Novinky
Ano vaha je problem, pricom X5, ML, Cayenne sa vojdu do 2,3 tony pohotovostnej hmotnosti tak RR Sport ma cca 2,6!! je to dost, ba az vela ale neni v tom sam!! aj Touareg s motorom V10 prekrocil hranicu 2,6 tony...takze tak (hoci uznavam, ze motor V10 je tazsi ako V😄
Jak pro koho - pokud bude druhým účastníkem nehody takové Clio nebo automobily podobné velikosti...Nechtěl bych být v kůži řidičem Roveru
S tou nadváhou Land Roverů máš samozřejmě pravdu, to je v současnosti jejich největší problém. Jedinou výhodu má ta nadváha v případě nehody, tam se zase každé kilo navíc počítá do plusu - všechno zlé je k něčemu dobré.
Kdo situaci jen trochu sleduje ví, že Land Rover má na vývoj jen tolik peněz, kolik mu jich uvolní TATA. Ty urážky ani komentovat nebudu, ty tě komentují samy.
Tohle auto by hlavně potřeboval shodit kila, ne desítky ale hned stovky a ne řešit vylepšování V8. To už si odpustili i Amerikáni...
To síce začalo ešte pred kúpou Ratanom, ale bez tohoto nového investora by sa možno ani nedostalo do výroby. Takže Daniel, keď už čítaš, zkús u toho aj zapojiť rozum... 😉
TDV8 je naladeny s velkou rezervou, podla mna by mal vecsi vyznam ak by presiel malou modernizaciou a naladil sa na min. 230 kW, lebo v ponuke motor V6 a V8 s rovnakym vykonom posobi torsku odradujuco, hoci ten V8 je bezva...no uvidime aky bude V6.