jsem ani nevěděl, že 100 byla se sklopnou kabinou. Jak k nám přišli se sklopnou, tak to byl typ 110, 150 byla sklápečka s krátkým rozvorem aspon nám to tak napsali do technických průkazů. Byl zázrak vidět stovku s turbem. Sice to znám i po slepu, ale závodáka ne a kdo ví na co je tam ten vzduchový válec mezi nádrží a skřínkou na panenku? foto8
Guttalax
0
Prohlížel jsem fotky a přední náprava hodně připomíná zemědělskou Liaz MTSP 24.Není tam ještě dyferák,ale podoba tam je. Někdy v 80 létech to generálkovaly některé STS.
petrumr
tedka si na to nevzpomenu jak přesně, ale první matesy měly přední nápravy bez reduktorů. Bylo více typů....
Guttalax
0
používaly se jako zemědělská rozmetadla.MTSP24-25-27. Mám takový dojem ,že se lišily poměrem diferáku hruška talíř.
petrumr
joo tomu se říkalo mates, vím o co se jedná
Jetty
0
Možná to je označeno jako 100, ale min. kabina a motor je už 110. Poznáš to i podle interiéru - hlavně palubka je jiná. Speciály prostě mají některé prvky již před sériovou výrobou. Podle mě tento speciál pochází z Liazu 110 4x4 z r. 1984 [odkaz] ale 100% jistý si nejsem. 😉
Jinak generálka na autě super :yes: akorát ten vzorek nových gum se mi do písku moc nezdá 😉
petrumr
joo asi jo, to značení je asi jiné, než pro normální silnice. 100 měla brzdy kapalino pneumatické. Mně to tak popletlo ten nadpis a chtěl jsem jim dát soustrast, jak budou bez sklopné budky vyměnovat těsnění pod hlavou. >😁
Jetty
0
Hehe, to by byli opravdoví srdcaři >😁 :yes:
petrumr
joo a když se dotahuje poslední šrub a uletí a přitom trajekt zvedá kotvy >😁
Jinak generálka na autě super :yes: akorát ten vzorek nových gum se mi do písku moc nezdá 😉