Po čtyřválcovému kabrioletu jsme se v rámci Mnichovské prezentace dostali také k Mustangu Fastback, který měl pod kapotou raritní kombinaci atmosférického osmiválce a manuální převodovky.
Pěkný rychlotestík. Potěšil každého nadšence. A znovu jasně ukazuje na nesmyslnost evropského zeleného autoprůmyslu, kde v rámci honby za CO2 se vyrábějí samé malé vysavače, které v reálu pak žerou více než tady ten krásný atmosférický osmiválec. Němci se už zbláznili (s BMW v čele), ale v USA zůstali normální!
5.0 V8 s manualom.... to je jednoducho nekompromisna kombinacia :yes:
no schvalne... preco by som mal kupovat mercedesy s vytunenymi dvojitymi turbami a tabletmi a 10st automatmi s maskami rovnakymi od Acka po Sko ...... bezk kuska charizmy za nekrestansku cneu...... ked mozem mat takuto poctivu charizmaticku nadheru za polovicnu cenu ... ;-)
ludia na to casom pridu ze tie auta ako corvette camaro alebo mustang maju nieco do seba ;-) ... ja by som uz vyberal len tu, pripadne este pockal na novy genesis coupe s 5.0V8 R-spec .... :yes:
len moc sumu a hluku je akosi v pozadi..... chcelo by vybrat si nejake tichsie miesto na rozhovory ;-) ...
mustang je moc pekne auto.... rovnako ako aj nove camaro.... keby som chcel kupe... tak rozhodne volim prave nieco taketo z "ameriky" ... a europe uz len zakyvem bye bye
no to je pravda.... nie je to auto zrovna do preplnenych europskych metropol.... ale ked vidim ako zeny maturuju na parkoviskach pred obchodkami v cayenne alebo toauregu tak taky mustang by bol este pohoda... je to vec zvyku ... niektore europske auta su este vacsie.... a zrovna najcastejsie tieto monstra vidis prave v meste...
Prosím Vás neví někdo, jak to bude s Camarem. Chevrolet se dušoval, že v Evropě bude nadále počítat s prodejem Camara a Corvetty, ale na stránkách si lze objednat jen Corvettu. Jinak Camaro vycházelo cenově stejně jako Mustang a to bylo 6.2 V8.
Svezení ve Fordu Mustang musí být moc příjemné, krásný silný atmosférický benzínový motor a výborná manuální převodovka. Za danou cenu velmi dobré auto. :-)
Nezapomeň, že když do toho plastu v Octavii, zapíchneš prst, tak se kvalitně prohne a zasmrdí rakovinotvornýma ftalátama. Tak se totiž pozná šlechta mezi plastama. >:-[]
Navíc koncern VW nenabízí nudně šedivé interiéry jako americká konkurence....on je nabízí v padesáti odstínech......šedi. >:D
Ondřeji píšete, že žádný mustang start stop nedostal, ale z fotky startovaciho tlačítka v galerii vyplývá opak...
Jinak moc pěkný rychlotest. Pokud jde o interiér - tvrdé plasty nemusí vadit, pokud nevržou. Vím, že jste jezdili s novými auty, nicméně byly nějaké pazvuky? V předchozím článku uvádíte kroucení cabria-ozývalo se něco tam?
Tak nějak nevím, proč tohle auto kupovat s tím 2,3l, ani cenově není rozdíl tak dramatický
...tak si asi Mustang zařazuju do kolonky "ideální daily driver" a pokusím se přes nějaké médium sdělit svému bohatému já v alternativnímu vesmíru, aby si jednoho koníka s V8 a manuálem koupilo >:D
Z aktuálních amerických muscle cars podle mě nejpohlednější (nechápu, proč Camaro vyměnilo čtyři hranatá zadní světla za nudný obdélník). Jako víkendové vozítko velmi lákavá nabídka.
Na prodeje v Evropě jsem zvědav, v posledních letech tu za "sportovní" stylovky platí spíš kříženci a S-něco-V. A navíc Volks co nevidět udělá Golf R425,5 Performance Pack Ferdinand Edition s DSG.
Ondřeji, chtěl bych se zeptat na váš názor k výběru motoru pro convertible. Jak je to se zvukem (hlukem) V8 v autě bez střechy. V8 je samozřejmě ikonický motor, ale uvažuji, jestli nebude rozumnější spíše ecoboost. Ani tak nejde o pořizovací náklady, ale spíše následná náročnost na údržbu. Jaký je podle vás praktický (reálný) rozdíl ve spotřebě u tohoto modelu. Děkuji
PS: třeba začnou po faceliftu dávat do mustanga 3,5 V6 ecoboost z exploreru, to by bylo ideální.
bohužel nebyla možnost vyzkoušet Convertible s osmiválcem, na prezentaci byl kabriolet jen se čtyřválcem a kupé pouze s V8. Osobně se domnívám, že rozumnější bude osmiválec. Při testovacích jízdách byl reálný rozdíl spotřeby cca dva, max. tři litry. Běžný servis je u V8 samozřejmě finančně náročnější (náplně, větší počet svíček atd.), ale jedná se o poměrně jednoduchou atmosférickou jednotku, která bude časem dle mého názoru zlobit méně.
díky, uvažuji podobným směrem a s ohledem na počet najetých KM ročně a to, že to bude v podstatě auto, které člověk nebude prodávat není asi finační rozdíl tak zásadní .... a V8 je V8 :-)
Jezdil jsem z Mustangem 2013 z V6 a ta V8 mi ještě chybí do zkušeností.