Ojetiny
Tímto autem spáchal Bangel na image BMW skutečný designový zložil, a bolelo to o to víc, že jeho předchůdce byl naopak vůbec nekrásnější sedma v historii. Facelift to zachránil jen částečně, a tedy nedostatečně. Fujtajksl, toto si BMW opravdu nezasloužilo! 😢 8-s :no: :no: :no:
Tímto autem spáchal Bangel na image BMW opravdový, zvláště když jeho předchůdce byl naopak vůbec nekrásnější sedma v historii. Facelift to zachránil jen částečně... 😢 8-s :no: :no: :no:
možno v prvých 2-3 dňoch v tom človek tápe,ale ked si na to zvykneš iné ovládanie už nechceš. A dynamic drive - úplne genialna vec,aj keď u ojazdeného auta s otázkou ako dlho to vydrží. e65 je oproti e38 technicky daleko dalej,ale ten dizajn je na každom jedincovi či sa mu páči.
Jo I-drive je špička, než se prockvakáš menu do hlouby struktury, ma to na dotykovce v Cadillacu s kombinací tlačítek 4x. To samý dotykovka v Jaguaru.
A vůbec se na tu obrazovku I-drive za jízdy nemusí dívat vid, hehe.
A to se tam přesto doladovala i funkce topení a klimy.
Dynamic drive je super věc, ale podvozek tvrdej jak trakař, zadek co jde pří mírném přidání plynu na mokru bokem a sedačky tvrdý jak beton už fakt super nejsou.
A vůbec se na tu obrazovku I-drive za jízdy nemusí dívat vid, hehe.
A to se tam přesto doladovala i funkce topení a klimy.
Dynamic drive je super věc, ale podvozek tvrdej jak trakař, zadek co jde pří mírném přidání plynu na mokru bokem a sedačky tvrdý jak beton už fakt super nejsou.
pre mňa je ideal kolečko na ovládanie + touchpad na kolečku .Dotykovky moc nie.
Ja som ti písal musíš skúsiť komfortsitze a takomto aute aj vzadu - to je super sedenie.
A ďalšia dobrá vec,ovládanie prevodovky pod volantom,na stredovom tunely je dosť miesta-tak ako to mali staré ameriky.
Ja som ti písal musíš skúsiť komfortsitze a takomto aute aj vzadu - to je super sedenie.
A ďalšia dobrá vec,ovládanie prevodovky pod volantom,na stredovom tunely je dosť miesta-tak ako to mali staré ameriky.
Tak řazení pod volantem maj některé ameriky dodnes, má to i dnes i BMW nebo maj někteří řazení tlačítky, což je ještě lepší.
Všichni vědí, že první generace idrivu byla neintuitivní a náročná na ovládání, ale vývoj jim dal za pravdu, dnes je to hrubě nejlepší způsob ovládání infotainmentu. Ten caddy zůstal se svou dotykovkou tam, kde byl, na chvostu.
A než začneš argumentovat dotykovkou v novém 7er, raději se pořádně podívej, jak to celé funguje, abys to náhodou nechtěl přirovnávat k té prehistorii, která je v aktuálních cadillacích. 😉
A než začneš argumentovat dotykovkou v novém 7er, raději se pořádně podívej, jak to celé funguje, abys to náhodou nechtěl přirovnávat k té prehistorii, která je v aktuálních cadillacích. 😉
V současných Cadillacích je už systém CUE, tedy něco jiného než co bylo do roku 2012. Naštuduj si to. >😁
Srovnávám srovnatelné, tj. akt. idrive s akt. dotykáčem v cadillacích, závěr je pořád stejný, caddy je proti bmw prehistorie. 😉
Pověz nám, co umí BMW navíc.
Seděl sem na Legendách v 5ti Mercedesech a hrál sem si s jejich navigacemi a multimediálními systémy. Seděl sem i v Jaguarech. Takže přehled mam docela slušný co maj nové navigační systémy. CUE sem taky zažil když sem jezdil s CTS 2014.
BMW a Audi teda ne, ale nepředpokládám, že mají něco galakticky jiného než MB a Jag.
Seděl sem na Legendách v 5ti Mercedesech a hrál sem si s jejich navigacemi a multimediálními systémy. Seděl sem i v Jaguarech. Takže přehled mam docela slušný co maj nové navigační systémy. CUE sem taky zažil když sem jezdil s CTS 2014.
BMW a Audi teda ne, ale nepředpokládám, že mají něco galakticky jiného než MB a Jag.
A k cemu ti v tom Cadillacu ta dotykovka je, kdyz tam nemas ani blbou navigaci? Respektive blbou navigaci tam mas tri roky, protoze pak uz jezdit podle Garmina, protoze se Cadillac nenamaha pro Evropu vydat jedinou aktualizaci? :-!
Ono se přes dotykovku ovládá jenom navigace vid.
Rádio s RDS, který skutečně funguje a který při vyšším hluku (např. dálnice nebo kostky samo zvýší hlasitost a pak zas sníží - nic. Hudba přes USB, HDD, CD, DVD, AUX - NIC.
DVD přehrávač - nic.
TV - NIC.
Mimochodem po ČR je za těch 5 let hrozně nových silnic, doslova kilometry nových úseků, navíc ta NAVI má TMC.
Do toho všeho ti nečumí tablet nad palubkou, navi je zajížděcí a funguje zasunutá jako decentní displej ukazjící potřebné pro přehrávání audia či rádia.
Rádio s RDS, který skutečně funguje a který při vyšším hluku (např. dálnice nebo kostky samo zvýší hlasitost a pak zas sníží - nic. Hudba přes USB, HDD, CD, DVD, AUX - NIC.
DVD přehrávač - nic.
TV - NIC.
Mimochodem po ČR je za těch 5 let hrozně nových silnic, doslova kilometry nových úseků, navíc ta NAVI má TMC.
Do toho všeho ti nečumí tablet nad palubkou, navi je zajížděcí a funguje zasunutá jako decentní displej ukazjící potřebné pro přehrávání audia či rádia.
možná, ale když v tom jedeš poprvé a jsi typ "Nokia 3310" tak nic moc a do stádia zvyknout jsem se teda nedostal. Jseš v jednom podmenu, celou dobu se na to musíš dívat, chceš udělat jiný drobný úkon, tak musíš vyjet krok po kroku (face už má tlačítko přímo ven) a celé si to zrušíš. Prokoušeš se jinde, uděláš jednouchý úkon a vracíš se zpět. Pokud je oficiálně nebezpečné telefonování za jízdy, tak toto je nebezpečnější 138x tolik. Hodně těch e65 má ty sedadla dost ožvýkané. Ale dál už samá pozitiva, pluje hezky, obratné to je, sedí to, v zimě se s tím (vyvážení) hraje o něco líp než s w220.
Na hrani, na snehu, sedmicku nebo esko?!
Nechapu.
😒
Nechapu.
😒
Je pravdou že design byl v té době velká revoluce, a bohužel ne pro každého pozitivní. Ale své místo v historii to má. Nicméně, 3 miliony stálo pár procent produkovaných aut, většina oscilovala okolo 2.
A srovnání s konkurencí? To je výsměch, RR tam absolutně nemá co dělat, u A8 je to úplně postavené na hlavu (benzínové V8 4.2 byly a jsou to nejlepší a nejspolehlivější co tam šlo pořídit, naopak V6 nafta byla slabá a problematická jako nová, natož po letech), a s-classe je prostě s-classe 😄
A srovnání s konkurencí? To je výsměch, RR tam absolutně nemá co dělat, u A8 je to úplně postavené na hlavu (benzínové V8 4.2 byly a jsou to nejlepší a nejspolehlivější co tam šlo pořídit, naopak V6 nafta byla slabá a problematická jako nová, natož po letech), a s-classe je prostě s-classe 😄
Za par tydnu je to tam zas.
Edit: redakce, tohle je reakce na prispevek z jinyho vlakna a tady to skocilo podruhy jako samostatny prispevek - nejak vam ta mobilni aplikace zlobi.
Edit 2: no a jeste ke vsemu v mobilni aplikaci kdyz chci na tento clanek, tak to po me chce predplatny a dal me to nepusti (delam to na iPhone).
Edit: redakce, tohle je reakce na prispevek z jinyho vlakna a tady to skocilo podruhy jako samostatny prispevek - nejak vam ta mobilni aplikace zlobi.
Edit 2: no a jeste ke vsemu v mobilni aplikaci kdyz chci na tento clanek, tak to po me chce predplatny a dal me to nepusti (delam to na iPhone).
předem musím říct že jsem dost velký fanda BMW a tudíž mi docela rve srdce kam to BMW v dnešní době dopracovalo. Začínal jsem na e38 735i které najezdilo dodnes poctivých 580tis km bez výraznějších investic mimo plánovanou údržbu. Mám ho pořád a velebím den kdy jsem se rozhodl že nemá cenu ho prodávat, jezdí a vypadá jako nové dodnes. V roce 2003 jsme koupili e65 745i skoro v plné výbavě a také jezdí dodnes a vypadá jak nová, byl to oproti e38 dost velký skok ve výbavě i ve velikosti. Je pravda , že jsem ze začátku Bangleho taky nemusel, ale postupem času jsem mu přišel docela nachuť. Po faceliftu jsme pořídili ještě e65 730d , ale toto už trochu zklamalo, ano desing byl pozměněný, ale v roce 2005 začalo BMW aplikovat úsporné programy a na faceliftových modelech je to už v přímém srovnání malinko znát. Každopádně nafta byla v celkových nákladech na provoz dražší než benzín, na rozdíl od něj se totiž kazila a tak šla po nástupu f01 pryč. S velkým nadšením jsem si z německa vezl f01 750i abych se ho po 1,5 roce s o to větším zklamáním zbavoval, dokut to ještě za nějaké peníze šlo a auto bylo v záruce. Pokud se někdo bojí koupit ojetou e65 ,pak bych chtěl vidět toho šílence, který si pořídí ojetou f01. Můžete na Bangla nadávat jak chcete, ale ergonomii v ineriéru byl špička, Zkuste si jen zavřít když sedíte v autě dveře u e65 a u f01.Navíc kvalita použitých materiálů u f01 šla tristně dolů, plasty, kůže o laku ani nemluvím. Od této řady se opravdu vyplatí když už to auto člověk potřebuje vzít ho na operativní leasing. A nová g11 uvidíme ale obávám se že to nebude vůz, který by byl zase poctivým BMW jako před 20 lety.
Baryků a jiných ego honičů, olítaný lux. sedan. Tahle hra na "já na to mám" ale končívá na pneu Vraník a s "hliníkovými" koberečky z Baumaxu. Každému, co jeho jest... když to člověk pochopí, život se mu zjednoduší a i ty uhry se přestanou dělat. 😄 😉
Jak jsem rád, že tě tu máme. ČLověk si neustále rozšiřuje obzory. Děkuji ti z celého srdce. Odted už vím, že pneu značky Vraník patří do globálního koncernu sdružujícího Nokian a Pirelli >😁 >😁 A aby tě švihlo, tak na 3 auta co sem měl sem žádnou gumu nekoupil, jezdil sem na tom co tam bylo neb ty pneu byly OK a měly dost vzorku. A ze čtvrýho sem ty původní gumy prodal.
[odkaz]
[odkaz]
Ale musím napsat do Jaguaru a spol. aby už ti nic nepůjčovali na testování, lidé s barvoslepostí jsou nebezpeční [odkaz]
[odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
Ale musím napsat do Jaguaru a spol. aby už ti nic nepůjčovali na testování, lidé s barvoslepostí jsou nebezpeční [odkaz]
[odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁
A copak, rána do živého?! >😁 >😁
Jsem rád, že jsme ti tu trošku zvedli úroveň, ty koberečky z fotek už vypadají líp. 😉
Jsem rád, že jsme ti tu trošku zvedli úroveň, ty koberečky z fotek už vypadají líp. 😉
Barri, vieme že si žiadnu gumu nekupil, ale jazdil s tymi co tam boli. Akurát ze tam boli zimne, a ty s nimi jazdis v lete. Nevadi, odhaluj sa tu viac, bavi ma to citat.
Může stát stejně, nebo 2x tolik, ale bude mít 50-100.000km
Ještě poctivý motor V8 6.75L, hlavně je v tom tradice a uložená hodnota.
Technische Daten V8-Zylinder, vorn längs eingebaut • zwei Abgas-Turbolader • Hubraum 6750 cm3 • Leistung 336 kW (456 PS) bei 4100/min • maximales Drehmoment 875 Nm bei 3250/min • Viergang-Automatikgetriebe • Heckantrieb • Beschleunigung 0-100 km/h in 5,8 s • Höchstgeschwindigkeit 270 km/h • Länge/Breite/Höhe 5400/1932/1515 mm • Leergewicht 2585 kg
Jen netuším kdo to umí opravit 😄
[odkaz]
Ještě poctivý motor V8 6.75L, hlavně je v tom tradice a uložená hodnota.
Technische Daten V8-Zylinder, vorn längs eingebaut • zwei Abgas-Turbolader • Hubraum 6750 cm3 • Leistung 336 kW (456 PS) bei 4100/min • maximales Drehmoment 875 Nm bei 3250/min • Viergang-Automatikgetriebe • Heckantrieb • Beschleunigung 0-100 km/h in 5,8 s • Höchstgeschwindigkeit 270 km/h • Länge/Breite/Höhe 5400/1932/1515 mm • Leergewicht 2585 kg
Jen netuším kdo to umí opravit 😄
[odkaz]
Asi bych neresil kdo a proc si tohle auto kupuje, to ponecham specializovanym psychologum, mozna i psychiatrum. 😄 Faktem je, ze E65 je auto, ktere jako ojetina dava celkem smysl. Je to doslova posledni kvalitne udelany baworak a jako takovy je to auto, ktere dlouho shanite, ale pokud sezenete slusny kousek tak neni problem s nim jezdit dalsich deset let a dveste tisic kilometru s celkem velmi rozumnymi servisnimi naklady a pritom je velmi prijemne na jezdeni.
Hlavni vyhodou auta je, ze je jeste stavene jako vlajkova lod, vsechna mechanika je pomerne (na nemecke pomery) bytelna narozdil treba od E60, kde se neustale neco sype. Samozrejme jsou tam urcite naklady s ruznymi elektronickymi srandickami, ale to jsou povetsinou veci, ktere levnejsi konkurence ani nema (dovirani dveri, keyless, DSP audio a podobne). Na zde zminene velmi komicke srovnani s Chryslerem snad ani nema cenu reagovat, srovnavat americkou Dacii s nemeckou vlajkovou lodi je opravdu spise usmevne.
Obecne nejvetsim problemem E65/E66 jsou obtize pri shaneni neuhoneneho kusu, protoze to co je v ceskych bazarech je z 99 % po smrti nebo tesne pred ni. Poznamka o nizkych cenach neni uplne spravna, protoze dojem nizke ceny vytvareji prave tyhle trosky prodavane pod trista tisic, ale slusna perspektivni 750 lze pod ctyrista tisic sehnat jen velmi vyjimecne a casto se kousky prodavaji i za pet set, coz na desetilete auto je zatracene hodne a srovnatelne i s temi zminovanymi Mercedesy W221.
Nezminenou vyhodou pro lidi co vice jezdi je dobra zplynovatelnost 750, protoze jednak ten motor s tim nema problem a jednak jako jedno z velmi mala novejsich aut ma E65 jeste normalni diru na rezervu, takze neni problem az stolitrovy toroid, coz dneska neda uz v podstate zadne perspektivni auto.
Hlavni vyhodou auta je, ze je jeste stavene jako vlajkova lod, vsechna mechanika je pomerne (na nemecke pomery) bytelna narozdil treba od E60, kde se neustale neco sype. Samozrejme jsou tam urcite naklady s ruznymi elektronickymi srandickami, ale to jsou povetsinou veci, ktere levnejsi konkurence ani nema (dovirani dveri, keyless, DSP audio a podobne). Na zde zminene velmi komicke srovnani s Chryslerem snad ani nema cenu reagovat, srovnavat americkou Dacii s nemeckou vlajkovou lodi je opravdu spise usmevne.
Obecne nejvetsim problemem E65/E66 jsou obtize pri shaneni neuhoneneho kusu, protoze to co je v ceskych bazarech je z 99 % po smrti nebo tesne pred ni. Poznamka o nizkych cenach neni uplne spravna, protoze dojem nizke ceny vytvareji prave tyhle trosky prodavane pod trista tisic, ale slusna perspektivni 750 lze pod ctyrista tisic sehnat jen velmi vyjimecne a casto se kousky prodavaji i za pet set, coz na desetilete auto je zatracene hodne a srovnatelne i s temi zminovanymi Mercedesy W221.
Nezminenou vyhodou pro lidi co vice jezdi je dobra zplynovatelnost 750, protoze jednak ten motor s tim nema problem a jednak jako jedno z velmi mala novejsich aut ma E65 jeste normalni diru na rezervu, takze neni problem az stolitrovy toroid, coz dneska neda uz v podstate zadne perspektivni auto.
Americká Dacie >😁 >😁 >😁
Ted si to rozštípnul.
Chevrolet a Ford jsou pak co? Americká Lada? >😁 Protože ty jsou pod Chryslerem.
Je právě smutné, že americká "dacie" má třetinu porcuch a ceny oprav stojí cca 30-40% co ty na německý vergl, kde se rozbíjí naprosto nečekané věci, na které se nevztahuje žádná předepsaná údržba.
Výparníky klimy, stěrače, tekoucí originál vany převodovek ZF, oběhové pumpy topení Bosch, v zimě zamlžená světla jako pra*e, heater core, problémy s jendotkama I-drive co zamrzaj atd atd.
Ted si to rozštípnul.
Chevrolet a Ford jsou pak co? Americká Lada? >😁 Protože ty jsou pod Chryslerem.
Je právě smutné, že americká "dacie" má třetinu porcuch a ceny oprav stojí cca 30-40% co ty na německý vergl, kde se rozbíjí naprosto nečekané věci, na které se nevztahuje žádná předepsaná údržba.
Výparníky klimy, stěrače, tekoucí originál vany převodovek ZF, oběhové pumpy topení Bosch, v zimě zamlžená světla jako pra*e, heater core, problémy s jendotkama I-drive co zamrzaj atd atd.
Barri, tieto problemy ktore tu vypisujes maju s nemeckými verglami iba bazarovi kovboji ako si ty.
Jo, nové německé vergly ti opraví v záruce vid, když se rozbijou. Jako ten Touran co byl během záruky na 2 svolávačkách + 8 záručních opravách a jako ten touareg co tam byl 12x.
Mam člověk v servisu VW Audi škoda >😁 >😁 >😁
O tom slavném Passatu CC, jehože recenze byla svého času na moje.auto.cz radši psát nemam, vid
>😁
Hodím ti sem jeden pěkný odkaz, počti si [odkaz]
Chrysler na druhém místě, VW 31tý. Víc není třeba dodávat. Situaci to vystihuje naprosto dokonale 😄
Mam člověk v servisu VW Audi škoda >😁 >😁 >😁
O tom slavném Passatu CC, jehože recenze byla svého času na moje.auto.cz radši psát nemam, vid
>😁
Hodím ti sem jeden pěkný odkaz, počti si [odkaz]
Chrysler na druhém místě, VW 31tý. Víc není třeba dodávat. Situaci to vystihuje naprosto dokonale 😄
VW je něco jako Land Rover, málo který z majitelů si přizná, že vyhazuje peníze za servis a tak vydělává na auto, na image plastelíny, místo aby auto vydělávalo majiteli. Mohl bych připsat i Skoda, aby se některým po slovíčku nestýskalo 😄 ta k tomu má propagandu jako za komunistů, ale to je vidět hlavně z ciziny.
Lidi jsou na to zvyklý, přijde jim to normální... naši firmu stál servis koncernu šílené peníze, teď jsme u Toyot = peníze zůstávají...
Jestli se to jmenuje Dacia, VW, Audi, MB, BMW, Skoda, je to vždy stejný spotřebič... taková sofistikovanější pračka 😄 a ta proti autu něco vydrží...
Lidi jsou na to zvyklý, přijde jim to normální... naši firmu stál servis koncernu šílené peníze, teď jsme u Toyot = peníze zůstávají...
Jestli se to jmenuje Dacia, VW, Audi, MB, BMW, Skoda, je to vždy stejný spotřebič... taková sofistikovanější pračka 😄 a ta proti autu něco vydrží...
Zrovna nedávno byla na prodej jedna 750i z Česka po prvním majiteli s najetými 90 tkm. Prověřeno u prodejce, kilometry původní, lakovaná přední kapota po kamínkách, jinde lak původní. Nakonec jsem ji nevzal, protože mně dost zklamala dynamika, motor jsem znal ze 650i a tady to bylo hodně znát, že musí táhnout ty kila navíc. Převodovka byla taky jakoby ne od ZF, kickdown trval víc, než jsem byl zvyklý. A celkově jsem při jízdě s tím autem pochopil, že tahle třída už není nic pro řidiče, měl jsem z toho pocit jako z velkého SUV, prostě jezdící stodola...
Tak tohle je relativni. Znam manika co se zbavil 650, protoze mu prisla moc dedkovska a koupil M3, aby si to uzil. Kazdy ma tu potrebu sportu posunutou nekam jinam. BMW E65 je pohodlna dalnicni stihacka na prekonavani velkych vzdalenosti vyrazne nad rychlostni limity umoznujici zachovani ridicskeho opravneni v Ceske republice. Samozrejme jsou taci co jim to nestaci a chteji vice. Vyhodou je, ze oproti treba vyrazne ostrejsi BMW M5 E60 je BMW 750 E65 servisne unosne vozidlo.
popravde keď vyšiel model pred FL nepáčilo sa mi to pretože to auto na mňa naozaj pôsobilo hocijako len nie pekne...verzia po FL na tých správnych kolesásch ale vyzerala a aj po dlhej dobe vyzerá k svetu..
čo sa týka iDrivu s tým môžem len súhlasiť..mrznutie trápilo aj našu e61 z roku 2004, momentálne ma otec doma verziu po FL a je to lepšie, minimálne nič nezamŕza ale ked to zas porovnám s iDrivom v mojej 3er aktuálnej generácie je to zas iné...samozrejme je to že starší iDrive vyžadoval trochu cviku a praxe aby sa v ňom človek vedel za jazdy ako tak orientovať..
čo sa týka rečí že kúpením si jazdenky sa chce človek napchať niekam do nejakej vyššej spoločnosti..ja by som to takto asi nevnímal kedže nie každý má na to aby si kúpil novú 7er. A pokial má niekto sen mať BMW a má pohromade istý obnos, nevidím na kúpení si tohto auta nič zlé..samozrejme zdravý rozum káže nenapchať všetko do auta ale nechať si niečo aj v rezerve na prípadne opravy...čo sa týka samotného kupovania jazdených kusov, kedže s týmto pracujem viem o tom dosť..problém je väčšinou ten, že niekto má pokope 400 000 korún, tak si za 399 999 kúpi vylietanú bazárovú 7er o ktorú bolo bohvieako starané, ktorá je dvakrát stočená a absolútne vyšlahaná,,, jedinú vec ktorú si človek musí uvedomiť že pri kúpe takýchto áut je potreba dlho hladať, nie ísť bezhlavo za prvým výhodne vyzerajúcim inzerátom, taktiež to že pokial chce človek dobrý kus bude musieť zaplatiť trochu viac, a pokial mám tých 400 000, radšej kúpim verziu pred FL s poctivými kilometrami a dobrým stavom ako novšiu verziu za rovnaké peniaze ktorá bude absolútne zničená...niektorí ludia ale takéto autá kupujú a potom budú nadávať že BMW je totálny *, pritom to že oni boli skúpi utratiť trochu viac za dobrý kus sa neráta však..
čo sa týka iDrivu s tým môžem len súhlasiť..mrznutie trápilo aj našu e61 z roku 2004, momentálne ma otec doma verziu po FL a je to lepšie, minimálne nič nezamŕza ale ked to zas porovnám s iDrivom v mojej 3er aktuálnej generácie je to zas iné...samozrejme je to že starší iDrive vyžadoval trochu cviku a praxe aby sa v ňom človek vedel za jazdy ako tak orientovať..
čo sa týka rečí že kúpením si jazdenky sa chce človek napchať niekam do nejakej vyššej spoločnosti..ja by som to takto asi nevnímal kedže nie každý má na to aby si kúpil novú 7er. A pokial má niekto sen mať BMW a má pohromade istý obnos, nevidím na kúpení si tohto auta nič zlé..samozrejme zdravý rozum káže nenapchať všetko do auta ale nechať si niečo aj v rezerve na prípadne opravy...čo sa týka samotného kupovania jazdených kusov, kedže s týmto pracujem viem o tom dosť..problém je väčšinou ten, že niekto má pokope 400 000 korún, tak si za 399 999 kúpi vylietanú bazárovú 7er o ktorú bolo bohvieako starané, ktorá je dvakrát stočená a absolútne vyšlahaná,,, jedinú vec ktorú si človek musí uvedomiť že pri kúpe takýchto áut je potreba dlho hladať, nie ísť bezhlavo za prvým výhodne vyzerajúcim inzerátom, taktiež to že pokial chce človek dobrý kus bude musieť zaplatiť trochu viac, a pokial mám tých 400 000, radšej kúpim verziu pred FL s poctivými kilometrami a dobrým stavom ako novšiu verziu za rovnaké peniaze ktorá bude absolútne zničená...niektorí ludia ale takéto autá kupujú a potom budú nadávať že BMW je totálny *, pritom to že oni boli skúpi utratiť trochu viac za dobrý kus sa neráta však..
Nikdy nepochopím,proč si někdo koupí třeba takovou vylítanou hydru za 3 kila,aby jezdil za 12 litrů dehtu a ročně do toho narval další 2 kila,když si může koupit v této cenové relaci zcela nové auto,mnohdy s 5ti letou zárukou...
Zkus mi vysvětlit, jak do 730d za servis ročně utratíš 200 tisíc... ledaže bys měnil celý motor každý rok.
Jestli si myslíš, že celý motor do 730d koupíš za 200 tisíc Kč, tak 😄 😄 😄 Vím kolik stojí dieselový šestivál od málo prestižní značky a pod 340 tisíc to nejde. BMW má motory o dost dražší.
200k ročně za servis😒br /> -díly náprav jsou drahé
-občas odejde motor nebo převodovka, takže když tohle zahrneš do průměru...
-gumy jsou dražší a rychleji odcházejí
-poruchy elektroniky se někdy (často) hledají velice těžko (je to drahá sranda)
-výměna opotřebovaných (nebo netěsnících a zničených) světlometů je...drahé
On nepsal jen o servisu, ale některé roky by ses na 200k za rok mohl dostat i jen servisem.
200k ročně za servis😒br /> -díly náprav jsou drahé
-občas odejde motor nebo převodovka, takže když tohle zahrneš do průměru...
-gumy jsou dražší a rychleji odcházejí
-poruchy elektroniky se někdy (často) hledají velice těžko (je to drahá sranda)
-výměna opotřebovaných (nebo netěsnících a zničených) světlometů je...drahé
On nepsal jen o servisu, ale některé roky by ses na 200k za rok mohl dostat i jen servisem.
No, já jsem taky nepředpokládal, že by někdo kupoval nový motor, to se děje snad jedině na záruku nebo kulanci, když se někomu pokazí motor na pětiletém autě, koupí z německého e-bay za 4000 EURo lehce ojetý
😉
😉
Takhle uvažuje jen část majitelů. U 7er spíš ta menší část. Tohle není auto pro lidi co nemají na nové a zároveň nemají známé ve vhodném servisu. Proto je cena ojetých luxusních němců tak nízká.
To mi řekni, jak může uvažovat člověk, který koupí za 300-500 tisíc auto a odejde mu motor. Buď ho prodá na součástky, nebo holt koupí ojetej motor za kilo. Určitě ne novej
za cenu auta...
za cenu auta...
Nikoho v téhle zemi nenapadne po záruce kupovat nový motor... to je vyloučeno, na to nemámě buňky, nebo jsme na to moc vyčůraný národ, vč. inteligence.
Vyšší pojištění,pneu,servis,spotřeba a náhradní díly,které jsou drahé ...kup si klidně dvě sedmičky,ale můj názor je takový,že starou hyenu si koupí jenom polomozek,aby se vytahoval na čtvrtmozky... a za 500 000,- je na trhu hromada aut...a pokud někdo tráví v autě hodně času,mám za to,že vydělává a může jít do dražšího auta a pořád ho vyjde lépe nové auto na leasing,než stará krysa,která se co nevidět rozpadne..kdyby byla v super stavu,nikdo by ji neprodával za 3kila,že????
Za 300.000 dneska zadne nove auto nekoupis jenom auticko, ktere v porovnani s E65 nelze oznacit ani za stejny dopravni prostredek. Od doby kdy doslo k masivnimu zdrazeni novych aut v CR z duvodu kurzovych pohybu jsou pod osmset tisic k dispozici jenom auta s velkymi kompromisy at uz v dynamice, ve vybave nebo celkove kvalite. Resit pseudoauta s uvedenou cenovkou v diskusi ohledne E65 je jako doporucit pripadnym zajemcum o tohle auto zakoupeni horskeho kola. :-!
Mnohé majitele něčeho od luxusní dojčetrojky ta výbava dost štve, protože nevydrží. Pod osmset tisíc existuje spousta nových dobrých aut, která bych s olítanou poruchovou herkou klidně srovnal. Luxus není jen o pohodlnosti, ale i o tom, že mechanika ve značkovém servisu nemusíš znát jménem. Jezdit často do servisu rozhodně není luxus.
Toyota Avensis
Toyota Auris hybrid
Kia Optima
Citroen C5
Chrysler 200
Volvo S60 atd.
Tyhle auta dají svým majitelům vice luxusu než problémová mrcha od značky co neví co je kvalita.
www.youtube.com/watch?…
Toyota Avensis
Toyota Auris hybrid
Kia Optima
Citroen C5
Chrysler 200
Volvo S60 atd.
Tyhle auta dají svým majitelům vice luxusu než problémová mrcha od značky co neví co je kvalita.
www.youtube.com/watch?…
To video už vidím asi poosmnácté. Opakuje se to s železnou pravidelností jako nevyvratitelný argument.
Zkus sem dát video s nějakým Mercedesem, jak jezdí. Chlápek bude říkat: převodovka v autě za 4 miliony a řadí to jak začátečník na druhých jízdách v autoškole...
Zkus sem dát video s nějakým Mercedesem, jak jezdí. Chlápek bude říkat: převodovka v autě za 4 miliony a řadí to jak začátečník na druhých jízdách v autoškole...
Protože to je nevyvratitelný argument. Schválně ho zkus vyvrátit. Hůře řadícím automatem to fakt nedokážeš. BMW šlo s kvalitou hrozně dolů a dneska už žije jen ze setrvačnosti chudáků. Zachrání je už jenom elektromotory, protože BMW z hlediska životnosti moc nevynikala ani s posledníma nepřímovstřikovýma atmosférama a co slýchám o těch jejich oturbených zázracích.....to bude v bazarech srandy. Díly podvozku to samé. Mercedes, Jaguar, Audi nebo Lexus tak dolů nešli. Znám majitele banglovské pětky a musí snášet podřadnosti, které bych já odpustil ojeté Dacii, ale ne ojetému niche vozu.
Už mám tých teoretických kecov skutočne dosť...
Môžeš napísať, koľko aút od Audi, BMW, Jaguar, Lexus alebo Mercedes si vlastnil ? Predpokladám, že ani jedno, lebo inak by si tu nepísal takéto sprostosti a dokladal to okrídlenými hláškami typu "znám majitele blablabla"...
Ty poznáš jedného najiteľa, ja sa stretám s cca 50 majiteľmi z môjho okolia, ktorí nemajú problém a hlavne nechápavo sa pýtajú: povedz, prečo ti každý rozpráva tie kraviny o nákladoch...
Nezabudnem na dnes už "klasickú" hlášku jedného pána - ktorú tu mimochodom omieľate všetci "znalci" dodnes - keď som kúpil E-34.
Tá hláška bola - "To auto Ťa zožerie". Čuduj sa svete, nezožralo ma. Mám druhú jazdenku od BMW - a ani tá ma nezožrala.
Nechápem, prečo tu diskutujú a píšu blbosti v prvom rade ľudia, ktorí takéto auto nikdy nevlastnili. Žeby závisť, pocit menejcennosti alebo nedajbože nejaká psychická porucha ???
Páni, kúpa auta je mimochodom každého osobná vec a nechápem, prečo tu niekto vôbec rieši to, prečo si dotyčný kúpil to alebo ono. Uvedmote si láskavo jednu vec, že vlastníkom D3 + JAG + LEX je srdečne šumifuk, v čom jazdíte, oni väčšinou nemajú čas a ani dôvod riešiť vás, lebo to - na rozdiel od vás "e😜ertov na všetko" nepotrebujú a je im to - bez urážky - ukradnuté, v čom jazdíte, lebo je to vaša voľba, čo ste si kúpili.
E61/E65 som nevlastnil a preto sa k nej nevyjadrujem. Vlastnil ju napr. mino32, ktorý tu napísal normálne príspevky, skúsenosť s ňou mohol mať ešte dinar a webpaja - toť vsjo.
P.S. Dávam plusový bod Toperovi, že sa udržal na uzde a dal si v tejto diskusii pohov :yes😒br />
P.P.S. Teraz predpokladám, že celú diksusiu nezávislá acz pošle do nižších levelov 😄
Môžeš napísať, koľko aút od Audi, BMW, Jaguar, Lexus alebo Mercedes si vlastnil ? Predpokladám, že ani jedno, lebo inak by si tu nepísal takéto sprostosti a dokladal to okrídlenými hláškami typu "znám majitele blablabla"...
Ty poznáš jedného najiteľa, ja sa stretám s cca 50 majiteľmi z môjho okolia, ktorí nemajú problém a hlavne nechápavo sa pýtajú: povedz, prečo ti každý rozpráva tie kraviny o nákladoch...
Nezabudnem na dnes už "klasickú" hlášku jedného pána - ktorú tu mimochodom omieľate všetci "znalci" dodnes - keď som kúpil E-34.
Tá hláška bola - "To auto Ťa zožerie". Čuduj sa svete, nezožralo ma. Mám druhú jazdenku od BMW - a ani tá ma nezožrala.
Nechápem, prečo tu diskutujú a píšu blbosti v prvom rade ľudia, ktorí takéto auto nikdy nevlastnili. Žeby závisť, pocit menejcennosti alebo nedajbože nejaká psychická porucha ???
Páni, kúpa auta je mimochodom každého osobná vec a nechápem, prečo tu niekto vôbec rieši to, prečo si dotyčný kúpil to alebo ono. Uvedmote si láskavo jednu vec, že vlastníkom D3 + JAG + LEX je srdečne šumifuk, v čom jazdíte, oni väčšinou nemajú čas a ani dôvod riešiť vás, lebo to - na rozdiel od vás "e😜ertov na všetko" nepotrebujú a je im to - bez urážky - ukradnuté, v čom jazdíte, lebo je to vaša voľba, čo ste si kúpili.
E61/E65 som nevlastnil a preto sa k nej nevyjadrujem. Vlastnil ju napr. mino32, ktorý tu napísal normálne príspevky, skúsenosť s ňou mohol mať ešte dinar a webpaja - toť vsjo.
P.S. Dávam plusový bod Toperovi, že sa udržal na uzde a dal si v tejto diskusii pohov :yes😒br />
P.P.S. Teraz predpokladám, že celú diksusiu nezávislá acz pošle do nižších levelov 😄
Bože, tak agresivní a přitom mi vůbec neodporuješ. E34 je ještě celkem poctivý bawor nedělající BMW ostudu. Srovnávat tuhle sedmičku s E34 je fakt mimo. Až ho budeš mít na heveru, tak si vyfoť podvozek, protože takovou úroveň dnes žádné BMW nemá.
M-B over-engineered W201 je z podobné doby jako E34, ale už tehdy byl na tom M-B s kvalitou o něco líp což je tradice. BMW mělo výborné motory a jízdní vlastnosti a medvědi zase životnost a kvalitu. Vyjímky jen potvrzují pravidlo. A závidět někomu ojetou sedmu fakt nehodlám - nejsem masochista.
BMW byla v dobách šestiválcové 252kW M3 moje nejoblíbenější automobilka a teď na ni nadávám. Tomu se říká objektivita. BTW moje názory celkem přesně vystihuje tento kvalitní článek, který nejednomu zaslepenci otevřel oči.
[odkaz]
M-B over-engineered W201 je z podobné doby jako E34, ale už tehdy byl na tom M-B s kvalitou o něco líp což je tradice. BMW mělo výborné motory a jízdní vlastnosti a medvědi zase životnost a kvalitu. Vyjímky jen potvrzují pravidlo. A závidět někomu ojetou sedmu fakt nehodlám - nejsem masochista.
BMW byla v dobách šestiválcové 252kW M3 moje nejoblíbenější automobilka a teď na ni nadávám. Tomu se říká objektivita. BTW moje názory celkem přesně vystihuje tento kvalitní článek, který nejednomu zaslepenci otevřel oči.
[odkaz]
Neodpovedal si na otázku, či máš skúsenosti s relevantnými autami - teda si maximálne plagátový vlastník a si maximálne predpojatý voči prémiovým značkám. Prečítal som si ten článok, je super. Predpokladám, že si čítal aj diskusiu, kde diskutéri niektoré veci dovysvetlili.... Ja som to prečítal komplet celé a nebolo tam nič, z čoho by som mohol nadobudnúť dojem, že zajtra sa musím svojho auta zbaviť 😉
Tieto plače, ako tu predvádzaš ty, počúvam skrz všetky oblasti - od audia, cez operačné systémy až po autá. Vždy každý hubuje na nové veci, a keď sa uvedie novinka, znova hubujú na tie novšie a to čo bolo dovtedy naho*no, je zrazu super...
Bože, páčilo by sa ti, keby sa stále montovali do aut motory z roku 1990 ?
Zober to tak, že by si dusil fabku 38kW v roku 2015. Ty Si fakt myslíš, že rovnako nehubovali v tej dobe na motory a autá, ktoré ty považuješ za dokonalé v dobe keď vznikli ? Všimni si ako vždy všetci "znalci" zotrú novú M3. Po pár rokoch je z toho najväčšieho prepadáku nedostižný etalón pre novú M3.
Skrátka, ľudia sa potrebujú vykecať a niekedy - čo je aj tvoj prípad - iba kecajú.
P.S. Mluviti - stříbro - mlčeti - zlato 😉
Tieto plače, ako tu predvádzaš ty, počúvam skrz všetky oblasti - od audia, cez operačné systémy až po autá. Vždy každý hubuje na nové veci, a keď sa uvedie novinka, znova hubujú na tie novšie a to čo bolo dovtedy naho*no, je zrazu super...
Bože, páčilo by sa ti, keby sa stále montovali do aut motory z roku 1990 ?
Zober to tak, že by si dusil fabku 38kW v roku 2015. Ty Si fakt myslíš, že rovnako nehubovali v tej dobe na motory a autá, ktoré ty považuješ za dokonalé v dobe keď vznikli ? Všimni si ako vždy všetci "znalci" zotrú novú M3. Po pár rokoch je z toho najväčšieho prepadáku nedostižný etalón pre novú M3.
Skrátka, ľudia sa potrebujú vykecať a niekedy - čo je aj tvoj prípad - iba kecajú.
P.S. Mluviti - stříbro - mlčeti - zlato 😉
Diskuze s člověkem co nemá schopnost porozumět textu je zbytečná, takže jen bodově a řiď se hlavně tím „mlčeti zlato", protože argumentuješ jako zhulený mimoň.
- zkušenosti mám s M-B (céčko dvou generací), Lexusem, Subaru (legacy i impre nejen řidičsky, ale i servisně - koníček), Škodou, VW a velmi krátké řidičské i se staršími BMW - nové jsou z hlediska kvality odpad
- lidé v mém okolí se v konstrukci vyznají mnohem lépe než typičtí majitelé BMW, kteří ani nevědí jakou poháněnou nápravu ta jejich naleštěná bída má (obrovský zdroj kvalitních informací o téměř všech značkách)
Chytrý člověk se poučí ze svých vlastních chyb, kdežto moudrý člověk se poučí i z chyb těch ostatních. Kapišto?
- nekritizuji všechny luxusní značky, ale hlavně BMW..NAUČ SE ČÍST
- po přečtení článku kritizující hlavně nové motory BMW nabydeš dojmu, že se nemusíš zbavovat svého starého BMW...gratulace k pochopení psaného textu v článku, ale kritika za nepochopení textu v mém příspěvku
- garantuji ti, že všechny oturbené emkové BMW vejdou do historie jako ryzí šmejd zatímco M3 252kW je jeden z nejlepších spalovacích motorů v historii (z hlediska kvality jen průměr - vysoké otáčky BMW nezvládlo tak dobře jako Honda) a nové extrémně citlivé agregáty ho překonávají jen papírově ne řidičsky
- nesrovnávej svoje zkušenosti se starým a levným BMW s novým a drahým BMW...majitele uvedené sedmy co by byl spokojen s malou poruchovostí znát ani nemůžeš, protože neexistuje
ENDE
- zkušenosti mám s M-B (céčko dvou generací), Lexusem, Subaru (legacy i impre nejen řidičsky, ale i servisně - koníček), Škodou, VW a velmi krátké řidičské i se staršími BMW - nové jsou z hlediska kvality odpad
- lidé v mém okolí se v konstrukci vyznají mnohem lépe než typičtí majitelé BMW, kteří ani nevědí jakou poháněnou nápravu ta jejich naleštěná bída má (obrovský zdroj kvalitních informací o téměř všech značkách)
Chytrý člověk se poučí ze svých vlastních chyb, kdežto moudrý člověk se poučí i z chyb těch ostatních. Kapišto?
- nekritizuji všechny luxusní značky, ale hlavně BMW..NAUČ SE ČÍST
- po přečtení článku kritizující hlavně nové motory BMW nabydeš dojmu, že se nemusíš zbavovat svého starého BMW...gratulace k pochopení psaného textu v článku, ale kritika za nepochopení textu v mém příspěvku
- garantuji ti, že všechny oturbené emkové BMW vejdou do historie jako ryzí šmejd zatímco M3 252kW je jeden z nejlepších spalovacích motorů v historii (z hlediska kvality jen průměr - vysoké otáčky BMW nezvládlo tak dobře jako Honda) a nové extrémně citlivé agregáty ho překonávají jen papírově ne řidičsky
- nesrovnávej svoje zkušenosti se starým a levným BMW s novým a drahým BMW...majitele uvedené sedmy co by byl spokojen s malou poruchovostí znát ani nemůžeš, protože neexistuje
ENDE
Úplně nové BMW se mi nelíbí mám doma medel e66 v8 a e92 335i biturbo v benzínu a že bych se tím chtěl stát do nake sorty lidí ne omil vseci jsou mi někde auto mám pro sebe líbí se mi a splnim si co chci vozy jsou to skvělé ale i skvělé poruchové a opraví vijdou na ranec že bych si mohl koupit nové ale ne nechci chci tyto konkrétní model proto že se mi líbí nové se mi nelíbí tak kvůli tomu musím být snad někdo kdo se sere do nake sorty bo mám zažádat BMW hele obnovte kvůli mě výrobu modelu z roku 2002 až 2008 ponevac já chci nové aby si o mě pár kretenu nemyslely že jsem luzr?
I kdyz i po tech letech vypada porad hodne dobre.
Snad bych jen dodal, že je dobré si ho půjčit na víkend a poté vrátit. To udělá z řidiče zcela jiného člověka.
Je rozdíl, pořídit si ojetého Passata místo nové Octavie se základní výbavou a pořídit si ojetý luxusní model s adekvátními výdaji na provoz.
Ačkoli...když padnou ceny (kdo by si takový model pořídil), tak se vždycky najde někdo, kdo je vezme za hubičku a až se to pokazí, tak se toho zbaví.
Totiž kvalita zásadně neodpovídá ceně, aušusové díly Bosch a Behr Hella atd. stojí za kulový a sou silně předražené a tak servis auta stojí balík. Protože se pořád něco rozbíjí a rozbíjí se věci, kterých se netýká pravidelná údržba.
Vím co říkám, měl sem BMW, měl sem Jaguar.
Tolik závad co měly tyhle auta třeba 300C vůbec nemělo, mimochodem pořizovací cena 1,6 mega a normálně se servisovat dá, za poloviční ceny a s daleko větší spolehlivostí, a to má část dílů taky německých, od Mercedesu.
Mimochodem zajímavé srovnání sou i závady BMW vs Cadillac za 7 měsíců - vězte, že BMW mě za 7 měsíců stálo na opravách klimatizace a stěračů 14 táců, Cadillac za tu samou dobu přesně 0,- Kč.
Takže takhle je to s uberwageny.
A počkáme si další 3 měsíce, to pak naskočilo dalších krásných 6 litrů za opětovnou výměnu tekoucí vany převodovky ZF + část vyteklé náplně.
O Jaguaru, kterému se neustále vybíjela baterie po roce bezchybného provozu, na což nikdo neuměl přijít protože to ejdnou fungovalo a jednou ne se radši zminovat nebudu.
Mam už 5 ameriku a tyhle problémy sem nikdy nezažil. Ulítlý rameno od stěračů na BMW během jízdy už byl naprostý vrchol, přímo třešnička na dortu.
To komu sem vyprávěl kroutil hlavou......
A tím sem s evropskou prémií taky skončil.
To nemá cenu, nech je at žijou ve světě sazometů a tříválců s plakátem Porsche nad postelí.
Ty kdo si sny umí splnit ví o čem je řeč.
Edit NoII. - nevedel jsem, ze je slovo, kterym se oznacuje pousteni plynu ze zadnice na MACZ sprostym slovem >😁
Na jezdeni kupuju novy. Ale jak jsem psal vyse, par ojetin mam, maj vic jak 30 let, pocet predchozich majitelu jeden, pocet skutecne ujetych km je ve hvezdach, uvnitr velmi zachovaly.. pokazdy kdyz do nich sednu, tak si musim pripomenout, co asi v jejich dobe mely holky v podpazi.. i jinde 😉 a to si je pucuju, vetram atd. a je TO tam, proste to k tomu patri.
A stejne je to i u mladsich aut. Mozna sem v tomhle specifickej, ale pri koupi ojetiny, kterou bych mel pouzivat denne, by tohle bylo dulezity kriteriem pri vyberu.
Všude tam před tebou někdo seděl, * do sedačky či křesla či židle, mohl mít nějaké breberky a smrdět atd atd.
A co sahání na kliky dveří, to je teprve věc. představ si že před tebou sáhnul na kliku bezdomovec nebo imigrant z burkina faso.
To musí být psycho, jestli pak používá rukavice a desinfekci >😁
Ale podívej se, kolik stojí jen pravidelný servis lepšího sedmičkového BMW nebo eSka, A8 popř. vrcholných SUV. Připočti k tomu riziko poruch (za 300 nebude žádné lehce ojeté) a cena se ti velmi rychle může klidně zdvojnásobit.
Proti samotné koupi lepšího, ale ojetého vozu, který bych si jako nový nemohl dovolit, nic nemám. Na narážky Barichella je už zbytečné reagovat.
A dalšími zkušenosti od kamarádů servismenů nebo od dalších majitelů.
Zatímco jiní tu pouští moudra, já ta auta jezdil a servisoval.
Bohužel evropská prémie má zcela atypické závady za atypické ceny oprav. To je realita.
za dalsich 8 let ktere jsem s ni stravil me na servisu stala pravdepodobne min nez by me stal ten Logan, neb jsem na zacatku opravil co se melo opravit a pak jen 8 let vpodstate rocne jen nechaval delat pravidelny servis typu vymena oleje, i dnes by to auto melo srovnatelnou vybavu s auty ktere dnes koupis jako nova za 700-800 tisic a navic s krasne sevelicim 6 valcem ktery v takoven novem aute pod milion ani nenajdes, takze podle me to byl mnohem lepsi kauf nez si vozit zadnici v rozvrkanem Loganu :-!
a je me suma fuk kam si me lidi zaradi kdys me v tom aute videli, to je jejich problem ze musej lidi skatulkovat podle auta
A to já teda ochotnej nejsem, navíc s tím být neustále v servisu nebo po kamarádech a řešit jednu závadu za druhou. Jako jedno auto v rodině to provozovat nejde, protože po dobu servisu nebudeš mít čím jezdit.
Protože tam odkachází každou chvíli něco, navíc vždy něco atypického znamející rozebrat palubku apod. - chvíli to trvá. Je to obyčejná plechovka na který už se šetřilo kudy mohlo, z aušusových, ale předražených dílů.
vím o borci co měl atypickou závadu na MB C se zapalováním a řešili mu to 1,5 měsíce a když mu to vrátili, fungovalo to týden a opět znovu. Pak to řešili dalších 14 dnů.
Ano, dostal náhradní auto.
Olítaný Bko s 50 000 km, v kterém si vozilo zádel možná víc lidí jak v kdejaké ojetině >😁 A jelikož to není jejich kára, chovali se k tomu určitě naprosto vzorově, haha. Asi jako kára z půjčovny.
Je potřeba říct vždy ještě to B a nedělat, že nová prémiovka je bezchypná, bezporuchová vonavoučká super věc a že kdyby se náhodou něco rozbilo, opraví vám to do druhýho dne a ještě jako náhradu dostanete Bentley co má najeto 5 km.
Realita je jinde.
K vaší smůle opravdu ty lidi v těch servisech znam.
Na hrkání 10 km tam a 10 zpět po městě si to může koupit leda šílenec.
Vůbec nezpochybňuji regulérní otázku, zda nové Sandero za 175 tisíc... nebo raději 4 roky starého Focuse... ok, dobře, větší rodina se psem - vidím důvody i pro preferenci 6 let starého S-Maxe.
Ale proč kupovat auta typu BMW 7?
Neodsuzuju... jen nechapu.
Jak pisu - uplne rozumim chuti, nebo potrebe, prostoru a/nebo pohodli... na to ale fakt nepotrebuju sedmu nebo esko.
😉
u rodinnych beznych aut bejva naopak problem, ze se na servisu setri, protoze se ceka as na nej budou penize
je to proste o kusu a obezretny musi bejt kupujici at kupuje Fabii HTP nebo Mercedes Sko