konečně se něco děje, časem budeme i ve městě moct normálně dýchat, doufám, že se "hybrid option" stane běžnou součástí ceníku napříč značkami
augustin
1
Myslim, ze na to, aby sa dalo v meste dychat, sa budu musiet najprv "zmenit" tovarne, lode, lietadlova doprava....auta, aj ked to mnoho ludi stale prekvapuje tvoria len maly podiel toho, co nase ovzdusie znecistuje... okrem toho si myslim, ze hybrid buducnost nema ale skor elektrina.
IPace
2
lode ani letadlo ve meste primo nejsou, stejne jako tovarny jsou spise na periferii, takze ano maji sice nejvetsi podil na znecisteni toho co dychame, ale samotna auta lokalne nadelaj vetsi "paseku" ktera v tech mestech zustava
mimochodem na poli civilnich lodi se deje elektrifikace a hybridizace par let, takze tam ten posun casem zrejme k lepsimu bude, u letadel je to horsi, tam se musi primarne dbat na bezpecny chod po stanovenou dobu letu, a hybridizace tam asi dorazi pozdeji az se to poradne proveri lety uzivani v jinych oblastech dopravy
celkem zasadne by se mela hybridizace tlacit v nakladni doprave, tak jako se pouziva treba na zeleznici, na rozjezdy ktere jsou nejnarocnejsi pouzivat elektromotr a na udrzovani rychlosti/pohybu pak teprve vznetovej motor, ci jejich kombinaci
augustin
1
To ano...suhlasim s tebou do bodky :yes:
4bytelnýkola
0
elektřina určitě ale hybrid představuje mezikrok, ideálně plug-in + zážehový motor
wondog
1
wtf, clanok 2hodiny zverejneny a topper nic?
speedfred
0
On to testuje.
252kW
2
Sice nejsem nadšený z té dvouspojky, ale pořád lepší než nafta. Dneska kolem mě projelo to superúsporné Lupo, ale puch nafty jsem stejně cítil. Ponaučení? Je lepší spálit 6 litrů benzínu v hybridu než 3 litry nafty v čemkoliv.
4bytelnýkola
0
😄 :yes:
SCHROJF
0
A bude spolahlivejsie ako Prius??? 😉
[odkaz]
252kW
3
Malichernost. Co by za spolehlivost Priusu dala drtivá většina aut.
Neurotic
0
Takže už to nebude žrát jak třílitr ikdyž to má objem 1,6? >😁
mimochodem na poli civilnich lodi se deje elektrifikace a hybridizace par let, takze tam ten posun casem zrejme k lepsimu bude, u letadel je to horsi, tam se musi primarne dbat na bezpecny chod po stanovenou dobu letu, a hybridizace tam asi dorazi pozdeji az se to poradne proveri lety uzivani v jinych oblastech dopravy
celkem zasadne by se mela hybridizace tlacit v nakladni doprave, tak jako se pouziva treba na zeleznici, na rozjezdy ktere jsou nejnarocnejsi pouzivat elektromotr a na udrzovani rychlosti/pohybu pak teprve vznetovej motor, ci jejich kombinaci