Klasické Maserati Ghibli je dnes ceněným veteránem, ale známé je hlavně s uzavřenou karoserií. Milovníci rarit si mohou koupit opravdu vzácný žlutý kus s plátěnou střechou.
Kéž by auta i dnes měla tak nízký ponton s esteticky přijatelným množstvím "plechu" nad koly. Na tohle je radost pohledět, myslím, že v té době design Maserati převyšoval design Ferrari, byť je to spíše věcí vkusu, než že bych to chtěl nějak taxativně určovat.
:yes:
Krásné čisté linie bez zbytečných kudrdlinek, interier také ok (u série malinko jiná palubka) a bezva motor. Také se mi moc líbí už od dob, když ho vyráběli až dodnes.
(Našel jsem si kolik vyrobili kupé - 1170 ks, to také není moc a 125 ks spyderů je k tomu celkem odpovídající počet.)
,,Klasické Maserati Ghibli je dnes ceněným veteránem, ale známé je hlavně s otevřenou karoserií." Není spíš známé s uzavřenou karoserií? Jinak by Vám ten článek nedával moc smysl.