zpět :-)

Určitě pokud to půjde, volil bych klasické kombi, vyhovuje mi, docela mi zaujalo teď SUV, ale ten kufr na to nemá ( a byl sem docela v šoku, že ani některé fakt velké SUV v kufru dosahují rozměrů sotva kombiku ala Fabie). :-)
9. 10. 2014 10:15
Re: Nič proti ale...
Pokud nakládáš jen po roletku, tak na tom sedan nemusí být špatně. Rozdíl je v přístupu a s běžnou bagáží není problém. Ve chvíli, kdy hodíš nahoru mříž a kombi naplníš po střechu, sedan je na tom už hůř.
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 10:04
Re: Nič proti ale...
Kombi neni jen o pár cestách a více bagáži, je to spíš o tom, jak si zvyklý a co ti vyhovuje. Vždy se to dá nějak vyřešit, já kombi jezdím, proto bych sedan nechtěl, jelikož vím, že si mohu dovolit převézt skoro cokoliv a kdykoliv, naložím 5 lidí a každému jeste bagáž a mužem vyrazit s kamarády, kolo, cokoliv... kdyz budu mít sedan, seženu si nosič, zmenším bagáž, musím se přispůsobit.... Když chceš styl, není co řešit, kup si sedan, já si radši dopřeju radši to kombi :-) Stejně jako někdo MPV, Coupé, atd... :-) ješte, že dnes je výběr :-)
Avatar - euro89
9. 10. 2014 10:03
benzín s manuálem
Auto to bude jistě parádní, ale mě tam chybí možnost benzínového motoru a manuální převodovky. Alespoň u základní motorizace ten manuál mohli nechat. Když už jsem se konečně dostal do situace, kdy bych si podobné auto mohl jako nové dovolit, tak prakticky není na trhu nic, co by mi vyhovovalo. ;-\ Italové se ze střední třídy stáhli, BMW je pro mě moc všední a Jaguar, který dlouhodobě považuji za poslední masovou značku, která mě ještě něčím oslovuje, není schopný nabídnout normální auto [čti benzín + manuál]. :-!
9. 10. 2014 10:03
Re: Prosím obkreslit a nic neměnit
Teď mi není jasné, co se snažíš říct. Odstínů červené je hodně. Schválně jsem zmínil Alfu, která má stabilně v nabídce červené a červenou volí i pro představení nových modelů. Nevím, jestli jsou to pořád ty stejné odstíny, ale například Giulietta měla (má?) v nabídce krásnou červenou, za kterou chtěli nějakých 60-70 tisíc (snad převzatá z 8C). Vedle toho měla samozřejmě i obyčejnější (celkem myslím tři). Některá auta jich mají ještě více (z běžnějších například Golf).

Ne každé auto má pěknou červenou v nabídce, ne každé ji unese, ale byly tu, jsou tu a snad tu i budou.
Avatar - Ondore
9. 10. 2014 09:55
Nič proti ale...
Akože nič proti, ale dizajn sedanu je vymazlený, osobne by som radšej na tých pár ciest do roka keď potrebujem veľa bagáže hodil na auto strešný box.
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2014 09:44
Re: Prosím obkreslit a nic neměnit
To je určitě možné.
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
9. 10. 2014 09:44
Re: PĚĚĚKNEJ KOMBÍK MOOOC PĚKNEJ
jj
takový kdyby vyráběla i TESLA s MODEL D [odkaz] a je vymalováno !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

PS: DNESKA DÉČKO ELON ODHALUJE ;-) AMERIČANI VSTÁVAJ NAŠEHO ČASU 14:00 ;-)
Avatar - Ozzman
9. 10. 2014 09:43
Re: Prosím obkreslit a nic neměnit
A Alfa drží červenou už několik generací.... Dnes už je to namíchané, k Jagu mi vždy seděla zelená, ale proti červené nic nemám :-)
Avatar - Emel
9. 10. 2014 09:32
Re: Prosím obkreslit a nic neměnit
Podle mě je aktuální barva u Mazdy 6 víceméně stejná, jako byla už na RX-8 (2003).
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2014 09:28
Re: Prosím obkreslit a nic neměnit
Ano, červená byla, ale taková jako byla původně na CX 5. Teď má CX 5 červené obě, tu běžnou a tu jasnější. Ta jasnější se objevila brzo na Cliu.
9. 10. 2014 09:09
Re: Prosím obkreslit a nic neměnit
V prémii třeba BMW3, ale je to pastelka. Rozhodně není takhle působivá. přitom je to krásná, zářivá barva.
9. 10. 2014 09:08
Re: Prosím obkreslit a nic neměnit
Před Mazdou snad nikdo červenou neměl? Abych nešel daleko, co taková Alfa Romeo?
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2014 08:39
Prosím obkreslit a nic neměnit
Vypadá to velmi dobře. MZD má štěstí, že s tou červenou začla dříve, jinak by se stala na diskuzi kopírovačem.
Avatar - Emel
9. 10. 2014 08:29
Hezký
Jo, tohle by šlo, už abych začal střádat na další auto :-)