Novinky
Jasně, britové kupují víc co se týče procent, co se týče absolutních čísel se toho v USA a Kanadě prodá mnohem víc s V8.
Ale je dobře, že Evropani nesahaj po 2,3 turbo, aspon pár lidí má rozum no.
Ale je dobře, že Evropani nesahaj po 2,3 turbo, aspon pár lidí má rozum no.
V Moldavsku se ročně prodá 5 Mustangů, z toho čtyři jsou V8 a jeden je atrakce do ZOO, bude titulek znít "V Moldavsku se prodá více osmiválců než v USA"? (V USA se letos prodá přes 100.000 kusů, zatímco v UK prodávali jednotky tisíc).
Přesně tak...tenhle článek je stejná kravina jako ten o Superb Greenline a jeho dojezdu podle brožury.
Ve státech frčí V8 a V6, kdežto v Evropě V6 nemáme. Aby ten článek dával smysl, museli by porovnat podíl V8 v UK a podíl součtu V8 a V6 v USA.
Třeba v ČR je podíl V8 na celkových prodejích 71,8%, takže já tvrdím, že v ČR se prodá víc V8 Mustangů než v UK nebo v USA! Taky si můžu zřídit automobilový server?
Ve státech frčí V8 a V6, kdežto v Evropě V6 nemáme. Aby ten článek dával smysl, museli by porovnat podíl V8 v UK a podíl součtu V8 a V6 v USA.
Třeba v ČR je podíl V8 na celkových prodejích 71,8%, takže já tvrdím, že v ČR se prodá víc V8 Mustangů než v UK nebo v USA! Taky si můžu zřídit automobilový server?
Zajímavé je, že britský Mustang V8 má nižší výkon (o 4 kW) než ve zbytku světa, a to kvůli přestavbě na pravostranné řízení...Holt, kdyby jezdili po správné straně... >😒]
Sám o aktuálním Mustangu Convertible s V8 a manuálem uvažuji v horizontu 2-3 let, protože nic obdobného na trhu není ( jen nové Camaro, které se mi zatím dle fotek moc nelíbí a Corvette už je jiný typ vozu, který zcela nevyhovuje mým potřebám) a nebude a zhruba teď je poslední 5letka, kdy takový klenot koupit ( hydraulický posilovač řízení, nepřímovstřikový agregát, V8 5.0l, 6.st manuál).
V Evropě má mustang jiný status, je to spíš funcar a druhé/třetí auto v domácnosti. Proto se tady ve většině případech prodává top motorizace. Není to jen v GB, v Německu je to podobné ( ale zatím oficiální výsledky nejsou). Už i v Čechách jsem viděl dva kousky a oba s V8.
2) Exoticky ani tak ne, ale rozhodne to ani tam neni obycejne auto. Rekl bych, ze je tam vnimany podobne, jako u nas Golf GTI, Impreza STI, Lancer EVO, Focus RS atd.
3) 2.3 se tam prodava. Bylo by zajimave zverejnit pomer 2.3 vs V6 vs V8. Jedine s cim by se dalo souhlasit je, ze diky "civilnejsimu" statusu se tam proda vice tech zakladnich verzi, coz jeste umocnuje fakt, ze z V8 se tam na zadek moc lidi neposadi, zatimco Evropan si rekne "kdyz uz mustanga, tak s V8". Objevuji se i nazory, ze zatimco Evropan se spokoji se ctyrvalcem, tak amik pod svych osm nejde, ale podle me to zas tak absolutne neplati a prodeje to spis potvrzuji.
[odkaz]
I v USA vede V8 a to i když se tam nabízejí 3 motorizace. V USA to není nijak výjimečné auto, samozřejmě záleží jak kde...USA nejsou jednolitým trhem jako ČR (s výjimkou Prahy). Každopádně především na Británii je vidět, že petroheadi ještě nevymřeli a o takové poctivé auto je zájem....ne každý chce 3 válce a turbo s litrovým objemem.
Mozna mas jiny zkusenosti, nevim.
No na Hawaii to zas byla tuctovka, kde na to v pujcovnach stali lidi fronty. My v tom jezdili samozrejme 2, ale japonciku klidne 5. 😄
Jasně že si ho může pořídit sekretářka, stejně jako u nás, když bude dlouho šetřit a zadluží se, akorát si ho žádná nepořídí😊