Novinky
Zpět na článek
Volkswagen tiše ukončil výrobu naftového Pola BlueMotion, kvůli nízkým prodejům
8 komentářů
_MT_
4
Protože jsou v EU státy, kde se tvrdě platí za spotřebu (mimo jiné).
Přejít do diskuze
ThomasVFR
Normálního člověka jen napadne proč ten model byl ve výrobě , že by nějaké BLUE...dotace ?
WinDiesel
No hezky jsi si to zdůvodnil. Pravda je taková, že se pouze přestaly vyrábět superpředražené verze zvané BlueMotion, normální verze 1,4 TDI 55, 66, 77 kW se normálně prodávají dál ........... a prodá se jich mnohonásobně více než hybridních Toyot.
Třeba u nás: 996 Fabií 1,4 TDi od začátku roku, Pola nepočítám .... zatímco Toyot Yaris Hybri😜 83 ks.
Tvoje úchylná radost trvala jen krátce .......
Třeba u nás: 996 Fabií 1,4 TDi od začátku roku, Pola nepočítám .... zatímco Toyot Yaris Hybri😜 83 ks.
Tvoje úchylná radost trvala jen krátce .......
252kW
Ale jo. Nafta má nižší daňovou zátěž a taky produkují málo co2, což je pro automobilky i zákazníky v některých zemích důležité. Přesto dieselová popelnice skončila a hybridní toyoty jedou dál i přes benzínové znevýhodnění. :yes:
WinDiesel
No já bych to spíše viděl na silné "eko"nelogické smýšlení v Německu. VW jim z kapes chtěl přece jen vytáhnout více peněz než byli kupující ochotni akceptovat.
U nás chtěla Škoda za Fabii 1,2 TDI Greenline 380 000, zatímco za základní verzi 1,6 TDI 300 000. Jen blázen by si koupil 3-válec za cenu o 80 000 vyšší než čtyřválec. V minulé verzi to vylo opravdu úchylné, nyní se srovnaly počty válců, ale úchylnost zůstala.
Navíc, co se týče emisí, Euro 6 tyto vozy posunula o tolik, že verze BlueMotion zcela ztrácí smysl.
U nás chtěla Škoda za Fabii 1,2 TDI Greenline 380 000, zatímco za základní verzi 1,6 TDI 300 000. Jen blázen by si koupil 3-válec za cenu o 80 000 vyšší než čtyřválec. V minulé verzi to vylo opravdu úchylné, nyní se srovnaly počty válců, ale úchylnost zůstala.
Navíc, co se týče emisí, Euro 6 tyto vozy posunula o tolik, že verze BlueMotion zcela ztrácí smysl.