Bezpečnost
Blue Sun
5
Letitá konstrukce se zkrátka někde projeví, nová maska to nezachrání.
Přejít do diskuze
Proto na stejných 4* je i nový Smart a Mini...?
Spíš trapný EU EuroNCAP, tendenční testy, realitu ukazují lépe severoamerické testy, stejně jako jejich norma měření spotřeby, Evropě ujíždí vlak s realitou.
Spíš trapný EU EuroNCAP, tendenční testy, realitu ukazují lépe severoamerické testy, stejně jako jejich norma měření spotřeby, Evropě ujíždí vlak s realitou.
Pro 5 hvězd potřebuješ myslím minimálně 80 % v ochraně dospělých. A to tahle auta nemají. Corsa a Cooper mají 79, forfour 78.
Za prvé, tohle není o přístupu k jízdě, ale o přístupu ke koupi auta.
Za druhé, tohle tvoje švejkování nemá ani hodnotu bajtů diskového prostoru kde je uloženo. Jasně že se při reálné havárii může stát cokoli, ale prostě jsou bezpečnější auta a méně bezpečná auta a výsledek nárazového testu to aspoň nějak popisuje.
Za druhé, tohle tvoje švejkování nemá ani hodnotu bajtů diskového prostoru kde je uloženo. Jasně že se při reálné havárii může stát cokoli, ale prostě jsou bezpečnější auta a méně bezpečná auta a výsledek nárazového testu to aspoň nějak popisuje.
Hmm, tak ty už dokonce i víš, co si myslí většina. Já mám z tebe hrozně zvláštní pocit, vysvětluješ nám tady všem pořád úplně samozřejmé věci a tváříš se u toho, jako bys to tady osvobodil.
to uz je na tebe ako pristupis k jazde.... kazdopadne hadky o pocte hviezd su tu smiesne.... v reale to tak nefunguje ako si vacsina mysli... ono sa kludne moze stat ze prezijes desivu nehodu aj v 3 hviezdickovom aute a neprezijes aj celkom nevinne vyzerajucu nehodu v aute ktore malo plnych 5 hviezd..... samozrejme pri istej rychlosti sa uz bavit o hviezdach je doslova vo hviezdach 😉
Víc prodává. Že mnohem bych netvrdil... za 2013 prodal Opel / Vauxhall 1.064.000 aut, Škoda 921.000 - rozdíl znatelný, ale nikoli řádový.
Letos Škoda hodně roste, v Evropě to bylo 1-8 +20%, u Opelu +8%. Jestli letos Škoda Opel předhoní nebo ne si bez hledání dalších čísel tipnout netroufnu, ale ta možnost tu je.
Letos Škoda hodně roste, v Evropě to bylo 1-8 +20%, u Opelu +8%. Jestli letos Škoda Opel předhoní nebo ne si bez hledání dalších čísel tipnout netroufnu, ale ta možnost tu je.
Tak samozřejmě. Reálný provoz a havárie v něm nenasimuluje nikdo. Je to nic nevypovídající hodnota...
Celosvětově se Opel prodává mnohem víc než nějaká Škoda, tak co tady plácáš za nesmysly...
Ty severoamerické testy jsou ale úplně stejně tendenční. Je to zas jen další laboratorní pokus, nic víc.
ale nasledky uz mozu byt fatalne... [odkaz] ... pri istej rychlosti zrejme uz nepomoze ani 15 hviezd... takze zbytocne sa tu natahovat kto ho ma vacsi..... to je uplne k nicomu
Americké testy nejsou v principu o nic lepší, jen mají zařazený do metodiky další test.
Smart a Mini prostě nestačí na nejlepší hodnocení... a nejsou za tím jen elektronická hejblátka.
Smart a Mini prostě nestačí na nejlepší hodnocení... a nejsou za tím jen elektronická hejblátka.
Že by nakonec bylo lepší jezdit bez airbagu a bez pásu, protože při 160 jsme stejně všichni mrtví?
Mini je nakolik "nové"? Smart je na hranicích možností své konstrukce, tam to není nic překvapivého.
V amerických testech by to pro ně bylo jen horší.
V amerických testech by to pro ně bylo jen horší.