Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW řady 7 G11/12 zhubne až 170 kg díky karbonu a hořčíku

BMW sedmičkové řady již netrpělivě vyhlíží svého nástupce. Bude znatelně lehčí díky štědřejšímu využití uhlíkových kompozitů a dalších pokročilých materiálů.
Zpět na článek
22. 12. 2014 11:12
22. 12. 2014 12:19
22. 12. 2014 13:06
22. 12. 2014 13:23
22. 12. 2014 16:53
22. 12. 2014 17:43
22. 12. 2014 11:12
Hmotnost
Na dojem na živo si počkám do Frankfurtu, ale jestli podobně zhubne i 5er a dostane se tak na úroveň stávající 3er (rozdíl mezi řadami je dnes přibližně 150-200 kg), tak to bude hodně zajímavé. :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
22. 12. 2014 12:19
Re: Hmotnost
Mám to stejně, F10 je moc těžká, nová 7er reálně naznačí, ale vypadá to konečně na správný směr. 2016-17 se předvede 5er a nový XF, tam se bude lámat chleba, jen doufám, že jag nezabije šestiválce nutnou čtyřkolkou. ;-)
Avatar - fOE
22. 12. 2014 13:06
Re: Hmotnost
Nechysta se do 7er nejaky novy r4 misto r6 (treba 25d)? Ptam se aby ta "uspora", ktera vypada na papire velice pekne, nebyla ve vysledku u vetsiny motorizaci nejakych 50kg.
Avatar - AUDIRS6
22. 12. 2014 13:23
Re: Hmotnost
Na inom serveri to praveze tak aj vysvetlovali - ze zakladny 730i bude jazdne dynamicky ako aktualny zakladny benzinak, ale vdaka ubytku 2 valcov to bude ta vacsia uspora hmotnosti. U ostatnych vraj teda mozno realne cakat dietu cca 120 kg.
Ale toto su vsetko len predcasne dohady, po Frankfurte bude jasno.
22. 12. 2014 16:53
Re: Hmotnost
I kdyby to bylo "jen" 120, tak každých 100 kilo dolů je znát. Vždyť M5ka váží 1940 kg (EU), což je jednoznačně moc.
Avatar - AUDIRS6
22. 12. 2014 17:43
Re: Hmotnost
Suhlas ! :yes:
Som rad, ze cela D3 to pochopila, a naordinovali taku dietu ;-)