Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Golf Variant: České ceny verzí R, GTD a Alltrack

David Bureš
Diskuze (52)
Golf Variant se dočkal tří velice rozdílných verzí. R a GTD jsou rychlé verze, Alltrack zase míří do terénu.

Volkswagen zveřejnil české ceny nových verzí Golfu Variant. Nejlevnější z nich je zvýšený Alltrack s turbodieselem 1.6 TDI (81 kW), který stojí 669.900 korun. Naopak nejdražší je rychlé kombi Golf R Variant s benzinovým dvoulitrem o výkonu 221 kW za 1.049.900 korun.

Golf Variant Alltrack je k dispozici celkem se čtyřmi motory. Vedle naftové šestnáctistovky je nabízen ještě benzinový čtyřválec 1.8 TSI (132 kW) a dvě verze dvoulitrového turbodieselu se 110 kW a 135 kW. Všechny motory standardně spolupracují s pohonem všech kol.

Alltrack se proti ostatním verzím Golfu Variant liší ochranným plastovým spodním bodykitem včetně nástavců blatníků a mírně zvýšenou světlou výškou, v tomto případě o 20 mm. Nechybí ani elektronické uzamykání předního diferenciálu.

Golf GTD Variant pak míří do revíru Fordu Focus ST kombi s dieselovým motorem. Rychlé kombi z Wolfsburgu s turbodieselem o výkonu 135 kW přijde na 693.900 korun. K dispozici je i šestistupňová dvouspojková převodovka, a to za příplatek 60.000 korun. Focus ST kombi s 2.0 TDCi (136 kW] přijde na 718.990 Kč.

Vrcholným provedením Golfu Variant se nově stává verze R. Ta je poháněna přeplňovaným benzinovým dvoulitrem s parametry 221 kW a 380 N.m. Standardem je pohon všech kol a šestistupňové DSG. Rychlý kombík zvládne akcelerovat z 0-100 km/h za pouhých 5,1 sekundy.

Volkswagen Golf Variant – české ceny nově nabízených verzí
VerzeAlltrackAlltrackAlltrackAlltrackGTDR
Motor1.8 TSI1.6 TDI2.0 TDI2.0 TDI2.0 TDI2.0 TSI
Pohon4x44x44x44x44x24x4
Zdvihový objem [cm3]179815981968196819681984
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]132/450081/
3200-4000
110/
3500-4000
135/
3500-4000
135/
3500-4000
221/
5500-6200
Točivý moment [N.m/min]280/
1350-4500
200/
1500-3000
320/
1750-3000
380/
1750-3250
380/
1750-3250
380/
1800-5500
Převodovka6DS6M6M6DS6M (6DS)6DS
Max. rychlost [km/h]217187207219231 (229)250
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,812,18,97,87,9 (7,9)5,1
Komb. spotřeba [l/100 km]6,84,84,95,14,4 (4,8)7,0
Cena Essentia [Kč]749.900669.900717.900854.900693.9001.049.900



David Bureš
Diskuze (52)
7. 5. 2015 13:53
Re: 135kw golfik alltrack
a není lepší vzít rozum do hrsti a šup pro Outback?
Avatar - Jaros71
21. 3. 2015 00:17
Re: Alltrack
Taky myslím , ale snad ještě více se mi líbí nový SEAT LEON X-PERIENCE :-)
Jen ty kombíky i cross verzi jsou nyní takové moc nízké.
Což by mohl vyspravit nový Tiguan..
20. 3. 2015 20:20
Re: ceny, 4x4, barvy
Ja treba na snehu blbnu a za rucku netaham, nemam duvod, staci prislapnout plyn a auto jde bokem. Snad jedine pokud bych chtel udelat nejakou rychlou otocku, ale to je prvek, ktery me moc nebere. O vyznamu tahani za rucku mimo snih a led pochybuju uplne, tam to nema vubec zadny efekt, to by ta rucka musela byt hydraulicka a napojena na kotouce, ne na bubny pres nejaky excentr s lankem...
Tohle beceni po rucni rucce proste nechapu a co si tak vsimam, tak s tim vzdy prijde nekdo, pro koho je nejvetsi dobrodruznou jizdou na snehu, kdyz to rozpali taaamdle vod lesa a proste za tu rucku zatahne a hele Mano - vono se to votocilo, hehe.
Jeden takovej sidlistni Loeb letos trefil u nas pred barakem hned tri zaparkovana auta, holt machr s ruckou.
20. 3. 2015 20:14
Re: 135kw golfik alltrack
A ted si predstav, ze za toho Golfa AT muzes mit hned tri (3!!!) Dacie Lodgy Stepway!
Tak to uz opravdu neni o cem, to je naprosto prestrelene.
Materidouska hadra.
20. 3. 2015 18:58
Re: fotky opět s podložkami pod koly
Vím, že to bývá s většími ráfky lepší. Ale ani ty největší nemusí stačit. Malé jsem ostatně ani neuvažoval.