Spy Photos: Range Rover Sport – facelift a motor z Jaguaru XFR
Maskovací fólie zakrývají přední světla, nárazník i masku chladiče. To znamená, že Land Rover se chystá změnit vzhled celé přední části. Facelift se dotkne také tvaru blatníků a zadního nárazníku. Modernizací projde i interiér.
Potenciální zákazníky budou ale asi více zajímat změny pod kapotou. Osmiválcový pětilitr přeplňovaný kompresorem dodává Jaguaru XFR výborné jízdní výkony, a tak se dá předpokládat, že výrazně vylepší i dynamiku faceliftovaného Range Rover Sport Supecharged. Atmosférický 4,4 V8 byl z nabídky už před časem pro malý zájem vypuštěn, pětilitr bez kompresoru tak Range Rover Sport nejspíš nedostane.
Potvrzen je naopak příchod nového třílitrového turbodieselu. Zatímco v Discovery 3 bude naladěn na výkon 174 kW, v Range Roveru Sport bude dosahovat téměř stejných parametrů jako v Jaguaru XF Diesel S – výkon 200 kW a točivý moment 570 Nm. O dalším osudu menšího a slabšího 2,7 TDV6 zatím nemáme informace, každopádně třílitr bude lépe ladit se slovem Sport v názvu modelu i s jeho relativně vysokou provozní hmotností.