Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5340709
je nahrazena 2,3 ecoboostem? Nebo bude v nabídce mezi V8 a 2,3 verze V6?
3_diamanty
len moc sumu a hluku je akosi v pozadi..... chcelo by vybrat si nejake tichsie miesto na rozhovory ;-) ...
mustang je moc pekne auto.... rovnako ako aj nove camaro.... keby som chcel kupe... tak rozhodne volim prave nieco taketo z "ameriky" ... a europe uz len zakyvem bye bye
mustang :yes:
mustang je moc pekne auto.... rovnako ako aj nove camaro.... keby som chcel kupe... tak rozhodne volim prave nieco taketo z "ameriky" ... a europe uz len zakyvem bye bye
mustang :yes:
A co ta velikost? Pořád mám takový nepříjemný dojem, že je na naše silničky a parkovací místa moc velký... :-!
no to je pravda.... nie je to auto zrovna do preplnenych europskych metropol.... ale ked vidim ako zeny maturuju na parkoviskach pred obchodkami v cayenne alebo toauregu tak taky mustang by bol este pohoda... je to vec zvyku ... niektore europske auta su este vacsie.... a zrovna najcastejsie tieto monstra vidis prave v meste...
Velkoodběratel_kukuřice
Prosím Vás neví někdo, jak to bude s Camarem. Chevrolet se dušoval, že v Evropě bude nadále počítat s prodejem Camara a Corvetty, ale na stránkách si lze objednat jen Corvettu. Jinak Camaro vycházelo cenově stejně jako Mustang a to bylo 6.2 V8.
nove camaro by malo byt v eu az v r 2016... neviem ako je to so sucasnym "starym" camarom... ale hadam by malo byt v predaji v eu....
praptak
Svezení ve Fordu Mustang musí být moc příjemné, krásný silný atmosférický benzínový motor a výborná manuální převodovka. Za danou cenu velmi dobré auto. :-)
4bytelnýkola
nebylo by video s tou V8, můžete i trochu zatůrovat :-)
tady jsem něco našel:
[odkaz]
tady jsem něco našel:
[odkaz]
Ji/Ri
chtělo by to srovnat s Octavií. Ta je úspornější, má větší kufr a pěkně slicované plasty....
Nezapomeň, že když do toho plastu v Octavii, zapíchneš prst, tak se kvalitně prohne a zasmrdí rakovinotvornýma ftalátama. Tak se totiž pozná šlechta mezi plastama. >:-[]
Navíc koncern VW nenabízí nudně šedivé interiéry jako americká konkurence....on je nabízí v padesáti odstínech......šedi. >:D
Navíc koncern VW nenabízí nudně šedivé interiéry jako americká konkurence....on je nabízí v padesáti odstínech......šedi. >:D
peV
Ondřeji píšete, že žádný mustang start stop nedostal, ale z fotky startovaciho tlačítka v galerii vyplývá opak...
Jinak moc pěkný rychlotest. Pokud jde o interiér - tvrdé plasty nemusí vadit, pokud nevržou. Vím, že jste jezdili s novými auty, nicméně byly nějaké pazvuky? V předchozím článku uvádíte kroucení cabria-ozývalo se něco tam?
Tak nějak nevím, proč tohle auto kupovat s tím 2,3l, ani cenově není rozdíl tak dramatický
Jinak moc pěkný rychlotest. Pokud jde o interiér - tvrdé plasty nemusí vadit, pokud nevržou. Vím, že jste jezdili s novými auty, nicméně byly nějaké pazvuky? V předchozím článku uvádíte kroucení cabria-ozývalo se něco tam?
Tak nějak nevím, proč tohle auto kupovat s tím 2,3l, ani cenově není rozdíl tak dramatický
Na tlačítku je napsáno přesně to, co to tlačítko dělá, tedy startování a vypínání motoru. Systém stop-start jako takový auto nemá. :-)
Pazvuky nebyly ani u kroutícího se kabria.
Pazvuky nebyly ani u kroutícího se kabria.
Díky za objasnění, zmátly mě ty symboly šipky a přeškrtlé šipky, který jsem pokládal za možnost start-stop vypnout.
Enthusiastic.driver
...tak si asi Mustang zařazuju do kolonky "ideální daily driver" a pokusím se přes nějaké médium sdělit svému bohatému já v alternativnímu vesmíru, aby si jednoho koníka s V8 a manuálem koupilo >:D
MadPete
Z aktuálních amerických muscle cars podle mě nejpohlednější (nechápu, proč Camaro vyměnilo čtyři hranatá zadní světla za nudný obdélník). Jako víkendové vozítko velmi lákavá nabídka.
Na prodeje v Evropě jsem zvědav, v posledních letech tu za "sportovní" stylovky platí spíš kříženci a S-něco-V. A navíc Volks co nevidět udělá Golf R425,5 Performance Pack Ferdinand Edition s DSG.
Na prodeje v Evropě jsem zvědav, v posledních letech tu za "sportovní" stylovky platí spíš kříženci a S-něco-V. A navíc Volks co nevidět udělá Golf R425,5 Performance Pack Ferdinand Edition s DSG.
chmila77
Ondřeji, chtěl bych se zeptat na váš názor k výběru motoru pro convertible. Jak je to se zvukem (hlukem) V8 v autě bez střechy. V8 je samozřejmě ikonický motor, ale uvažuji, jestli nebude rozumnější spíše ecoboost. Ani tak nejde o pořizovací náklady, ale spíše následná náročnost na údržbu. Jaký je podle vás praktický (reálný) rozdíl ve spotřebě u tohoto modelu. Děkuji
PS: třeba začnou po faceliftu dávat do mustanga 3,5 V6 ecoboost z exploreru, to by bylo ideální.
PS: třeba začnou po faceliftu dávat do mustanga 3,5 V6 ecoboost z exploreru, to by bylo ideální.
Dobrý den,
bohužel nebyla možnost vyzkoušet Convertible s osmiválcem, na prezentaci byl kabriolet jen se čtyřválcem a kupé pouze s V8. Osobně se domnívám, že rozumnější bude osmiválec. Při testovacích jízdách byl reálný rozdíl spotřeby cca dva, max. tři litry. Běžný servis je u V8 samozřejmě finančně náročnější (náplně, větší počet svíček atd.), ale jedná se o poměrně jednoduchou atmosférickou jednotku, která bude časem dle mého názoru zlobit méně.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
bohužel nebyla možnost vyzkoušet Convertible s osmiválcem, na prezentaci byl kabriolet jen se čtyřválcem a kupé pouze s V8. Osobně se domnívám, že rozumnější bude osmiválec. Při testovacích jízdách byl reálný rozdíl spotřeby cca dva, max. tři litry. Běžný servis je u V8 samozřejmě finančně náročnější (náplně, větší počet svíček atd.), ale jedná se o poměrně jednoduchou atmosférickou jednotku, která bude časem dle mého názoru zlobit méně.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
díky, uvažuji podobným směrem a s ohledem na počet najetých KM ročně a to, že to bude v podstatě auto, které člověk nebude prodávat není asi finační rozdíl tak zásadní .... a V8 je V8 :-)
Jezdil jsem z Mustangem 2013 z V6 a ta V8 mi ještě chybí do zkušeností.
o té V6 ecoboost asi nic nevíte?
Jezdil jsem z Mustangem 2013 z V6 a ta V8 mi ještě chybí do zkušeností.
o té V6 ecoboost asi nic nevíte?
Zatím žádné podobné informace nejsou. V USA se Mustang nabízí s atmosférickým šestiválcem, přeplňovaný dle mého názoru jen tak nepřijde.
paulos
jen mě teď napadla imaginární srovnávačka s příští generací caymanu: 1.6L 4V turboboxer za 1.5 mio (odhad dle dnešní nejnižší ceny).
×
Sdílení komentáře
×
no schvalne... preco by som mal kupovat mercedesy s vytunenymi dvojitymi turbami a tabletmi a 10st automatmi s maskami rovnakymi od Acka po Sko ...... bezk kuska charizmy za nekrestansku cneu...... ked mozem mat takuto poctivu charizmaticku nadheru za polovicnu cenu ... ;-)
ludia na to casom pridu ze tie auta ako corvette camaro alebo mustang maju nieco do seba ;-) ... ja by som uz vyberal len tu, pripadne este pockal na novy genesis coupe s 5.0V8 R-spec .... :yes: