Novinky
Tos vystihl. Země, které mají v přírodě nejmenší bordel (DE, AT), těm je ochrana ŽP nejvíc "volná". Prostě to berou za samozřejmost. Zajímalo by mě k tomu ještě třeba Švýcarsko... Jinak humorný je výsledek i ve Francii. >😁 Na druhou stranu ve Španělsku mají podobný čurbes jako u nás, to by tak odpovídalo.
Jen ještě krátce k tomu Německu a Rakousku. Ono je hezké, že mají zastřiženou trávu i na nepčístupných skalních stěnách, ale tu "upravenost" už přivedli ad absurdum. Víš, proč v Německu na rozdíl od nás nepotkáš přejetého zajíce nebo ježka? Ne proto, že by byli o tolik ohleduplnější řidiči, ale protože tam ta zvířata prostě nejsou. Keře, křoví a vysoká tráva jsou totiž pro řadu zvířat dost zásadní. Dá se říct, že nám Němci náš "bordýlek" závidí (dokonce k nám vozí i svůj >😁 ). Teď tedy nemyslím černé skládky a podobně...
Jen ještě krátce k tomu Německu a Rakousku. Ono je hezké, že mají zastřiženou trávu i na nepčístupných skalních stěnách, ale tu "upravenost" už přivedli ad absurdum. Víš, proč v Německu na rozdíl od nás nepotkáš přejetého zajíce nebo ježka? Ne proto, že by byli o tolik ohleduplnější řidiči, ale protože tam ta zvířata prostě nejsou. Keře, křoví a vysoká tráva jsou totiž pro řadu zvířat dost zásadní. Dá se říct, že nám Němci náš "bordýlek" závidí (dokonce k nám vozí i svůj >😁 ). Teď tedy nemyslím černé skládky a podobně...
nebo nemozne postavit benzinovy motor s nizkymi CO2 (kvuli relativne velke spotrebe, tedy nizsi ucinnosti)
Honda i Toyota davaji na baterie mnohonasobne delsi zaruku nez na samotny spalovaci motor. Nemeli by se tedy lide spise obavat o spalovaci motor nez o baterie?
O přístupu Řeků potažmo Kypřanů k životnímu prostředí si myslím taky něco opačnýho než je v grafu >😁 Rozdíl je asi v tom, že Rakušák nebo Němec nedumá nad tím jak je pro něj ochrana ŽP důležitá, ale prostě třídí odpady, šetří energie atd.
Nevím, odkud to Honda vzala, ale každopádně zajímavé výsledky "ekoprůzkumu" [odkaz] . Nevím, jak jsou na tom v ostatních zúčastněných státech, ale zajímalo by mě, proč teda 30 % dieselů pro čmoud nevidím, když máme 98 % populace tak ekologicky uvědomělou. O zakládání černých skládek, bordelu ve škarpách, plastech v kontejnerech na papír a papírech v kontejnerech na plast ani nemluvím. 8-s
Něco o podílu CO2 při výrobě hybridu: [odkaz] . Neříká to sice vše o nákladech na výrobu a likvidaci, ale něco napoví...
Jinak Honda dává na akumulátor myslím 8 let, což není málo a dá se předpokládat, že vydrží ještě o notný kus déle. Ale v době, kdy odejde, to asi bude opravdu "rána".
Jinak Honda dává na akumulátor myslím 8 let, což není málo a dá se předpokládat, že vydrží ještě o notný kus déle. Ale v době, kdy odejde, to asi bude opravdu "rána".
Přesně tak - jakákoli alternativa absurdní obliby turbodieselů v Evropě je vítaná. :yes: Každý prodaný Insight na úkor Golfu TDI bude obrovským úspěchem. :-!
Já bych jen doplnil, že Insight bude asi spotřebou bližší Civicu Hybrid [odkaz] . I ten je na tom lépe, přestože jen minimálně. A o minimálních emisích NOx a nulových pevných částic nemluvě. 😄
Benzín je jedna z frakcí nafty která destiluje někde kolem 30-170 stupňů. Takže s tou podřadností je to přesně naopak. Z nafty benzín vyrobíš naopak ani za prase.
No a nafta s benzínem si nemají co vyčítat co se za***ní životního prostředí týče. Takže jsou dvě věci které rozhodují, jednak váha auta, čím těžší tím horší protože vyšší spotřeba a účinnost motoru, čím účinnější tím opět lepší z pohledu svinčiku.
No a nafta s benzínem si nemají co vyčítat co se za***ní životního prostředí týče. Takže jsou dvě věci které rozhodují, jednak váha auta, čím těžší tím horší protože vyšší spotřeba a účinnost motoru, čím účinnější tím opět lepší z pohledu svinčiku.
Koukam, ze si se nepoucil a vyblinkal stejny prispevek, jako pred par dny. Navrhuji jen jedny emise pro motory, rozdeleny jen podle obsahu. At si kazdy vyrabi jaky chce motor, ale musi splnit tyto hodnoty. Pak by se ukazalo, jak je vyrobne drahy postavit cisty diesel a nemuseli bychom byt naftovymi fetaky >😒]
Nic neni tak jednoduche. Budouci hybrid bude potrebovat mensi spalovaci motor (protoze je staveny na stredni, ne na max vykon), nepotrebuje prevodovku a rozvodovku (elektromotor tahne od 0 ot/min). Takze baterka je sice navic, ale nektere veci zase z auta ubydou.
Žádná baterka nebo elektrický systém není věčná. Co po pár letech? Výroba a recyklace je o dost dražší než u konvenčních aut. Už současná obyčejná auta jsou tak přetechnizovaná až hrůza a teď tohle je další schod. A co ekonomická stránka věci? Kolik dáte za novou baterku do hybrida? Není na čase se toho auta zbavit? A hele je neprodejný... co s tím?
Tvoje teorie má jednu, zato podstatnou vadu. Asi tak 1 promile řidičů jede 1000km po německé dálnici v kuse. Ostatní vyjíždí z města, zajíždí do města a někteří, světe div se, jezdí po městě a těm je prius určen primárně. Honda a Toyota jsou na špičce vývoje v této oblasti a i když hybridy neprorazí nijak dramaticky rychle na trh tak zkušenosti které nasbírají v budoucnu jako když najdou.
auto je moc pekny, kdyz sem koukal na fotky zavazadelniku, rikal jsem si stli se tam vejde kolo. A hle, v zapeti foto se Specialized, sice ma riditka protoceny, ale vejde se 😄 dobry tah ze strany automobilky
Moje rec, z nafty litaj takovy veci, z nich jedinci jako Ada prijdou o rozum. Soucasny problem se znecistenim ovzdusi jsou hlavne stoupajici koncentrace prachovych castic, ktere produkuji diesely. Za nekolik let s tim budeme mit fakt problem, vzhledem k tomu ze vetsina aut se prodava v nafte.
Tie NOx ti zrejme fakt poskodili nieco. Vo velkych mestach nieje ani tak problem s CO2 ale s pevnymi casticami co su ovela skodlivejsie,karcinogenne a co ja viem este co... (ved co2 nieje ani skodlive >😁 )
kedze diesel nespaluje tak cisto ako benzin,lebo je to podradne palivo do traktora, tym padom sa uvolnuju jedovate plyny, pevne mikrocastice (co sa usadzuju napr v plucach,okrem toho preto aj diesel smrdi a je vychadza zneho cierny dym)a tym padom su pre okoloie ovela skodlivejsie.
podla mna by diesel v ceklu v meste mal byt zakazany (az na zasobovanie a pod) lebo to co z motorov TDI vychadza je 10000x skodlivejsie nez nejakeho obrovskeho americeko SUV a la Escalade
kedze diesel nespaluje tak cisto ako benzin,lebo je to podradne palivo do traktora, tym padom sa uvolnuju jedovate plyny, pevne mikrocastice (co sa usadzuju napr v plucach,okrem toho preto aj diesel smrdi a je vychadza zneho cierny dym)a tym padom su pre okoloie ovela skodlivejsie.
podla mna by diesel v ceklu v meste mal byt zakazany (az na zasobovanie a pod) lebo to co z motorov TDI vychadza je 10000x skodlivejsie nez nejakeho obrovskeho americeko SUV a la Escalade
mal by si prestat fetovat. Takych ako Ty by som priviazal na vyfuk toho TDI, nech si to NOx uzijes :yes: :yes😒br />
A Insight je hlavne auto do mesta, podla mna je toto riesenie teraz proste najlepsie
A Insight je hlavne auto do mesta, podla mna je toto riesenie teraz proste najlepsie
Reálnou spotřebu máš tady: [odkaz]
[odkaz]
Průměrná reálná spotřeba je u hybridu (Prius) nižší než u TDI (Golf).Tak tedˇvysvětluj Ado. :-!
[odkaz]
Průměrná reálná spotřeba je u hybridu (Prius) nižší než u TDI (Golf).Tak tedˇvysvětluj Ado. :-!
Ujedte s tim 1000 km po dalnici v Nemecku a potom totez s Golfem TDI. Hadejte, ktery z tech vozu bude mit mensi spotrebu paliva a tim padem i nizsi emise. Samozrejme klasicky VW. Proto je take tenhle hybrid, ktery s sebou zbytecne taha tezkou baterii a elektromotor jen reakci trhu na danove predpisy v USA a s ekologii to nema nic spolecneho. :no:
A to nemluvim o ekologicke zatezi akumulatoru s jedovatymi slouceninami tezkych kovu a navic o velmi omezene zivotnosti takove baterie.
A to nemluvim o ekologicke zatezi akumulatoru s jedovatymi slouceninami tezkych kovu a navic o velmi omezene zivotnosti takove baterie.
Fotosyntesa ti nieco hovori? Ci nahodou poznas nieco ako "Zbavime sa svinstva z spalovania dieslu- synteza" ?