Dakar 2015
petrumr
joo a když se dotahuje poslední šrub a uletí a přitom trajekt zvedá kotvy >😁
Přejít do diskuze
používaly se jako zemědělská rozmetadla.MTSP24-25-27. Mám takový dojem ,že se lišily poměrem diferáku hruška talíř.
petrumr
joo asi jo, to značení je asi jiné, než pro normální silnice. 100 měla brzdy kapalino pneumatické. Mně to tak popletlo ten nadpis a chtěl jsem jim dát soustrast, jak budou bez sklopné budky vyměnovat těsnění pod hlavou. >😁
petrumr
tedka si na to nevzpomenu jak přesně, ale první matesy měly přední nápravy bez reduktorů. Bylo více typů....
Možná to je označeno jako 100, ale min. kabina a motor je už 110. Poznáš to i podle interiéru - hlavně palubka je jiná. Speciály prostě mají některé prvky již před sériovou výrobou. Podle mě tento speciál pochází z Liazu 110 4x4 z r. 1984 [odkaz] ale 100% jistý si nejsem. 😉
Jinak generálka na autě super :yes: akorát ten vzorek nových gum se mi do písku moc nezdá 😉
Jinak generálka na autě super :yes: akorát ten vzorek nových gum se mi do písku moc nezdá 😉
Prohlížel jsem fotky a přední náprava hodně připomíná zemědělskou Liaz MTSP 24.Není tam ještě dyferák,ale podoba tam je. Někdy v 80 létech to generálkovaly některé STS.
petrumr
jsem ani nevěděl, že 100 byla se sklopnou kabinou. Jak k nám přišli se sklopnou, tak to byl typ 110, 150 byla sklápečka s krátkým rozvorem aspon nám to tak napsali do technických průkazů. Byl zázrak vidět stovku s turbem. Sice to znám i po slepu, ale závodáka ne a kdo ví na co je tam ten vzduchový válec mezi nádrží a skřínkou na panenku? foto8