Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové Bugatti zvládne stovku za 2 sekundy a bude úspornější

Jan Mička Jan Mička 27. 4. 2015
28
Na veřejnost se začínají dostávat zajímavé informace o novém Bugatti Chiron. Bude rychlejší, úspornější a víceúčelovější než hypersport Veyron.

Na letošním ženevském autosalonu se definitivně uzavřela desetiletá éra Bugatti Veyron, nejrychlejšího hypersportu planety. Celkem se prodalo 450 exemplářů, a přestože výrobní náklady výrazně přesahovaly jeho již tak vysokou cenovku, ve Francii se pojede dál. Nový model se ukáže v průběhu příštího roku.

O připravovaném Bugatti Chiron, nástupci mocného Veyronu, jsme již několikrát slyšeli. Lze si však jen těžko představit, že by silnice tohoto světa spatřil vůz, který by dokázal posunout hranice ještě dál. Ovšem jak píše britský magazín Car, stane se tak. Pod kapotou opět najdeme šestnáctiválcový motor, jeho výkon by však měl překonat hranici 1.500 koní a na podobné hodnotě newtonmetrů by se měl držet i točivý moment.

V případě nového Bugatti se na euro nehledí, a proto bychom se měli setkat s vozem, který bude ve srovnání s Veyronem sestaven z nových nebo výrazně upravených dílů. Očekává se přeplňování elektrickými turbodmychadly, systém vypínání válců a přímé vstřikování paliva. Důraz bude kladen také na snížení spotřeby (hovoří se o průměrných 20 litrech na sto kilometrů) a víceúčelovější zaměření.

Úplně nejlepší jsou však předpokládané hodnoty dynamiky. Zatímco nejsilnější Bugatti Veyron zvládalo sprint z 0-100 km/h za 2,5 sekundy, nový Chiron, jak se vozu zatím přezdívá, by měl být na stejné metě o půl sekundy rychleji. Poroste i maximální rychlost – neoficiálně na více než 460 km/h.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Díra na prachy
| 28. 4. 2015
Skutečně ztrácí na každém kusu, nebo jich jen nevyrábí dost na to, aby pokryl celkové náklady na vývoj a výrobu? Je zábavné, když tyhle věci počítají lidi z venku bez přístupu k interním datům, když kolikrát ani sama firma neví, co je nějaká sranda stojí. :-) A z čeho jsou počítané ty marže?
Avatar - Hammunasakra
Díra na prachy
| 28. 4. 2015
U Bugatti vyhlásili cenu a začali sbírat objednávky ale vývoj se komplikoval roky se zdržel a cena proti předpokladum neskutečně narostla. Zákazníkum který už složili i zálohy nešlo říct že auto bude stát 2x nebo spíš 4x víc. Cenu zdvojnásobili pozdějš pro verzi Super Sport ale i ta byla dle všeho nižší než reálná
Díra na prachy
| 28. 4. 2015
Protože taková cena NEEXISTUJE!

Vy pořád počítáte s předpokladem, že když hnu s cenou, počet kupujících zůstane stejný, což je ale samozřejmě p*covina.

Když auto zdražíš třeba na trojnásobek, tak ho prodáš třeba 5x méně.
U Bugatti jsou asi o něco lepší počtáři než na auto.cz, a nejspíš si na základě průzkumu trhu spočítali optimální cenu, která povede k co nejmenší ztrátě.
Severní smyčka jako test rychlosti
| 28. 4. 2015
A sedačku z Ikei tam taky nenarveš. A vsadim se, že to ani nemá přebalovací pultík..
Avatar - Barrichello
Díra na prachy
| 28. 4. 2015
Jistě, pravda a reálná čísla budou jen v oficiální PR zprávě, LOL >:D >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku