Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Příští generace Jeepu Grand Cherokee přijde minimálně o rok později než se očekávalo

13 komentářů

Mr.Murphy
trh v USA v červnu roste o 6%, FCA skoro o 11 dle prvních odhadů.... [odkaz] Takže zase ho*no, ale ty už seš zvyklej.....
starý_kluk
Odkaz: neuvěřitelné - s těmi pár typy?!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
"Nová levná značka koncernu Volkswagen byla nejdříve plánována pro letošní rok, neukáže se však dříve než v roce 2018."...
Avatar - Anonym
Anonym
Jde spíš o to, že americké automobilky vždy držely cyklus nových generací modelů někde kolem 5-6 let. Tam je to tak zvykem, vyjimkou bylo pár legend typu CrownVictoria či sesterký Lincoln TownCar
jupo
Na tom podvozku už asi žiadne zmeny robiť nebudú, keďže nový Grand Wagooner má zdielať z novým GC ten istý podvozok. Ľudia v dnešnej dobe podľahli móde a očakávajú zmeny na autách ako v prípade smartphonov (každý rok). Stávajúci GC je momentálne v najlepšej forme, či už motoricky, alebo dizajnovo. Keď si vezmeme že dizajn auta je už staršieho dáta, ani v dnešnej dobe nestarne a len ťažko hľadá konkurenciu. A v svojej cenovej kategórii ani žiadnu konkurenciu nemá. Paleta motorov je postačujúca a plne vyhovujúca. Taký hemi je medzi motormi prakticky dinosaurus, no má skvelé parametre a je prakticky nezničiteľný. 500 tisíc kilometrov na ňom nieje vôbec poznať, takéhoto priebehu sa európske motory skoro ani nedožívajú,a a k náhodou, tak sa o tom píšu oslavné články. Spotrebou síce neoslní, ale konkurencia je na tom podobne a pravdupovediac, ak si niekto kúpi GC s týmto motorom, spotreba je to posledné čo by mu prekážalo - teda mne to určite nevadilo.
Avatar - Anonym
Anonym
Já sem neřekl že je špatné. O tom žádná.

Jen, že už to není žádná novinka a v roce 2017 to bude 8 let starý auto s některými pravky podvozkové platformy starými 10 a více let.

Zrychlení hodně pomohla 8st. převodovka.
jupo
Momentalne GC ponuka vsetko co je v takomto aute potrebne a ze je to dobre auto poukazuju jeho predaje. Uplne v pohode ho mozu vyrabat dalsich par rokov. Mohol by mi niekto povedat, co lepsieho najdem u konkurencie v porovnani s tymto, uz nie najmladsim modelom? Ak pentastaru pridaju este turbo, bude to vynikajuci motor, ktory je skutocne dobry aj bez toho turba. Ak udeli autu vaziacemu skoro 2 a pol tony zrychlenie na stovku za 8 sekund, co mozeme tomuto motoru vycitat ?
Avatar - Anonym
Anonym
Současný model byl plně připraven do výroby společností Cerberusjiž v roce 2009, tedy je to 6 let staré auto. Kdy to začal vyrábět Fiat je jeho problém.

To ej jako říct, že Lada 110 ještě nepotřebovala nsátupce, protože se azčla vyrábět někdy v roce 1998 nebo kdy, jenže prototyp byl an světě už někdy v roce 1994 >😁 >😁 >😁

Pokud na sériovém produktu nezměnší polovinu věcí, což se nestalo ani u Lady, ani u Jeepa, tak to auto prostě stráně do doby vývoje, kdy byla spuštěna sériová výroba je podružné. Je hlavní, kdy auto vzniklo a to je rok 2009, mimochodem podvozková platforma je Mercedes, u tohohle Jeepu.
A Motory Pentastar vyvinulDaimlerChrysler a plně dokončil Cerberus, aby zas nedošlo k mýlce >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Nezaměnuj FCA s jednotliými zanačkama.

Ríkám - Chrysler group drží nad vodou pickupy RAM z roku 0😲9 a Jeepy, které všechny krom obludy Cherokee a prtavého Renegade má na svědomí Meredes a Cerberus (ten tedy hlavně zminované grandčíro, připravené do výroby v roce 09 - tedy dnes 6 let starý model)
Avatar - wakantanka
wakantanka
pokiaľ si dobre pamätám, tak sa hľadal partner pre spojenectvo pre vývoj a výrobu elektromobilov, hybridov a podobne nie?
Avatar - S8
S8
1) současný model měl pokud vím také zpoždění cca rok, takže je logické, že to posune i nástupce, přece nebudou zkracovat životní cyklus

2) pořád mi jsou sympatičtější, kluci ušatý, než továrna na sny Tesla, která má zdatného vůdce, ale to jaksi k prosperitě nestačí

3) je mi to jedno, stejně si jejich auta nekupuju, i když musím uznat, že designově jsou moc pěkná, jen ta technika mi nesedí (neříkám, že je špatná, ale není to můj naturel)

4) pokud se někomu zdá, že blábolím z cesty, tak je to možné, před chvílí mi vytrhli zub a jsem na sedativech >😁
starý_kluk
Jo, jo, jak Marchionne tehdy začal založením všeho na výrobcích, vyrojilo se spousta nových typů, začal ujednocovat koncepci, ... a přivedl sk. Fiat do zisku, který strmě stopupal. A pak přišel jediný cíl: Chrysler. Spousta typů zastavil, místo aby jim dal reklamu a prodával, aby bylo na vyvíjení platforem .... Po koupi Chryslera, což vysálo finančně skupinu Fiat, zase žádnou koncepci nemá a teď touží po spojení s dalším gigamtem - ale nemá co nabídnout! Škoda, sk.Fiat mohla být uspořádána stejně jako sk.VW a byla by to konkurence s vtipnými konstrukcemi a krásnými tvary s duší. Uvážlivá koupě Chryslera by pak otevřela cestu na am.trhy.
Avatar - Anonym
Anonym
na vývoj, prakticky všechny chystané novinky v usa odsouvaj, neb ted je vyčerpaly nové modely pro Maserati a Alfu a spojit se s nimi nikdo nechce (GM je odmítlo hned 2x, k šípku je poslal i Ford, Google či Apple).

Továrna na zázraky se začíná zadrhávat, jsem zvědav na červnové výsledky, jestli Dodge potvrdí formu a vykáže opět ztrátu 25%, čímž pádem bude mít půlroční ztrátu 25% proti roku 2014.
Chrysler drží nad vodou jediný model 200, Firatu se už s 500kama taky přestalo daři a tak to celé drží stárnoucí Jeepy a Ramky v podstatě ještě zr oku 200😲9 😄)))