Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
Jasně, britové kupují víc co se týče procent, co se týče absolutních čísel se toho v USA a Kanadě prodá mnohem víc s V8.
Ale je dobře, že Evropani nesahaj po 2,3 turbo, aspon pár lidí má rozum no.
Ale je dobře, že Evropani nesahaj po 2,3 turbo, aspon pár lidí má rozum no.
Beersheva
V Moldavsku se ročně prodá 5 Mustangů, z toho čtyři jsou V8 a jeden je atrakce do ZOO, bude titulek znít "V Moldavsku se prodá více osmiválců než v USA"? (V USA se letos prodá přes 100.000 kusů, zatímco v UK prodávali jednotky tisíc).
Přesně tak...tenhle článek je stejná kravina jako ten o Superb Greenline a jeho dojezdu podle brožury.
Ve státech frčí V8 a V6, kdežto v Evropě V6 nemáme. Aby ten článek dával smysl, museli by porovnat podíl V8 v UK a podíl součtu V8 a V6 v USA.
Třeba v ČR je podíl V8 na celkových prodejích 71,8%, takže já tvrdím, že v ČR se prodá víc V8 Mustangů než v UK nebo v USA! Taky si můžu zřídit automobilový server?
Ve státech frčí V8 a V6, kdežto v Evropě V6 nemáme. Aby ten článek dával smysl, museli by porovnat podíl V8 v UK a podíl součtu V8 a V6 v USA.
Třeba v ČR je podíl V8 na celkových prodejích 71,8%, takže já tvrdím, že v ČR se prodá víc V8 Mustangů než v UK nebo v USA! Taky si můžu zřídit automobilový server?
twistedTSD
Zajímavé je, že britský Mustang V8 má nižší výkon (o 4 kW) než ve zbytku světa, a to kvůli přestavbě na pravostranné řízení...Holt, kdyby jezdili po správné straně... >😒]
Sám o aktuálním Mustangu Convertible s V8 a manuálem uvažuji v horizontu 2-3 let, protože nic obdobného na trhu není ( jen nové Camaro, které se mi zatím dle fotek moc nelíbí a Corvette už je jiný typ vozu, který zcela nevyhovuje mým potřebám) a nebude a zhruba teď je poslední 5letka, kdy takový klenot koupit ( hydraulický posilovač řízení, nepřímovstřikový agregát, V8 5.0l, 6.st manuál).
V Evropě má mustang jiný status, je to spíš funcar a druhé/třetí auto v domácnosti. Proto se tady ve většině případech prodává top motorizace. Není to jen v GB, v Německu je to podobné ( ale zatím oficiální výsledky nejsou). Už i v Čechách jsem viděl dva kousky a oba s V8.
2) Exoticky ani tak ne, ale rozhodne to ani tam neni obycejne auto. Rekl bych, ze je tam vnimany podobne, jako u nas Golf GTI, Impreza STI, Lancer EVO, Focus RS atd.
3) 2.3 se tam prodava. Bylo by zajimave zverejnit pomer 2.3 vs V6 vs V8. Jedine s cim by se dalo souhlasit je, ze diky "civilnejsimu" statusu se tam proda vice tech zakladnich verzi, coz jeste umocnuje fakt, ze z V8 se tam na zadek moc lidi neposadi, zatimco Evropan si rekne "kdyz uz mustanga, tak s V8". Objevuji se i nazory, ze zatimco Evropan se spokoji se ctyrvalcem, tak amik pod svych osm nejde, ale podle me to zas tak absolutne neplati a prodeje to spis potvrzuji.
[odkaz]
I v USA vede V8 a to i když se tam nabízejí 3 motorizace. V USA to není nijak výjimečné auto, samozřejmě záleží jak kde...USA nejsou jednolitým trhem jako ČR (s výjimkou Prahy). Každopádně především na Británii je vidět, že petroheadi ještě nevymřeli a o takové poctivé auto je zájem....ne každý chce 3 válce a turbo s litrovým objemem.
Mozna mas jiny zkusenosti, nevim.
No na Hawaii to zas byla tuctovka, kde na to v pujcovnach stali lidi fronty. My v tom jezdili samozrejme 2, ale japonciku klidne 5. 😄
Jasně že si ho může pořídit sekretářka, stejně jako u nás, když bude dlouho šetřit a zadluží se, akorát si ho žádná nepořídí😊