Ekonomika
Hlasuješ tak i při vědomí že jsme příjemce dotací?
VIz přehledná tabulka níž na stránce [odkaz]
VIz přehledná tabulka níž na stránce [odkaz]
Nemcum bude stacit kdys tu snizenou dan zavedou treba az po roce, proste aby to nebylo ve stejny cas 😄
na posledni navsteve u znamich v Nemecku (asi 14 dni zpet) jsem se dozvedeli ze podobne nutkani jako maj Britove zacina mit i velka spousta Nemcu, tedy referendum o vystoupeni z EU, a co si budem namlouvat, bez Nemcu by ce cela EU rozpadla, pac by nebyl nikdo kdo by daval na dotace pro ostatni cleny >😁
ja osobne bych dnes hlasoval o vystoupeni z EU , za Ceskou Republiku, sak cleny shengenu jsem a byli by jsme i tak 😄
na posledni navsteve u znamich v Nemecku (asi 14 dni zpet) jsem se dozvedeli ze podobne nutkani jako maj Britove zacina mit i velka spousta Nemcu, tedy referendum o vystoupeni z EU, a co si budem namlouvat, bez Nemcu by ce cela EU rozpadla, pac by nebyl nikdo kdo by daval na dotace pro ostatni cleny >😁
ja osobne bych dnes hlasoval o vystoupeni z EU , za Ceskou Republiku, sak cleny shengenu jsem a byli by jsme i tak 😄
jj i tak bych hlasoval pro vystoupeni, a do te doby samozrejme EU jeste poradne "podojit" >😒]
ze se neco takoveho stane? Pres jasna stanoviska mistnich odborniku na vsechno 😄
A nebylo by od veci poopravit nazev samotneho clanku, nikdo samozrejme neni a ani nemuze mit nic proti rozhodnuti Nemecka vybirat nejakou formou dalnicni poplatky. Jde jenom o to, aby to odpovidalo mezinarodnimu pravnimu ramci. Zbytecne to pak popuzuje nektere lidi, co si mysli, ze je jedinou naplni prace EU kazit Nemcum pekne odpoledne.
A nebylo by od veci poopravit nazev samotneho clanku, nikdo samozrejme neni a ani nemuze mit nic proti rozhodnuti Nemecka vybirat nejakou formou dalnicni poplatky. Jde jenom o to, aby to odpovidalo mezinarodnimu pravnimu ramci. Zbytecne to pak popuzuje nektere lidi, co si mysli, ze je jedinou naplni prace EU kazit Nemcum pekne odpoledne.
Na německý daně odborník teda nejsem, ale co jsem našel😒br />
"Rozsah zdanění v Německu je širší než v ČR a zahrnuje zdanění držby tuzemských a zahraničních vozidel používaných k provozu na německých veřejných komunikacích a rovněž protiprávní používání těchto vozidel. Zatížení daní z vozidel se týká také přidělení značky pro veterány stejně jako přidělení červených značek německým úřadem pro připuštění k opětovnému použití."
Takže z toho vyplývá, že bez ohledu na státní občanství člověk nemusí mít na autě ani německou RZ , aby platil daň z auta v Německu a to už o diskriminaci nemůže být vůbec žádná řeč 😄
"Rozsah zdanění v Německu je širší než v ČR a zahrnuje zdanění držby tuzemských a zahraničních vozidel používaných k provozu na německých veřejných komunikacích a rovněž protiprávní používání těchto vozidel. Zatížení daní z vozidel se týká také přidělení značky pro veterány stejně jako přidělení červených značek německým úřadem pro připuštění k opětovnému použití."
Takže z toho vyplývá, že bez ohledu na státní občanství člověk nemusí mít na autě ani německou RZ , aby platil daň z auta v Německu a to už o diskriminaci nemůže být vůbec žádná řeč 😄
Tak ono se hlavně o žádnou diskriminaci cizinců nejedná, protože Čech žijící nebo pracující v Německu tam taky může platit daň z vlastnictví auta a uplatnit si pak slevu. Takže by se přesněji jednalo o "diskriminaci nepoplatníků daně z vlatnictví auta" 😄
snizi dan z vlastnictví vozidla vsem nemcum bez ohledu na to, jestli maj dalnicni znamku nebo ne, a dalnicni znamku zavedou nejen na dalnice, ale i na silnice prvních trid. u nas se taky plati myto na silnicich orvnich trit, tak proc by tam nemci nemohli mit znamky.
Právě dotace jsou pro mně velmi pádný důvod vystoupit. Ničí trh a beztak se většina prostředků prostě "proinvestuje" (zbůhdarma utratí za nesmysly).
EU potřebuje zeštíhlit a zreformovat, ne zrušit.
K mýtnému- samozřejmě mi vadí začít platit za něco, co bylo dosud zdarma. Ale objektině to nemohu než schválit - dlouhodobou dopravní politikou EU je, a podle mě správně, přenášet náklady na infrastrukturu na její skutečné uživatele a ne celou společnost.
K mýtnému- samozřejmě mi vadí začít platit za něco, co bylo dosud zdarma. Ale objektině to nemohu než schválit - dlouhodobou dopravní politikou EU je, a podle mě správně, přenášet náklady na infrastrukturu na její skutečné uživatele a ne celou společnost.
at si zavedou, co chteji, kdo tam musi, stejne si znamku koupi... aspon v tech tricetikilometrovych zacpach nebudem sedet zadarmo. >😒]
Ja jen ze jsem jeste nevidel nejaky pruzkum ktery by necemu takovemu v DE byl naklonen, pokud nejaky najdes rad si poctu. 😉