Ekonomika
Hmm.. Vozy, označené jako "zvednuté" mají světlou výšku standardní. Vozy "standardní" mají světlou výšku sníženou :no: :no: :no: Vozy, které mají opravdu zvednutou světlou výšku, na trhu citelně chybí. :no😒br />
Nějak takhle by měla vypadat Octavie Scout! [odkaz]
Nějak takhle by měla vypadat Octavie Scout! [odkaz]
Pro mne je zcela nestravitelná cenová bomba korejce typu Sorenta za milion...! >😒]
Toppere , a ty si stejně žádné auto této kategorie nekoupíš..
Takže Tvůj názor beru s rezervou. 😉
Toppere , a ty si stejně žádné auto této kategorie nekoupíš..
Takže Tvůj názor beru s rezervou. 😉
Počet kombinací motor/převodovka/pohon u současné generace Golfu je docela impozantní. Tady už chybí snad jenom šestiválec a dieselové R s motorem z Passatu.
Bychaři dorazili >😁
Haldex 5 na sněhu v Golfu R (MTM) jsou orgie.
Nač ručku?
Rád bych pochopil, proč je potrěba za něco tahat, když to řeší poklep na plynový pedál. Raději při driftu zrychluji, než zpomaluji vlivem parkovací brzdy >😁
Haldex 5 na sněhu v Golfu R (MTM) jsou orgie.
Nač ručku?
Rád bych pochopil, proč je potrěba za něco tahat, když to řeší poklep na plynový pedál. Raději při driftu zrychluji, než zpomaluji vlivem parkovací brzdy >😁
Moc rád bych se nechal svézt některým z "tahačů ručky", v běžném provozu a v konfekčním autě, o kterých je tu řeč, rád bych tu práci s ručkou v praxi viděl, ať na sněhu nebo na suchu, extrémně se pak těším na ty vracečky. Když tak dej vědět, ju, v rámci ČR přijedu kamkoliv. Ď. 😉
Informace týden staré. Jinak s cenou za R to dost přestřelili 😄 4x4 v manuálu opět chybí u silnějších variant Alltrack 135kw TDI a 221 kw TSI stejně jako u Octavie (Scout) a Leonu (X-perience). u GTD zase 4x4 vůbec nejde stejně jako u RS, Cupra, FR 135 kw. Barvy také také nic moc, samé zašedlé nebo světlé a žádná inspirativní, možná jen Lapiz u R, ta ovšem chybí u GTD a červená se mi nelíbí, možná někomu ano.
Ja treba na snehu blbnu a za rucku netaham, nemam duvod, staci prislapnout plyn a auto jde bokem. Snad jedine pokud bych chtel udelat nejakou rychlou otocku, ale to je prvek, ktery me moc nebere. O vyznamu tahani za rucku mimo snih a led pochybuju uplne, tam to nema vubec zadny efekt, to by ta rucka musela byt hydraulicka a napojena na kotouce, ne na bubny pres nejaky excentr s lankem...
Tohle beceni po rucni rucce proste nechapu a co si tak vsimam, tak s tim vzdy prijde nekdo, pro koho je nejvetsi dobrodruznou jizdou na snehu, kdyz to rozpali taaamdle vod lesa a proste za tu rucku zatahne a hele Mano - vono se to votocilo, hehe.
Jeden takovej sidlistni Loeb letos trefil u nas pred barakem hned tri zaparkovana auta, holt machr s ruckou.
Tohle beceni po rucni rucce proste nechapu a co si tak vsimam, tak s tim vzdy prijde nekdo, pro koho je nejvetsi dobrodruznou jizdou na snehu, kdyz to rozpali taaamdle vod lesa a proste za tu rucku zatahne a hele Mano - vono se to votocilo, hehe.
Jeden takovej sidlistni Loeb letos trefil u nas pred barakem hned tri zaparkovana auta, holt machr s ruckou.
A ted si predstav, ze za toho Golfa AT muzes mit hned tri (3!!!) Dacie Lodgy Stepway!
Tak to uz opravdu neni o cem, to je naprosto prestrelene.
Materidouska hadra.
Tak to uz opravdu neni o cem, to je naprosto prestrelene.
Materidouska hadra.
No, a jsme u jádra pudla, jinými slovy, auta bez ručky jsou špatně, protože se s nimi nedá v zimě pořádně zablbnout na parkovišti nebo v Sosnové. Že je tento způsob využití auta bez ručky obtížný, o.k., s tím bych souhlasil, jako argument pro obecný pláč nad "chybějící" ručkou v konfekčních autech ho neberu.
Naštěstí existují zadokolky, a ty nepotřebují ani ručku ani sníh. 😉
Naštěstí existují zadokolky, a ty nepotřebují ani ručku ani sníh. 😉
V beznem provozu je tahani za rucku stejne nerealne, jako kazde jine rozhozeni zadku auta. Jasne ze to obcas dobre vyvazene sportovni zad👋ctyrkolce muze ujet, ale vykruzovani zatacek v driftu jinde nez na tom zasnezenem parkovisti je internetove plkani. A bavit se o nem v souvislosti s rodinnym kombikem (i kdyz se silnym motorem) uz dost prestrelena vec.
Manuál je fajn. Mám ho rád. Zase je pro mě ale strašně návykový adaptivní tempomat, který má opravdový smysl jen s automatem. Teď babo raď 😄
Doteď to byla skulina jak vrata. Nejsilnější benzínové kombi - 1.4TSI.
Teď je tam R Variant, ale to už je zase poměrně extrémní řešení.
Teď je tam R Variant, ale to už je zase poměrně extrémní řešení.
Je impozantní, přesto se tam ještě skulinka najde.
Normální kombík v benzínu končí s 1.4TSI a pak je až R. Podobně krátký Golf má jen 1.4TSI a pak až GTI. Octavia a Leon mají ještě "běžnou" verzi s 1.8TSI.
Normální kombík v benzínu končí s 1.4TSI a pak je až R. Podobně krátký Golf má jen 1.4TSI a pak až GTI. Octavia a Leon mají ještě "běžnou" verzi s 1.8TSI.
Ono bylo dopředu jasné, jak to dopadne, proto jsem do vět dával "konfekční auto", "běžný provoz", semeráde.
za 855 tisic... tak to uz je ina kava......dik pekne.. to si radsej kupim velke sorento za 900 tisic :yes😒br />
ceny vw mi teda nepridu moc ludove ;-\
ceny vw mi teda nepridu moc ludove ;-\
Taky myslím , ale snad ještě více se mi líbí nový SEAT LEON 😜ERIENCE 😄
Jen ty kombíky i cross verzi jsou nyní takové moc nízké.
Což by mohl vyspravit nový Tiguan..
Jen ty kombíky i cross verzi jsou nyní takové moc nízké.
Což by mohl vyspravit nový Tiguan..
Vím, že to bývá s většími ráfky lepší. Ale ani ty největší nemusí stačit. Malé jsem ostatně ani neuvažoval.
nahoře brečí Áďa kvůli chybějící ručce , já reagoval na sysoje a jeho golf R a napsal jsem kdy se ručka hodí toť vše.
nojo ty jasnovědče . myslíš že na zimní kurzy jezdí jen EVA apod?? ne jezdí tam i normální konfekční auta. Každej koho znám a má nebo měl 4x4 tak na sněhu tahal za ručku , prostě s autem blbnul ať už někde na parkovišti , letišti nebo na okrsce , nebavíme se o nějaký rally jízdě na hraně ale o obyčejným blbnutí . Letos v zimě jsem jezdil s kamaráda blbnout jeden má octavii 4x4 a druhej passata 4x4 a další audi a6 4x4 obyčejný diesely v kombíku a taky si zajedou zablbnout . Když někdo řekne že tahá za ručku tak je hned závodník nebo bychař podle tebe .
to mě je jasný , ale reagoval jsem na Sysoje který chtěl slyšet důvod nač ručku ,že jí v golfu R nepotřebuje , tak jsem napsal kdy se ta ručka prostě hodí .
Ale no tak, očakávať od zvýšeného kombíka výkony na úrovni Imprezy či Eva je úplne mimo misu nemyslíš? Respektíve že s tým kombíkom bude chcieť niekto jazdiť podobne ako na už zmienených autách?
zajeď se podívat na track day do sosny v neděli a můžešs si tam s martinem semerádem pokecat proč učí lidi tahat za ručku . Jinak sníh teď není takže si musíš počkat pak tě klidně svezu imprezou .
Uff, cenově to je premiovwka. 😉 Ale tady nemá smysl cenu řešit, to zase na rovinu.
Chtěl jsem se poptat, už jsem tady hodně dlouho nezahlédl nick GTI, kdepak je mu konec?
Chtěl jsem se poptat, už jsem tady hodně dlouho nezahlédl nick GTI, kdepak je mu konec?
Přesně proto jsem nakonec sáhl po Oktávii kombi s 1.8. Raději bych volil Golfa, ale nechtěl jsem downsize 1.4. A s tím, že R už je kapku přes čáru se nedá než souhlasit. Klidně bych bral GTI s kufrem 😄 Krátké GTI jedno máme, ale druhé auto pro rodinu je potřeba prostě větší, ať převezeme kočár. Tam Golf zaspal bohužel. :no:
Není to o MQB, takhle už to bylo před 15 lety, kdy MQB neexistovalo. Je to o zálisu kola, který dávají většinou zbytečně velký a kolo se pak "utopí" do podběhu. Na výstavách dají menší zális nebo podložku a vždy největší šíři pneumatiky.
Ne. Je to způsobeno jen a pouze tím, že koncern dává k menším kolům příliš velký zális. Konkrétní příklad ... do Fabky dávali 15" kola se ze zálisem ET43, ačkoliv druhovýroba litých kol dělá ET38 (s homologací). Až u 16" originálů ten problém není, protože ty už vyplňují celý podběh. No a podobně je tu o všech koncernových aut.
Skulina to byla, ovšem je otázka, zda někdo z konkurence ji dokázal využít vyjma jmenovaných Leonu a Octavie a pokud ne, tak VW je asi v konečném důsledku celkem jedno jestli prodá jednu Octavii nebo jeden Golf. Nad 110 kW v benzínu se většina ostatní konkurence moc nehrne (nepočítám vrcholné modely ST, GTI, RS etc.).
Pochybuji, že jsou to fotky. Rádi používají vizualizace.
Není to specifikum MQB (rozchod samozřejmě měnit můžou a různí se). Měli to i u starších aut. Nevím, jestli to nedělá tvarování blatníku, kdy je nahoře vytažený a směrem dolu se auto zužuje. Dole je pak pneumatika tak akorát v zákrytu a nahoře je zapadlá.
Není to specifikum MQB (rozchod samozřejmě měnit můžou a různí se). Měli to i u starších aut. Nevím, jestli to nedělá tvarování blatníku, kdy je nahoře vytažený a směrem dolu se auto zužuje. Dole je pak pneumatika tak akorát v zákrytu a nahoře je zapadlá.
na fotkách a na výstavách kola vylézají z podběhů, ale reálně jsou zalezlá bezmála půl metru >😁 . Nějaká nová koncernová nemoc, nebo co. Viz nedávný srovnávací test Fabie a i20. Šířka stejná, ale rozchod u Škodovky o 6 centimetrů menší. A VW tím trpí jen o málo míň než extrémní Škoda. Ta variabilita MQB je nějak málo variabilní, zdá se 😄
Tu skulinu v páté generaci vyplňoval Golf GT (i když si teď nejsem jistý, jestli ho dělali i jako Variant). V šesté se vrátili ke GTD a benzínový GT odešel bez náhrady. Další mezerou je nabídka pohonu všech kol. Se zážehovým motorem ho nabízí myslím jen v R.
Tak skulina se asi dá najít vždy, tady bych ale řekl, že ty "skuliny" co jsi vypsal jsou spíše záměrně vytvářený prostor právě pro ten Leon a Octavii. Obávám se, že už dnešní počet jenom motorizací resp. výkonových stupňů (napočítal jsem u Golfu 14) je pro většinu dealerů tak vysoký, že když je požádáš aby ti je jenom vyjmenovali tak většina z nich to ani nesvede. 😄
orgie to můžou být i v oktávce s haldexem pro někoho . A do vracečky bez ručky těžko najedeš tak rychle jako s autem s ručkou . tam ti "poklep" na pedál plynu nepomůže .
no tentoraz má pravdu,cenník so nekukal,ale G ALT 855 vs. SOR za 919 tak tam asi nie je o čom,aj keby to Sorento robili v Bangladéši.
Stejné je to v případě ruční brzdy. Možnost volby ruční brzdy by měla být zachována u všech modelů. Parkovací brzda typu elektromotor + naviják je skutečně jen parkovací a tedy nepoužitelná v provozu :no😒br />
V zásadě se dá říci, že fíčurky typu automatická převodovka, elektrická parkovací brzda a nedej pánbu ještě různé, s tím související udělátka typu asistent rozjezdu do kopce, automaticky řiditelná zadní náprava, atd atd jen kradou řidiči potěšení z řízení auta. Pokud někdo neumí řídit a potřebuje to, tak OK, ať si to přikoupí za příplatek, ale defaultně by mělo vždy být možné si koupit jakýkoli vůz s jakýmkoli motorem s manuální převodovkou, ruční brzdou a světlou výškou, která umožňuje projet polní cestou k chatové osadě stejně bezproblémově, jako když tam dříve jezdil svým Favoritem. :-!