Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

rozvody
| 22. 6. 2015 13:19
Podľa obrázkov to vyzerá, že prešli od remeňa k reťazi na pohon rozvodov.
rozvody
| 22. 6. 2015 13:59
Co už dneska bohužel není podstatná informace, po problémech VW, BMW, PSA ale i dalších výrobců s kvalitou rozvodových řetězů... záleží na použitých materiálech...
Samozřejmě nechci srovnávat tenhle motor s 1.2 TSI 8V - tak konstrukčně a materiálově zanedbaný rozvodový řetěz se už historicky nebude opakovat, to je jisté >:D
rozvody
| 22. 6. 2015 16:00
Mam v aute retez a neslysel jsem nikde, ze by nekdo mel problemy. Proste to jen nechce o*** za kazdou cenu navrh, vyrobu a material.
rozvody
| 22. 6. 2015 17:56
Som rad, ze nemas problemy s retazou. Faktom ale zostava, ze mnoho vyrobcov sa s tym nepopasovalo velmi dobre. Ani Mercedes ktory s tym ma naozaj bohate skusenosti neobisli problemy na motoroch 350 benzin a 400 nafta.

Pripadne SAAB 2.0 Turbo a 2.8 Turbo benziny, tiez automobilka presnula svojim preciznym pristupom k navrhovaniu aut.

Nasledna vymena (ak sa odohra mimo zaruky) finacne niekolko nasobne prevysi remen, z tohto pohladu by som pri novych, neoverenych motoroch asi vahal a pockal az ich par bude v praxi s relevantnymi kilometrami.
rozvody
| 22. 6. 2015 20:29
Souhlas, az na to, ze to ani tak nechce overeny motor, jako overneho vyrobce. Nedavno tu kolovala tabulka s kvalitnimi vyrobci a vw mezi ne rozhodne nepatril, a to ani z pohledu spotreby oleje ;-)
Ja muzu rici, ze jsem byl nadsen, ze mam v aute retez ;-)
Avatar - Hammunasakra
rozvody
| 22. 6. 2015 21:20
[odkaz] [odkaz] ;-)
rozvody
| 22. 6. 2015 14:48
Podle kterého obrázku soudíš?
rozvody
| 22. 6. 2015 15:37
Až podľa tohoto videa je to jednoznačne reťaz:
www.youtube.com/watch?…

Čo mi však nesedí, tak sú otáčky maxima krútiaceho momentu, ktoré sú identické s otáčkami pre max. výkon.
Avatar - WinDiesel
rozvody
| 22. 6. 2015 16:18
Ajaj ale toto jsou velké čtyřválcové motory, ty nebudou vytáčeny ...
rozvody
| 22. 6. 2015 17:57
Maximum momentu a výkonu ve stejných otáčkách se principiálně nevylučuje. Ale i tak to vidím na překlep, málokterý turbodiesel si zachová maximální moment do 3400 otáček.
Avatar - WinDiesel
A koukám ...
| 22. 6. 2015 16:21
Piezovstřikování a nový typ čerpadla HP5 Denso.
kroutící moment
| 22. 6. 2015 17:07
Kroutící moment má plochou křivku a pak rychle spadne, takže max výkon je přesně na konci této momentové křivky. V praxi se to bude projevovat tak, že motor táhne v jakýchkoliv otáčkách naplno.
kroutící moment
| 22. 6. 2015 18:23
No neviem, neviem.
Na nete sa objavujú tabuľky s nasledovnými rozsahmi krútiacich momentov:
[odkaz]
[odkaz]
Ktoré sú prevzaté z oficiálnej správy od Toyoty:
[odkaz]
kroutící moment
| 22. 6. 2015 19:06
Tady v tom mají chybu. U toho silnějšího motoru by to vycházelo při 450 Nm/3400 ot. na 160 kW. Zřejmě jsou správně otáčky 1600-2400
Avatar - Ada je tady
Fysiku neohneš
| 23. 6. 2015 02:19
Pokud zanedbáme drobnosti, tak vyšší účinnost podmiňuje vyšší kompresní poměr. Co převratého chtějí kluci šikmoocí dosáhnout s kompresním poměrem jen 15,6:1 mi není jasné. K přelomovému 1.9 TDI s kompresním poměrem 20:1 je stále ještě daleko. :no: Pamatujete na jeho reálnou spotřebu ve srovnání s dnešními nízkokompresními diesely?
Fysiku neohneš
| 25. 6. 2015 18:50
Ani ne, ale vybavuje se mně zoufalá kultura chodu a příšerný smrad. Takový motor dnes naštěstí už nikdo neuvede. Jo a tvoje první věta je blbost, ty náš motoráři.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku