Novinky
To je otázka, kam až fyzika (nebo řidičské umění) pustí běžný automobil >😁 500 HP je nuda, kolem 800 to jezdí hezky. Zřetelně nad 1000 už myslím člověk nevyužije (trakce, okolní provoz ...), ale proč ne, když na to někdo má tak to srdíčko potěší.
A pak mu to stejně jako tomu starému natřou na severní smyčce desítky aut,mnohem hezčí a mnohem levnější.
Ono celkovo ma Volkswagen velmi nizku marzu na kazde predane auto.
Zisk na auto(€)/Marža/Priemerná cena vozidla
Toyota - 1 558 - 8,80% - 17 777
VW - 616 - 2,90% - 21 130
Škoda - 567 - 5,10% - 11 210
[odkaz]
Skutocne milujem, ked od VAGinistov dostavam minusky LEN za to, ze napisem neodskriepitelny FAKT.
Vy pořád počítáte s předpokladem, že když hnu s cenou, počet kupujících zůstane stejný, což je ale samozřejmě p*covina.
Když auto zdražíš třeba na trojnásobek, tak ho prodáš třeba 5x méně.
U Bugatti jsou asi o něco lepší počtáři než na auto.cz, a nejspíš si na základě průzkumu trhu spočítali optimální cenu, která povede k co nejmenší ztrátě.
Víš jak, oni to jsou voli v tom VW, to je jasný.
Nejvíc vtipný mi přijde že když když využiješ tu rychlost tak musíš komplet přezout včetně disků což stojí 2 miliony :yes: >😒]
Ten, kdo chápe, tleská, stejně jako oznámení o pokračovateli. 😉 :yes: