Novinky
Ja Prvni 123
Ale kdo má 4 mega na veterána, tak už nemá problém nechat si vyrobit náhradní díly zakázkově - na míru.
😉
😉
samael
za ty prachy můžete mít Porsche GT3 a to už je zase trochu jiná liga.Za rozumnou cenu bych považoval něco kolem milionu.
info@competizione.cz
To auto je tak drahé zejména proto, že 😒br />
1. v USA se nikdy neprodávalo, takže je to tam superexot (mnohem exotičtější než nějaké Porsche GT3)
2. dostat jej do USA, přihlásit a uvést do provozu vyjde na tučný peníz a ne každý, kdo by v Evropě to auto koupil, by úřední maraton zvládl
3. jedná se o limitovanou edici Martini5 s ostřikem intercooleru, jichž bylo vyrobeno 400 kusů (ale jsou i ještě cennější edice po 20 kouscích).
V Evropě lze ještě koupit NOVOU Deltu Integrale výrazně levněji.
P.S.: mimochodem s ex-tovární Integralou A8 po Sainzovi s datem poslední homologace 1. 1. 1992 nakládal loni na Rally Legend Juha Kankkunen Rovänperovi či Štěpánu Vojtěchovi na Peugeotech 206 WRC zhruba 0,5-1 s/1 km RZ, o něco víc pak Karlu Trněnému na Fabii WRC. Toivonenovi s Porsche GT3 kolem 3-5 s/1 km RZ... to jen tak pro informaci.
2. dostat jej do USA, přihlásit a uvést do provozu vyjde na tučný peníz a ne každý, kdo by v Evropě to auto koupil, by úřední maraton zvládl
3. jedná se o limitovanou edici Martini5 s ostřikem intercooleru, jichž bylo vyrobeno 400 kusů (ale jsou i ještě cennější edice po 20 kouscích).
V Evropě lze ještě koupit NOVOU Deltu Integrale výrazně levněji.
P.S.: mimochodem s ex-tovární Integralou A8 po Sainzovi s datem poslední homologace 1. 1. 1992 nakládal loni na Rally Legend Juha Kankkunen Rovänperovi či Štěpánu Vojtěchovi na Peugeotech 206 WRC zhruba 0,5-1 s/1 km RZ, o něco víc pak Karlu Trněnému na Fabii WRC. Toivonenovi s Porsche GT3 kolem 3-5 s/1 km RZ... to jen tak pro informaci.
wakantanka
čeče, to ti teda úprimne závidím >😁 mňa v tom len previezol igor Drotár, čo to svojho času používal ako tréningové auto. O veľa rokov neskôr aj Octe WRC, ale Delta zanechala výraznú stopu v mojej duši.
Michal95
Přidávám tu k prohlédnutí 2 kousky z sauto.cz😒/a>
[odkaz]
[odkaz]
😉 :yes:
[odkaz]
[odkaz]
😉 :yes:
ericn
jo to sedí. Jinak auto je samozřejmě paráda, jen ty volné peníze mi na něj nějak chybí - 4 mega je docela mazec >😁
Ja Prvni 123
Hmm.
A teď si představ, že jsem s tím jezdil i já.
Dodnes se mi potí dlaně... a je mi líto, že nemám volný 4 mega!
:-!
A teď si představ, že jsem s tím jezdil i já.
Dodnes se mi potí dlaně... a je mi líto, že nemám volný 4 mega!
:-!
CountachSV
Porovnávat tohle (byť cenově) s jakymkoli autem současný produkce může jenom trouba (nechci být e😜resivní), kterej nepamatuje NIC (viz výše ála GT3).
Spojení tohohle jména a třeba Kankkunena je něco, co se vyčíslit nedá.
Spojení tohohle jména a třeba Kankkunena je něco, co se vyčíslit nedá.
samael
Jo s tou F50 už to tak není,ceny od té doby,co jsem se na ně naposled díval vystřelily prudce nahoru.Ale Enzo nestojí dvakrát tolik.Ale raději se ještě podívám,jestli taky ceny neposkočily.
fan.mj
Našiel som ukončené aukcie kde sa F50 predala za 1,65 mega dolarov, čo je ešte viac než trojnásobok pôvodnej ceny, takže proste nemáš pravdu...
fan.mj
>😁 tvl a vies ze za homologacnu sport quattto mas R8 V10 a V8 dokopy? A tiež jazdia lepšie, takto ceny u áut navyše zberatelských typu tejto delty proste nefungujú pre boha >😁 ...keď jazdená limitka delty ide ku 100tis eur tak preco uplne nova nemoze stat tieto prachy?
samael
Je ale 3-4 mega je podle mě moc.Ale jak říkám,možná za to někdo ty prachy dá.Ale stejně mi to nedá a zase musím srovnat.Nevím přesně,kolik stála kdysi Integrale,ale cena za tenhle exemplář bude zřejmě třikrát vyšší než když bylo auto nové.To je daleko větší navýšení než u Ferrari Enzo a Ferrari F50 by při tomto srovnání(které se někomu nelíbí,což mu neberu) bylo skoro za babku.
Snooob
Aj GT3 je investícia, len ju nemôžeš zničiť a musíš si ju nechať mnoho rokov (30+) 😉
samael
Já netvrdím,že ten kdo chce GT3 chce automaticky i Integrale,jen říkám,že ta cena je ujetá i když je Integrale bezesporu legendární auto.Stejně tak je legendární i první emtrojka a ceny za zachovalé exempláře jsou vysoké,ale ne šílené.Ale třeba se kupec najde,co já vím.Já osobně bych za to tolik nedal,kdybych měl 4 mega na auto.
Joab
Anebo malinkou oboru se stádečkem muflonů. To už je taky zase trochu jiná liga.
webpaja
Tohle je nejen unikátní auto, ale i investice. Když to přeženu, tak si GT3 můžeš koupit kolik chceš, podobnou Lancii ale seženeš už těžko.
Tohle cenovy srovnavani je strasna *