Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Bugatti zvládne stovku za 2 sekundy a bude úspornější

28 komentářů

vitapb
Všichni zákazníci koncernu přispívaj na rozmařilost těch, co si Veyron pořídí 😄 Chápu, že je to pro VW výkladní skříň toho, co umí, ale kdyby stál těch 100 M za který je VW vyrábí, tak by podle mýho o moc zákazníků nepřišel. Tyhle lidi maj takovejch aut plný hangáry a peníze moc neřešej. A je s podivem, že takovej Koenigsegg dokáže prodat lepší auto vyvinutý od píky za zhruba stejný peníze a ještě na tom vydělat. :yes:
4bytelnýkola
to ti kdo řekl, že je Veyron ztrátovej 😄
Avatar - speedfred
speedfred
to je známe vec,že Veyron si na seba nezarobil.
Keby len Veyron, na seba si nezarobil ani Phaeton, kedze VAG na kazdom preraba cca 20-tisic eur.

Ono celkovo ma Volkswagen velmi nizku marzu na kazde predane auto.

Zisk na auto(€)/Marža/Priemerná cena vozidla

Toyota - 1 558 - 8,80% - 17 777
VW - 616 - 2,90% - 21 130
Škoda - 567 - 5,10% - 11 210

[odkaz]

Skutocne milujem, ked od VAGinistov dostavam minusky LEN za to, ze napisem neodskriepitelny FAKT.
_MT_
Skutečně ztrácí na každém kusu, nebo jich jen nevyrábí dost na to, aby pokryl celkové náklady na vývoj a výrobu? Je zábavné, když tyhle věci počítají lidi z venku bez přístupu k interním datům, když kolikrát ani sama firma neví, co je nějaká sranda stojí. 😄 A z čeho jsou počítané ty marže?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Každej? 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tu mas nieco o tom viacej [odkaz] 😉
4bytelnýkola
hmm to je ale článek jak z blesku, nějaká ofic. zpráva vw?
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě, pravda a reálná čísla budou jen v oficiální PR zprávě, LOL >😁 >😁
Avatar - Deutsch
Deutsch
Všichni kdo si něco kupují na něc👋někoho "přispívají". Dál nemám chuť ani sílu komentovat ,rozbil jsi mě hned v první větě. :yes: >😒]
samael
Nejsem sice zákazník VW,ale mám velmi silný pocit,že když si někdo koupí Golf,tak neřeší,jestli jeho penězi VW dotuje Bugatti,protože na cenu toho Golfa to zřejmě moc velký vliv mít nebude.
vitapb
Vpodstatě máš pravdu, ale proč by to auto nemohlo stát tolik, kolik by stát mělo, aby se neprodávalo pod náklady? 😄
vecernicek2
Protože taková cena NEEXISTUJE!

Vy pořád počítáte s předpokladem, že když hnu s cenou, počet kupujících zůstane stejný, což je ale samozřejmě p*covina.

Když auto zdražíš třeba na trojnásobek, tak ho prodáš třeba 5x méně.
U Bugatti jsou asi o něco lepší počtáři než na auto.cz, a nejspíš si na základě průzkumu trhu spočítali optimální cenu, která povede k co nejmenší ztrátě.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
U Bugatti vyhlásili cenu a začali sbírat objednávky ale vývoj se komplikoval roky se zdržel a cena proti předpokladum neskutečně narostla. Zákazníkum který už složili i zálohy nešlo říct že auto bude stát 2x nebo spíš 4x víc. Cenu zdvojnásobili pozdějš pro verzi Super Sport ale i ta byla dle všeho nižší než reálná
Joab
Jojo, já co si takhle párkrát projel Ageru, taky si myslim, že je to mnohem lepší kchár, než Veyron SS. Taky jsi měl obé pučený na víkend z Jarova?
Víš jak, oni to jsou voli v tom VW, to je jasný.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S Veyronem? Bez diskuzí jo. Ten se hodně vymknul plánovaný ceně termínum i provoznim nákladum vo tom žádná 😄
Nejvíc vtipný mi přijde že když když využiješ tu rychlost tak musíš komplet přezout včetně disků což stojí 2 miliony :yes: >😒]
Joab
Jojo. Dyk píšu, my bychom jim to vysvětlili, blbíkům! Co může nějaká, byť asi nejúspěšnější automobilka světa, vědět o tom, jak a proč se staví nejrychlejší auto.
Avatar - Dinar
Dinar
Je to zbytečná debata, nikdo, kdo vedle Veyrona staví v diskusi Koenigseggy nebo třeba Pagani vůbec nechápe pojetí a smysl toho auta.
Ten, kdo chápe, tleská, stejně jako oznámení o pokračovateli. 😉 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Asi je to zbytečná debata protože ty zdá se nebereš v potaz další souvislosti. Tohle je prostě auto bez megadotací cenově někde v půlce reálný ceny Veyronu [odkaz]
Joab
Já bych chtěl strašně vidět, jak s tim dává běžnej řidič 0-400 pod 20 vteřin. Se zadním náhonem. Chudáci děti😊
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Klid moc běžnejch řidičů nemá volnejch 45 milionů 😄
Joab
To ne. Ovšem tím, že ten, kdo těch 45 má, je tedy automaticky lepší řidič, bych si též nebyl úplně jist..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Automaticky určitě ne ale do týhle úrovně spíš dojdeš přes nějaký Ferrari atd. to spíš nebude tvuj první sporťák. A všechny tyhle značky a předpokládám že i Koenigsegg maj programy na školení řidičů kam tě pozvou před převzetim vozu
gil54
A je potřeba poznamenat, že budou i tací majitelé - a kdo ví, jestli jich nebude většina -, kteří tento údaj nikdy, nikdy ani nezkusí. Ani se mu zdaleka nepřiblíží.
Avatar - Mrakoplas
Mrakoplas
Myslím, že většinou těchhle super a hypersportů se jezdí víc do kasina než na okruh. 😄
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
To je otázka, kam až fyzika (nebo řidičské umění) pustí běžný automobil >😁 500 HP je nuda, kolem 800 to jezdí hezky. Zřetelně nad 1000 už myslím člověk nevyužije (trakce, okolní provoz ...), ale proč ne, když na to někdo má tak to srdíčko potěší.
Icepoint
A pak mu to stejně jako tomu starému natřou na severní smyčce desítky aut,mnohem hezčí a mnohem levnější.
Joab
A sedačku z Ikei tam taky nenarveš. A vsadim se, že to ani nemá přebalovací pultík..