He, to jsou ale kecy... Mám 6 let Citroena a kromě brzdových destiček, baterky a pár žároviček je to auto tak, jak vyjelo z fabriky. To věhlasná Škoda, kterou jsem měl předtím, byla jiné kafe. Každý rok neplánovaně do servisu, dvakrát dokonce asistence na cestě... A po pár letech v kabině plastový koncert. No nekupte to :-/
Pravdu máš. Dodneška třeba nechápu, proč DS5 nedostal hydractive, když to je třeba zrovna věc, kterou by řada DS mohla oslovovat premiové zákazníky i po technické stránce.
Prémiový DS model si představuju právě jako auto které má francouzský lehce výstřední design, kvalitní interiér, hydractive, slušný automat a ty nejlepší motorizace co je PSA schopné nabídnout. Pak by podle mě měli šanci oslovovat část premiové klientely zaměřené na pohodlí a luxus.
Myslim že v autě za 700 t. prostě Hydractiv nedáš. Proto ho taky v poslední generaci C5 v levnějších verzích zrušilil. A článek je jak je tady zvykem trochu mimo, část že v novejch DS budou 8stupńový automaty atd. autorovi nějak vypadla >:-[]
Předešlá generace na smotaných drátech neexistovala. Rozdíl mezi levnější a dražší verzí byl H3 vs H3+. Dnes je smotaný drát vs H3+ a podle prosakujících informací jestli vůbec nástupce C5 bude, tak asi jen na drátech. Škoda.....
... než pan Tavares.
Zatím každý kdo se pokoušel prodávat převlečený mainstream jako prémii pohořel. SAAB, Lancia, Jaguary z dob Fordu... a další buď pochopili, že tudy cesta nevede nebo skončili (či v případě Lancie živoří). Prémiový zákazníci jsou pěkně rozmlsaná banda. Za své peníze nechtějí jen design, ale také prémiovou techniku. Pochybuji že začnou kupovat převlečené Citroeny jen proto, že lépe vypadají.
Tak ono těžko říci co znamená soupeření v technice. Dnes i neprémie má třeba head up display, ledky, chytré rozhraní palubního počítač, dobrou kůži, promyšlenou 4x4, habaděj asistentů... Jsem z rozmlsané bandy a kdybych prošel tuctovky a vybral to, co požaduji tak nepotřebuji D3. Tedy teď nemluvím o autech nad 2 M Pokud se budou pohybovat v této cenové kategorii tak nemají problém.
Jenže SAAB, Jaguar nebo Lancia se snažily oslovit petrolheady. Zatímco DS má být značka pro bohaté paničky a metrosexuály. Kterým zatím nikdo kromě Mini a malých Mercedesů nemá co nabidnout.
No tak Lancia se snažila oslovovat petrolheady naposledy někdy začátkem 90tých let. Od té doby se zaměřuje právě na paničky a metrosexuály, což ji taky zabilo.
Z těch tří na petrolheady mířil ještě tak SAAB. Jinak potvrzuješ to co jsem napsal. Nebo myslíš, že Mini a malé Mercedesy mají, například, vlečenou zadní nápravu?
Za prémiovou cenu, chce soudruh Tavares prodávat převlečené a jinak čalouněné Citróny. Budou to dělat proto, aby na tom vyrýžovali co nejvíce prachů na úkor zákazníka. Protože jinak jim ty nekvalitní provařené popelnice nikdo nekupuje.
Nejhorší je, že to ani nesrývá a normálně to ventiluje. Nechápu, čim kupci PSA přemýšlí.
ak by som mohol tak by som zrusil extravagantny dizajn a stavil na elegantne a ciste linie ( a kludne aj hranate tvary .. ako z cias XM ) ... snazil by som sa urobit elegantne stihle citroeny ( DSka) s velkym logom dvojiteho ozubenia a krasne plavnym podvozkom a extremnym razvorom ...... proste vsadil by som na to co citroeny zdobilo kedysi....
ale ked citam nadpis tohto clanku [odkaz] tak sa obavam ze moje prosby vyslysane nebudu.... a osobne si myslim ze prave dizajnova extravagancia ( s mainstreamovou technikou ) nie je to po com tuzia zakaznici premie....
To, co ten pán v rozhovoru přiznal, je neuvěřitelný lapsus. Prostě přiznal, že DS bude i nadále nabízet zákazníkům navoněnou bídu, nebo-li "navrh huj, technicky vespod fuj". To bych rád věděl, kdo si za podobné peníze takového "prémiového" Francouze místo D3 koupí. Možná tak někteří neznalí Číňani, ale za chvíli už ani on ne...
Ale veď o tom vždy francúzske autá boli. O pohodlí. A prečo si myslíte,že sa DSka predávajú ? Ľudia o tom vedia, že sú to iba luxusnejšie verzie obyčajných áut a hlavne nie sú tuctové. Predstavte si čo by stál vývoj takej techniky a ako by sa to odrazilo na cene. Stačí sa pozrieť na Genesis napr.,ktoré je parádne auto a za cenu necelých 60 000€ má skoro všetko čo konkurencia za dvojnásobok. Kvalita taktiež perfektná ale 60 000 za Hyundai ? Ja osobne by sm ho kúpil ale aký bude mať úspech u nás si predstaviť neviem. Áno, je pravda že Hyundai nie je už ten čo pred 10 rokmi ale možno budeme za 10 rokov hovoriť to isté o DS.
právě prémie je prémie nejen k vůli designu (i když dnes to nestojí za moc), ale hlavně z důvodu použité techniky a vývoje. To si můžu koupit O3 ve výbavě L+K a tvářit se, že mám také prémii >:-[]