Japonský supersport bude svou techniku částečně sdílet s Le Mans prototypem GT-R LM Nismo, což znamená, že elektromotoru bude dělat společnost dvakrát přeplňovaný V6 3,0 l.
jo to jsem napsal spatne, radem jsem myslel auta 2-3x drazsi, pac GTR se pohybuje pod 100k euro (v CR zacina na 2.6 milionu korun), tedy auta okolo 100-200-300 tisic euro
ja GTR obdivuju a to auto se me v soucasne generaci desne libi (i jsem si ho vymodeloval), ale jeho prodeje proste evropske konkurenty nijak zvlast neohrozili
Myslím, že lambo jasně dokázalo že i klasický motor dokáže držet krok s hybridními supersporty. U gtr nechápu, proč hodlají rejpat do vyladěnýho motoru a snižovat objem.
Problém novýho gtr bude jistě cena, která by se měla motat kolem ceny gtr nismo čili 4 mega +. No a problém současnýho gtr vidím v tom, že je těžké, zvuk je tragický a interiér fakt nic moc. Proč prostě nová generace nezapracuje na hmotnosti, designu exterieru i interieru a zvukovým projevu. Vydolovat z motoru 800k už taky není vůbec problém. Jo a ta cenová díra mezi gtr a 370z je už teď dost velká, takže s novou generací to bude ještě větší propast. A jako majitel 370z si mám pak koupit jako co ? GTR za 4+ mega ? To vám kluci nedám. :-(
Hlavne ze na inom webe bolo info ze tento rok to bude mat pohon len na predok lebo stvorkolku akosi nestihli. To som dost zvedavy ako to dostanu na cestu a ako sa to bude spravat.