Novinky
Pierro
0
Tak tenhle macek bych si nechal říct. Diamantové kladivo pro diamantového kovboje. Bravo Ratan, bravo Range... 😉
0
Si mylíš, že sa toto začalo pripravovať až po kúpe Tatou? Ty si neskutočne tupý.
Pierro
0
To síce začalo ešte pred kúpou Ratanom, ale bez tohoto nového investora by sa možno ani nedostalo do výroby. Takže Daniel, keď už čítaš, zkús u toho aj zapojiť rozum... 😉
0
Čo to trepeš? LAND ROVER má dosť peňazí, aby to dokončil.
simson33
0
Kdo situaci jen trochu sleduje ví, že Land Rover má na vývoj jen tolik peněz, kolik mu jich uvolní TATA. Ty urážky ani komentovat nebudu, ty tě komentují samy.
Tohle auto by hlavně potřeboval shodit kila, ne desítky ale hned stovky a ne řešit vylepšování V8. To už si odpustili i Amerikáni...
S tou nadváhou Land Roverů máš samozřejmě pravdu, to je v současnosti jejich největší problém. Jedinou výhodu má ta nadváha v případě nehody, tam se zase každé kilo navíc počítá do plusu - všechno zlé je k něčemu dobré.
TDV 8 je v sucasnosti naladeny najme na silu a ma max. vykon "len" 200 kW, ked pride V6 co bude mat 200kW a este k tomu bude aj uspornejsia kto kupi V8? Silou na nu V6 mat nebude ale pozrime sa koko Q7 alebo ML V8 4.2 TDI sa predava?? a priom maju o 25 resp. 40 kW viac...
TDV8 je naladeny s velkou rezervou, podla mna by mal vecsi vyznam ak by presiel malou modernizaciou a naladil sa na min. 230 kW, lebo v ponuke motor V6 a V8 s rovnakym vykonom posobi torsku odradujuco, hoci ten V8 je bezva...no uvidime aky bude V6.
TDV8 je naladeny s velkou rezervou, podla mna by mal vecsi vyznam ak by presiel malou modernizaciou a naladil sa na min. 230 kW, lebo v ponuke motor V6 a V8 s rovnakym vykonom posobi torsku odradujuco, hoci ten V8 je bezva...no uvidime aky bude V6.