Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar XE Sportbrake: Takto by mohlo vypadat chystané kombi

David Bureš David Bureš 9. 10. 2014 • 06:33
2
88
Britská značka Jaguar nabízela kombík střední třídy již v minulosti, výroba X-Typu kombi skončila v roce 2009.

Jaguar XE je zatím prezentován výhradně s karoserií sedan, britská automobilka ale hodlá jeho nabídku rozšířit o další karosářské varianty. Takřka jistotou je kombi, spekuluje se ale také o příchodu kupé a kabrioletu.

Možný vzhled praktičtější verze kombi je prezentován na přiložených digitálních snímcích. Takto si britské kombi střední třídy představuje nizozemský fanoušek aut Remco Meulendijk. V jeho představě si XE kombi ponechává sportovně střižený design sedanu.

Příchod XE ve verzi kombi (nejspíše s přídomkem Sportbrake) je pro Jaguar nutností, tato karosářská varianta totiž tvoří velkou část prodejů ve střední třídě. Kombi navíc nabízejí i hlavní soupeři XE z německé luxusní trojky – Audi A4, BMW 3 i Mercedes-Benz C.

Jaguar má již s výrobou kombi zkušenosti. V praktické variantě kombi byl nabízen i předchůdce XE – model X-Type. V současnosti britská automobilka nabízí kombík vyšší střední třídy, model XF Sportbrake.

Levný vznik dalších karosářských variant XE umožní hliníková platforma Intelligent Aluminum Architecture (iQ[Al]), na které je auto postaveno. Co se týče nabízených motorů, kombík dostane stejné agregáty jako sedan. Ten byl představen s pěticí jednotek jednotek – benzinovým čtyřválcem ve verzích se 147 kW a 177 kW, třílitrovým šestiválcem s 250 kW a dvoulitrovým turbodieselem ve variantách se 120 kW a 132 kW.

Témata
10. 10. 2014 14:07
Re: Nič proti ale...
Dokonce je myslím možné ji dokoupit jako příslušenství. :-) Není to tedy něco, co musí být z výroby. Ale jistý si nejsem.
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 13:55
Re: Nič proti ale...
Ahá... no to auto si kupovala přítelkyně jeste pred tím, než sem se s ní poznal a byla to předváděčka ze salonu, ale již nakonfigurovaná. A myslím, že jí to zrovna nevadí, vadí to mě >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 10. 2014 13:49
Re: Nič proti ale...
No, zrovna u kufru Mondea IV to nevadí, protože díky tvaru karoserie ve výsledku dostaneš opravdu velký objme o slušném tvaru skoro kvádru a když vytáhneš roletku, tak vesele skládáš dál. Netrpí teda tak, jako některé vozy se splývavou zádí, třeba, jako moje bývala Laguna II Grandtour, kde nad roletku díky 5. dveřím nedáš nic moc.

Dále je to třeba problém u Insignie, která má ten "mocný" klenutý oblouk, který drží 5. dveře :-)

Jestli mohu porovnat, tak u toho Mondea díky šířce a rovnomérnému prostoru bez komplikovaných hran, společně s tvarem karosérie se stává kufrovým králem (ve třídě samozřejmě). Vozím velké předměty ( třeba kytarové boxy) a to se jentak někam takhle dobře nenaskládá... a to včetně Oktávek, Passátů a podobně ;-) Myslím, že ještě zajímavější byla 1. Generace Mondea v kombiku, to bylo jako pohřebák...... a nebo, když už, tak už... [odkaz]

Tohle sem zachytil minulý týden >:D >:-[]
10. 10. 2014 13:46
Re: Nič proti ale...
Pak záleží, co člověk přepravuje. Také někdy zápasím s malou výškou. Je příjemné, když mohu dát příruční zavazadlo (do letadla) na výšku (což znamená tak 60 cm po strop/ plato/ roletku).
Avatar - white label
10. 10. 2014 13:36
Re: Nič proti ale...
Jo.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud