Nádherný convertible, s tou plátěnou střechou mu to moc sluší, prefektní linie a boční prolis, agresivní, ale přitom elegatní předek i zadní část, prostě skloubeno ideálně do skvěle působícíc celku.
tomuto autu moze eleganciou charizmou a presvedcivostou vizaze konkurovat snad len jeden alebo dvaja vyrobcovia z britanie.... zbytok europy ( vlastne celeho sveta ) nema adekvatnu protizbran
prvykrat musim smelo prehlasit ze americke muscle cars ( ale aj ine ... ako corvette a jeepy, cadillacy ) uz maju dnes skutocne krasne aj interiery.... ktore mi v minulosti prisli ako najvacsia slabina americkych aut........ len si zoberme ten interier camara... jednym slovom uzasne retro a zaroven moderna palubovka .... klobuk dole pred celym timom..... ktory sa podielal na tomto aute.... z mojho pohladu spolu s corvette top americka klassa a absolutny olymp toho co sa da dnes na 4 kolesach kupit
Ne všechny samo, ale je jich už dost a pořád přibývaj další.
Cadillacy ATS-V a CTS-V sou v rezenzích hodnceny na úrovni BMW M z konce 90. a počátku 00 let co se týče zábavnosti, jízdních vlastností, požitku pro řidiče atd. Nopak současné BMW řady 5 sou v USA hocnoceny ve stylu, že nedosahují zábavnosti a jizního požitku pro řidiče jako jejich předhůdci. Navíc i výkony sou horší (než u Cadillacu).
Pro evropské uctívače D3 hodně bolestivý fakt, který nemohou překousnotu - že kdysi výrobce aut pro důchodce je nyní sportovnější jak jejich ikona s vrtulí >:D
mne to nemusis zrovna dvakrat pisat.... uz nejaky ten piatok fandim autam spoza velkej mlaky a tvrdim to iste.... maju tam krasne vozy ;-) .. a mnohe z nich sa mi uz dnes pacia viac ako tie nase europske masiny.....
cadillac je podla mna uz na dobrej ceste... ale najviac ma prekvapuje uspech buicku v cine.... ale o tom sme sa uz tusim bavili.... to velke SUV od buicku ktore maju v cine by som prijal aj v eu.... je elegantne krasne jednoduche ciste .... proste vazne moc pekne a ine... ako to co ponukaju vsetky tie vrtule hviezdy a kruzky.... z toho auta idu emocie... ide charizma ide exotika.... tymto autam z ameriky sa ziadna vrtulka nemoze vyrovnat... ani s 1000 konmkmi ..... je to iny a vyssi level automobiloveho precitenia a umenia :yes:
Akorát je otázka, jestli typickej uživatel novýho pětkovýho BMW ocení spíš zábavnost a požitek z jízdy, nebo pohodlí, uživatelskou přívětivost, kvalitní interiér a image:)
Prosím vás, BMW image žádný nemá, jsou to dnes už naprosto tuctová auta, po ulicích jich jezdí tisíce. A uživatelská přívětivost je taky dost diskutabilní.
Jakože jezdí po ČR hodně bavoráků, jsi teda myslel? No jo, to jezdí. Ale kupříkladu já dokážu odlišit novou nableskanou pětku od patnáct let orezlý trojky. A úplně na stejnou rovinu ty auta nestavim, no:)
Jde o to, že ty otuněné orezlé staré trojky, pětky, sedmy + tradiční inklinace ruské mafie k MB a BMW + pokud sis nevšiml značná obliba u bohatších vietnamců + tradiční kolotčáři a spol. právě tu iamge BMW dost shazují.
Tyhle vrstvy v takovém jaguaru, volvu, lexusu, infinitti enbo cadillacu nevidíš.
Já ti nevim, já asi žiju v jinym světě, mně je úplně fuk, čim jezdí bohatej Vietnamec. Pokud vidim nový pětkový BMW, fakt si neřeknu "dobrý, ale BMW prej jezdí i nějakej ruskej mafián, takže vlastně blbý". A nejdu mu flusnout na okýnko:)
Ale to nikdy nemělo, nebo možná někdy 30 - 50. letech. Od půlky 60. let bych to viděl spíš jako řidičsky orientované vozy, sportovní, chceš-li. Což samozřejemě hodně mění publikum. Za války nestříleli do vzduchu a pak přišlo nádherné 507. A začínali snad s Dixikem, taky pěkné autí, i3 se mu ani neblíží.
Ta sportovnost se právě už hodně vytrácí, takže zbývá co vlastně?
Pohodlný vůz? Vybavený luxusními materiály a technologiemi? to už dneska umí taky kde kdo. Takže vlastně zůstává jen ten přežitek, jen falešná nálepka, že je to něco víc jak jiní. A tohle živí ti, co D3 adorují a v do ničeho jiného by nesedli.
žije to už jen z legendy a zašlé pověsti a z těch nových zákazníků, kteří tvoří ty vietnamci, mafiány, zlatokopky, čínani atd.
Ale samozřejmě je pořád BMW lepší jak istatní. Ovšem už jen na papíře a vymysli pár lidí. Realita už je jinde.
Něco jako Mercedes v 90. let, který produkoval takový vergly, že už žil jen z image spolehlivých a robustních aut z minula, jinak se to sypalo kudy mohlo. Pak se koenčě z těch afér s el. brzdami, reznutí, zatékáním, závad motorů atd trochu vzapmatovali.
Nerad to říkám, ale Jag taky. Přitom zločinci - gentlemani měli Mk.II tak rádi. A noví zákazníci Jagu - kdo vlastně jsou. Tím padá legenda o aristokratovi. A já se ptám, nejsou všechny tyhle legendy spíš vytvořeny v nás a často také 40ti lety za drátem?
Podle mě část nových zákazníků jagu budou tvořit ti, co předtím měli němce, volvo, chrysler, lancii, alfu nebo ttřeba velké japonce, kteří se vytratili z evropy. Tedy lidi, co chtěj něco jiného něž D3 ale zároven něchtěj něco co je až moc unikátní (šedej dovoz).
No unikátní snad už dnes není, ve smyslu auta jako takového, asi nic. Samozřejmě chápu, myslel si v rámci automobilového parku občanů ČR. A jinak určitě, prostě to bude relativně normální průřez střední/vyšší třídou obyvatel. Já, že se často s britskými auty používá spojení aristokrat,-ický. To je zavádějící, obecně rozšířený blud. Sériové Jaguary byly prostě něčím, co by se dalo nazvat vozy vyššího managementu, s tím, že ti úspěšní si mohli pořídit i E-Type na víkendy. Sir Lyons měl vizi špičkového sportovního auta za relativně slušné peníze a tu také naplnil.
Tak protože si každej představil toho lorda z nědělního klubu s doutníkem, kteří samozřejmě ty jaguary taky měly, ale nebyly to jediní majitelé, ale hlavně to byly 50-70 léta. Pak už to bylo víceméně pasé.
Kor s pověstí jaguarů z 80 a poč. 90 let
Tak rusáky, protože nemají vkus a tahle sorta obvykle ještě moc rozumu nepobrala, zato násilí ve všech podobách, uvidíš v čemkoliv, co má zrovna zlatou vysačku "seřazeno od nejdražšího". A ti opravdu velcí, tedy ti co spíše legálně podnikají na hranici nějaké šedé ekonomiky, ti budou mít Rollsy a možná féra nebo Veyron pro zábavu. A do terénu pancéřový Gčka.
Většina zákazníků ale nepořizuje vrcholné verze, to je třeba zohlednit. V Německu to asi bude jinak, ale u nás je třeba zohlednit i rozsah dealerské/servisní sítě. A samozřejmě BMW je "domácí" značka oproti Cadillacu, který pro mnoho lidí stále působí trochu exoticky. Tím vším jen naznačuji, proč se D3 prodává více, nikoliv celkové kvality Cadillacu.
Otázkou je, co pro to Cadillac dělá a co dělat chce. U nás prostě není vidět a protože lidi jsou stádo, tak je to potřeba. Kdo sponzoruje filmové festivaly - MFF Audi, ve světě nevím (nemám čas hledat), ale u nás by se to Cadillacu ani nevyplatilo. V Berlíně nevím, ale tam je D3 doma, tak snad Cannes. Taky je dost možné, že prostě Evropa o ameriky v masovém měřítku nestojí.
Oni se musí hlavně nejdřív zviditelnit v doma v USA a pak v číně, až se jim to podaří tam stabilizoat, můžou dělat útok na Evropu, ale bude to chtít bohužel nějaký diesel no.
Tak myslím, že něco takového Cadillac už zkoušel, Gage nebo V100? Píšu z hlavy, nevím. Ale to byla narážka na ten Diesel. Je možné, že tou dobou už dieselová mánie v téhle třídě skončí, bude třeba hodně dobrý benzín, hybrid, nebo elektro.
Doufejme. Hlavně aby Cadillac také něco takového měl. Mně by byl elektromobil nebo hybrid s benzínem stále sympatičtější, než diesel. Obojí je totiž také symbol technického pokroku, v jehož čele dlouhou dobu Cadillac spolustál, takže by to bylo i přirozené.
Tak to jo. BMW zřejmě sleduje většinového zákazníka, který je, bohužel pro puristy, dnes u M modelů jiný, než dříve. Ale je to šance právě pro značky jako Cadillac nebo Jaguar, aby nabídli něco jiného - lepšího.
Prosím tě, elegantní?? Mně připadá dost agresivní, i oproti současné verzi, navíc to postrádá tu jednoduchost prvního retro Camara. Ale jako celek to funguje, to ano.
Ok. Já nechci slovíčkařit. Dravá elegance si předtím nepoužil. Pro mě elegance spočívá spíše v naprosto jednoduché, až možná naivní, ale dokonale zvládnuté lince, tvaru a celkovému vyvážení hmoty. A na to se mi zdá čumák Camara už moc složitý a domnívám se, že ani tvůrci designu nešli za elegancí. Jak jsem ale již napsal, funguje to a i mně se líbí, pokud to nevyplynulo.
Príšiel Fluence... Viac mi sedel výbavou, motoricky, cenovo a napokon aj výzorom... ale veľké rozdiély medzi nimi neboli... Fluence je pohodlnejší a Cruze športovejší... ale chybu neurobíš ani jedným.