BMW sedmičkové řady již netrpělivě vyhlíží svého nástupce. Bude znatelně lehčí díky štědřejšímu využití uhlíkových kompozitů a dalších pokročilých materiálů.
Na dojem na živo si počkám do Frankfurtu, ale jestli podobně zhubne i 5er a dostane se tak na úroveň stávající 3er (rozdíl mezi řadami je dnes přibližně 150-200 kg), tak to bude hodně zajímavé. :-)
Mám to stejně, F10 je moc těžká, nová 7er reálně naznačí, ale vypadá to konečně na správný směr. 2016-17 se předvede 5er a nový XF, tam se bude lámat chleba, jen doufám, že jag nezabije šestiválce nutnou čtyřkolkou. ;-)
Nechysta se do 7er nejaky novy r4 misto r6 (treba 25d)? Ptam se aby ta "uspora", ktera vypada na papire velice pekne, nebyla ve vysledku u vetsiny motorizaci nejakych 50kg.
Na inom serveri to praveze tak aj vysvetlovali - ze zakladny 730i bude jazdne dynamicky ako aktualny zakladny benzinak, ale vdaka ubytku 2 valcov to bude ta vacsia uspora hmotnosti. U ostatnych vraj teda mozno realne cakat dietu cca 120 kg.
Ale toto su vsetko len predcasne dohady, po Frankfurte bude jasno.