Novinky
vitapb
8
Všichni zákazníci koncernu přispívaj na rozmařilost těch, co si Veyron pořídí 😄 Chápu, že je to pro VW výkladní skříň toho, co umí, ale kdyby stál těch 100 M za který je VW vyrábí, tak by podle mýho o moc zákazníků nepřišel. Tyhle lidi maj takovejch aut plný hangáry a peníze moc neřešej. A je s podivem, že takovej Koenigsegg dokáže prodat lepší auto vyvinutý od píky za zhruba stejný peníze a ještě na tom vydělat. :yes:
Přejít do diskuze
Je to zbytečná debata, nikdo, kdo vedle Veyrona staví v diskusi Koenigseggy nebo třeba Pagani vůbec nechápe pojetí a smysl toho auta.
Ten, kdo chápe, tleská, stejně jako oznámení o pokračovateli. 😉 :yes:
Ten, kdo chápe, tleská, stejně jako oznámení o pokračovateli. 😉 :yes:
A pak mu to stejně jako tomu starému natřou na severní smyčce desítky aut,mnohem hezčí a mnohem levnější.
Já bych chtěl strašně vidět, jak s tim dává běžnej řidič 0-400 pod 20 vteřin. Se zadním náhonem. Chudáci děti😊
Jojo, já co si takhle párkrát projel Ageru, taky si myslim, že je to mnohem lepší kchár, než Veyron SS. Taky jsi měl obé pučený na víkend z Jarova?
Víš jak, oni to jsou voli v tom VW, to je jasný.
Víš jak, oni to jsou voli v tom VW, to je jasný.
Nejsem sice zákazník VW,ale mám velmi silný pocit,že když si někdo koupí Golf,tak neřeší,jestli jeho penězi VW dotuje Bugatti,protože na cenu toho Golfa to zřejmě moc velký vliv mít nebude.
Jojo. Dyk píšu, my bychom jim to vysvětlili, blbíkům! Co může nějaká, byť asi nejúspěšnější automobilka světa, vědět o tom, jak a proč se staví nejrychlejší auto.
Všichni kdo si něco kupují na něc👋někoho "přispívají". Dál nemám chuť ani sílu komentovat ,rozbil jsi mě hned v první větě. :yes: >😒]
S Veyronem? Bez diskuzí jo. Ten se hodně vymknul plánovaný ceně termínum i provoznim nákladum vo tom žádná 😄
Nejvíc vtipný mi přijde že když když využiješ tu rychlost tak musíš komplet přezout včetně disků což stojí 2 miliony :yes: >😒]
Nejvíc vtipný mi přijde že když když využiješ tu rychlost tak musíš komplet přezout včetně disků což stojí 2 miliony :yes: >😒]
To ne. Ovšem tím, že ten, kdo těch 45 má, je tedy automaticky lepší řidič, bych si též nebyl úplně jist..
To je otázka, kam až fyzika (nebo řidičské umění) pustí běžný automobil >😁 500 HP je nuda, kolem 800 to jezdí hezky. Zřetelně nad 1000 už myslím člověk nevyužije (trakce, okolní provoz ...), ale proč ne, když na to někdo má tak to srdíčko potěší.
Asi je to zbytečná debata protože ty zdá se nebereš v potaz další souvislosti. Tohle je prostě auto bez megadotací cenově někde v půlce reálný ceny Veyronu [odkaz]
Keby len Veyron, na seba si nezarobil ani Phaeton, kedze VAG na kazdom preraba cca 20-tisic eur.
Ono celkovo ma Volkswagen velmi nizku marzu na kazde predane auto.
Zisk na auto(€)/Marža/Priemerná cena vozidla
Toyota - 1 558 - 8,80% - 17 777
VW - 616 - 2,90% - 21 130
Škoda - 567 - 5,10% - 11 210
[odkaz]
Skutocne milujem, ked od VAGinistov dostavam minusky LEN za to, ze napisem neodskriepitelny FAKT.
Ono celkovo ma Volkswagen velmi nizku marzu na kazde predane auto.
Zisk na auto(€)/Marža/Priemerná cena vozidla
Toyota - 1 558 - 8,80% - 17 777
VW - 616 - 2,90% - 21 130
Škoda - 567 - 5,10% - 11 210
[odkaz]
Skutocne milujem, ked od VAGinistov dostavam minusky LEN za to, ze napisem neodskriepitelny FAKT.
Skutečně ztrácí na každém kusu, nebo jich jen nevyrábí dost na to, aby pokryl celkové náklady na vývoj a výrobu? Je zábavné, když tyhle věci počítají lidi z venku bez přístupu k interním datům, když kolikrát ani sama firma neví, co je nějaká sranda stojí. 😄 A z čeho jsou počítané ty marže?
U Bugatti vyhlásili cenu a začali sbírat objednávky ale vývoj se komplikoval roky se zdržel a cena proti předpokladum neskutečně narostla. Zákazníkum který už složili i zálohy nešlo říct že auto bude stát 2x nebo spíš 4x víc. Cenu zdvojnásobili pozdějš pro verzi Super Sport ale i ta byla dle všeho nižší než reálná
Protože taková cena NEEXISTUJE!
Vy pořád počítáte s předpokladem, že když hnu s cenou, počet kupujících zůstane stejný, což je ale samozřejmě p*covina.
Když auto zdražíš třeba na trojnásobek, tak ho prodáš třeba 5x méně.
U Bugatti jsou asi o něco lepší počtáři než na auto.cz, a nejspíš si na základě průzkumu trhu spočítali optimální cenu, která povede k co nejmenší ztrátě.
Vy pořád počítáte s předpokladem, že když hnu s cenou, počet kupujících zůstane stejný, což je ale samozřejmě p*covina.
Když auto zdražíš třeba na trojnásobek, tak ho prodáš třeba 5x méně.
U Bugatti jsou asi o něco lepší počtáři než na auto.cz, a nejspíš si na základě průzkumu trhu spočítali optimální cenu, která povede k co nejmenší ztrátě.
Vpodstatě máš pravdu, ale proč by to auto nemohlo stát tolik, kolik by stát mělo, aby se neprodávalo pod náklady? 😄
A je potřeba poznamenat, že budou i tací majitelé - a kdo ví, jestli jich nebude většina -, kteří tento údaj nikdy, nikdy ani nezkusí. Ani se mu zdaleka nepřiblíží.