Ohajuješ neobhajitelné, astra kombi bitd má přes 1,7 tuny, bmw 330d s klasickou koncepcí a šestiválcem o metrák míň. Nemluvě o s astrou třídně srovnatelné konkurenci s odpovídající motorizací, tam je rozdíl přes dva metráky. Míra bezpečnosti u konkurence není zcela jistě nižší, alespoň nevím o tom, že by některý z aktuálních modelů konkurence ve třídě astry nesplňoval požadavky stejných norem.
Hlavně snížit tu hmotnost a vylepšit využití prostoru!
Že je současná Astra obludně těžká a že má vůči vnějším rozměrům zbytečně stísněný interiér, o tom snad nemůže pochybovat nikdo, kdo má o autech trochu přehled (naprosto stené problémy trápí i Insignii). Jinak ale současné Oply považuji za poměrně pohledná a hlavně velmi kvalitní auta.
... kdy už konečně přestanou "ku*vit" desing přední boční partie, těmi šílenými "trojúhelníčkami", v předních oknech, ...to se samozřejmě netýká jen této Astry ! :no::no:
Tak škarede to neni ale součastna generace mi přijde určitě povedenějši vzhledem k době vzniku. Ale tohle je stejně předčasny soud vždyť tohle je jen možna podoba a ne finale.
Jasně, Opel Astru stále cizeluje k dokonalosti! Jako oplista může být de Ivan velmi spokojen nejen s rostoucí kvalitou materiálů, konstrukce i výroby, ale i s vývojem designu... Ty neustále kecy o nadváze jsou liché, Opel staví auta s nejvyšší mírou bezpečnosti (protože skelety musí vyhovět nejen EuroNCAP, ale také NHTSA požadavkům). Totéž Ford (viz kydy o tom, že časáky změřily vyšší, než udávanou pohotovostní hmotnost).
Ještě více znečistění ovzduší, než jaké způsobuje ona "nadváha", způsobují downsizované motory v normálních provozních podmínkách. Tam by měla směřovat kritika.
Opel ale postupuje velmi racionálně, vyrábí kvalitní a bezpečná auta, která si získávají zákazníky nejen těmito kvalitami, ale také vzhledem! Nová Astra bude skvělá!
Věc názoru...Jéčko dodnes považuji za jednoho z nejlépe vypadajících zástupců třídy a tahle malůvka...taky nevypadá zle. Trochu zapracovat na zádi a nemám problém. ;-)