Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští generace Jeepu Grand Cherokee přijde minimálně o rok později než se očekávalo

Současná generace populárního SUV Jeep Grand Cherokee vydrží na trhu déle, než bylo původně v plánu. Oficiální představení příští generace se odsouvá nejméně o rok.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
29. 6. 2015 15:42
Spíš nemaj peníze
na vývoj, prakticky všechny chystané novinky v usa odsouvaj, neb ted je vyčerpaly nové modely pro Maserati a Alfu a spojit se s nimi nikdo nechce (GM je odmítlo hned 2x, k šípku je poslal i Ford, Google či Apple).

Továrna na zázraky se začíná zadrhávat, jsem zvědav na červnové výsledky, jestli Dodge potvrdí formu a vykáže opět ztrátu 25%, čímž pádem bude mít půlroční ztrátu 25% proti roku 2014.
Chrysler drží nad vodou jediný model 200, Firatu se už s 500kama taky přestalo daři a tak to celé drží stárnoucí Jeepy a Ramky v podstatě ještě zr oku 2008-09 :o))))
Rozbalit vlákno
12
29. 6. 2015 16:25
Re: Spíš nemaj peníze
trh v USA v červnu roste o 6%, FCA skoro o 11 dle prvních odhadů.... [odkaz] Takže zase ho*no, ale ty už seš zvyklej.....
29. 6. 2015 16:38
Re: Spíš nemaj peníze
Odkaz: neuvěřitelné - s těmi pár typy?!
Avatar - Barrichello
30. 6. 2015 08:39
Re: Spíš nemaj peníze
Nezaměnuj FCA s jednotliými zanačkama.

Ríkám - Chrysler group drží nad vodou pickupy RAM z roku 08-09 a Jeepy, které všechny krom obludy Cherokee a prtavého Renegade má na svědomí Meredes a Cerberus (ten tedy hlavně zminované grandčíro, připravené do výroby v roce 09 - tedy dnes 6 let starý model)
29. 6. 2015 16:30
Re: Spíš nemaj peníze
Jo, jo, jak Marchionne tehdy začal založením všeho na výrobcích, vyrojilo se spousta nových typů, začal ujednocovat koncepci, ... a přivedl sk. Fiat do zisku, který strmě stopupal. A pak přišel jediný cíl: Chrysler. Spousta typů zastavil, místo aby jim dal reklamu a prodával, aby bylo na vyvíjení platforem .... Po koupi Chryslera, což vysálo finančně skupinu Fiat, zase žádnou koncepci nemá a teď touží po spojení s dalším gigamtem - ale nemá co nabídnout! Škoda, sk.Fiat mohla být uspořádána stejně jako sk.VW a byla by to konkurence s vtipnými konstrukcemi a krásnými tvary s duší. Uvážlivá koupě Chryslera by pak otevřela cestu na am.trhy.
Avatar - Ja Prvni 123
29. 6. 2015 21:40
Re: Spíš nemaj peníze
"Nová levná značka koncernu Volkswagen byla nejdříve plánována pro letošní rok, neukáže se však dříve než v roce 2018."...
Avatar - S8
29. 6. 2015 18:00
Re: Spíš nemaj peníze
1) současný model měl pokud vím také zpoždění cca rok, takže je logické, že to posune i nástupce, přece nebudou zkracovat životní cyklus

2) pořád mi jsou sympatičtější, kluci ušatý, než továrna na sny Tesla, která má zdatného vůdce, ale to jaksi k prosperitě nestačí

3) je mi to jedno, stejně si jejich auta nekupuju, i když musím uznat, že designově jsou moc pěkná, jen ta technika mi nesedí (neříkám, že je špatná, ale není to můj naturel)

4) pokud se někomu zdá, že blábolím z cesty, tak je to možné, před chvílí mi vytrhli zub a jsem na sedativech >:D
Avatar - Barrichello
30. 6. 2015 08:42
Re: Spíš nemaj peníze
Současný model byl plně připraven do výroby společností Cerberusjiž v roce 2009, tedy je to 6 let staré auto. Kdy to začal vyrábět Fiat je jeho problém.

To ej jako říct, že Lada 110 ještě nepotřebovala nsátupce, protože se azčla vyrábět někdy v roce 1998 nebo kdy, jenže prototyp byl an světě už někdy v roce 1994 >:D >:D >:D

Pokud na sériovém produktu nezměnší polovinu věcí, což se nestalo ani u Lady, ani u Jeepa, tak to auto prostě stráně do doby vývoje, kdy byla spuštěna sériová výroba je podružné. Je hlavní, kdy auto vzniklo a to je rok 2009, mimochodem podvozková platforma je Mercedes, u tohohle Jeepu.
A Motory Pentastar vyvinulDaimlerChrysler a plně dokončil Cerberus, aby zas nedošlo k mýlce >:D
30. 6. 2015 09:08
Re: Spíš nemaj peníze
Momentalne GC ponuka vsetko co je v takomto aute potrebne a ze je to dobre auto poukazuju jeho predaje. Uplne v pohode ho mozu vyrabat dalsich par rokov. Mohol by mi niekto povedat, co lepsieho najdem u konkurencie v porovnani s tymto, uz nie najmladsim modelom? Ak pentastaru pridaju este turbo, bude to vynikajuci motor, ktory je skutocne dobry aj bez toho turba. Ak udeli autu vaziacemu skoro 2 a pol tony zrychlenie na stovku za 8 sekund, co mozeme tomuto motoru vycitat ?
Avatar - Barrichello
30. 6. 2015 09:41
Re: Spíš nemaj peníze
Já sem neřekl že je špatné. O tom žádná.

Jen, že už to není žádná novinka a v roce 2017 to bude 8 let starý auto s některými pravky podvozkové platformy starými 10 a více let.

Zrychlení hodně pomohla 8st. převodovka.
30. 6. 2015 18:34
Re: Spíš nemaj peníze
Na tom podvozku už asi žiadne zmeny robiť nebudú, keďže nový Grand Wagooner má zdielať z novým GC ten istý podvozok. Ľudia v dnešnej dobe podľahli móde a očakávajú zmeny na autách ako v prípade smartphonov (každý rok). Stávajúci GC je momentálne v najlepšej forme, či už motoricky, alebo dizajnovo. Keď si vezmeme že dizajn auta je už staršieho dáta, ani v dnešnej dobe nestarne a len ťažko hľadá konkurenciu. A v svojej cenovej kategórii ani žiadnu konkurenciu nemá. Paleta motorov je postačujúca a plne vyhovujúca. Taký hemi je medzi motormi prakticky dinosaurus, no má skvelé parametre a je prakticky nezničiteľný. 500 tisíc kilometrov na ňom nieje vôbec poznať, takéhoto priebehu sa európske motory skoro ani nedožívajú,a a k náhodou, tak sa o tom píšu oslavné články. Spotrebou síce neoslní, ale konkurencia je na tom podobne a pravdupovediac, ak si niekto kúpi GC s týmto motorom, spotreba je to posledné čo by mu prekážalo - teda mne to určite nevadilo.
Avatar - Barrichello
1. 7. 2015 09:00
Re: Spíš nemaj peníze
Jde spíš o to, že americké automobilky vždy držely cyklus nových generací modelů někde kolem 5-6 let. Tam je to tak zvykem, vyjimkou bylo pár legend typu CrownVictoria či sesterký Lincoln TownCar
Avatar - wakantanka
29. 6. 2015 21:06
Re: Spíš nemaj peníze
pokiaľ si dobre pamätám, tak sa hľadal partner pre spojenectvo pre vývoj a výrobu elektromobilov, hybridov a podobne nie?