Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: SSC Ultimate Aero – Nejrychlejší sériový automobil

Americká Společnost Shelby SuperCars je stále držitelem titulu výrobce nejrychlejšího sériového vozu a pro rok 2009 si připravuje několik změn modelu Ultimate Aero.
Zpět na článek
1. 1. 2009 01:14
1. 1. 2009 10:32
1. 1. 2009 10:33
1. 1. 2009 14:29
1. 1. 2009 23:50
1. 1. 2009 11:08
neregistrovaný "sokolik"
1. 1. 2009 12:29
1. 1. 2009 13:10
1. 1. 2009 13:27
neregistrovaný "Hogista"
1. 1. 2009 16:56
1. 1. 2009 19:35
1. 1. 2009 20:28
1. 1. 2009 22:01
4. 1. 2009 14:01
4. 1. 2009 17:27
1. 1. 2009 20:48
neregistrovaný "hnusil"
1. 1. 2009 13:29
neregistrovaný "Hogista"
1. 1. 2009 13:32
1. 1. 2009 14:17
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 1. 2009 17:59
neregistrovaný "507--"
1. 1. 2009 14:53
neregistrovaný "Buchtak"
1. 1. 2009 15:11
1. 1. 2009 16:23
4. 1. 2009 13:48
4. 1. 2009 17:19
Avatar - THE KLF ™
1. 1. 2009 01:14
???
Toto je akože načo dobré?
V dnešnej dobe emisií... 50km/h v meste
Preplnené dialnice zvládajúce rýchlosti do cca 220-250km/h (D)
130km/h EU +/-
O čom je to vlastne?
Kedy kto kde pôjde s tým 430km/h???
Kde v USA na rovnej trati pri teste?
To je rekord pre nich?
Hm, pre mňa by bol rekord, keby spravili 130kmh / 3,5L benzínu/100km s pár gramami emisií...
P.S: a hlavne, že v pomalej USA také vymýšľajú, už nič iého amíci nepotrebujú iba vlastniť 430km/h auto pri ich 48km/h v meste... :no:
Rozbalit vlákno
17
1. 1. 2009 10:32
Re: ???
ufff a hned tak po ranu, dalsi mindrak kterej potrebuje jezdit 130kou za 3.5 litru >:D
Avatar - THE KLF ™
1. 1. 2009 10:33
Re: ???
Je to hlavne o ekológii...
Avatar - VDC
1. 1. 2009 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
1. 1. 2009 23:50
Re: ???
s ekologii jdi nekam. kdyz rekord tak aby to jezdilo maximalne 250 ale melo to nejakou skvelou akceleraci a spotrebu pod 12 litru. no a samozrejme aby to melo krasnej zvuk, tzn. ne diesel... a mensi emise to uz je jen bonus...
neregistrovaný "sokolik"
1. 1. 2009 11:08
Re: ???
Super muže jezdit i 430 km/h,ale k čemu takové auto je? Po městě na jedničku a na dálnici už tam můžeš dát trojku,ale asi to budeš přetáčet :-) Když pominu peníze,tak já bych ho v garáži nechtěl. Tu rychlost nemůžeš nikdy využít :-!
1. 1. 2009 13:10
Re: ???
Ty si tiez jeden z tych genialnych ludi co tak extremne pozera na "emisie a spotrebu" pricom ta prvych 5metrov od predajcu na ulicu stoji asi 50 000 >:D vies kolko zato mozes mat benzinu?
a dalej k ekologii. keby kazdy clovek miesto toho aby kupoval nejake nezmyselne nove predrazene auto kupil nieco pekne ojazdene hoc aj s malou kubaturov (napr 520i aj ked neznasam bmw je to len priklad) a dojazdil ten motor k smrti (500 000-700 000 ked ne 1 000 000km) by bol svet ovela "zelenjsi" lebo uz len kolko energie stoji vyroba noveho vozidla,dovoz atd atd.

Podla mna ludia co si kupuju nove auta a pozeraju na spotrebu su uplny zdegenerovany magori. Dvovod? Moj otec, zastanca velkych aut jazdi uz dlho dlho Chrysler Grand voyager 95ku 3.3 benzin. Kupi za 100 000sk nejaky ojazdeny z 150 000km. Najazdi dalisch 400 000 a vyhodi ho. Teraz ujo spotreba pocitajme: 100 000sk:400 000km je 0.25sk/km strate na hodnoty >:D tvoj golfik je tam asi na 10nasobku >:D LOL

a teraz k tej rychlosti. Naco robit vobec auta co idu viac nez 160? ved to je nezmysel. ani 140sa nevyuzije. naco ma mat auto 100koni? ved sa tam len ludia zabiju? naco si niekto kupi "vyssi kombik" ako Q7,X5 atd co nieje ani do mesta ani do terenu?

nuz taky je svet >:D a kym su ludia co si kupia auto co ide 430 tak sa take auta budu vyrabat. takisto sa v EU budu predavat auto o 50% drahsie nez inde vo svete lebo su tu hlupaci co si ich kupia. a takisto budu magori hovorit ze prius je ekologicky pricom bateria kym sa namontuje obehne 2x cely svet....
neregistrovaný "Hogista"
1. 1. 2009 13:27
Re: ???
:yes: Když si člověk spočítá veškerý náklady na provoz auta a ztrátu hodnoty, tak ho už těch pár litrů spotřeby nevytrhne. Kdo chce vopici musí mít na banány...

A všechno to šílenství kolem CO2 je jen marketingovej tah aby se prodávaly "zelenější" auta. Když je na výrobu mobilního telefonu potřeba cca 100 kg surovin, tak kolik kg surovin a kolik emisí CO2 vznikne při výrobě aut? ;-)
1. 1. 2009 16:56
Re: ???
ty ses taky jednicka ve meste >:D to ze ma auto maximalku 430km/h neznamena ze pri jizde 50km/h tam musi bejt jednicka, ona totiz existuje vec jako prevodovka kde jsou ruzne "dlouhe" prevodove stupne ;-) navic s velkym a silnym motorem neni casto problem jezdit i na nizkych otackach treba okolo 11-13set otacek ;-) tam kde se nejaka eko kara typu Fabia dusi tohle auto s timhle motorem muze mit porad slusnej zatah a spotreba muze bejt dokonce dost blizko te spotrebe u nejaky Fabie ;-) BMW M6 ma 5 litr a presto se snim da s lehkou nohou jezdit okolo 10-11 litru a porad daleko svizneji nezli s nejakym mestskym prditkem co ma misto motoru petlahev ;-)
Avatar - gld
1. 1. 2009 19:35
Re: ???
mestské prdítko s petkou namiesto motora nežere 10-11 s ľahkou nohou samanar :-|
1. 1. 2009 20:28
Re: ???
a taky nevazi 2 tuny a na dalnici mu nevadi poklidna jizda 150kou >:D zeleni ekomani at si kupujou treba mikroauta s obsahem motoru 50ccm, a spotrebou pul litru na cestu Praha-Brno, ja si rad usetrim par set tisic za poradnej sesti/osmi valec :-) prvni eko auto co si ja koupim bude as nejaky poradny kombik s elektro pohonem okolo 200kW a 4x4, takze jeste hoooodne hoooodne dolouho budu vernej benzinu a 6 a vice valcum :-)
Avatar - gld
1. 1. 2009 22:01
Re: ???
jak je libo, každý na čo má a čo mu chutí..
Avatar - ZoomZoom
4. 1. 2009 14:01
Re: ???
A co máš za auto, že se tak vytahuješ? To je velká frejeřina šetřit "půl života" na nějaké to lepší auto, za které dám řekněme 1.5 miliónu Kč a to nepočítám platit pojištění které je u takovýchto vozů nutností... Dejme tomu, že si za pár let našetřím a koupím svojí vysněnou M3(ne mojí vysněnou), těším se z zoho že mám parádní káru, ale za dva roky přijde BMW s novou generací 3 řady a já už budu mít prostě "starou" řadu (i když to bude jezdit stále parádně). Většina lidí co na to má si koupí nějakou tu prémiovku a s příchodem nové řady to svoje současné auto kopne do .... a pořídí si zase novou řadu a tak to jde do nekonečna nebo dokud jsou peníze. A je blbost jak ty říkaš šetřit na prémiovku, když za polovinu/třetinu jejich ceny si pořídím normální auto, které k životu stačí a navíc ho můžeš mít 4 nebo 5 let, dáš ho do bazaru a koupíš si zase nové, ale tonto postup by si z prémiovkou asi neudělal, když na ní musíš šetřit o dost déle....
4. 1. 2009 17:27
Re: ???
kde vidis nejake vytahovani ? mam celkem obycejnou A6 v cene cca 250 tisic a za stejny penize se da koupit i 4.2 V8 co ma jeste o 51kW vic, pokud by clovek ozelel rok vyroby a vzal i prvni rocniky tak se to moje da poridit od cca 150 tisic, takze zadny setreni pul zivota se nekona ;-)
neregistrovaný "hnusil"
1. 1. 2009 20:48
Re: ???
nech ho, chudaka, vzdyt je jeste nasosany z oslavy, neb takovy nazor nemuze napsat svepravny a strizlivy dospely clovek :-)
neregistrovaný "Hogista"
1. 1. 2009 13:29
Re: ???
Kolik myslíš že se těhle aut vyrobí, prodá a jakej podíl světovejch emisí vyprodukujou? Když by tyhle hodnoty měl běžnej rodinnej kombik, tak by to bylo na hlavu, ale u auta pro fanšmejkry je to úplně jedno, kolik to má spotřebu, když s tim pojede jednou měsíčně na okruh...
1. 1. 2009 13:32
Re: ???
Len tak pre info ;) svajciarsko ma 24 (alebo 21 neviem presne teraz) oceanskych kriznikov. tie vyprodukuju 4x viac emisii za rok nez vsetky auta vo svajciarsku. a tam su auta s kubaturou 3.0l (benzin samozrejme) uplne bezna vec.a teraz sa zamysli ze preco ma nemecko "eko-steuer" a vsetky tie ine diskriminacie vodicov. jak si povedal. vse je len marketing
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2009 14:04
Já bych raději ...
... (trochu) podobně rychlý vůz, co se i na denní ježdění hodí ... prostě já bych v této kategorii volila kombinaci rychlosti supersportu s komfortem Rolls Royce, Bristol Fighter se "můj vyvolený" jmenuje .. ;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - gld
1. 1. 2009 19:36
Re: Já bych raději ...
ahoj kylie, čo na tipcars je moc nuda? >:-[]
1. 1. 2009 21:11
Re: Popravdě ..
Bristol ma volant na spatny strane, navic ma do sportovna a luxusna hodne daleko, pod sportovnem si predstavuju teda ohodne vic nez jen silnejsi motor, ale i nejaky ty poradny jizdni vlastnosti, a pod luxusnem si zase predstavuju vic nezli obic kozene sedacky a nastupovani/vystupovani kde clovek potrebuje horolezeckou vybavu >:D i v A6 mam luxusnejsi interier nez jakej je v Bristol Fighter, to auto je proste zajimave jen svim zjevem, cenou a malou serii, Bristolu jdou auta jako Batmobil :yes:
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2009 23:02
Re: Milý SamanAR(e)
Copak si představujete pod "sportovnem", že je vám Fighter málo? Ten vtip o luxusnějším interieru v A6 bych zařadila do "top ten" tohoto týdne >:D - ten mne opravdu pobavil. Bristol je spolu s RR asi nejkvalitněji "pojatý" vůz co znám (a pár jich znám ;-) )
I když vtípek o kvalitním interiéru jasně "trumfuje" ten o jízdních vlastnostech - nepopletl jste si vlastně Fighter s něčím jiným, vždyť silnice se "můj" Bristol "drží/lepíkní" lépe, než technologický vrchol "vašeho" audi/vwkoncernu Veyoron!
PS: A jakou máte A6? Tu co má těžiště PŘED přední nápravou a v zatáčce ji musíte "ukecávat", aby zatočila?
2. 1. 2009 10:51
Re: Milý SamanAR(e)
[odkaz] co je natom luxusniho ? svetla kuze, volant jak z 80 let, a nastupovani znacne ztizene, ne tak pod timhle si pojem "luxusni" fakt nepredstavuju, navic ja zadnej vrchol v VW nevidim, Audi mam proto ze me poskytlo za zlomek financi presne to co jsem v dobe koupe od auta ocekaval , tedy dvojite preplnovany 6 valec, a pohodli na delsi cesty s moznosti prepravy vetsiho nakladu, vnitrni vybava presne na te urovni co jsem chtel pro pohodlne cestovani

ze supersportovnich aut jsem mel moznost se svest jen v Zonde a F430, a ikdys je Bristol Fighter zrejme rychlejsi, tak silne pochybuju ze by mel lepsi jizdni vlastnosti nezli jedno z techto aut a ze by si snima zadal v luxusnosti

a Veyron sice neni zrovna muj typ, ale to auto je luxusni urcite mnohem vic nes nejakej Bristol, luxus totis neni jen uzasne posezeni v sedackach namiru, ale i luxusni svezeni kdy posadka necejti kdejakej sutrik nebo mravence ktereho prejedou ;-)

[odkaz] na dnesni dobu proste nijak zvlastni luxus, rekl bych doslova tuctovka co silne zaspala dobu
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2009 12:16
Re: Milý SamanAR(e)
Ale "luxus" přece NENí jen kvalitně zpracovaná palubka (což Audi mívá - design bych sice "maličko" změnila, ale jinak ...ok)! Já jsem sice "blondýna", ale "vzhled" vozu a onu "palubku" bych narozdíl od většiny českých redaktorů u vozu hodnotila v "důležitosti" až někde ... hluboko POD stupni "vítězů/důležitosti". To důležité je přeci podvozek motor celkové pojetí aerodynamika chování vozu brzdy atd atp. - "bubosti/drobnosti" typu materiálu mezi mnou a čelním sklem jsou až ...tak mne to před lety učil tatínek a i když se za ty roky mnohé změnilo, PODSTATA se nemění (ale máte pravdu, VĚTŠINA lidí hodnotí/vybírá dle "obalu", nejen u aut)
Dvakrát přeplňovaný šestiválec asi není k zahození, já shodou okolností před nedávnem nach Wien a zpět dvakrát přeplňovaným 12ti válcem jela a sice to věru NEbylo špatné, ale ... v danné cenové kategorii bych asi volila jinak (skoro určitě ;-))
Také jsem si své auto vybrala PROTO, že na MÉ konkrétní "požadavky" "pasuje" jak ulité (za rozumný peníz).
Ferrari se sice v posledních letech HODNĚ zlepšilo v "luxusu/kvalitě", ale neříkejte mi, že vás oslnilo, já naopak před nějakými 10-15ti lety byla "kvalitnou" kabiny spíše zklamaná ..
Žádný z výrobků pana Horacia jsem bohužel nikdy neměla možnost vyzkoušet/řídit, ale z toho co vím se mi jeho přístup velmi a moooc líbí :yes:
O jízdních vlastnostech Bristol NEpochybujte, PRÁVĚ to, právě FENOMENÁLNí aerodynamika je jednou z věcí kde "drtí" konkurenci! Zatímco tam kde "odzadu" stavěné Bugatti musí trochu "nesmyslně" konstruovaným "uturbovaným" motorem "nasilu" porážet/prorážet "vzduchovou bariéru", Fighter "proplouvá" jak delfín v porovnání s velrybou (byť poháněnou "raktetovým" motorem). Prostě MNĚ je "přístup" pánů Horacio Pagani Tony Crook či nyní "nově" Toby Silverton (výrazně) sympatičtější, než onen "mcdonaldstyl" který se tak šíří světem .. :no:
Mimochodem ve Veyron (spíše) ty šutříky cítíte - jezdila jsem už v hodně vozech, ale chcete-li "antišutřík 1. kategorie" - zkuste Citroën C6 - v něčem se mu nevyrovnají ani drahé modely německých značek .. no snad MB CL - to mne také docela "bere" :-)
Pochopila bych, že "neznáte/nevíte/trochuPODceňujete", ale říkat Bristolům (snad 90% všech vyrobených vozů je dodnes v provozu ;-) ) "tuctovka" - to je snad až "moc", nebo spíše důkaz, že vlastně NEtušíte, CO tyto vozy ve skutečnosti umí/představují ..
I tak ... pěkný den
2. 1. 2009 13:16
Re: Milý SamanAR(e)
predstavuji hodne penez za silnej motor a velkou maximalku v originalnim baleni, ovsem ani sebelepsi aerodinamika samotne kastle neprimeje vuz sedet v zatacce jak pribitej, k tomu holt slouzej takove ty ruzne kridylka a udelatka co to auto k silnici pritlacej a v tom je Bristol dost "namizine" takze ono auto bude takovej anglickej "muscle" na ctvrt mile, ostatne videa kde to auto aspon nekdo trosku prezentuje jsou vzdy na rovinkach, proc? odvazim se tvrdit ze v zatackovem prostredi by to prohral i s takovim levnym "povlem" jako je Elise/Exige s moturkem o obsahu 1.8 litru, treba prome je ztelesnenim luxusu a sportovna Saleen S7tt, ovsem ani tohle auto nikdy nebude dosahovat na zatackove trati toho co jine ciste sportovni auta stavena prave pro jizdni sportovni vlastnosti, od Coupe jako Bristol Fighter se proste zazraky cekat nedaj
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2009 13:44
Re: Milý SamanAR(e)
S tím čemu říkáte: "levný póvl s motůrkem 1.8" prohraje na zatáčkovité okresce i vaše 2x "dopovaná" šestiválcová audina (což ale jistojistě víte sám ;-)
Já Lotus moc ráda a připomnělo mi to dávný testík "nej-" verze Ferrari a Imprezy WRC, kde to dopadlo "stejně" ...na rovince Ferrari(logicky), na okresce Impreza (pochopitelně). Tak to prostě bylo, je ...a asi i bude .. :-)
Nevnucuji vám Fighter, ale dle mých "znalost/zkušeností" se do "reálného" světa "hodí" více, než třeba onen Saleen (také se mi "líbí") nebo Diablo atd. Prostě dá se s ním jezdit "normálně" denně do práce a dá se s ním "odlétnout" na německé dálnici od "tvrdě závodícího" AMG - a TO se mi na něm líbí.
Dle mého názoru a zkušeností "2 v 1" jinak moc NEfunguje (ani v šamponech ani v autech ani ... nikde jinde). Dle mne (a pro mne) je Bristol téměř ideální kombinace obého a kdybych na něj náhodou zítra měla peníz, v tomto životě už jiné auto asi potřebovat nebudu (a odkáži ho vnoučkům :-) Pravděpodobně i tou dobou bude "kvalitnější/zajímavější", než to co se v budoucnu "autem" bude nazývati..
Jinak mi jako "fik-fik" "super" variace příjde třeba ona C6 (s novým 3.0 HDi, 202 kW) vpravo v garáži a vlevo vedle ní třeba nějaký ten Lotus (ale já jsem "skromná", mně stačí 1ks Bristol Fighter ;-)
PS: V autě typu Saleen (byť se mi líbí) se NIKDY nebudete cítit "luxusně", je to velmi výkonný SPORTOVNí vůz, stejně jako SSC, Koenigsegg či Callaway apod.
Bristol jde maličko "jinou" cestou (a moc REÁLNÝCH konkurentů tak nemá), snad maličko podobný je přístup Alpina, ostatně i Bristol kdysi začínal s "technikou" bmw. Možná podobný "pocit" z vozu budou mít americké Fisker, ale tam je na "hodnocení" ještě brzy.
PS: Jakou A6ku máte? Myslím konkrétně? A jak jste spokonen, popř. s něčím NEspokojen?
PS: Já zvědavá ale "bajky" mne nezajímají, prosím popravdě nebo raději nic.
Díky, pěkný den
2. 1. 2009 13:56
Re: Milý SamanAR(e)
sory ze to neprectu cele, ale pospicham a tak i kratce odpovim, proto jsem dal povl do zavorek, ja osobne Elise/Exige a celej Lotus povazuju za vrchol sportovna a zabavnosti, a Exige 265E a Cup je mim snem na poli zabavnych sportovnich aut us od doby co jsem mel diky znamemu moznost se svest s Elise S

promne holt luxusnejsi interier [odkaz] navic se sedackama na miru kupujiciho, a jeste k tomu dostanete zdarma kozenou bundu Saleen >:D

jinak jak se v realu nastupuje a vystupuje z "kokpitu" Bristolu Fighter ?
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2009 14:14
Re: Milý SamanAR(e)
Při mých "rozměrech" docela dobře, lépe než do Lotus ;-)
[odkaz]
Na "Lotus" se SNADNO shodneme.. a asi i na tom, že k němu je však "potřeba" ještě jeden "normální" vůz vlastnit..
Já NIC NEnamítám proti "pěknému" interiéru (palubce) ale opravdu to řadím (jsem naučena) někam ... hlouběji, navíc interiér Bristol mne nijak "neuráží".
PS: Kožená bunda zdarma? Že bych Saleen ještě zvážila ... :-) ?
PPS: Bohužel asi spíše "teoretizujeme" (tedy já), sice mám občas možnost svézt se/vyzkoušet/otestovat "zajímavé" vozy, ale reálná koupě Bristol/Saleen atd. je asi (ehm, určitě) NAD mé (současné) limity, já ráda když si po pár letech vyměním své průměrné auto střední třídy za nové (já "preferuji" nové, v záruce .. nějak mi to "dělá dobře") a světový "trend/smýšlení" autům typu Saleen aspol. věru NEpřeje (do budoucna to vidím tak na 100% daň z tohoto typu aut).
Pěkný den a až nebude spěchu, dejte nějakou "zajímavost" o svém voze .. (já se možná také podělím ;-)
2. 1. 2009 19:14
Re: Milý SamanAR(e)
taky zalezi na jedinci jak moc se odvazi a neodvazi mit jen ten Lotus, precijen nejznamejsi ceska Zonda uzivana majitelem Stratosfery je pouzivana jako auto na bezne jezdeni, kdybych nepotreboval kombika, tak bych taky asi sahnul po necem co ma skladaci strechu a uveze jen maximalne 2 lidicky + nejakej ten kufrik s notebookem, treba Mazdu MX5 a zvazoval sem jeste nedavno i RX8 ( asi 2 roky nazpet ) :-)

jinak ano, k jakemukoliv auto Saleen davaj zadara kozenou bundu s jejich lohem, psal sem si smima kdysi kvuli licenci na prodej modelu Saleenu v digitaolni podobe a nezapomel sem se zminit ze sem jejich fanda a jesi me neposlou jen tak tu krasnou bundu, a odpoved byla ze kdys si koupim nejaky jejich auto, tak me ji poslou k autu zdarma :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2009 19:59
Re: Milý SamanAR(e)
RX8 jsem také zvažovala, ale já už asi "líná" a tak "preferuji" pohodlí a automat..
Kdybych měla penízků jako pan Herbeck, tak bych do toho Bristol možná opravdu šla a pro popojíždění do práce ho používala ;-), ale z mých "maličkatých" zkušeností s takovýmito vozy (jiné značky) jsou na "denní" ježdění "příjemnější" méně "náročné" jiné, často i "obyčejnější/levnější" vozy.
Ten "vtípek" s bundou je fajn, ale já k jedněm (modrým) rukavicím auto opravdu dostala - str. 2, obrázek 98 - [odkaz]
Jen "cenově" to bylo trošičku "naopak" ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 1. 2009 14:17
SSC vs. Veyron
Hoši, i kdyby byl Ultimate rychlejší než Bugattka, takový styl jako ona nenabídne...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "507--"
1. 1. 2009 17:59
Re: SSC vs. Veyron
Já sa vôbec nečudujem, že ho v TopGear ani neotestovali. Kde sa vzalo, tu sa vzalo akési SSC Aero a odrazu predbehlo BUGATTI. :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2009 22:53
Re: To je PRAVDA ...
..stylu má Fighter věru víc! :-) A HLAVNĚ není to jen "stylovka" jako Veyron (který je dělaný "obráceně" - nejdříve design a "papírový" výkon ...až PAK to ostatní ... a každý "ubohý" majitel fabia, octavia atd. na něj "platí" majitele veyron "sponzoruje" :-(
To já raději auto s VÝRAZNĚ lepší aerodynamikou a s "láskou" dělané, než produkt "nadutosti/zpupnosti/namyšlenosti" - ale každému ..
2. 1. 2009 13:18
Re: To je PRAVDA ...
ta laska je teda suprove zaplacena, myslim ze z lasky to opravdu nedelaj :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2009 13:53
Re: To je PRAVDA ...
Téma "cena" raději NErozebírat, ale právě CENA je "atraktivní". Uvědomte si, že auto se musí také zaplatit (to NENí jako u Bugatti Veyron a VW Phaeton atp., kde majitele těchto vozů a jejich vývoj "dotují/platí" majitelé "běžných" škodovek seatů vw a audi - tedy i VY).
A když si porovnáte cenu právě onoho Veyron a Fighter, tak by každý majitel oněch "koncernových" vozů hlavou o zeď měl bít, neb Bristol je násobně levnější a "bezdotacífungující" a v REÁLNÉM provozu ne o moc pomalejší!!!
Mrkněte na aktuální kurz libry a zvažte zda raději několik Bristol(ů) a Lotus(ů) a ... nebo 1 ks Bugatti Veyron - já v tom mám JASNO ;-)
1. 1. 2009 23:12
Re: To je PRAVDA ...
Bugattka nabízela styl před hodně hodně lety... to jsme ještě nebyli na světě...
Avatar - Hammunasakra
1. 1. 2009 23:33
Re: To určitě ANO ..
..ale pak jí "schramstl" McDonald (promiňte vw) a je to JEN byznys, navíc po mnoha odkladech a (doslova) "šílených" výdajích je i tak jeden každý kus prodělečný a vskutku VŠICHNi majitelé octavia a leon a polo a ibiza a golf a fabia a toledo a ... dělají (NEdobrovolně) "veřejnou" sbírku a "přispívají" - to já NEpovažuji za "ideál" - já raději třeba ten Bristol a "sympaticky" se snaží pan Horacio se svým Pagani a ... to já "raději" než "koncern" mající "pod palcem" KFCMcDonaldBurgerKing
neregistrovaný "Buchtak"
1. 1. 2009 14:53
:)
Schnitzel to napsal moc hezky. K cemu takovy auto? Proste a jednoduse pro radost,stejne jako si pro radost koupim peknou kosili,stejne jako se jdu pro radost projit do lesa,tohle auto bych si pro radost klidne koupil.A spotreba?Pokud bych mel na tenhle vuz,tak opravdu nebudu resit 15 nebo 20 nebo i 25 litru na sto kilometru....a 430km/h? Mit tohle v garazi,urcite najdu si zavodni drahu,kde to budu moct aspon parkrat vyuzit:)(koneckoncu,mit miliony na tohle auto,tak ostatni uz sou jen prijemny detaily:) )
Rozbalit vlákno
5
1. 1. 2009 15:11
Re: :)
Tak tu závodní dráhu budeš hledat s lampou v ruce v pravé poledne.
1. 1. 2009 16:23
Re: :)
Este nieco by som rad dodal. Pozrite si raz Top Gear season 12 kde testuju tie american muscle cars. V USA (takisto aj v europe) je dost moznosti si to otestovat. Zlazei vsetko na peniazoch. a pripadne: Auto si nalozit do lietadla a ide sa do Boneville ;)
ajtak cena nehra rolu,aspon urcite ne pre tych co si chcu take auto kupit.
Avatar - ZoomZoom
4. 1. 2009 13:48
Re: :)
Máš pravdu, že "si ro radost koupim pěknou kosili,stejne jako se jdu pro radost projit do lesa", s tim souhlasím, ale todle rádoby auto? Stejnou službu ti odvede i majnstrýmová Mazda X5. Co mě ale na tom autě nejvíc zaráží je to, že aby to jelo přes 400km/h, musí to mít výkon "malé lokomotivy". I 14 let starý McLaren F1 se dokáže s 3x slabším motorem (atmosférický V12 benzín z dílny McLaren/BMW) rozjet málem na 390km/h, navíc k tomu ještě připočti vývoj techniky za tu dobu 1993/4 - 2008/9 ... Tim tu nepovyšuji F1, ale toto auto, stejně jako XJ220, EB110, F50 a v dnešní době Enzo (a většina ostatních modelů Ferrari) a samozřejmě Porsche + mnoho dalších klasik jsou na svezení "x-krát" lepší auta než toto. A co je mi z toho že to jede údajně 430 když to uděláš akorát tak na Nardu, a na to aby se s tim jezdilo jen na okruhu si mohu koupit vůz z Formule 1 (když na to budu mít prachy). Pro radost jso jiná auta, se kterými můžeš jednak jet po německé dálnici, po české okresce a samozřejmě po alpských silničkách... Za pár let možná nikdo nebude vědět, že to někdy existovalo
4. 1. 2009 17:19
Re: :)
zaprve, rozdil 40km/h je za hranici 300km/h us obrovskej rozdil, a za 400km/h je to jeste horsi, v tehle rychlosti uz se kazdej kylometrik navic prekonava sloziteji a sloziteji ;-) , nejen ze musis mit mnohem vetsi pritlak aby auto vubec drzelo na silnic, ale zaroven i mnohem silnejsi motor ;-) je docela rozdil dostat na nejakou rychlost auto co vazi o cca 110kg vice, a k tomu dosazeni rychlosti, na Nardo v Itosce ji nedosahli, dosazena byla v USA primo na bezne ac uzavrene silnici a tento rekord si muzes najit zdokumentovanej i jako video ;-)

nejaky BMW M5 Alpina, nebo E-AMG taky vpohode bez omezovace pokori 320-330km/h, ovsem v tu chvili us to bude spis nerizena strela nez auto ;-) a take by se dalo rict ze do maximalni rychlosti mcLarenu F1 mu zbejva jen 60km/h a pritom je to tezkej temer 2 tunovej kombik co ma jen nicotnej 4.4 litr V8 a odvezes v tom celou rodinu i se psem ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 1. 2009 23:49
Re: 40 km/h znamená ..
..docela VELKÝ rozdíl je již "o patro níž" (200 x 240 km/h).
Pár let/kilometrů jsem na německých dálnicích ztrávila a i tam jsou "naddvěstěpadesátikilometrové" rychlosti dosti výjímečné. A jestli 300 nebo 340 km/h je opravdu ZÁSADNí rozdíl, nicméně na druhou stranu ... je OBROVSKÝ problém najít místo (a čas) KDE takových rychlostí lze dosahnout. Snad ještě před takovými 15ti lety to "šlo", dnes aby člověk "bouchnul champagne", když narazí na slušný (PRÁZDNÝ) kus dálnice. Mám zkušenost, že tak 220-230 km/h se ještě "dá", vyšší rychlosti v současném provozu už za "nerozumné" považuji, tedy "řekla bych" já ..
Tím ale nechci říci, aby se "rychlé a rychlejší" vozy NEvyráběly, jen mne mrzí, že "využítí" je tak "problematické" ..
Měla jsem to "štěstí/smůlu" párkrát kvůli "troubovi" z "přednost zprava" na dálnici zřejmě "vyžadoval/si představoval" a brzdit už z 240 km/h je zážitek který NEdoporučuji (ale nejvíce mi brzdové obložení "otestoval" nějaký "geniální kamionista" - s českou značkou, který mi při "pronásledování" Maybach v "pouhých" 160-170ti do levého pruhu vjel (popravdě to TAKÉ ještě tak před 10ti, 15ti letech na německých dálnicích NEbývalo zvykem ... to "špatné" se TAK snadno "učí" ..)
Já "myslím", že stát se členem klubu "300" lze i v nějakém "téměř" komerčním voze typu "AMG, Alpina apod." a zas tak "neřízená" střela to není, ale HLAVNí problém je v tom co máte POD koly! TO je TEN ONEN ZÁSADNí a HLAVNí a PODSTATNÝ problémek - řekla bych (říkám ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 1. 2009 22:50
Mimochodem ..
..neměli by všichni šéfové VW a inženýři utracivší miliardy při vývoji Veyron (a i tak je nutné aby byl každý kus "sponzorován" prostými kupci fabií a ibiza a polo atd.), že je taková nějaká malá soukromá firmička "trumfla"?
S Veyron jsem nejela, ale "koncepce" motoru mne příliš neoslovuje a přiznávám, že z podobně "divoké" koncepce motoru v Bentley Continental GT - W12 jsem byla také spíše "rozpačitá" - tedy na jednu stranu skvělé, jistě, ale ... ferrari se na tyto rychlosti dostane s "malým" V8 4.3, porsche dokonce s B6 3.6 ... i když chápu že cupka Bentley je daleko těžší, stejně ...
Myslím/domnívám se, že trochu podobný "problém" je u veyron, ta koncepce prostě NENí "optimální", je tak nějak "na silu" a PROTO ho časem do- a PŘEdeženou asi i další výrobci (s daleko, vlastně DALEKO nižšími náklady na "PS/kW")
Rozbalit vlákno
0