Bezpečnost
Po vzoru Chevy Aveo ďalší zmätok od GM. Ako všetky Opel,Kia,Hnujdé.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak, a auta od Opelu jsou neprodejná.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Celosvětově se Opel prodává mnohem víc než nějaká Škoda, tak co tady plácáš za nesmysly...
Víc prodává. Že mnohem bych netvrdil... za 2013 prodal Opel / Vauxhall 1.064.000 aut, Škoda 921.000 - rozdíl znatelný, ale nikoli řádový.
Letos Škoda hodně roste, v Evropě to bylo 1-8 +20%, u Opelu +8%. Jestli letos Škoda Opel předhoní nebo ne si bez hledání dalších čísel tipnout netroufnu, ale ta možnost tu je.
Letos Škoda hodně roste, v Evropě to bylo 1-8 +20%, u Opelu +8%. Jestli letos Škoda Opel předhoní nebo ne si bez hledání dalších čísel tipnout netroufnu, ale ta možnost tu je.
ale nasledky uz mozu byt fatalne... [odkaz] ... pri istej rychlosti zrejme uz nepomoze ani 15 hviezd... takze zbytocne sa tu natahovat kto ho ma vacsi..... to je uplne k nicomu
Že by nakonec bylo lepší jezdit bez airbagu a bez pásu, protože při 160 jsme stejně všichni mrtví?
to uz je na tebe ako pristupis k jazde.... kazdopadne hadky o pocte hviezd su tu smiesne.... v reale to tak nefunguje ako si vacsina mysli... ono sa kludne moze stat ze prezijes desivu nehodu aj v 3 hviezdickovom aute a neprezijes aj celkom nevinne vyzerajucu nehodu v aute ktore malo plnych 5 hviezd..... samozrejme pri istej rychlosti sa uz bavit o hviezdach je doslova vo hviezdach 😉
Hmm, tak ty už dokonce i víš, co si myslí většina. Já mám z tebe hrozně zvláštní pocit, vysvětluješ nám tady všem pořád úplně samozřejmé věci a tváříš se u toho, jako bys to tady osvobodil.
Za prvé, tohle není o přístupu k jízdě, ale o přístupu ke koupi auta.
Za druhé, tohle tvoje švejkování nemá ani hodnotu bajtů diskového prostoru kde je uloženo. Jasně že se při reálné havárii může stát cokoli, ale prostě jsou bezpečnější auta a méně bezpečná auta a výsledek nárazového testu to aspoň nějak popisuje.
Za druhé, tohle tvoje švejkování nemá ani hodnotu bajtů diskového prostoru kde je uloženo. Jasně že se při reálné havárii může stát cokoli, ale prostě jsou bezpečnější auta a méně bezpečná auta a výsledek nárazového testu to aspoň nějak popisuje.
Spíš trapný EU EuroNCAP, tendenční testy, realitu ukazují lépe severoamerické testy, stejně jako jejich norma měření spotřeby, Evropě ujíždí vlak s realitou.
V amerických testech by to pro ně bylo jen horší.
Smart a Mini prostě nestačí na nejlepší hodnocení... a nejsou za tím jen elektronická hejblátka.