Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Superb Combi oficiálně: Zavazadelník má 660 až 1950 litrů

440 komentářů

Avatar - Rubb
Rubb
Ale jo, vypadá dobře. Ikdyž kombíky nemusím, tak lepší, než jsem čekal :yes:
Avatar - kaa
kaa
Osobně se mi líbí většina škodovek (v kombi). Nekoupil bych si však žádnou. A to z jediného důvodu. Škoda má nálepku služebního(firemního) auta. A o takovou image fakt nestojím.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Svojho času chodila jedna múdra reklama : Image je na nič, nasleduj inštinkt .. pi SE >😁
Aj keď všeobecne škodovky tiež veľmi nemusím, toto vyzerá výborne.
Kharl.ANTIDIESEL
jj
Německá automobilka působící na území České republiky pod označením VW ŠKODA SUPERB COMBI [odkaz] PROTÁHLA MU KUFR A VYČAROVALA PORÁDNÝ VAGÓN 😄

NEDOSTATKY😒br /> 1) absence méně výkonného a méně ztrátového elektrického pohonu všech 4x4 AWD [odkaz] [odkaz] [odkaz]
2) nízký výkon spalovacího motoru plnícího pouze NORMU €jJRO6 [odkaz] [odkaz] [odkaz]
3) NÁHON NA PŘEDNÍ KOLA a tomu odpovídající JÍZDNÍ VLASTNOSTI [odkaz] [odkaz]
4) VYSOKÉ PROVOZNÍ a SERVISNÍ NÁKLADY [odkaz] [odkaz]
😄
😄 😄
😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :yes:
Avatar - Shr3k
Shr3k
Kolik bereš na hodinu? Potřeboval bych doma vytapetovat...
Kharl.ANTIDIESEL
velkývoči 😄
Heled, taky si myslíš že jakmile vývojový tým automobilky dokončí nový model, naběhně úderná skupina inspektorů kvality, která prověří životnost jednotlivých dílů. A kde se jeví přehnaná kvalita součástky nastane její tzv. downgrade, češi tomu říkají instalšidítka 😉 😄
PS: i malýmu dítěti je jasný že 4/100km papírově je reálne 6/100 a za 8/100 jezdí dnešní 20tiletý atmosféry předělaný na LPG za 17kč/litr = 10L LPG*17Kč = 170Kč/100km = reálně LPG JEZDÍ jako 5L benzínu /100km a k tomu NEPRÁŠÍ jako TSI BEZ FILTRU DPF [odkaz] TAKŽE RUKU NA SRDCE SOUDRUZI, KDE JE POSLEDNÍCH 20LET VÝVOJE TSI?? LEDA VE SNÍŽENÝM CO2 A ZVÝŠENÝCH PM10 [odkaz] 😉 SUPRNAPRD
Avatar - Hittman
Hittman
Vyjimečně musím s Káhrlem souhlasit, dnešní TSI (a nejen ty) motory jsou celkově dražší než dřívější jednodušší atmo konstrukce, jelikož díky EMISNÍM normám mají nadrbaných dalších xks ptákovin pro snížení emisí a tím i dušení motoru a krácení jeho životnosti. Takže zatím co dřívější atmo vydržela bez problému tisíce km bez vážných drahých poruch (nebylo se holt co podělat), dnešní motory a jejich ekologické příslušenství na nich navěšené se sere permanentně a i samotný motor trpí jak bejk, a s tím i souvisí reálná vyšší spotřeba než u atma, kde se pohybovala sice papírově výš, ale naproti tomu byla ve všech jízdních režimech a rychlostech téměř konstantní, oproti malometrážním motorům, kde ve větších autech je rozpyl spotřeba i 5litrů.
PS. Kárle, mají skladem ještě 6tis amepr první generace, nechceš jim s tím trápením pomoci? >😒]
Kharl.ANTIDIESEL
ANI NE!!
Ampera/Volt [odkaz] je takovej šit že snad ani zadarmo. Proč myslíš že se neprodávají?? Rychlospich temný strany ameriky [odkaz]
Já fandím tý lepší straně ameriky [odkaz] 😉
Avatar - white label
white label
Tak zkus třeba Tata Nano, s tou ti určitě nikdo nálepku služební/firemní image dávat nebude. 😲 😉
Avatar - white label
white label
Vypadá výborně, vnější design je o poznání lepší, než u nového Passatu (s novým Mondeem bych to raději ani nesrovnával) a má blíž k designu Audi.
Avatar - boost.
boost.
Souhlasím. Moc povedené.

Na mistrovství v hokeji v Praze měli vystavený SIII L&K v Business Grey a musím říci, že jsem z toho byl celkem odvázaný. Už O3 RS považuji za pěkné auto, ale tohle konečně vypadá jako z gruntu postavený celistvý kus plechu. Ta oblast nad zadními koly a C sloupkem ovšem nebude to pravé ořechové s koly menšími než mělo vystavené auto (19");tenhle problém nicméně řeší kombi zdá se.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Co z toho, že je to pěkné zvenku? ...uvnitř pořád stejná naleštěná bída, pokud si neurveš kapsu.... jinak passat je proti tomu mdlý, mondeo... to klepe na jiné dveře. Za mě moc dobré 😄
briza
Přesně. Mě se to zvenku líbí ale ten interiér ... ;-\ A blbé na tom je, že vzhledem k potřebě VW ty modely nějak usadit v rámci své nabídky, aby si vzájemně nekonkurovaly, asi není moc naděje na změnu k lepšímu.
Dokud budou cpát obrazovku navigace kamsi dolů nemám zájem.
hipisko
tak zrovna mondeo je vnutri rovnaka nalezstena bieda ako tento superb
Avatar - white label
white label
Jj, globální interier globálního Mondea je bída...
Nové Mondeo je pro mě celkově zklamání roku, doslova.
lowkick
jj..výborné...boční hrany ala současná A4, ale tento trend pozoruju delší dobu, převislá horní část přístrojovky taky přišla kdysi do passatu z A4. Až přijde opravdová krize, klidně budu jezdit v tomhle kombíku 😄
webpaja
...přesně na to jsem myslel 😄 :yes:
Avatar - white label
white label
Souhlas!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Kombíkové absolutorium.
Avatar - white label
white label
:yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nesouhlasim, Mondeo v kombíku vypadá dobře ! Passat taky ! Superb Taky! >😁 Tady už je to jen o nabídce konkrétního kusu 😄
pargi
No jo, "vlastní" garáž dycky vypadá dobře 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kéž by to byla vlastní garáž >😒] >😒] Nezlobil bych se... ani za jedné z trojice >😁
pargi
Tak zrovna mondeo "vlastní" (v uvozovkách) garáž trochu i je 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano.... ale to moje bylo ještě hezký >😒] >😒] >😒]
pargi
Hehe, no... Neříkám nic, bez diskuze je to dobré auto 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nejhezčí kombik té doby pro mne byla Alfa 159, ale na tu sem neměl dost "koule" 😁😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Koukám, že ti ta zatáčka za dlouhým sjezdem vážně neudělala dobře. >😁 Ale budiž, srdce nepustí. 😉 Ne, vážně. Z těch tří mě Passat nebere vůbec, Mondeo jakž takž....ale tenhle Sup vypadá vážně pěkně, nebojím se říct elegantně. Aspoň takhle z fotek.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, jsem nějakej praštěnej... >😁 Dokonce sem se dole zastal Škodovky před Holdenem a to je u mne úspěch, asi mne Emelovo RS přesvědčilo, že Škodovka přeci jen umí 😉

Za mne je to takhle : Jízdně mi sedí trochu více Mondeo, ale Passat je hodně dobrý a univerzálnější (jel sem s DCC, takže možností bylo více, tudíž širší záběr zákazníků). Passat kontruje kufrem, na to Mondeo v 5. generaci ztrácí a to i oproti tomu 4. Mondeu.

Z venku se mi líbí všechna tři auta. Monedeo se mi líbí, jelikož vypadá přiměřeně agresivně, stejně působí i Passat (líbí se mi ta maska v duchu posledního Galantu), ten je navíc ještě tak jakoby zakleklý tím, jak je nízký, jen vyskočit 😁. Superb je trochu jiný, je elegantní, ale také velmi hezký. Dovedl bych si představit každého v garáži a proto bych volil dle konkrétní nabídky vozu 😄
pargi
Mě přijde mondeo až moc "tělnaté", slušel by mu štíhlejší profil.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To ano, hlavně na malých kolech, ale kombik tento nedostatek celkem stírá, k tomu hezká a velká kola... To auto se mi celkem líbí, a ne proto, že je to Ford... Ford umí udělat taky pěkné obludy, viz nový Cmax...
pargi
Chtěl bych mít tvé růžové brýle 😄 Nezdá se mi, že by se kombík oné korpulentnosti zbavil, řekl bych dokonce, že je to naopak. Jukni, co dělá s profilem stoupající ponton. Lift mi přijde atletičtější. S koly souhlas, dělají z mondea velkého chlápka s nepatrným vercajkem 😄
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proč hned růžové brýle, proč mi nutíš svůj pohled na svět? >😁 Mě se Mondeo kombi na hezkých kolech prostě líbí, nikomu ho necpu, ani ho nestavím na piedestal... jen je pro mne na stejné úrovni, jako Superb či Passat. A že se ti to nezdá, to je s prominutním tvůj problém 😉 Jsem si vědom jeho kladů i záporů, vyzkoušel jsem si ho a i přesto bych ho bral 😄

A i kdyby to mělo znamenat nepatrný vercajk, ja si auto na balení žen nekupuji, na takové auta nemam prachy >😁 A zatím sem to neměl ani zapotřebí >😁
pargi
Nevím, jestli si rozumíme, já nezpochybňuju tvoje preference nebo vkus, akorát mi kombi přijde ještě macatější než lift, zatímco ty tvrdíš opak.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Netvrdím opak >😁 Kde sem to napsal? Jo, je macaté, i MK IV je macatá, když přišla, tak se mi nelíbila >😁
pargi
já (9:11): Mě přijde mondeo až moc "tělnaté"
ty (9:43): To ano, hlavně na malých kolech, ale kombik tento nedostatek celkem stírá.

Vysvětlil jsem si to snad špatně? Nebo co stírá ten kombík (zjevně proti liftu...proti čemu jinému taky, že?) ?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, proti liftu, ale macaté to auto je jako takové 😉 Omlouvám se za desinformaci 😄 Špatně jsem to formuloval, nebo jsem tě zle pochopil.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Souhlas. :yes: 😉 Otázkou je, jak bude vypadat v základu. Doufám, že mnohem, mnohem líp než oktávka...

Jinak jsem nějaké slušněji vybavené vozy nekombíkové nulté série viděl a musím říct, že paráda. 😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Zaměnil bych z té trojice Mondeo za Mazdu 6 a pak bych souhlasil.
Avatar - white label
white label
Jo, Mazda 6 spíš, než Mondeo, I když v sedanu je Mazda 6 (designově) povedenější, než v kombíku.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mně se o nějaký ten kousek líbí víc než Ford, což platí pro obě varinty. Asi stárnu moc rychle, v kombi se mi šestka snad líbí i o něco víc. No v reálu bycha měl dilema vybrat.
Avatar - white label
white label
Povedenější, než Mondeo, je i v kombíku, to jo.
Avatar - Emel
Emel
Mazda 6 je alternativa, ale ne pro každého. Evropská čtyřka je Insignia (nyní v generační nevýhodě) + Mondeo + Passat + Superb (jakožto derivát Passatu)...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
A v čem není pro každého? Každý má jedno hlavní kriterium výběru, kterému podléhají všichni konkurenti. A Mazda 6 není v ničem natolik jiná, konečně pak by nepatřila mezi konkurenci.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Emel určitě myslel konfigurovatelnost, která ti ne úplně dovolí koupit si M6, jakou chceš.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To ano, tohle je taková trochu bolístka japonských aut.
Avatar - Emel
Emel
Chybí ji pár věcí ve výbavě, chybí ji flexibilita jak u té výbavy, tak u motorů a převodovek. Ale ten hlavní proud je pokrytý dobře, nic proti tomu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Co jí chybí ve výbavě?
Avatar - Emel
Emel
Nic tak zásadního... elektrické páté dveře, panoramatická střecha, automatické parkování, nějaká lepší navi než ten obyč systém (za sympatických 12.5), nezávislé topení, adaptivní podvozek... střílím od boku, ale +- by to mělo sedět.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, to všechno tam není, ale jako problém modelu to určitě nevidím - jak sám píšeš - nic zásadního.
Avatar - Emel
Emel
Víš jak... něco nejde vůbec, něco sice jde, ale jen s vyšším stupněm výbavy, který nechceš... třeba bezklíč jen v Revolution... úplně podle sebe si auto neuděláš a jde o to, jak velký je kompromis a jestli auto miluješ natolik, abys neřešil kravinky 😄
Avatar - Emel
Emel
Jo, tohle je paráda... měls pravdu, předsedo 😄 . Audi Made in Czech Republic.
Kharl.ANTIDIESEL
nj
TOŽ LEPŠÍ JE JÍT S DOBOU ŽE [odkaz] NEŽ FURT CIVĚT DO IMITACE CHROMOVANÝCH BUDÍKŮ A ŘÍKAT SI DINOZATÍMTODE >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
michalpneu
Myslím, že splnil očekávání. Trošku mi tou zadní linií z boku připomíná současné pětkové BMW 5 touring.

Ale jinak moc pěkný.
Kharl.ANTIDIESEL
TOJO, ALE TY JÍZDNÍ VLASTNOSTI !!
= MOC TĚŽKÝ ČUMÁK S ZÁBĚREM NA PŘEDNÍ?? POKUD DO MEGAKUFRU NENALOŽÍŠ 4 PYTLE CEMENTU, BUDE TI LEHKÁ*** V ZATÁČCE ODSTŘELOVAT A TĚŽKÝČUMÁK NEZATÁČET 😉
jj
NENÍ NAD BATERY V PODLAZE, ROZLOŽENÍ 50:50 a NÁHON 4X4AWD [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Jáchym
Jáchym
Hmm, tak takhle se mi naposledy nějaký kombi líbilo už před mnoha lety když vyšla nová Alfa 156.... :yes: :yes: :yes😒br />
A Passat má po ptákách >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mozno v cz..... ale inde v europe bude passat dominovat 😉 ... este aj u nas tusim predava passat viac ako superb.... alebo teda aspon je to vyrovnane.... 😉

problem vidim v interieri.... na mna posobi ako 10 rocne auto... nic v zlom... ale prilisna strohost a fadnost uz moze superbu uskodit viac ako v minulosti.... dnes su interieri uz o poznanie dalej a to co u superbu fungovalo kedysi dnes uz nemusi. v interieri a jeho architekture a dojme z neho vidim velke rezervy... tu je passat o celu triedu dalej.... a posobi proste luxusnejsie dotazenejsie a zaujimavejsie..... skoda to kompenzuje velkymi rozmermi auta .... ale tie uz nemusia byt vzdy k uzitku a mozu uz byt niekedy neprakticke..... mne pride passat jednoducho sikovnejsi zaujimavejsi a v interieri podstatne naslapanejsi..... passat sa mimo CZ nema coho bat...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak mne se zase víc líbí interiér než Passat, vůbec Škodovka má (vzhledově) povedené interiéry v poslední době. Někdy a někdy vládnou tvrdé plasty, to je rozhodně mínus, co na vrchol třídy nestačí (jak u kterého modelu), ale to, co předvádí třeba Hyundai (mimochodem zase sem slyšel o prémiovosti i40), to fakt nepovažuji za něco zajímavého. Nelíbí se mi Passatí volant a ty hodiny >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uznavam ze sucasna i40 je uz dnes mimo misu.... ma interier ktory uz nefrci ani v samotnom hyundai....... vznikajuci este kdesi v rokoch 2010 ... dnes uz frci styl i20 a genesisu .... a nova i40 uz bude ine kafe uvidis 😉 ... este to moze byt zaujimave porovnanie ... novy superv vs nova i40... ale to sa este kusok nacakame... tucson uz tiez vyzera v interieru ovela dalej ako ix35.... hyundai sa uz zmenil.... pride aj na i40 ... len musime vydrzat....

tie hodiny a la maserati v passate mi pridu ako zaujimavy detail.. v dnesnom svete plnom ergonomickych prikazov zakazov a nudnych liniek..... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty si Tucson viděl naživo? Ja zatim jen rendery..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ver mi ze jeho interier je uz dalej ako v xi35.... z pohladu architektury a modernosti dneska je to uz ine kafe ako ix35.... fotky uz su ...... je to omnoho krajsie ako ix35 ....

foto [odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ten interiér vypadá dost podobně, jako u ix35, jestli to jde v duchu nové i20, tak si velké iluze nedělám. Ptám se, jestli si to už viděl, že takhle soudíš... já po zklamání z i20 jsem už k novým modelům Hyundaie opatrný.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa to paci ..... jednoznacne krok spravnym smerom... ix35 ma este ten pinballovy ( jukeboxovy ) styl stredovej konzoly .... rovnako aj i40 a i30... ale ta ix35 ma uz iny styl a posobi elegantnejsie.... inak sportage bude mat interier tiez nieco ako zmensene sorento.... podstupne sa to zlepsuje ..... 😉

interier noveho superba som tiez nazivo este nevidel a aj tak tvrdim ze passat ho ma zaujimavejsi ... uz len zo zaberov je to vidiet kam mieri passat a kam superb..... vw uz skode nedovoli to co pred 10 rokmi
niko
Ked uz sme pri interieri. Ktoreho ... napadlo dat startovacie tlacidlo na stlpik riadenia? Funkcne to bude, ale vyzera to lacno. Passat to ma spravene krajsie. A Hyundai tiez. 😄
_MT_
Snad všechny Škody to takhle mají. I u VW to tak dříve dělali. Než se rozhodli použít obdobné řešení, jako má Audi.
Avatar - wikinko
wikinko
Topper, v novom passate som sa uz previezol, interier naozaj nic moc, koncernova klasika. A ten odkaz co si tu dal na novy Tucson, tak ten interier je podla teba nejaky posun? Posun kam? Je uplne otrasny, taky ....korejsky?
Avatar - Vekacik
Vekacik
Mi se to hodně libí, jak liftback tak i kombík 😄 Zadní partie mi hodně připomína A6 Avant, což je dobře, protože aktuální A6 Avant nejlepé v S-line exteriérovém paketu (nebo S6 či RS6) je nejhezčí kombi na světě 😄 takže za mě :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
Opravdu velmi povedené kombi 😄
Za design 1* :yes:
UŽ konečně nevypadá jako připláclý úzký dlouhý jezevčík.
Avatar - praděda7
praděda7
Ne, už nevypadá jako připláclý úzký dlouhý.......ale pořád vypadá jako jezevčík... >😁
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Na jednu stranu je to fajn, když design připomíná Audi, u takhle velkého auta to vypadá hezky. Na druhou stranu si říkám, že je na tom koncern duševně už asi opravdu zle, když musí jeden design rozmnožovat napříč všemi značkami...
Avatar - pumpkin
pumpkin
Premenovanie koncernových značiek na jednotný Auto Union je na spadnutie. >😒]
pogo26
Je celkem škoda, že Škoda rezignovala na vlastní designový směr. Chápu však, že jde o peníze a tam je sázka na jistotu v podobě koncernového designu za méně peněz celkem v pořádku. Zákazníci budou rádi, že mají skoroAudi nebo skoroVW a tak to má byt.
Nonsens
teraz má prvýkrát vlastný dizajnový smer pre všetky modely, doteraz sa potácala a niektoré modely jej vyšli, niektoré nie, až teraz sú dobré všetky nové (fa, oc, su).
Avatar - white label
white label
Jasně, totální rezignace na vlastní designový směr😒br /> [odkaz]
Např. Renault rezignuje na dosavadní designový směr s příchodem každé nové generace, ale to ti zřejmě nevadí, naopak.
Hlavně, že je z čeho vybírat, od "skoro Audi/VW", až po skoro Renault. 😉
pogo26
To jsou zase bláboly. Renault na nic nerezignuje. Nikoho nekopíruje. Jen má v každé generaci SVŮJ nový designový směr. Je to tak těžké pochopit? O skoroAudi tady píši nadšení obdivovatelé Superbu.
Avatar - Emel
Emel
Mít s každou generací svůj nový designový směr je jako mít každý rok jiné náboženství... nějaká návaznost by tam být měla.

Taky se ti překrývají generace jednotlivých modelových řad, což vede k více či méně křečovitým pokusům aktualizovat původní design těch starších dle nového směru.
XTad
Je smutny, ze se tak stara automobilka porad hleda...
pogo26
A v čem se hledá? Že má přístup k designu jiný než koncern?
XTad
Spis nez vsechny vyspele automobilky, ktere maj vlastni tvar. Doufam, ze v te linii zapocate novym cliem bude pokracovat, ty auta vypadaji dobre.
Avatar - Emel
Emel
Přesně v tom co jsem psal - přílišná nekonzistence v čase vede i k nekonzistenci mezi modely, což se více nebo méně úspěšně snaží lepit facelifty. Můj osobní tip ale je, že se po nějaké době tápání (Laguna III, Megane III 5dv, Clio III, Twingo II, Vel Satis) našel v designu nového Clia a ještě spíš Capturu, takže teď Kadjar - Megane 4 - Laguna 4 snad budou z tohoto čerpat a bude na nějakou dobu klid.
pogo26
Až přijde nový šéfdesigner, tak zase bude vše jinak. To je tradice Renaultu. Pokud by se Renault tohoto přístupu vzdal, bylo by to porušení tradice. Je tak těžké pochopit, že je každá značka jiná?
Avatar - Emel
Emel
Každá značka chce především prodávat auta. Osobně si myslím, že zákazníci oceňují nějakou kontinuitu - usnadňuje jim to identifikovat se se značkou a podporuje to opakované nákupy. Když jsem byl spokojený s první generací, tak nebudu nadšený pokud u druhé bude všechno jinak. Můj osobní typ je, že i Renault bude usilovat o ucelenější design... asi by se o tom dalo někde něco najít.

Samozřejmě pokud těch "spokojených s první generací" je relativně málo, pak mám volné ruce udělat to napodruhé jinak a lépe.

Mimochodem, nikdy jsem nepochopil změnu jména z Corolly na Auris, pokud Laguna už nebude Laguna tak to taky považuju za chybu. Označení modelu má svou hodnotu, podobně jako značka samotná... a jeho opuštění je podle mě vyjádřením neúcty k vlastní tradici. Marketéři možná podlehli vlastním kecům o tom, jak s Aurisem začíná úplně nová éra a tak
pogo26
Ucelený design modelů v rámci jedné generace je zcela něco jiného než ucelený design jednoho modelu různých generací. Renault není nějaká retro nebo konzervativní značka a zákazníci od renaultu designové změny očekávají. Jak už jsem psal. Každá značka má jiné tradice a nejdou nacpat do jedné škatulky, jak se o to ve své argumentaci snažíš.
Avatar - Emel
Emel
V rámci jaké jedné generace? Laguna co teď přijde je stejná generace jako aktuální Clio, nebo jako příští Clio?

Pro zajímavost něco o tom, jak to vidí Laurens van den Acker... jo, měl jsem správný pocit, že sám Renault cítí potřebu po větší konzistentnosti:
When joining Renault in 2009, after transforming Mazda with a collection of stunning concept cars, he was met by a uncoordinated composition of Renault models, realising that a ‘Renault promise’ was exactly what was missing.

[odkaz]
pogo26
Přečti si ten článek z odkazu, který jsi sem dal. Jen to potvrzuje vše, co jsem napsal. Jde o konzistenci mezi modely jedné generace. A tu první otázku snad ani nemyslíš vážně. Laguna je jen další fází životního cyklu, který začal Cliem. Ještě si přidej Mégane, Scénic, Koleos a bude hotovo.
Avatar - Emel
Emel
Bude hotovo... a až bude hotovo, tak se objeví Clio V. A pokud bude vypadat zase úplně jinak, tak bude zase následovat facelift všech aut toho současného cyklu do aktuální verze?

Podle mě to Laurens myslel tak, že v kterémkoli okamžiku má nabídka značky působit jednotně. No uvidíme, větší unifikace je obecný trend a podle mě z něj Renault vyčnívat nebude, ale je to jen dohad.
pogo26
Souhlas. Větší unifikace modelů jedné generace. Jak to LVA myslel ukázal v praxi s Espacem nebo Modusem. Na Clio V a další designové směřování Renaultu se už těším teď. Absolutně netuším s čím Renault přijde. A to je právě tradice Renaultu.
Avatar - Emel
Emel
Laguna IV (nebo jak se to bude jmenovat) přijde na trh asi 2016 a pokud by vydržela jako ta současná, pak by končila v roce 2025. Clio přišlo 2012 a nové bude někdy 2018-19. To ti dává nějakých šest let, kdy se ti ty cykly překrývají... vlastně se nikdy překrývat nepřestanou. No dobře, ty čekáš s dalším Cliem další revoluci, já ne... s tím to můžeme na 4 roky uzavřít 😄 .

Co ukázal s Modusem mi nějak uniklo, ale možná jsi myslel Captur?
pogo26
Z Modusu udělal Captur a z Espace crossover. To asi není ta mezigenerační návaznost o které dle tebe mluvil.
Avatar - Emel
Emel
Já jsem myslel jednotný designový jazyk napříč modely a větší návaznost mezi generacemi... od teď, s tím, že vzorem toho jednotného jazyka bude nové Clio, logicky nikoli minulý Espace, ten je zapomenut a zatracen, stejně jako Laguna III a Megane III.

Zatím z toho Clia ostatní auta čerpají víc než tomu bývalo dřív - zejména Captur a Kadjar, Megane byl "aktualizován". Pokud bude i další Clio ve stejném duchu, tak si řeknu že jsem měl pravdu a Renault se trendu unifikace přizpůsobil... pokud to bude další revoluce tak jsem pravdu neměl 😄 .
Avatar - white label
white label
Přesně tak a těch příkladů najdeme právě u Renaultu poměrně dost.
pogo26
Každá značka má nějakou tradici, které by se měla držet. Někdo si zakládá na tom, že je pořád stejný a Renault má zase tradici v tom, že je v každé generaci jiný. (Skoro) Každá značka má tradici v něčem jiném a buď za to rád.
Nonsens
Vieš, oni (napr. renault) menia ten dizajn, lebo ten predchádzajúci nepriniesol úspech, nie preto, že by mali chuť robiť stále niečo nové. Pozri na fiat, podaril sa im super dizajn na 500 a už ho kopírujú tak, že ani vw by sa nemusel hanbiť. Aj captur je úspešný a kadjar v dizajne pokračuje. Žiadna automobilka nevyvíja nový dizajn len pre zábavu. VW ho nemení, lebo je úspešný. Eto vsjo.
pogo26
To jsou jen hodně hloupé řeči. Slušně řečeno.
Avatar - white label
white label
Vzhledem k tomu, co jsi tu zatím napsal, to zrovna od tebe fakt sedí. 😉
webpaja
Fakta Pogo 😉 Zkus fakta 😄
pogo26
Ta jsou v předešlém příspěvku.
webpaja
To byly dohady... 😉 Ve stejný "faktický" rovině mají tím pádem pravdu i tví oponenti. Jednoduše proto, že jsi nepředložil fakta, pouze domněnky 😄
pogo26
To jsou jasná fakta. Pokud znáš historii Renaultu, tak to budeš těžko vyvracet.
Avatar - white label
white label
S bláboly o rezignaci jsi tady začal ty...
pogo26
Nezačal. V tom vlákně jsem byl až třetí. A k tomu si přidej ty SKOROAUDI.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Myslím, že u Renaultu je to součástí strategie přicházet se zcela novým designem pro každou generaci. Akorát Mégane je takový skoro dvojgenerační, ale mně se na něm líbí, že ten základní tvar je pořád aktuální, resp. neokoukaný, to se jim povedlo. Delší životnost modelu, byť s notnými úpravami v průběhu, je pro automobilku určitě výhodnější. Dost možná, že ti co měli jeden z prvních modelů co přišel na trh, si následně pořizovali facelift. Myslím soukromně, u firem co to točí hned po leasingu je to jasný.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Nesouhlasím. Škodovka v tom pořád je ve vztahu k předchozím modelům.
Pragovka
Asi máte pravdu. Koncern, kde Volkswagen vyrobil 7 milionu aut za rok, Audi 1,7 milionu, Škoda 1 milion plus s rostoucím Seatem, je na tom asi opravdu zle. Proč měnit něco, co je úspěšné na trhu? Jediným měřítkem úspěchu v podnikání je zisk a prodeje. A tohle VW Group vážně moc "nejde".
albert10
Konečně se škoda v kombi dokázala zbavit té oblé zádě, bylo už na čase.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ve své třídě, sedan propastně. Tohle se staví na špici a jen MZD6 vypadá líp.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Podle mě vypadá z krátkých verzí líp Mazda, ale v kombíku všema deseti Superb. (I když mazda má kratší kombi než sedan.)
Tak teď na jaře se Kabáňovi konečně povedly ty vánoce v létě!
Avatar - white label
white label
Souhlas.
Avatar - white label
white label
Zrovna v kombíku MZD6 lépe nevypadá.
holden_holden
udajne kombi s sikmym zadkem
Avatar - woody-alien
woody-alien
Od tebe je tohle vyjádření (bez e😜resivních výrazů) tou nejvyšší chválou, jaké se Škodovce mohlo dostat. >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😁 :yes:
Avatar - Emel
Emel
Nějak mu ty fóry dnes nejdou přes pysky... >😒] :yes:
Avatar - boost.
boost.
My víme, že máš Škodovky tajně rád a pořád na mě myslíš. 😄
holden_holden
miluju je, ale bohuzel jsem nic jineho horsiho nevlastnil.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
z bocneho profilu parada.... skoda toho interieru pripominajuceho skor nizsie posadeny rapid ako naslapanu vlajkovu lod ..... ale z pohladu exterieru ok... kombik sa rozhodne zda krajsi ako lift.... len tak trosku spekulujem kam to superb ma do buducna namierene...... lebo ak to takto pojde dalej tak dalsia generacia uz bude mat 5 metrov dlzku a 700 litrovy kufor ( co uz niektorym majitelom tiez nemusi vyhovovat, byt co najvacsi nemusi vzdy znamenat byt aj najlepsi a najpraktickejsi, mensi passat mi pride sikovnejsi ) ... ja len dufam ze v buducnosti superb ostane superbom ... a luxusne limuziny radsej prenecha rollsu a jaguaru.... ved aj oni musia z niecoho zit 😉 >😁 😉 :yes:
Avatar - donPedro
donPedro
Interiér prosím hodnotíš dle vlastní přímé zkušenosti, či na základě fotografií, nebo podle něčeho úplně jiného ?
Avatar - Jaros71
Jaros71
A hlavně Toppere , u 5 metrového mastodontního nového Sorenta jsi blahem bez sebe , a Superb je moc velký??
Je velký , pro mne moc dlouhý..ale jsou lidé , kteří hledají velké kombi.
A toto auto vypadá výborně.
Kam se korejci na něj hrabou. :yes:
Avatar - martin.filak
martin.filak
Předpokládám, že škodovka pro tento výpočet zase zaměstnala bandu lidí, kteří do objemu kufru počítají rezervu, palivovou nádrž i zbývající prostor kolem motoru a u nohou pod přístrojovou deskou. Takže skutečný objem bude možná kolem 0,56? >😁 >😁 >😁
Avatar - Hittman
Hittman
Jasný, objem dělá Škodu 😄
Řidič007
Hold je to auto určené pro svépomocné stavebníky, zemědělce. Na druhou stranu je si třeba uvědomit, že velikost kufru jde s dobou. Nafouknout kufr vysoko nad potřebnou hodnotu, aby se nachytalo více lidí, je patrno i u ostatních výrobců čehokoli, i léků. Velká prázdná krabice s minimem obsahu.
petr11
Stará poučka říká😲bjem(obsah) ničím nenahradíš.. Jinak kombi co nemá dno kufru v rovině s hranou dveří bych nekoupil, ten prostor pod tím je dobrý leda tak na povinnou výbavu..takže nějaký teoretický objem kufru je pro mě irelevantní
_MT_
Mně tedy přijde mít výbavu pod podlahou jako pěkně hloupý nápad. Rezerva moc skladná není, ale ten zbytek (až na hever a klíč, to může být s rezervou) by měl být snadno přístupný. Jakou logiku to má, muset vyndavat zavazadla, abych se probojoval k výstražnému trojúhelníku nebo lékárničce.
Avatar - white label
white label
Souhlas, kufr má být naopak co nejhlubší a povinná výbava po stranách.
_MT_
Nebo ve víku/ na vnitřní straně víka. Co se hloubky týče, to je otázka priorit (co převážíš).

Vždy se mi líbily ty vně umístěné rezervy na terénních autech. Rezerva pod zavazadly je taková třešnička na dortu případného defektu.
Avatar - white label
white label
Ano i na vnitřní straně víka, ale to se týká hlavně sedanů.
_MT_
Prostor pro trojúhelník/ lékárničku ve víku najdeš i u SUV (viděl jsem to například u Q5, nebo myslím ML) a předpokládám i u kombi a HB. Ale nevím, jak moc je to rozšířené.
Avatar - white label
white label
Může být/bývá to u některých SUV, ale u sedanů je to typičtější řešení.
_MT_
To ano, ale sedany používají jiné řešení. Tam to bývá trojúhelník uchycený na vnitřní straně. Tohle je zase schránka ve víku. A spíš bude záležet na třídě/ ceně. Nevím, jestli to má například A4 Avant. Víko SUV není zase o tolik jiné (aby to bylo nemožné) a Q5 a Q7 to mají, pokud mě paměť nešálí.

Ale to je jedno. Oboje je dobré. A kapsy/ schránky/ úchyty na stranách jsou rozhodně lepší než prostor pod podlahou.
Avatar - white label
white label
Na A6 Allroad nic podobného nemám.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Nevím jak to tady bude , ale u firemního VW TOURAN MÁME NAPŘ. TROJÚHELNÍK INTEGROVÁN DO 5 DVEŘÍ...OTEVŘEŠ , VYJMEŠ A INSTALUJEŠ.
ČEKÁM NĚCO PODOBNÉHO...SIMPLY CLAVER 😉
Avatar - Hittman
Hittman
Češi budou opět odvázaní a uslintaní, máme tu auto roku...né, desetiletí 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ono to bude moc dobre auto 😉 .... ale su aj krajsie a lepsie .... a sikovnejsie v tejto triede... ten boom okolo supa za 3 mesiace opadne a superb bude opat dalsia bezna skoda.... co si budeme namyslat..... styl a charizmu XE jaguaru ani bmw 3 to zdaleka nema a ani to nebolo cielom tohto auta .... a o interieri asi skoda debat.... tu je svojim vyzarovanim a charizmou dalej aj o triedu mensia mazda 3 ....

ja to vidim na uspech hlavne z pohladu firiem ( ako velka firemna kara miesto drahsich audin, ved vyzera rovnako )... z pohladu sukromnej osoby je ale podla mna zaujimavejsia mazda 6 alebo 508sw .. pripadne mondeo.... 😉
hipisko
praveze ja by som siel do superb aj z pohladu sukromnej osoby. Interierovo je sice mazda, ci pasat krajsie, ale s mondeom si moze superb podat ruky (sedel som v oboch).
Mondeo je velmi precenovane auto, nerozumiem tej glorifikacii este ani tyolko vela miesta neponuka ako tvrdi vela ludi.
Moj rebricek, 1. superb, 2. mazda6 a pasat na rovnakej urovni, 3 mondeo.
webpaja
Ty a Topper dnes perlíte... 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
To ano..hlavně , že se odvážou u kdejaké korejské kraksničky.. >😁
Řidič007
Mě připadají poslední dobou všechny škodovky tak, jako by jejich nákupčí sehnal levně velké množství košických plechů ([odkaz] Teď je prostě musí přidávat do každé vyrobené karosérie. Myslím, že kdysi už taková auta jezdila, myslím, že to bylo i u C2 nebo nějakých starých Citroenů.
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Kdyby misto honeni nesmyslnyho objemu radeji tu * udelali kratsi... nechapu k cemu 660l...
holden_holden
ale tak na taxika z letiste dobry. domu si clovek koupi auto
Avatar - Ozzman
Ozzman
Třeba jaké?
holden_holden
to ktere bude komu vyhovovat. skodovka se fasuje v praci. tou jezdis protoze musis
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, třeba támhle naproti ten pán, co prodává v potravinách asi v práci Škodovku nefasoval, tak si musel koupit Fabii, chudák....

No schválně, které auto by sis koupil ty? Nebo jakým jezdíš? Jen tu pliveš na všechno okolo..... I Škodovka dělá vozy, kterými jezdíš, protože chceš... bohužel takové si asi nikdy neviděl blíže, než z monitoru
holden_holden
ano je to chudak ze si musel koupit fabii. spravne si to napsal. a auto bych si chtel koupit takove co se jiz 50 let nevyrabi. naposledy jsem jel od skodovky supem ll v 3,6 a jestli tahle ubohost byla TOP tak snad radeji od nich nic
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jakým autem jezdíš ty milý Holdene, když ti Superb3.6 přišel jako ubohost.... pochopil bych, kdybys to napsal o Rapidu s HTP v Active výbavě, ale TOP model automobilky se nedá nazvat ubohým snad ani u Dacie...
lopatak_lopatkovic
Tipoval bych, že Holden jezdí buďto Karosou B931 nebo SOR NB12. Přeci by nejel něčím, co nemá minimálně šestiválec, ne? >😁
Avatar - JDM
JDM
ti kteří škodovkama jezdí protože chtějí , si je kupují v AAA a nikdy jiný auto než škodovku neměli .
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, ty jsi taky mudrc >😁
Avatar - Emel
Emel
Nejprodávanější nová auta v ČR jsou i bez firemních zákazníků Škodovky. To by mě zajímalo, kdo ty lidi nutí...
Avatar - MadPete
MadPete
A tobě ho furt nedali, viď. Budeš se muset asi v práci víc angažovat.
lopatak_lopatkovic
No až budete stát před svým autem, budete mít plný kufr a na chodníku Vám budou stále stát 2 tašky, protože jste naložil do kufru například dětský kočár, nebo pokud máte děti starší tak například koloběžky anebo jakékoliv další neskladné nesmysly, které dětem berete na výlet/dovolenou s sebou, tak to možná pochopíte, k čemu je 660l.

Asi nemáte děti, že? Anebo jezdíte autem pouze sám? Pokud ano, tak to skutečně nepotřebujete. Ale stále tady je skupina lidí, kteří velký kufr ocení a ti takováto auta kupují.
holden_holden
a ja furt premejslel o typickem kupci supa kombi. mlada rodina s kocarem jedouci do chorvatska na dovolenou
lopatak_lopatkovic
Proč nutně mladá? Od doby, co si děti pořídíte, je "máte doma" tak 18-25 let. Typický kupec je někdo, kdo od auta očekává praktičnost.

Jen mi to nedalo a musel jsem reagovat na evergreen diskusí o škodovkách.
Yull
Vždyť přeci nejde vůbec o škodovky. Aut je takový výběr, že si každý najde to svoje. Je to o preferencích. Někdo řeší peníze, jiný výbavu, někdo zase jízdní vlastnosti, atd...
Bohužel internetové diskuse jsou k tomu, aby se zamindrákovaní hejtři přesvědčovali, kdo má většího ptáka a kufr.
Když se vrátím k autům, tak za mě mazda 6 pro to rodinné ježděníčko a navíkend Caterham, abych si od těch malých smradů odpočinul (alespoň občas, když mě žena pustí)
pargi
No není to paráda, naložit do auta co jenom chceš (ne jenom to, co ti dovolí malý kufr) a vyrazit s rodinou komfortně kamkoliv, třeba i do toho Chorvatska? 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle nevysvětlíš lidem, kteří jezdi kolem komína, nebo mají na auto nároky pouze jako na dopravu sebe samotného..... Nejde samozřejmě jen o litry, které jsou kolikrát vylhané tabulkou, ale i o využitelnost kufru, nákladovou hranu, možnosti sklopení sedaček a tak.

Je super, že když chces, hodíš tam kolo, kočárek (můj případ to jeste neni), velké předměty, nebo se tam nouzově vyspíš.... to vše je to navíc, co ti auto může přinést 😄
pargi
Amen. A to jsem v Chorvatsku autem nikdy ani nebyl 😄 navíc se mi kombíky obecně líbí víc i vzhledově.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já byl jednou...... ale sedanem... jdu proti proudu >😒]
Avatar - JDM
JDM
jednou jsem podstoupil cestu do chorvatska v Golfu IV hatchback , ve 4 lidech a věř že nám ten kufr stačil , netáhli jsme sebou dvě cestovky jídla , soudek piva , nafukovací bazén , ledničku , plynovej vařič , domácí pekárnu , .....
Avatar - _Karel_
_Karel_
Možná z těch 4 nebyly 2 děti. My jeli loni taky s HB kufrově srovnatelným s Golfem, a vešli se. Zavazadla vzadu na sedačce mezi dětmi, pod nohama dětí. Smáli jsme se kamarádům, co jeli 2+1dítě v Mondeu kombi, naložené auto+rakev. Smáli jsme se, a pak cokoliv nám na dovolené chybělo, chodili k nim.
Letos i přes vyšší náklady raději pojedu zase o třídu větším kombíkem.
Každý můžeme mít rozdílné potřeby.
Avatar - JDM
JDM
jo tak určitě je větší kufr výhoda ale i s malým se to dá . Můj kolega jezdí scenicem do itálie , dvě děti , a auto narvaný po střechu , jenže oni si tam vaří atd takže sebou berou spoustu věcí jen kvůli tomu vaření .Já nikdy takový to plánování a nakupování na dovolenou nezažil , prostě se řeklo jedem tam a tam , sbalil sem cestovku a jelo se a je jedno jestli to bylo chorvatsko nebo lipno . Ale s dětma je to asi jiný s tím ještě zkušenost nemám synkovi jsou teprve 2 měsíce 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ano, i s malým to jde. Jde to, ale dře to 😉 4 dospělí se vejdou většinou líp než dva dospělí a 2 děti. Já větší kufr všeobecně vítám. Netrápí mě rozdíl ve velikosti kufru Monde👋Superb, ale Monde👋Golf , to už je problém.
Avatar - white label
white label
"Ano, i s malým to jde. Jde to, ale dře to 😉 "
Máš až nečekaně zajímavé osobní zkušenosti... >😁 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
No, čekal jsem, kdo se chytne dvojsmyslu, i když jsem to jako dvojsmysl neplánoval. >😁
Avatar - MadPete
MadPete
No jo, ale v čtyřkovém golfu ve čtyřech do Chorvatska, to už pak s sebou vezeš jen zlatou kreditku a zbytek neřešíš.
Avatar - JDM
JDM
>😁 jo kdybych měl zlatou kreditku tak tam nejedu golfem IV >😁 měli jsem dvě velký cestovky s oblečením , balík vody a svačinu .
Avatar - MadPete
MadPete
Budiž vám přáno. My jsme brali děti na týden jen v Česku a 450l zmizelo jak nic, 600 bych si klidně nechal líbit.
Avatar - white label
white label
4 dospělí v G IV do Chorvatska? Tak to by mě spíš zajímalo, kam jste si vzadu dali nohy? >😒]
Avatar - JDM
JDM
vzadu seděli ženský >😒] ty mají hubený nohy 😉
Avatar - white label
white label
Pěkné ženské mají nohy nejen hubené, ale taky patřičně dlouhé... 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes: Protože bez nich by nebyly pěkné.
Avatar - dal
dal
Ono je rozdíl jestli jede parta 4 lidí pařit nebo 4-člená rodina. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co mate vsetci s tym chorvatskom a valani sa pri vode 😉 to je pre dedkov... take slovinsko je tiez moc pekne, mozno aj krajsie ... jaskyne vysoke kopce... pekne lesy.... jazera , pre mna vacsia parada ako vypekat sa kdesi na kamenistych plazach plnych turistov .... ( aj ked ano chorvatsko ma tiez super prirodu... plitvice su uzasne )

tento rok sa chystam na Mangart ... odporucam kazdemu slovinsko.... maly raj v europe :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
Taky máme projeto , jeskyně i kopce 😄
Avatar - Emel
Emel
Tak když si člověk koupí velké auto, tak logicky chce, aby v něm bylo málo místa... nebo ne 😄 ?
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No vždyť, Jaguar E-Type.
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Ja mam 400l kufr a bohate mi staci a vejde se tam i kocarek, takze no problem, navic superb je auto pro obchodni zastupce, reditele apod., kteri asi zadny kocarek nevozi.. takze moc nechapu vas nazor.. kdybych chtel auto s kufrem, tak si poridim normalni kombik, ale ne limuzinu.
lopatak_lopatkovic
...navic superb je auto pro obchodni zastupce, reditele apod., kteri asi zadny kocarek nevozi...

teď jste mne hodně pobavil, děkuji za zpříjemnění dne. To jako ředitel firmy nesmí mít rodinu a vzít je o víkendu na hory nebo na dovolenou? Anebo má mít ještě jedno auto, speciálně pro víkendové ježdění na hory?

Jsem jednatelem stavební firmy, nicméně mám dvojčata a žijeme celkem aktivně - jezdíme na lyže a na kola. Takže ano, přes týden tam vozím "vzduch", jak mnozí diskutující poukazují, nicmnéně o víkendech bývá kufr využit.
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Pro Vas to auto samozrejme vhodne je, ale nevim k cemu by bylo napr. me.. Proto si take kupce najde, jen poukazuji na to, ze mi prijde 660l zbytecnych a misto toho bych radeji zvolil kratsi designove lepe provedenejsi zadni cast.
lopatak_lopatkovic
No už se dostáváme k podstatě věci. Přečtěte si ještě jednou Váš první příspěvek, na která jsme reagoval -

...Kdyby misto honeni nesmyslnyho objemu radeji tu * udelali kratsi... nechapu k cemu 660l......

Teď už chápete, že pro někoho je postatnější těch 660l namísto perfektního designu. Taková Alfa 156 nebo 157 kombi - nádherný kousek. Ale já bych jej nechtěl ani za nic - hodně nepraktické auto. Ale jak píšete, každé auto má svého kupce, protože každý z nás má jiné preference toho, co od auta očekává. Takže nejsme ve při. Jen jsem chtěl reagovat na ten Váš první kategorický příspěvek 😉
Avatar - Emel
Emel
Zadní část není nijak nafouklá, po designové stránce velkým objemem netrpí, je vyvážená proti zbytku auta. Pokud nepotřebujete objem, můžete zvolit lift a nebo třeba Octavii. A nebo samozřejmě konkurenci, jenže například Mondeo má při menším (papírovém) objemu tu záď opticky výrazně mohutnější...
Avatar - white label
white label
Přesně tak.
martin_dr
zase budme realisti. kto ma dve deti a bali sa na dovolenku na 2 tyzdne tak sa zbali ako do mondea tak do passatu a tiez do superbu rovnako. Nemyslim si ze pociti priestorove obmedzenia v niektorom z tychto modelov. To nahananie za litrami je ako nahananie pixelov vo fotakoch na mobiloch. Cisty marketing.

Edit: clopvek si tam vybera cisto podla svojich pocitov z dizajnu, ovelkost v tejto triede uz predsa nemoze ist pri tych objemoch
Avatar - Igithegreat
Igithegreat
Na me to pusobi proste jako stehovak... stejne tak i Mondeo.. z kombiku kdyz uz vyssi stredni trida tak se mi libi Mazda 6, to je opravdu krasne auto co ma smrnc.
_MT_
Jaká je délka toho kufru?
Avatar - white label
white label
Tady ty plačky nad tím, že je ten kufr velký tzv. "za každou cenu" jsou liché. Podstatné je, že proporce jsou vyvážené a sklo pátých dveří elegantně "položené" (zvlášť na poměry mainstreamu), takže o nějakém honění litrů na úkor designu apod. nemůže být řeč.
holden_holden
kopnout toho zezvejkanyho slovenskyho vandraka do pr*dele a najmout nejakyho skutecnyho designera
jarafara
Jee tady bude dnes krásně >😁 :yes: :yes:
4bytelnýkola
klídek, my jsme zde slušní chlapci 😄
jarafara
Od kdy? >😁
Arese
Proč se tady tak strašně ztrapňuješ? Nějaký psychický problém, nebo ti včera nedala přítelkyně? >😁
holden_holden
tvoje pritelkyne mi vcera nahodou dala
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale jen náhodou viď ?😁
holden_holden
jo byla to nahoda. nahodou ji potkas
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nahody neexistuju 😉 ... nahoda je len zamienka ako odovodnit nieco co nedokazeme vysvetlit 😉
Avatar - white label
white label
Vidím, že máš z toho nové Superbu v kombíku pořádně mokré sny... :😉 >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
pět korun na nádraží.
Avatar - white label
white label
Ani nemohla, kde nic není, ani čert nebere,,,
Avatar - white label
white label
Hlavně kopnout do pr*dele tebe a vyměnit tě za diskutéra s mozkem.
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: :yes: :yes😒br /> Musím se hodně překonávat, abych nezačal psát něco o namachrovaným arogantním penisu.
XTad
Oproti minule generaci pred fl je to naprosty propadak. Ostatne jako cely superb.
Arese
Proč by to měl být propadák? Co konkrétně se ti nelíbí?
XTad
Vadi mi krecovita hranatost, kapota jak z velorexu, vykously naraznik a jeho zvlastni tvar, asi poplatny snaze o opticke rozsireni, v dolnich rozich, ktery auto znehodnoti podobne, jako zasterky, to same vnejsi hrany tech trojuhelnicku pod prednmi svetly, ktere nesplyvaji s naraznikem, ale jsou zapustene dovnitr, takze to auto zepredu vypada, jako chlap s licousy. Minuly sup mel takovy spravne nasupeny vyraz podporeny tim, ze horni hrana svetel byla v jedne rovine s hranou masky. Tohle je takove bezpohlavni. Zadek minule generace byl v kombiku naprpsto famozni, tohle je naopak prachsproste naroubovani kombiku na lift. Jako zepredu to na tech renderech nevypada spatne, dokonce tam neni patrna disproporcnost zpusobena obrim zadkem a srazenym predkem, ale render je render. Oproti minule generaci krok zpatky v kazdem ohledu, krome sirky.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne to pride uz moc komercne ... a az diplomaticky sterilne.... a akesi bez vlastnej identity ... proste len ako nejaky klon audi a vw ( novy superb by uz kludne na maske zniesol aj 4 kruzky ) ... nejako sa nam vytraca ta skodovacka identita a charizma z predoslej generacie... predosly superb bol viac skodovackejsi, ......ale to bola rovnako aj octavia ... ktora je dnes uz defakto dizajnom len ako nejaka mensia stara A4ka .... preto mam radsej auta ako mazda kia volvo hyundai ci jaguar.... maju svoju dusu

z koncernu ale uznavam ze seat este vyzera fajn... ten sa z pohladu dizajnu pohol spravnym smerom a ziskal naspat kedysi stratenu dusu :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Charizma a emócie sa vytrácajú z väčšiny koncernových áut. Mne sa napríklad síce páči aktuálny Leon, ale počul som už viacerých fňukať za tým predošlým od de Silvu.
Z teba podľa mňa zas hovorí len sentiment, ja si nepamätám kedy mala Škoda nejakú výraznejšiu charizmu. S tou dušou u niektorých značkách súhlas.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jo som klasik... rad spominam 😉 .... obzvlast octavia 2 alebo fabia 1 .... tam nejak nebolo citit audinu ani vw... aj yeti pred faceliftom este vyzeral tak nejak normalne.... chapem ze sa to vsetko spaja zjednocuje ... auta su uz podobne .... sam to tak tvrdim a je to tak.... ale ta podobnost superbu s audi .... je uz ozaj moc vyrazna... otazka na druhej strane znie ci to trosku neposkodi imidz audi.... ak bude skoda defakto vzhladovo rovnaka....

seat za cias da silvu ktory navrhoval dizajny alfy sa chvalil tym ze je to spanielska alfa ale nejako mam pocit ze to v praxi stejne nefungovalo... sucasny leon mi pride emocionalnejsi a viac seatovitejsi ako da silvove seatovke vytvory... ale do istej miery je to individualne.... niekomu sa ozaj moze viac pacit stary leon... alebo ibiza ... ok...
XTad
Soucasny leon je mnohem alfovitejsi, nez minuly.
Pragovka
Soudil bych až dle prodejů. Můj předpoklad je ten, že rekord Superbu II z roku 2011, kdy se prodalo 118 tisíc kusů, bude výrazně překonán a možná bude atakovat i 200 tisíc kusů.
pogo26
Design je dělán pro čínského zákazníka, který ocení podobnost s Audi. Prodeje v Číně, pro koncern nejdůležitějším trhu, budou asi slušné a Superb rekord překoná. Zvlášť když tu podobnost s Audi ocení i znalci mimo Čínu.
Avatar - simon_sez
simon_sez
alebo ho mohli urobit podla cinskeho designu Mercedsu, aby to mohol cinsky zakaznik ocenit...
pogo26
Co má společného Mercedes s Čínou? On tam snad prodává třetinu produkce jako koncern?
Avatar - white label
white label
Nevím přesně, jestli prodá v Číně víc aut MB, nebo Audi (srovnávat prodeje MB s mainstreamem je logicky mimo) , ale k "čínskému/asijskému" designu má poslední dobou rozhodně blíž MB, než Audi.
pogo26
Podíl čínských prodejů Audi je 2x větší než u Mercedesu. My jako Evropané asi těžko rozhodneme, kdo má blíž k čínskému designu. Podle mě to je uniformní koncern, podle tebe zase Mercedes. Důvod dělat design pro Čínu má však mnohem větší koncern.
Avatar - white label
white label
Já jsem slovo uniformní nikde nepoužil, stejně jako jsem nepsal o designu pro Čínu, ale o "čínském/asijském" designu.
Číňan, který si kupuje německou prémii, logicky vůbec nemusí preferovat čínský/asijský design, naopak.
_MT_
Teď je otázka, jestli čínský zákazník kupuje čínský design. Jestli vůbec má zájem koupit něco, co vypadá jako navržené v Číně. V těhle cenových sférách.

Dlouhý rozvor je například něco, čeho si tam cení. Nebo "hračky," elektronika, okázalost.
Avatar - white label
white label
Přesně tak, viz i má reakce z 13:06.
Nonsens
raz sme robili niečo pre jedného klienta do číny a majiteľ chcel, aby sme dali číňanom čínske prezenty (akože rozumieme číňanom, vieme čo majú radi) a boli sme to konzultovať na ambasáde, že čo také je typicky čínske, čo by sme mohli darovať a oni nechápali, prečo chceme číňanom dávať čínske darčeky, veď tých majú doma plno, chceli niečo typické pre nás.
_MT_
Přesně tak. Tohle byla ze strany majitele zvláštní myšlenka. Pokud chceš ukázat porozumění, tak si zjistíš jejich zvyky, abys je případně nechtěně neurazil, nebo ze sebe neudělal osla. Dětem ze služební cesty také nepřivezeš něco, co je běžně dostupné.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Už se mi zešikmují oči 😉
IPace
minulej vejkend jsem jich potkal nekolik maskovanych na D11 smer HK 😄
Ted
ses borec >😒]
Ted
jsem zklamany... cekal jsem, ze prvni fotka SIII kombi bude zarovicka, pak detail tretiho brzdoveho svetla... neskutecna skoda, mohl to byt nejdelsi serial - az do podzimu.
proc se na Auto.cz nepise o priserne kvalite novych motoru TSI/TDI??
www.autoforum.cz/…ika/spolehlivost… />
Avatar - woody-alien
woody-alien
Já si tipnu. Spiknutí ? 😉 Víš, už ve Zjevení svatého Jana se cenzurovalo. Jezdců Apokalypsy bylo ve skutečnosti pět. Cituji z necenzurované verze😒br /> ".....pátý kůň chromý, a jméno jeho jezdce VAG, a svět zklamaných zůstával za ním. Tomu jezdci bylo dáno probouzet strach, rozsévat zmar a vytahané řetězy." >😁
Ted
proc tomu hned rikat spiknuti, kdyz na tomto webu jde jen a jen o prachy, nikoli o informace pro uzivatele...
proste o VAG se zde nesmi mluvit negativne, i kdyz je to pravda potvrzovana mnoha nezavislymi zdroji..

mozna tomu jezdci bylo spise dano vydelavat na nevedomi lidi, nutit je ke spotrebe a cerpani dalsich zdroju pri nahrazovani novodobych suntu, ktere se odkazuji na ony davne hrdiny minulosti (TDI)
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Namontovat ruční brzdu, zvednout podvozek o 3cm, namontovat 16 ráfky a dát tam tachometr a otáčkoměr ze Seatu a bylo by to (ve verzi 4motion) docela pěkné auto. :-!
Avatar - grifith
grifith
Určitě by ses jako tuzer uživil, nápady na to máš skvělé >😒]
...by strasne chcela byt Audi.
Mig_35
Zajímavé. Já tam třeba vidím zrovna ty příšerné zadní světla z hnusného Aurisu😊
RDMBR
má stejný volant jak v mojí nové Fábii >😁
XTad
No vidis, tak to mas vlastne volant ze superba. Jak malo staci ke stesti...
Postreh
veta, ze u nového Superbu Combi nás ale logicky nejvíce zajímá zavazadlový prostor ...
je totalna hovadina, normalneho vodica najviac zaujmaju jazdne vlastnosti, hlucnost, spotreba, prevedenie interieru, cena.... atd a az potom velkost kufra...
To len server skodaauto. cz sa snazi nahovorit zakaznikom , ze zakladnym parametrom pri vybere noveho auta je velkost "zavazadelnika".... 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas... keby mal superb v kufri aj o 100 litrov menej... horsim autom tym urcite nebude 😉 .... my ked sme vyberali auto pred 4 rokmi tak dolezita bola cena ( mali sme isty financny limit ) ... potom dolezita bola atmosfera pod kapotou, vzdusny interier ... a pocit ze ano toto sa mi paci, toto chceme........ az doma sme prisli na to ze kufor mame ( papierovo ) mensi ako vacsisna aut v tejto triede... ale komu to praxi vadi? ... ked v praxi je plny tak 2-3 krat do roka a aj to len par hodin .... a zvacsa 99 percent casu v nom prenasame stejne len prazdny vzduch 😉
Nagano
Na prvních obrázcích od fabriky dobrý, dokonce moc dobrý...ale naživo už to taková sláva není...přední světla jsou jako z jinýho auta (ostatně stejný pocit mám u všech posledních Škodovek). Navíc na fotce zezadu na mě ty světla působí dost malým dojmem, protože dost zasahují do boku. Zadní převis se možná o trochu zmenšil, ale pořád je to slušná trága.

Mě u Supa nejvíc mrzí to, že to je prachsprostá kopírka z koncernu...předchozí Supy byly svoji, měly nápad...tenhle nemá nic, nic svého...ale chápu, že někomu to může vyhovovat...

No necháme se překvapit naživo, nepochybuji, že v ČR to bude trhák, ale tvrdit, že Passat a Mondeo jsou ošklivější si rozhodně netroufám. Za mě je Mondeo nejhezčí z té trojice s tím, že má interiér stejně slabý jako Superb. Passat dává konkurenci na * interiérem, z venku neurazí, ale ani nepřekvapí.
_MT_
To by mě zajímaly ty nápady předchozích Superbů. Kromě toho výklopného dílu opěráku v první generaci, který ti dovolil si natáhnout nohy, a prodlouženého rozvoru z čínského Passatu.
Avatar - white label
white label
Ještě deštník... a twindoor (Sup2).
Nagano
Samozřejmě nemyslím nápady jako vychytávky, které vy dva popisujete...ale nápad v designu...předchozí Superby nikoho nekopírovali, prostě šli svou cestou v designu, ale ten nový Superb je kopie ostatních modelů koncernu (od každého něco)
Avatar - white label
white label
Opravdu svou cestou designu? První (novodobý) Sup byl i designově pouhým prodlouženým Passatem s "nutnými" prvky (světla maska) tehdejších Škodovek. Nebo chceš vážně tvrdit, že tenhle Superb je podobnější současnému Passatu, než ten první?
Před prvním Supem žádná studie Vision apod. vůbec nebyla.
Nagano
Jiště, ale už i ten první měl odlišená světla od ostatních...tenhle stávající, když pominu masku, má přední světla jako kopii Seatu a zadní světla jako kopii Audi (možná celá ta zadní část). Studie Vision je tu úplně jedno...
Druhej Sup byl naprosto svébytný auto po stránce designu, jen ho trochu zabili dispozicema 😄
Provocateur
Budu v menšině, ale mně se tento "pravítkový" design na Superbu nelíbí. Co funguje dobře na Fabii a Octavii (všude samá hrana), tak na velkém autě mi to moc nesedí . Možná by nebylo od věci jednou za čas Kabaňovi zakázat používat pravítko 😄
Avatar - white label
white label
Žádné auto se nemůže líbit každému, úspěchem ovšem je, pokud se líbí jasné většině, a to nový Superb splňuje..., za mě má nejhezčí exteriér ze všech současných mainstreamových kombíků.
Provocateur
Potom je ale smutný, že ta jasná většina (zde na auto.cz) má tak špatný vkus >😁

Ale vážně, Mondeo nebo M6 v kombíku vypadá líp, i Passat (pokud si odmyslím tu masu chromu v masce) je na tom designově lépe. Celkem mě překvapuje, že nikomu nevadí na Superbu ta obrovská zadní světla [odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Věc názoru. 😉 M6 mě zdaleka neoslňuje tak, jako většinu ostatních. Passat vypadá skvěle, ale kombík je proti Superbu snad až moc konzervativní, no a srovnávat s Mondeem je těžké, ale relativně mírně skloněné zadní sklo Supa má prostě něco do sebe.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
passat je moc pekny suhlas... 😉 ... konecne sa vw vytiahol :yes:
Avatar - JDM
JDM
vypadá fakt dobře mě se taky líbí ale bojím se toho že na neupravených fotkách to už nebude taková hitparáda.
_MT_
Měl by rovné linky zvládnout i bez pravítka. 😉
Nonsens
skodaudi
Avatar - nalimer
nalimer
Superb 4 prekoná hranicu objemu kufra na 700l a Superb 10 bude rovno kamión.
Logicky mi uniká zmysel mať auto strednej triedy, určené hlavne pre fleet predaj, aby malo čo najväčší kufor.
Pre podnikanie či rodinu to chápem ako tak, ale im slúžia iné typy áut. Pre pochopenie - v predaji tvorí viac ako 85% Superbov na IČO. Teda každého 6 Superba si upuje niekto súkromne. Mení sa to ale pri jazdenkách, kde sa tento pomer preklápa.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas.. pisem to vyssie... nasledujuca generacia uz 700 urcite da... verim tomu 😉 :yes: bude to nelahky ukol ale zmaknu to :yes: >😁

ja tiez ako sukromnu volbu to vidim jednoznacne na mazdu 6, 508Sw..... alebo nieco na tento sposob...
Avatar - wikinko
wikinko
Alebo na ojazdene superbecko 😄
Avatar - Emel
Emel
A nebo novou Octavii 😉
lopatak_lopatkovic
A těch "85% prodejů na IČO" znamená, že ten podnikatel / živnostník / uživatel služebního vozidla nesmí auto využívat soukromně? Zkuste někdy užívat i to, co nosíte v té věci na krku 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lopatak_lopatkovic
Nerozumím. Bylo by asi vhodné napsat, s čím nesouhlasíte, ne? Doplnit nějaký argument. Já tak učinil. Zkuste ten příspěvek napsat ještě jednou a pořádně, ano? .
lopatak_lopatkovic
Možná, že jste méně chápavý,tak to zkusím napsat trochu zeširoka. I když většinu prodejů bude tvořit fleet, tak uživatelé služebních vozů (zejména v této kategorii) tyto vozy využívají rovněž jako soukromé. Je celkem logické, že tento vůz bude ve funkci rodinného vozu. Od rodinného vozu běžný uživatel očekává praktičnost - což je například i velký kufr.

Proto jsem regoval na nesmyslný názor nalimera, který se podivuje nad tím, že kombík střední třídy kufr mít má, ale kombi střední třídy zakouené firmou jako firemní vůz by kufr už mít neměl. Už chápete?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lopatak_lopatkovic
Možná nejste méně chápavý, ale schopnost se písemně vyjádřit Vám očividně chybí. S čím souhlasíte? Se mnou a tvrzením, že příspěvek nalimera je logický nesmysl? Anebo souhlasíte s nalimerem, a stejně jako jemu Vám uniká smysl, proč by kombi střední třídy mělo mít kufr odpovídající velikosti?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lopatak_lopatkovic
Schopnost pochopit psaný text mi nechybí, Vám chybí schopnost to napsat jednoznačně, šašku. Ten text se dá pochopit dvěma způsoby. Dokonce jsem Vám je naznačil, takže stačí pouze odpovědět a) nebo b)
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lopatak_lopatkovic
Tak jsme se zase nic nedozvěděli.
Avatar - nalimer
nalimer
Služobný automobil sa podraďuje súkromným účelom?!
:yes: :yes: :yes:
A ja som si myslel, že služobný voz slúži pre prácu resp. k reprezentácií.
lopatak_lopatkovic
Když instalatér Franta nafasuje služební Fabii nebo Berlingo, tak se jedná skutečně o pracovní automobil a velikost kufru nehraje roli - Frantovi se tam musí vejít vercajk, po šichtě ho odstaví na firmě a buďto přesedne do svého auta nebo na MHD a valí domů.

Když ale někdo nafasuje Superba, tak ho má i k soukromým účelům a jedná se o benefit ke mzdě. Takže ano, velikost kufru smysl má, protože ten dotyčný tento automobil bude používat i k soukromým účelům. Pro ty méně chápavé, tzn. stejně, jako by užíval auto soukromé. Proč by teda takovýto vůz mel mít menší kufr, než ostatní auta ze stejné třídy (Mondeo, Passat).

Už jste ten svůj logický paskvil pochopil?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Něco k Superbu by bylo? Lopik tu přeci nepíše nic špatného...
Avatar - Emel
Emel
Auta obecně rostou, to je trend. A pak je v pořádku, že ve větším autě je víc místa, ne? (zdravíme Ford & Opel)

Samozřejmě, pokud to místo nepotřebuješ, nemusíš kupovat kombík... nebo můžeš sáhnout o třídu níž... tak jak někteří kupci 5er nyní vystačí s 3er. Kombík se ale kupuje často kvůli kufru...
Avatar - Ozzman
Ozzman
No a? Je to kombik střední třídy, TOP automobilky, kombik znamená kufr, proto si ho kupuju ne? Jak by měl teda Superb kombi vypadat? Je jedno, jestli to jde na fleet, to jako Škodovka měla říct, jo, nevyplatí se nam dělat kombik a nedělat ho? Asi se jim to vyplatí, proto ho ten fleet kupuje místo liftu.

Nechápu pořád ty breky nad kufry u kombiku... vy, kdo to nepotřebujete, tak sem nelezte, když to nechápete, kombiky se u nás prodávají, protože to lidí chtějí a užívají... to takhle brečíte i nad dovákou proto, že ji nevyužijete, nebo brečíte nad dvoumístným roadstrem proto, že neodvezete děti??? Já jsem jedině pro a pro mne jedno auto z trojice Sup, Mondeo, Passat v kombiku je ideální auto.... protože to využiji a od auta to dokonce vyžaduji.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ono to auto je fyzicky porovnatelne s nejednym autom uz vyssej strednej triedy.... a pred 15 rokmi by takyto superb uz patril jasne kdesi nad saab 9-5ku, alfu 166, omegu ... teda pomaly kdesi do luxusnej triedy.... 😉

treba povedat ze fyzicky je superb uz fakt dost velky.... mozno az zbytocne ho zvacsuju a stale nafukuju ale na druhej strane je potreba ho nejako odlisit od passata ..... a vacsie rozmery su dobra zamienka ako zakamuflovat slabiny voci passatu ... je to uz vizualne ako taka lacnejsia A6tka... defakto lowend od audi.... tazko si predstavit ze konkurentom tohto mamuta... sorry... tohto superbu je kompaktna 3ka alebo S60tka
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano a další a další auta ve všech třídách rostou... Já nejsem žádnej drobeček, proto mi vyhovují velká auta, velký kufr je obrovská přednost. Každou chvíli až žasnu, jak variabilní je kombik, co vše naložíš a odvezeš, když je potřeba. Už od 18ti kdy každý chtěl sporťák, já chtěl kombik >😁 Pro takové, jako jsem já ( a že nás je dost) tu takové vozy jsou a jen dobře, že se snaží výrobci s tím něco udělat.... a z historického hlediska, zajímalo by mne, jak velký objem kufru mělo staré Mondeo kombi? Do toho sme naložily i fichtla >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ano rastu a rastu a potom nam vznikaju dalsie a dalsie modely.... ktore sme tu kedusi nemali.. aby vyplnili misto na trhu -... . ako adam, karl ... tieto auta su ale stejne uz vacsie ako stara 10 rocna corsa radena o triedu vyssie

ten neustaly proces zvacsovania jezvlastny zvlast ked si uvedomis ze clovek sa z generaciu na generaciu nezvacsi o 10cm... 😉 .. ale rastieme ako lustvo priemerne mozno +2cm za 20 rokov
Mig_35
Moc nechápu oč jde😊
Nechceš kufr, kup si sedan😊
Proč tě trápí něco, co nepotřebuješ a nekoupíš?
Mercedes E má snad největší zavazadelník vůbec...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v nemeckom autobilde uz tusim aj porovnavali superb sedan s Eckom od mercedesu.... pritom defakto je superb v triede mercedesu C a nie tam kde je trida E...... lenze ono sa uz rozmerovo tlaci na Ecko.... popravde Cecko uz vyzera vedla superba ako mensi bojazlivejsi bracha... a toto je ten rebus.... superb je auto defakto na papieri strednej triedy ale v praxi s rozmermi kamionu.... papierovo to sedi .. nieco podobne ako stary logan mcv .... auto s 3m razvorom v triede malych/nizsia stredna trieda ... v tomto je superb rovnaka anomalia... keby taketo rozmery superbu malo volvo .... tak je bez debaty radene uz do vyssej strednej triedy
Avatar - Emel
Emel
Srovnej rozměry s mainstreamovou konkurencí a uvidíš, že to je v normě (Mondeo, Passat, Superb, Insignia, Mazda 6). Prémie je tradičně menší... nic nového pod sluncem.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja len ze najdes viac testov kde porovnavaju superba s Eckom ( aj toho stareho ) ako s Ceckom.. rozmery ma superb ozaj moc velke.... ano ja viem ze je superb stredna trieda... aj cenou aj motormi a vybavou.... o interieri ani nehovorim..... ale v praxi na ulici ked ho zbadas posobi skutocne vacsim autom ako Cecko S60 alebo passat....
Avatar - MadPete
MadPete
Prémiová auta jsou v daných kategoriích vždy menší než mainstream, tam se kouká na jiné věci než plochu plechu a litry kufru. Proto taky nedělají praktičtější liftbacky ale jen sedany, které jsou ale elegantnější. Kdo chce stěhovat musí si u nich připlatit za vyšší střední nebo SUV.
_MT_
Na téhle "tradici" se podepsalo to, že mainstream vyklidil vyšší třídy.
Avatar - Emel
Emel
Prémie byla menší vždycky... hlavně tedy v interiéru. Jinak samozřejmě souhlas.
_MT_
A na tom se zase podepsalo uložení motoru.
Avatar - wikinko
wikinko
Ja zase nechápem obchoďáka, ktorý si v danom limite môže vybrať fakt dobré auto, a on si vezme - takéto nemotorné nafúknuté ťažké hebedo. Úspech Superbu je pre mňa aj v našich československých končinách absolútne nepochopiteľný. Superb II bol za tie prachy úplne katastrofálne auto (príliš úzke vzhľadom k dĺžke, o váhe ani nehovorím), toto nevyzerá byť v novej generácii žiadna zmena k lepšiemu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas... predosly superb je hodne uzky...... vsimni si sirku celneho skla predosleho superbu ak sa na auto pozries spredu.... ja som takto videl superba stat vedla starsieho golfa a superb spredu vedla neho vyzeral ako malicke auto s uzkym celnym sklom.... defakto ako taka jesterka .. alebo taka uzovka

ale novy superb je uz o dost vyvazenejsi a sirsi.... ten uz tento problem nema... kazdopane suhlasim s tym ze v jeho cene najdeme zaujimavejsie auta ( a to nielen dizajnom )....
Avatar - wikinko
wikinko
Ved o tom hovorím. Sup II aj jazdí tak, ako vyzerá. Preto ho nemám pred domom. Radsej som vzal bavorsku trojku takmer uplne v zaklade.
[odkaz]
Pozri si ten holandsky test SupIII, zapni si angl.titulky. Vyslovene sa tam z toho auta vysmievajú, a majú sa čomu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to je tak ked auto s rozmermi a vizazou audi A6tky ma techniku a know-how na urovni bezneho priemeru strednej triedy ... mne to pripomina predlzenu octavku... nic viac... navyse nam zmizol aj 6 valec a twindoor ktory kedysi bol najvacia pecka zemegule.. a dnes... nikto si na neho ani nespomenul.... zo superbu sa stal nudny velky firemny mamut.... ;-\
Avatar - MadPete
MadPete
Twindoor nikdo nepotřeboval a nevyužíval, nikdo nepřemýšlel jakou část dveří zrovna otevřít podle toho, co tam jde hodit. Byla to slepá ulička.Superb byl vždycky nudný firemní mamut, to ale nikomu nevadí.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Twindoor rozhodně byl přínosným řešením, které posunulo praktičnost sedanu o hodně dál.

Problém twindooru je poze v tom, že takovéto řešení zcela zákonitě musí promluvit do designu zadní části a hlavně je takovéto řešení drahé. Udělat liftback je mnohem jednodušší a efektivnější.

Nicméně právě karoserie liftback podle mě je největším negativem nového Superbu. Auto této třídy prostě má být sedan a tečka. Kdo chce praktičnost a chce takat kočárky, tak si prostě koupí kombi :-! :-!
Avatar - white label
white label
Dvojkový SUP byl liftback (ne sedan), na tom ani twindoor nic nezměnil.
Takže přesněji twidoor posunul praktičnost liftbacku, nikoli sedanu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
úplně zbytečně slovíčkaříš. Jestli to byl sedan nebo liftback, je jen úhel pohledu. Liftback s možností sedanu nebo sedan s možností liftbacku... Vždyť to je přeci úplně JEDNO 8-s :-!
Avatar - white label
white label
To teda není jedno a nejde ani o žádný úhel pohledu. Zásadní rozdíl mezi sedanem a liftbackem je možnost otevřít kufr včetně zadního prosklení, to je to, co liftback vs sedan definuje. To má vliv nejen na praktičnost, ale i na tuhost karoserie, kterou twindoor neřeší. Sedan musí mít naopak pevné zadní prosklení.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
A snad i oddělený nákladový prostor.
Avatar - MadPete
MadPete
Byl komplikovaný, drahý a těžký. Dodal jen liftbacku možnost otevřít menší dvířka. Což mohlo mít výhodu v nízkých garážích a u postav menšího vzrůstu, jinak podle mě ně. Předpokládám, že o to přijde i BMW 5GT, jestli bude a cokoliv bude.
Liftback je v superbu na místě, je to auto primárně pro praktičnost, ne styl. Kočárek nebývá takový problém, složený je nízký a relativně poddajný. Horší jsou velké skořepinové kufry, můj známý taxikář by mohl vyprávět.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Naopak. Sedan je mnohem vhodnější pro 90% situací obsluhy nákladu. Jednoduché otevření/zavření (ok, tohle už umí i Sup llift), udržení akustického i klimatického komfortu kabiny i při otevřeném kufru, a vyšší tuhost karoserie (tedy i menší rezonance a hluk). Sedan je prostě sedan, karosářský ideál :-!
Avatar - MadPete
MadPete
Torzní tuhost beru, akustický komfort taky (i když to je benefit zřídkakdy využitelný) ale tetris s nákladem se mi zatím vždycky hrál líp s liftbackem. On ani trend tomu nenahrává, dnešní sedany mají čím dál kratší víka, aby vypadaly dynamicky, a praktičnost pak jde do kopru. A pěkný splývavý fastback se nejlíp dělá z liftbacku.
Avatar - Emel
Emel
Ano ano, a kompakt má být hatchback. A tak to dělají všichni. A možná i proto se Octavii daří tak dobře.

Koncern má Passat a má Superb, ta auta jsou si dost podobná, takže celkem má smysl dělat jedno (to prodávanější) jako sedan a druhé jako lift.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Koooonecne mozem s tebou po dlhej dobe suhlasit ! :yes:
O Sup II som dokonca pocul ( z hodnovernych zdrojov ) ze mali pripravene 2 dalsie varianty vzhladu zadnej casti, ale vo Wolfsburgu im kyvli na tuto - najskaredsiu variantu a aj tu este museli prepracovat, lebo sa bali, ako sa to prejavi na predajoch Passatu. :-!
Twindoor mohol byt teda uspesny aj na krajsiom dizajne. O tom nepochybujem a Sup III s twindoorom by bol aj podla mna lepsia alternativa pre trhy, kde vladnu sedany.
Technicke uvazovanie typu - ze aj tak to ma velku dieru v kasni, ktora zmensuje torznu tuhost je opodstatnene, ale prave ten imidz sedanu by tento technicky nedostatok podla mna predajne prevazil.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
"Auto této třídy prostě má být sedan a tečka." - A proto se Mondeo prodává v sedanu jen jako hybrid. 😄 Vzhledem k zaměření celé automobilky mi přijde nabídka karoserií pochopitelná.
Avatar - MadPete
MadPete
No tak to jsi dnes můj osobní hrdinaj! Kdybych si někdy vybíral pořádné velké rodinné kombi mainstreamové značky taky bych vzal trojku.
Doufám, ale že jsi ji vzal v úplném základě, vysypal tam i zlaté zuby po dědovi a dětem prasátka a připlatil si jen 0€ za Bez označení typu (aby nebylo vidět že tam máš 100 koní). Jinak je to prd sport.
Avatar - white label
white label
>😒] :yes:
Avatar - wikinko
wikinko
MadPete, vidno ze si v zivote auto nevyberal. Mal som od zamestnavatela na vyber 3 auta. Nevyberal som si velke rodinne kombi. Ale uprimne chapem, pokojne sa mi posmievas, kedze podobne auta tebe zadarmo neponukne nikdy nikto. Takze cmuk, dobru nocku, rano sa tes ako sadnes do svojej octavky z AAAciek, drzim palce aby si nastartoval.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MadPete
MadPete
Toho jsem se bál😒br /> - že ho máš navíc zadarmo
- že prokoukneš čím jezdím.
Tak to jsem zelený závistí jak Hulk.
_MT_
To si myslíš, že auta koupená na IČO jsou používaná výhradně pracovně? Ani náhodou. U podnikajících FO vůbec a i u PO je jich dost používaných soukromě.

Nemluvě o tom, že A6 Avant, 5er Touring a E-Klasse T nejsou žádní drobečci, úspěšně se prodávají a také mají velký podíl nákupů na IČO.
ikoptak
Si dovolím nesouhlasit, osobně jezdím Octavií, je jako pracovní a právě ten ve třídě obrovský kufr je pro mne výhodou, naplním ho bezezbytku několikrát do měsíce. Přitom nerad bych jezdil třeba Caddynou kterou máte zřejmě namysli (vyšší spotřeba, ne tak reprezentativní atd). Ne každý využije Caddy jsou prostě i tací kterým staží auto nižší střední či Superb a využijou ten velký kufr a přitom jde třeba o managery nebo obchoďáky.
Ono například tři chlapy s kuframa na týdení školení ve výrobním závodě bych do například Golfu nenaložil. Do Octavie naprosto bezproblému (bez sklápění sedačky naložení až po strop atd. Stejně tak spoustě živnostníku stačí Ocatvia nemusí mít třeba Berlingo apod, prostě v pátek vyloží nářadí a v sobotu jeden s rodinou na dovolenou. Kdyby po takových autech nebyla poptávka, škodovka to nedělá.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Aby se vám ten marketin náhodou nepřehřál.

Tady je nějaká opravdová kritika (vlámsky s anglickými titulky) [odkaz]

A ten parser si už strčte někam.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Taky si myslím, že taková prkotina jako představení novýho auta sem nepatří.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Jo, kdyby tu byly jen oznámení o představení nových aut a jejich variant (což je tohle, ne že to je nové auto) a normální kritické testy, tak by samozřejmě nebyl problém.
Avatar - MadPete
MadPete
Bože, motor v 1200 otáčkách pořádně netáhne a palubní systém špatně rozumí holandskému chrochtání, tím u mě superb SKONČIL!
_MT_
To byl test CarPlay. Nevím, jestli systém Škody (VW) vůbec umí nizozemštinu.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Tomu se říká cherry picking.
Avatar - MadPete
MadPete
To nevím, na ovoce nechodím. Jinak ten test neříká nic nového😒br /> - spousta místa
- komfortní podvozek (což chválí)
- motor mu na 184 koní nepříjde, ale to je subjektivní
- ne moc sportovní jízdní vlastnosti
- motor netáhne v 1200 ot/min (to se asi ani u spalovacího motoru ani neočekává)
- ovládání infotainmentu je koncernová záležitost, to není problém škody ani superbu.
Nevidím v tom senzaci.
On takový Autocar (ten britský) dá supovi max 4 hvězdy a pošle nadšené řidiče (všichni čtenáři Autocaru) koupit si Mondeo, což dělá už 20 let. Předtím je asi posílal pro sierru.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Naopak, jedna z mála výhod rakovinometů má být to, že táhnou i od nízkích otáček a 1200 není nic ze dna rozptulu. Taky zmiňuje hbitost hrocha, špatnout odezvu. Prostě standardní kritika, ne rozplývání se nad neexistujícím luxusem, "nádherným designem", výkonem konkurujícímu byť ne M5, nebo co to skoro v každém článku o Škodovkách tady píší.

Však taky Mondeo je lepší pojezd, v USA jsem měl Fusion půjčený týden a za tu cenu docela spokojenost 😄
Avatar - MadPete
MadPete
1200 otáček je málo, v těch ten motor má jen malý zlomek výkonu (max krouťáku začíná na 1900.
Jo, objektivní test. Na protahování zatáček jsou jiné káry.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
To je divné, že vždycky když se mluví o starých amerických velkých cruiserech, tak většina kritiky se snáší právě na neschopnost "trhat zatáčky", ale u Superbu se to nemůže.

1200 RPM není u TDi cestovní rychlost motoru?

Jak se tak říká, de vo to, že je to (tady) neskutečně přeceňované auto, snad každý text je tvořený z poloviny superlativy a je kritiky prostý.

Tolik k tomu.
ikoptak
ne 1200 rpm opravdu není cestovní rychlost dieselu, o 1500 už se dá mluvit ale 1200 je málo. Navíc turbo obvykle začíná foukat až někde nad 2.000rpm.
1200 rpm to je tak že motor jede, na plyn pomalu reaguje a nezakucká se jako benzín. Chybu tím neuděláte ale ....
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
..turbo fúka... 8-s
Turbo "fúka" ( pokial je ten motor dobre urobeny a turbo k tomu dobre dimenzovane ) uz aj fakt nad volnobehom. Akurat ide o to, ze na svoju pracu - PREPLNOVANIE - potrebuje adekvatnu energiu vyfukovych plynov. Ta sa dostavuje az pri poriadnej zatazi, a podla toho ako je to turbo dimenzovane k danemu motoru, tak moze podavat plny vykon kludne uz pri 1500 rpm ( napr. slabsia verzia 3.0 TDi Audi uz pri 1250 rpm, to iste BMW aj pri benzinovom 2.0i...), takze ide tu len o to, ako je ten motor vyvazeny, odhlucneny a ulozeny v silentblokoch, kedy je jeho praca vnimana ako pohodova, alebo este nie...
jasne ze otacky pod 1500 rpm ani ja neodporucam nikomu a to ani pri tych v zatvorkach uvedenych motoroch, ale niektori vyrobcovia su ineho nazoru, automaticke prevodovky ZF 8HP maju teraz novu funkciu, ktora obmedzuje vibracie pri tych najnizsich rpm, a preto sa s tym je mozne obcas stretnut... :-!
V takom pripade aj ja radsej tuknem do toho "motylika" vlavo na volante a jazda je lepsia jak pre mna, tak pre motor. 😉
_MT_
To by mě zajímalo, jak jsi přišel na to, že je to vlámsky.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
To díky neznalosti faktu, že mají dva jazyky.
_MT_
Dva jazyky? V Nizozemsku mají nizozemštinu. Vlámština je v podstatě belgická (vlámská) nizozemština. Ne že bych je dokázal rozeznat, ale Wouter mi jako Belgičan nezní.
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
OK, děkuji za vyvedení z omylu.
Avatar - MadPete
MadPete
Nepřekvapivé, ale pěkné. Jsem rád, že linie oken a střechy jsou skoro rovnoběžné a nepokoušeli se z toho udělat střílející brzdu, jak je teď modní. Hrbáčů jezdí po silnici dost. Škoda jen, že nezkusili dát trochu jiný tvar zadním světlům než u liftbacku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kombi opět a zase výrazně hezčí než HB/lift... Jsem jen zvědavý, jak bude kombi schopný snášet zatížení, protože opravdu netuším proč, ale testované liftbacky doslova tahaly zadní převis po zemi, jak kdyby v kufru vozili cement na stavbu...

Myslím, že Superb Combi by zasloužil automatické vyrovnávání výšky na zadní nápravě.

Každopádně za vzhled :yes: :yes: Překvapující jsou snad jen dělené zadní lampy, které jsou až nečekaně podobné těm na liftbacku... Nejsou vlastně stejné?
Avatar - white label
white label
Ty lampy jsou hodně podobné, ale to horní stoupání rozšíření (směrem do boků) je tady znatelně strmější.
mates
Chtěl bych upozornit,mnohé pisálky a hnidopichy zde,jestli si vůbec uvědomují,jak obrovský posun se Škodě pod VW povedl za 25 let od doby Favorita ap..Když nyní může opravdu vážně soupeřit s vozy opravdu tak renomovaných značek o kterých se jí před lety ani nesnilo.Trochu hrdosti a vlastenectví by neškodilo.
Sám bych do Škody nešel(mám 5 let staré Mondeo hatchback a jsem s ním nesmírně spokojen) ale ne že by se mi nelíbila,ale z důvodů masovosti u nás.
A ještě jedna věc mě tady vytáčí,to jsou" rádobychtří"Slováci(jsem sám 1/2 Slovák a nechci opravdu jitřit národnostní vášně),kteří pochopitelně žádnou vlastní značku nemají(ač jsou pomerně slušnou montovnou) a ser.u se do Škodovky!!
Uvědomte si,že Škoda má velmi slušné renomé i na tak vyspělých trzích jako je třeba GB,nebo DE.
Naštěstí myslím si, že Škodě to může být ve finále jednou,99% těchto pisálků na nového Supa stejně nemá,i kdyby ve skrytu duše možná chtěli.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
_Karel_
😄 :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Favorit byl auto, které jsme si vyrobili my, Češi. Tady, od píky.

Superb? Auto, které je z německé techniky vyrobené z dílů z Rumunska a bůh ví odkud smontované ukrajincema zaměstnanýma na lince v ČR, jehož design navrhl čobolák. To jen abych uvedl tu národní hrdost na pravou míru >😒] :-! :-!
Avatar - white label
white label
"Od píky" rozhodně taky ne...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
VYROBILI, to je to podstatné slovo >😒]
Avatar - white label
white label
Tady (výjimečně) nezbývá, než souhlasit s Gilgitem (14:23).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ok, které díly byly na Favorit vyrobeny mimo ČSSR?
Avatar - white label
white label
Např. se ze začátku používaly i karburátory Pierburg 2E3, přičemž Jikov 28-30 byl jejich kopií.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A jikov se vyrobil kde?
Avatar - white label
white label
Pierburg se vyráběl kde? A jestli si pod pojmem "vyrobit od píky" představuješ pouhou kopii čehokoli (viz Pierburg/Jikov), tak potom se třeba v Číně vyrábí od píky úplně všechno, nehledě na to, že tam se často "nezdržují" ani nákupem patřičné licence.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ano, rozlišuji vyrobit a vyvinout. Jinak napsáno - ETA je čínský výrobek :-!
Avatar - white label
white label
Pierburg ani nebyl vyroben u nás.
Jaký je teda (podle tebe) rozdíl mezi vyrobit u nás a vyrobit u nás od píky???
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
sám jsi napsal, že se používaly jen ze začátku výroby... Takže další dotaz mi nedává smysl.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
No a?
Takže na otázku: "Jaký je teda (podle tebe) rozdíl mezi vyrobit u nás a vyrobit u nás od píky???", odpovědět neumíš?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
protože nerozumím kontextu tvojí otázky, tak ti na to odpovědět neumím. Já napsal vyrobit od píky, čímž bylo myšleno jednoduše to, že díly byly vyrobeny u nás, tj. že u nás se Favorit skutečně vyráběl, a ne pouze montoval dohromady z dovezených dílů.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A proč bych měl být víc hrdý na výrobek, který je poskládán z německé techniky, vyrobený z dílů kdoví odkud, jehož vzhled navrhl cizinec?

Taky jsi hrdý na ETU vyrobenou v Číně? Vždyť je to přeci normální, vyrábět v Číně...

Víš proč si ten Favorit v mých očích zaslouží mnohem větší uznání? Protože přes všechny kompromisy, přes všecky klacky, které jim doba hodila pod nohy, přes to všechno české ruce vyráběly v českých závodech z českých materiálů české výrobky, které dokázaly konkurovat těm zahraničním a v lecčem je dokonce převyšovaly. A přijít ve správný čas, tak byl dokonce na světové úrovni.
Avatar - white label
white label
Už to dneska fakt nehul... 8-s
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proč? Stále čekám, že mě podpoří Ronault >😁 >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
tak italský design asi sotva navrhne Čech...

Zato český design, jak vidíš, klidně navrhne Slovák >😒] 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
šédfesignér bertone nebyl ital??
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_MT_
Co je to ten český design? Evropan může klidně navrhnout budovu v klasickém japonském, nebo čínském stylu. Proto jsou to designéři/ architekti. Udělají, co si zadavatel poručí. A inspiraci můžou čerpat odkudkoli. Samozřejmě, každý může mít své silné stránky, ale národnost a rasa v tom nehrají roli.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ano, čistě formálně máš pravdu. Jenže existují i jiné roviny pohledu. Proto jsem napsal, co jsem napsal.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
a co mě prosím tebe _MT_ dokázal?
Co třeba italský design a nějaké národní cítění pojetí, identity a hodnot? Ital, který vyrůstal itálii a vnímal italské hodnoty vs. český designér, který si o italském designu přečetl jeden odstavec ve skriptech?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_MT_
Tak nějak definuj ten italský design. Jak ho poznám? Co je pro něj typické? Například Wolfgang Egger (jak jméno naznačuje, je to Němec) byl šéfdesignér pro Lancii i Alfu Romeo a pod jeho vedením vznikla například AR 8C (v jejich Centro Stile), pokud se nepletu. Ale co já vím, možná zjistíme, že 8C není dostatečně italská. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ale no táák, proč zase rýpat do těchto nekonečných témat? 😄 Já třeba hrdý jsem, a to kvůli tomu, že bez nás Čechů by tato úspěšná automobilka nikdy neexistovala, zaměstnává přímo i nepřímo opravdu slušný počet našich lidí, táhne naši ekonomiku, její modely jsou vyvinuty a testovány u nás a v neposlední řadě nutno říct, že je NA CO být hrdý.

Ano, patří německému vlastníkovi a vesměs využívá jeho platforem a motorizací. A co? Buďme rádi. 😉 ...No a "cizinec" Kabaň je to opravdu poslední co mě trápí - jakoby i mnohem samostatnější automobilky nezaměstnávaly designéry z ciziny, to takovový Slovák je ještě nejmenší zlo... (Navíc slovenskými kořeny jsem šmrnclý taky. >😒] )
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
třeba kvůli mates 13:49 >😒]
Neudělal jsem nic jiného než uvedl líc téže a samé mince 😉
webpaja
Takovej malej zapšklej komouš se z tebe vyklube...ufff :no:
jozinec
karbec je zminěný, přední nápravu a geometrii tuším Porsche, stěrače nějací italové, odpružení a tlumení tuším Boge a Sachs, brzdy ferrodo, atd. Většina z toho byla možná časem nahrazena výrobkem z ČR v licenci, to nemluvím o peripetiích s předními světlomety kdy původní navrhované prostě češi neuměli vyrobit, to samé s volantem atd....ale jinak to byl na tu dobu zázrak co se povedlo
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podmínkou bylo, že auto musí jít vyrobit v ČSSR. Proto ty jiné přední světla atp. Díly na Favorit se vyráběly u nás.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
V továrnách pracují především Češi? Vše, co se uveřejňuje v souvislosti se Škodou, platí pro KMENOVÉ zaměstnance. Jenže na jednoho kmenového jsou třeba tři agenturní...
Avatar - Emel
Emel
Jakože dalších 75.000? Hmm, to je zajímavá úvaha...

V automobilce Škoda Auto se počet agenturních pracovníků dlouhodobě pohybuje pod deseti procenty. [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
Emel
A teď sleduj, jak začne nadávat na něco jiného 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
viz níž
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Není, jen zase nečteš co píšu. Psal jsem TŘEBA tři agenturní. Tři agenturní na 1 kmenového jsou v některých částech výroby, třeba finální montáž. Klidně mě oprav, jestli jsou mé info špatné. Složení týmu by mělo být 3+1.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
a proto jsem psal SMONTOVANÉM >😒] >😒] :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
sorry, ale nelze vyrhávat věci z kontextu, první dva příspěvky ve vlákně si jen tak škrtnout a dělat, že nic 😲
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Teď jsi fakt už trapně křečovitý. Tvoje reakce byla na "Superb? Auto, které je z německé techniky vyrobené z dílů z Rumunska a bůh ví odkud smontované ukrajincema zaměstnanýma na lince v ČR"

V tomto smyslu pak tvoje reakce "v továrnách Skody Auto pracují predevsím Cesi" vyznívá úplně jinak než se tu snažíš uměle vyčarovat. Vytrháváš věci ze souvislostí, nic víc ani nic míň. >😒] :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
tak si po sobě to vlákno přečti, ty chytráku... Máš to o pár řádků výš černý na bílým 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Od píky? Skutekně? Rohypnole, to co z tebe poslední dobou padá je k pláči...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
díly musely být vyrobeny u nás, to bylo podmínkou. Proto to byl vůz mnoha kompromisů, ale vyrobený u nás :-!

Klidně tu napíšu nepopulární myšlenku, ať se vám to líbí nebo ne. Ale odmítám novodobé zavrhování všeho před 89. Favorit zasloží obdiv a bylo to poslední opravdu české auto.
Avatar - white label
white label
Byl vyroben u nás, ale rozhodně ne "od píky". Byl to produkt "doby", která si obdiv určitě nezasloužila...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jenže já nehodnotím dobu podle výrobků, ale výrobky podle doby. Doba byla komplikovaná, a v komplikované době byl Favorit opravdu mistrovským dílem s ohledem na nesčetné komplikace, které doba přinášela :-! :-!
Avatar - MadPete
MadPete
Škoda je dobrá, úspěšná a česká a já jsem na ní jako Čech hrdý (tentokrát žádná ironie). A víc o tom nepřemýšlím, abych neskončil v rozhodovací paralýze jako někteří místní volksgenossen.
Avatar - miromen
miromen
:yes:
overnight
Ve Škodovce to dělají hodně dobře, přesně ví jak to udělat, aby bylo jejich auto zase tou masovkou, někdo říká tuctovkou, ale oni vědí co většinou ty masy chtěj a sázej tzv. na jistotu a to funguje.

Dobrý businessmani :yes:
mates
P.S.
I když,co se Slováků týče,teď si uvědomuji,že jejich obdobný mindrák řeším i na webu.CSFD,v rámci jejich často velmi kritických recenzí nových českých filmů.Vždyť přece jejich původní slovenská filmová tvorba je tak fenomenální. >😁 >😒] :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mates
Nevím co na přiznaném vlastenectví a hrdosti je za psychický problém???
Pokud to tak vidíš?tak jen více takto postižených Gilgite >😁
Nikterak tím nezpochybňuji to že Škoda patří VW,ani to že Kabaň,je Slovák jak poleno.
Ale to je asi bohužel pod tvojí rozlišovací schopností.
To že mě napadla paralela s filmem,je proto. že se tu hlavně Slováci staví do role brouka Pytlíka,kteří všechno ví nejlíp.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Ano, i Slováci jsou různí, stejně jako ostatní, včetně nás. Naštěstí osobně znám také Slováky, kteří podobnými komplexy netrpí a dokážou uznat kd👋co je dobrý/dobré a naopak, a to bez ohledu na národnostní původ.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přeloženo do češtiny: Slováci, nekritizujte české filmy a auta, jinak jste zamindrákovaní pisálci.

Jak to vidím já, zde přítomní Slováci nejsou nadšení Škodou coby domácí automobilkou, ale berou ji jako jakoukoliv jinou zahraniční automobilku.
Mindráků tu (na Auto.cz) máme víc vlastních než cizích.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Souhlas, viz 14:27.
janyc
Bol by si prekvapený koľko Slovákov berie Škodovku za domácu značku 😉 :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to jsem překvapený, zcela vážně! Ale nic to nemění na tom, co jsem napsal - chytrých i těch druhých máme oba národy podobně 😉
mates
Dík za tuto informaci,tento aspekt jsem možná nedocenil.To by částečně ospravedlňovalo slovenskou kritiku,i když vzhledem ke Kabaňovi, i do vlastních řad.Nicméně jsem rád za tuto diskusi, kterou jsem trochu inicioval,cítím se totiž také stále ještě Čechoslovákem.
Ale stále si stojím za tím ,že mě iritují samozvaní "e😜erti",kteří u auta které ještě ani naživo nemohli vidět,neřkuli v něm jet,mají jasno v tom že stojí za prd,protože již nemá 6-válec,ani dieslové 176 kw biturbo,dokonce místo led-svítilen,jen lowendové bixenony!!Vím že design,může být diskutabilní,ale stále tvrdím,máme být na co pyšní,že máme něco,co nás definuje v dnešním globalizovaném světě.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vacsinou sa tu stejne riesi dizajn ( ako pri kazdom aute ).... a sefdizajner skody je slovak.... 😉 ... ale ano .... upokojim ta ... skoda je ceska znacka .... a napriklad moj byvaly bike ceskej znacky author bol vyrobeny tusim kdesi na taiwane 😉 a napriek tomu tvrdim ze je to cesky bike..... no ale teraz mam scott.. made in usa. 😉 a spokojnost :yes😒br />
neber to v zlom... ale ta kritika skody je velakrat na dizajn a techniku... dizajner je slovak 😉 a technika je koncernova .... teda z velkej casti nemecka technika.... 😉
webpaja
Smysl tý splácaniny co jsi tu napsal je jaký??? Co to meleš Toppere?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>😁 proste len mele >😁
Bere to asi podla seba, lebo az na par svetlych vynimiek ( v ktorych sa ale tiez bud to hrubo mylil, alebo len pytal ) on defakto o nicom inom nepise, len o dizajne a o "duši" >😁
EDIT: Joooo a skoro som zabudol - o tom, ako sa zmensuje rozdiel medzi premiou a mainstramom... 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
takto je za nemalý příplatek v podstatě totéž jako liftback jen s vyšším kufrem. Jediná reálná výhoda jsou hagusy na střeše a stěrač pátých dveří bez příplatku. Narážím na systém sklápění zadních sedadel, dno kufru, výšku spodní hrany pátých dveří atd... Skutečné kombi toto má mít v jedné rovině, což Škodovky (aby se ušetřilo) prostě nemají....
webpaja
Jak víš, že to nemá?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Nemá, protože to ještě nikdy žádné kombi od Škody nemělo a současné Škodovky jdou spíše cestou zlevnění a zjednodušení konstrukce. Kdyby to Superb měl, bylo by to fakt příjemné překvapení. Nicméně očekávám "klasické" řešení papundeklovou mezipodlahou ... 😉
webpaja
Aha, takže nevíš a jen tak trochu nahlas pindáš 😉 Klasika...
Avatar - JGucci
JGucci
Uz je to tady - Superb porazil v testu Mercedes tridy E 😄 A tentokrat by test vyhral i pokud by nebyl cenovy rozdil :yes: :yes: :yes😒br />
[odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Teď ještě, aby oktávka porazila Céčko a Fabia Áčko a máme to doma.
Avatar - JGucci
JGucci
Octavia III jiz v testu Autobildu Cécko (minulou generaci) porazila, Fabia I v testu z roku 2000 porazila Acko 1.generace i Audi A2 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Viva autobild. Neosouložil jejich šéfredaktorovi ředitel MB manželku?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pogo26
To nebyl test, ale článek v koncernovém časáku Auto(VAG)Bild.
Gvick2
To máš pomotané, Autobild je odjakživa závodním časopisem Mercedesu.
[odkaz]
[odkaz]
pogo26
Časy se mění. A vidí to tak i čtenáři Axel VAG Springieru v Německu, Británii,..... V diskusích se stále píše o Auto VAG Bildu, VAG E😜ressu,....
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ty by si asi tazko zaspaval, keby si na obhajobu svojho "NE-VAG KOSOSTVORCA" pred spanim nieco neprskol, vsak ? >😒]
Inac, nic proti tvojmu kosostvorcu, mozno ta nova uz nie-Laguna bude nakoniec pekny "Renault A4" >😁 ( podla niektorych renderov...)
pogo26
Proč píšeš o Renaultu a Laguně?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
pocuvaj ma, ty si este nechapavejsi a ubohejsi, nez to na prvy pohlad vypada😒br /> plujes, kopes okolo seba za tvoj kosostvorec, a proti koncernu, tu sa hned sam seba svojim druhym nickom olajkujes, a obidvoma nickmi mna zmninusujes...proste trapasnik najvacsi ! :no:
Veeeelmi dlho by som hladal vacsieho uboziaka ako teba....
A preco Laguna ? No lebo uz nebude a to co bude miesto nej sa mi mozno aj bude pacit, lebo sa to mozno bude podobat na niektoreho z mojich oblubencov ty pako ! >😁
Takze uz sa tu nestrapnuj, lahaj spat, rano vstavas do roboty tlacit kosostvorcove kaleraby ludom v robote... 8-s
pogo26
8 řádků a tak málo smajlíků. Měl by jsi to trochu vyvážit,
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
staci ze som napisal viac pravdy, nez ty za cely den... :-!
Gvick2
Jo časy se mění, to říkají všichni úplatní, když slibují, že už budou poctiví. Redaktoři Autobildu prokazatelně spolupracují s Mercedesem.
holden_holden
nejakej vosel co by za tohle vyhodil svoje zdaneny penize?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vo jednom voslovi tady vím. Za co ale vyhazuje svoje peníze je mi jedno.
webpaja
Nějak si nepamatuju, že by jsi vyjma za internetovou anonymitou skrytý plivance někdy něco smysluplnýho napsal o autech...

Musí to být hroznej život s takovou náturou co máš ty...
webpaja
To co tu předvádí někteří diskutéři se nedá nazvat jinak než diskuzní sebevraždou. Na základě prvních fotek ***sky odstřelují nový model domácí automobilky jen proto, aby ukázali, že umí do něčeho kopnout. Takový rozkopávání veřejných květináčů...nikdo je nezná, nikdo je nevidí...tak proč si nekopnout.
O absolutních hlupácích s.eroucích si do vlastních gatí s hlasitým křikem a nactiutrhačstvím vůči cizím národům ani nepíšu. Ten kdo dokáže sesmolit podobnej o jeho vlastní osobě všeříkající nesmysl nepatří do normální běžný společnosti.

Předpokládám, že vůz naživo mohlo vidět pouze pár z vás, ostatní soudí pouze z fotek, nicméně už dopředu vědí. Je mi až hanba, co dokáží napsat lidé, tvářící se jako autofanoušci.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Klid pájo, na funkci Jaguaru to nebude mít vliv...
webpaja
Napsáno bez jakýkoliv známky nadsázky...některý názory výše jsou tak omezený, že mě až překvapuje, jak se podobní lidé dokázali naučit číst a psát.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Já vím, že si to myslel vážně. Nadsázku v tom opravdu najít nelze.
Avatar - JGucci
JGucci
Jo mas absolutni pravdu! Taky se obcas ptam, kde se v tech lidech bere nenavist ke znacce Skoda, asi jsou to lide nespokojeni sami sebou a proto nepreji uspesnym, jinak receno závist.
Mig_35
Škodovku jsem nikdy neměl, ale ten nový Superb by stál za hřích😊
Je to fakt pěkný auto, sedan se mi líbil, ale kombík to převálcoval.
Takhle pěkná škodovka ještě z MB nevyjela.

Upřímně ten výrok nesnáším, ale sem se hodí jako nikdy😒br /> Haters gonna hate
holden_holden
To co tu předvádí někteří diskutéři se nedá nazvat jinak než diskuzní sebevraždou. Na základě prvních fotek ***sky vyzdvihuji nový model domácí automobilky jen proto, aby ukázali, jaci jsou patrioti. Ten kdo dokáže sesmolit podobnej o jeho vlastní osobě všeříkající nesmysl nepatří do normální běžný společnosti.

Předpokládám, že vůz naživo mohlo vidět pouze pár z vás, ostatní soudí pouze z fotek, nicméně už dopředu vědí. Je mi až hanba, co dokáží napsat lidé, tvářící se jako autofanoušci.
>😒]
Avatar - Emel
Emel
I když pominu neadekvátnost toho co jsi napsal, tak mi vždycky budou milejší fanatičtí fanoušci než fanatičtí hateři. Ty si sem prostě chodíš zanadávat na Škodovku a případně se s tím sveze někdo jiný, nic jiného tě nezajímá. Upřímně, větší zoufalec v diskusích mě nenapadá... a to včetně rodiny Antidieslů.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Souhlas, nicméně fanoušci alespoň mají nějaký reálný zájem, hateři jen vše ničí a kazí.
Avatar - Emel
Emel
Jednak mají zájem, dvak se od nich můžeš něco dozvědět... třeba v kterém modelovém roce dostal Civic nová kola a tak... mají tu značku rádi, mají rádi auta.
webpaja
Nikdo tu nehýká tak jako holden_holden, typickej občůrávač kotníků 😉
Avatar - boost.
boost.
:yes: :yes: :yes:
Avatar - JGucci
JGucci
[odkaz]
Avatar - Mokrous
Mokrous
Díky za odkaz. Pár hodin po tom, co jsem ten omyl přehrál, ho urychleně smazali a možná šel někdo na kobereček. Ono sedat si ve videu do kufru auta, který má svět spatřit až v září byla asi docela drzost 😄
Comprs
To co Skoda predvadi s poslednimi modely je neuveritelne, moderni kvalitni svebytna skoro az dokonale krasna AUTA je videt v celem svete. Velky podil na jejim uspechu maji samozrejme Nemci je krasne videt vzajemnou symbiozu nemeckych prostredku a techniky s ceskou pracovitosti a chytrosti a nesmime zapomenout na pana Kabane vytesal uchvatne mistrovske dilo !!!To ze Superb bude krasnejsi nez Passat by me nikdy nenapadlo a ze bude dokonce hezci nez A6 Avant Skoda si zije svuj sen a dnes uz stribrny sip dobyva svet. Jak by rekl Rytmus hejteri su v pi.i a ze koncern vyrabi marketingove modely jsou jen vykriky z hladu nikdy by prece nevnikly skvosty jako Veyron Phantom Eos a dalsi ktere se nedelaly kvuli ziskum ale vznikly z lasky k autum a to ze Golf je bestseler je krasna tresnicka na dortu. Kdo by to byl rekl ze se Skodovkou budou inspirovat ostatni vytobci. Preji Skode mnoho dalsich uspechu jenze jakych jde to jeste vyse? To je ve hvezdach kazdopadne se tedka tesim az sve Bmw vymenim za zbrusu novy super Superb Kombi Dankesn
Avatar - Mokrous
Mokrous
Kdo že to vyrábí ten Phantom? 😄
Comprs
Tak panove prave se divate na jeden z nejhecich kombi soucasnoti, tohle je 1. Liga v automobilovem svete, tohle Super auto si to rozda s temi nejlepsimi na trhu, cest porazenym slava vitezum hip hip hura, je tady jen jeden problem Skoda bude mit velky odliv zajemcu Octavy, kteri si ji jeste nestihli koupit budou chtit tedka tohle uzasne krasne auto. Vypada mnohem hodnotneji a kvalitneji nez mensi sestricka. Bude to chtit asi brzo vylepseni obliceje, ten rozdil je docela znat, fakt Octa tedka vedle Supu jako by zevsednela zobycejnela. Mluvim z vlastni zkusenosti, protoze jsem mel zalusk na Octu v kombajnu a mam velke stesti ze jsem se jeste nerozhoupal ke koupi, protoze by me to tedka stvalo. Mam v tom jasno nic jineho tedka nechci, jen ten 5er Bmw touring, ale to je jeste jina pisnicka....i kdyz zepredu je Superb hodne drsne nasupeny
Comprs
Tak panove prave se divate na jeden z nejhecich kombi soucasnoti, tohle je 1. Liga v automobilovem svete, tohle Super auto si to rozda s temi nejlepsimi na trhu, cest porazenym slava vitezum hip hip hura, je tady jen jeden problem Skoda bude mit velky odliv zajemcu Octavy, kteri si ji jeste nestihli koupit budou chtit tedka tohle uzasne krasne auto. Vypada mnohem hodnotneji a kvalitneji nez mensi sestricka. Bude to chtit asi brzo vylepseni obliceje, ten rozdil je docela znat, fakt Octa tedka vedle Supu jako by zevsednela zobycejnela. Mluvim z vlastni zkusenosti, protoze jsem mel zalusk na Octu v kombajnu a mam velke stesti ze jsem se jeste nerozhoupal ke koupi, protoze by me to tedka stvalo. Mam v tom jasno nic jineho tedka nechci, jen ten 5er Bmw touring, ale to je jeste jina pisnicka....i kdyz zepredu je Superb hodne drsne nasupeny >😁
Avatar - Emel
Emel
Superb začíná na 600, v kombíku to bude 640 nebo tak něco, aby to k něčemu vypadalo tak potřebuješ xenony a 18" a metalízu... myslím, že aby Superb k něčemu vypadal, tak jsi tak na 750 minimálně, za nějaké 1.4TSI Ambition Plus.

"Odliv" zákazníků o třídu výš je žádoucí, každá automobilka se snaží "vychovat" si svoje zákazníky, kteří s rostoucím bankonvím kontem kupují stále lepší auta, to je ale proces v čase. Přímé rozhodování mezi Octavií a Superbem se týká jen nějakých horních 5% Octavií...
pogo26
Superb - Auto pro drsoně.To bude mít úspěch. Drsoňů je na světě dost. 😄