Novinky
... než pan Tavares.
Zatím každý kdo se pokoušel prodávat převlečený mainstream jako prémii pohořel. SAAB, Lancia, Jaguary z dob Fordu... a další buď pochopili, že tudy cesta nevede nebo skončili (či v případě Lancie živoří). Prémiový zákazníci jsou pěkně rozmlsaná banda. Za své peníze nechtějí jen design, ale také prémiovou techniku. Pochybuji že začnou kupovat převlečené Citroeny jen proto, že lépe vypadají.
Zatím každý kdo se pokoušel prodávat převlečený mainstream jako prémii pohořel. SAAB, Lancia, Jaguary z dob Fordu... a další buď pochopili, že tudy cesta nevede nebo skončili (či v případě Lancie živoří). Prémiový zákazníci jsou pěkně rozmlsaná banda. Za své peníze nechtějí jen design, ale také prémiovou techniku. Pochybuji že začnou kupovat převlečené Citroeny jen proto, že lépe vypadají.
Tak ono těžko říci co znamená soupeření v technice. Dnes i neprémie má třeba head up display, ledky, chytré rozhraní palubního počítač, dobrou kůži, promyšlenou 4x4, habaděj asistentů... Jsem z rozmlsané bandy a kdybych prošel tuctovky a vybral to, co požaduji tak nepotřebuji D3. Tedy teď nemluvím o autech nad 2 M Pokud se budou pohybovat v této cenové kategorii tak nemají problém.
Jenže SAAB, Jaguar nebo Lancia se snažily oslovit petrolheady. Zatímco DS má být značka pro bohaté paničky a metrosexuály. Kterým zatím nikdo kromě Mini a malých Mercedesů nemá co nabidnout.
No tak Lancia se snažila oslovovat petrolheady naposledy někdy začátkem 90tých let. Od té doby se zaměřuje právě na paničky a metrosexuály, což ji taky zabilo.
Za prémiovou cenu, chce soudruh Tavares prodávat převlečené a jinak čalouněné Citróny. Budou to dělat proto, aby na tom vyrýžovali co nejvíce prachů na úkor zákazníka. Protože jinak jim ty nekvalitní provařené popelnice nikdo nekupuje.
Nejhorší je, že to ani nesrývá a normálně to ventiluje. Nechápu, čim kupci PSA přemýšlí.
Nejhorší je, že to ani nesrývá a normálně to ventiluje. Nechápu, čim kupci PSA přemýšlí.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
francouzský průmysl se již potápí, i když na dno ještě nedosedl. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Do pr.....!
Kolik může takovýhle imbecil brát roční plat?
To půlku pracovní doby tráví na 4ech s otevřenou pusou, nebo jak se dostal na takové místo?
????
Koncekonců, dobře majitelům PSA tak. Když jsou schopný zaměstnat takový individuum, zřejmě jim je osud značky ukradený.
Kolik může takovýhle imbecil brát roční plat?
To půlku pracovní doby tráví na 4ech s otevřenou pusou, nebo jak se dostal na takové místo?
????
Koncekonců, dobře majitelům PSA tak. Když jsou schopný zaměstnat takový individuum, zřejmě jim je osud značky ukradený.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ak by som mohol tak by som zrusil extravagantny dizajn a stavil na elegantne a ciste linie ( a kludne aj hranate tvary .. ako z cias XM ) ... snazil by som sa urobit elegantne stihle citroeny ( DSka) s velkym logom dvojiteho ozubenia a krasne plavnym podvozkom a extremnym razvorom ...... proste vsadil by som na to co citroeny zdobilo kedysi....
ale ked citam nadpis tohto clanku [odkaz] tak sa obavam ze moje prosby vyslysane nebudu.... a osobne si myslim ze prave dizajnova extravagancia ( s mainstreamovou technikou ) nie je to po com tuzia zakaznici premie....
ale ked citam nadpis tohto clanku [odkaz] tak sa obavam ze moje prosby vyslysane nebudu.... a osobne si myslim ze prave dizajnova extravagancia ( s mainstreamovou technikou ) nie je to po com tuzia zakaznici premie....
To, co ten pán v rozhovoru přiznal, je neuvěřitelný lapsus. Prostě přiznal, že DS bude i nadále nabízet zákazníkům navoněnou bídu, nebo-li "navrh huj, technicky vespod fuj". To bych rád věděl, kdo si za podobné peníze takového "prémiového" Francouze místo D3 koupí. Možná tak někteří neznalí Číňani, ale za chvíli už ani on ne...
Ale veď o tom vždy francúzske autá boli. O pohodlí. A prečo si myslíte,že sa DSka predávajú ? Ľudia o tom vedia, že sú to iba luxusnejšie verzie obyčajných áut a hlavne nie sú tuctové. Predstavte si čo by stál vývoj takej techniky a ako by sa to odrazilo na cene. Stačí sa pozrieť na Genesis napr.,ktoré je parádne auto a za cenu necelých 60 000€ má skoro všetko čo konkurencia za dvojnásobok. Kvalita taktiež perfektná ale 60 000 za Hyundai ? Ja osobne by sm ho kúpil ale aký bude mať úspech u nás si predstaviť neviem. Áno, je pravda že Hyundai nie je už ten čo pred 10 rokmi ale možno budeme za 10 rokov hovoriť to isté o DS.
právě prémie je prémie nejen k vůli designu (i když dnes to nestojí za moc), ale hlavně z důvodu použité techniky a vývoje. To si můžu koupit O3 ve výbavě L+K a tvářit se, že mám také prémii >😒]
Ale upřímně, protože většina dílů, kromě šlupky, bude Citróó, tak si myslím, že majitel se častým návštěvám servisu nevyhne.
Prémiový DS model si představuju právě jako auto které má francouzský lehce výstřední design, kvalitní interiér, hydractive, slušný automat a ty nejlepší motorizace co je PSA schopné nabídnout. Pak by podle mě měli šanci oslovovat část premiové klientely zaměřené na pohodlí a luxus.