Testy
Ja som celkom zvedavy, ake rozdiely budu reportovat pani redaktori. Motoricky asi takmer nic, ale ten dif s obmedzenou svornostou, ten by pri takom vykone mohol byt uzitocny.
Diferenciál se na slovakiaringu určitě hodí, zvlášť v pasážích takzvaného šneku a esíčka 😉 ....tam to pak rve pěkně
jo...diferenciál...to je další věc, kterou na cestě do Chorvatska oceníš...
Octavii RS si ale nekupují lidi, co chtějí jen běžnou Octvaku na klidnou cestu do Chorvatska....
mas pravdu, je to spis auto pro okruhovy nadsence >😒]
To jsem neřekl, ale je to auto pro lidi co mají třeba rodinu a chtějí se občas svést i rychle na nějaké pěkně kroucené silničce a tam ten samosvor oceníš...nemusí jít jen o okruh.
Navíc běžná RS má jen náhražku ve formě přibzďování kola, což přehřívá brzdy a žere desky, VAQ ve výbavě je určitě + 😉
Navíc běžná RS má jen náhražku ve formě přibzďování kola, což přehřívá brzdy a žere desky, VAQ ve výbavě je určitě + 😉
lidé, kteří mají rodinu většinou neumí jezdit rychle, ačkoliv si myslí opak a spíš jsou nebezpeční pro ostatní...
Lidi, co jsou nejvic ukecani, casto placaji nejvetsi nesmysly 😉
A rychle umi jezdit kdejaky polovodic, dobre uz malokdo.
A rychle umi jezdit kdejaky polovodic, dobre uz malokdo.
ty budeš jistě jeden z těch "nepřemožitelných" 😉
I kdyz ti jde jenom o flame, odpovim ti: narozeni nasich synu melo v prubehu tech nekolika let na moje rizeni vliv v jedinem- daleko vic se snazim predvidat a v beznem provozu diky tomu jezdim vetsinou pomaleji.
Az budes mit sam vlastni rodinu, tak jiste poznas, jaky to ma vliv na sebekazen a zodpovednost.
Az budes mit sam vlastni rodinu, tak jiste poznas, jaky to ma vliv na sebekazen a zodpovednost.
Tak on se právě utěšuje tím, že sice asi rodinu mít nebude, ale aspoň zůstane tím geniálním řidičem... 😉
1.) Je Octavia RS 230 v nejakom rozmedzi rychlosti rychlejsia nez Superb 2.0TSI 280 4x4 DSG?
2.) Je DSG u Octavie RS 230 s rovnakym prejavom (prevodmi) ako u Octavie RS 220?
3.) Da sa od Skodovakov vytiahnut naznak toho, ze by s faceliftom prislo DCC, ACC a Full LED aj do Octavie?
2.) Je DSG u Octavie RS 230 s rovnakym prejavom (prevodmi) ako u Octavie RS 220?
3.) Da sa od Skodovakov vytiahnut naznak toho, ze by s faceliftom prislo DCC, ACC a Full LED aj do Octavie?
Na tomto voze nás už nemá co zajímat, vše bylo 100 x popsáno. Nedostatky napíšete až s novým modelem, tak o čem to tady celé je?...jooo máte čárku :no😒br />
na idnes je nový opel, ale to se asi nehodí...
[odkaz]
[odkaz]
"...na idnes je nový opel, ale to se asi nehodí..." ale ano hodi, mi urcite - krasne autko, diky za link! :-!
Ondřej Chamilla: Mam teda otazku. Pravdepodobne ste si bol zajazdit na okruhu.
1.) Ako ste jazdili na okruhu, len take vozenie alebo skutocne xy okruhov na maximalnych moznostiach auta ( vykon, brzdy, podvozok ) ?
2.) Ako taku ozaj ostru jazdu auto zvladalo ( hlavne brzdy s podvozkom ) ?
3.) Asi vykonovo nic moc RS na tom okruhu, asi chybal vykon.
4.) Jazdili tam vtedy aj ine auta ?
5.) Nerozmyslali ste zobrat O RS a Leon Cupra na ten okruh a porovnat ich kvality ?
1.) Ako ste jazdili na okruhu, len take vozenie alebo skutocne xy okruhov na maximalnych moznostiach auta ( vykon, brzdy, podvozok ) ?
2.) Ako taku ozaj ostru jazdu auto zvladalo ( hlavne brzdy s podvozkom ) ?
3.) Asi vykonovo nic moc RS na tom okruhu, asi chybal vykon.
4.) Jazdili tam vtedy aj ine auta ?
5.) Nerozmyslali ste zobrat O RS a Leon Cupra na ten okruh a porovnat ich kvality ?
Chcem sa teda spytat😒br />
Ma aj RS230 furt chrastitko pod palubkou, napriek tomu, ze ma auto vymeneny vyfuk?
Je nejako zmenene nastavenie ESP? Pripadne sa da nebodaj vypnut?
Je mozne na auto obut aj 18" rafiky?
Ma aj RS230 furt chrastitko pod palubkou, napriek tomu, ze ma auto vymeneny vyfuk?
Je nejako zmenene nastavenie ESP? Pripadne sa da nebodaj vypnut?
Je mozne na auto obut aj 18" rafiky?
Jo, ten výfuk by mě taky zajímal....zda tam je zase jen rámeček, nebo pořádný výfuk....a zda potřebuje šidítko nebo ne.
Myslím, že:
Zvukový generátor by měl být u RS230 v sérii, u běžné RS je za příplatek pod krycím názvem volba jízdních režimů nebo tak něco. Lze ztlumit až deaktivovat přes kabel.
I chování ESP lze upravit přes kabel, a to včetně možnosti, že tlačítko ESP úplně vypíná.
Brzdy by měly být stejné a 18" i 17" tam zřejmě půjdou, ale nikoli v sérii.
Zvukový generátor by měl být u RS230 v sérii, u běžné RS je za příplatek pod krycím názvem volba jízdních režimů nebo tak něco. Lze ztlumit až deaktivovat přes kabel.
I chování ESP lze upravit přes kabel, a to včetně možnosti, že tlačítko ESP úplně vypíná.
Brzdy by měly být stejné a 18" i 17" tam zřejmě půjdou, ale nikoli v sérii.
Proč sakra nemá adaptivní podvozek a aspoň 206kW - RS280 by bylo lepší? Proč ji nabízejí jen ve 4 barvách, ze kterých bych si ani jednu nevybral.
Ty barvy jsou bída, to je pravda. Obecně... je tu dost věcí, co mi u RS230 vadí, a málo těch, co se mi líbí.
+samosvor
+senzory a další výbava v ceně
+(asi) lepší výfuk
-málo barev a žádná z mých oblíbených
-nutně 19"
-nutně kožené sedačky
-nutně black paket - ale zrovna k těm 4 barvám se hodí
206kW by bylo fajn, ale nevidím to jako prioritu. DCC by pomohlo univerzálnosti auta... a spíš obyč RS než 230.
+samosvor
+senzory a další výbava v ceně
+(asi) lepší výfuk
-málo barev a žádná z mých oblíbených
-nutně 19"
-nutně kožené sedačky
-nutně black paket - ale zrovna k těm 4 barvám se hodí
206kW by bylo fajn, ale nevidím to jako prioritu. DCC by pomohlo univerzálnosti auta... a spíš obyč RS než 230.
Přesně! Největší úlet jsou ty 19tky. Stejně výkonný Golf GTI může být na 17tkách, ale Škodovka... (nechápu na co si hrají, vždyť to auto dělají nepoužitelné, už 18tky jsou pro škodovácký podvozek za hranou). Nutně kožené sedačky taky souhlasím. Jednak zbytečně zvyšují už tak přepálenou cenu, ne každý je snese (mně nevadí), ale hlavně v případně Škodovky je to jen jakási polokůže, polokoženka a ty koženkové části se velmi brzy rozpadnou a vypadá to otřesně...
šílená barva, kterou na oktávce RS vídám je taková šedá matná. vypadá to jak nalíčené balakrylem😊
přibyla možnost dokoupit černé čalounění stropu.
A jaké je čalounění stropu bez příplatku?
Jen znalec pozná o 15% větší logo vRS či červené brzdové třmeny.
To věřím, protože normální RS má taky červené třmeny... tyhle jsou červenější? Nebo o ně běžné RS přišlo?
A jaké je čalounění stropu bez příplatku?
Jen znalec pozná o 15% větší logo vRS či červené brzdové třmeny.
To věřím, protože normální RS má taky červené třmeny... tyhle jsou červenější? Nebo o ně běžné RS přišlo?
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bravo Sherlocku :yes😒br />
Standardní RS má strop černý. U RS230 v konfigurátoru žádný příplatek za černý strop není a upřímně bych se dost divil, kdyby k celočernému interiéru dali světlý strop...
Standardní RS má strop černý. U RS230 v konfigurátoru žádný příplatek za černý strop není a upřímně bych se dost divil, kdyby k celočernému interiéru dali světlý strop...
ted se budou muset redaktori prihlasit pod jednim z tajnych nicku a poslat si nejake dotazy....
pripadne povolaji na pomoc PR oddeleni Skodovky...
>😒]
pripadne povolaji na pomoc PR oddeleni Skodovky...
>😒]
Chcel by som sa spýtať ako je na tom ereso s hlukom odvalovania kolies (samozrejme nie na okruhu), lebo mám pocit že VW group zámerne škodovkám škodí a to konkrétne slabšou úrovňnou odhlučnenia. Diky.
Kde se v lidech bere to presvedceni ze skodovce skodi VW a ne skodovka sama? Ze usetrit na odhlucneni musi byt automaticky narizeno z Vlcihradu a neni to proaktivni krok skodovky samotne?
Jedna konspiracna teoria lepsia ako druha ! >😒]
Podla mna pravda je niekde uprostred... :-!
Podla mna pravda je niekde uprostred... :-!
Myslím, že to nařízeno nemají - mizernému odhlučněním podběhů Škodovek se prý při zkušebních jízdách podivovalo i koncernové vedení. Přece by se nepodivovali, kdyby to předtím nařídili... 😄
aha, takze pan je "insider" 😉 Vynikajuco.
Mozes mi teda potvrdit / vyvratit zakulisnu informaciu z cias Sup II a jeho pripravovaneho dizajnu - mali hotove 3 verzie, ktore ukazali VW a VW ukazal prstom na tu najskaredsiu a este si vynutil jej "zoskaredenie" >😁 ( vraj inac by vyzerala aj ta najhorsia ako po FL - co vobec nieje podla mna uplne najhorsie...)
Predpokladam, ze teraz je tam podobny tlak na kvalitu tych omielanych vyplni dveri ( ano, O III je bieda a S III bohuzial na svoju triedu este väcsia hanba ) - je to taky tvrdy diktat z VW, alebo len milosrdna lož - a ze to len Skodovka takto sama dobrovolne "katuje costy" ?
Diky... 😉
Mozes mi teda potvrdit / vyvratit zakulisnu informaciu z cias Sup II a jeho pripravovaneho dizajnu - mali hotove 3 verzie, ktore ukazali VW a VW ukazal prstom na tu najskaredsiu a este si vynutil jej "zoskaredenie" >😁 ( vraj inac by vyzerala aj ta najhorsia ako po FL - co vobec nieje podla mna uplne najhorsie...)
Predpokladam, ze teraz je tam podobny tlak na kvalitu tych omielanych vyplni dveri ( ano, O III je bieda a S III bohuzial na svoju triedu este väcsia hanba ) - je to taky tvrdy diktat z VW, alebo len milosrdna lož - a ze to len Skodovka takto sama dobrovolne "katuje costy" ?
Diky... 😉
"insider" bohužel (bohudík? >😁) nejsem. Jen papouškuju to, co uteklo do médií 😉.
Ale to co píšeš se také říká. A asi to tak nějak i bude. Podstatné je, že do budoucna to bude pro Škodovku ještě horší, protože zatímco Piech prosazoval spíše něco jako vnitrokoncernovou konkurenci značek na relativně stejné úrovni (vždyť O2 měla věci, které se do Golfu 5/6 nedaly objednat ani za příplatek), tak to nové vedení zařadí Škodovku pěkně lowcostově...
Ale to co píšeš se také říká. A asi to tak nějak i bude. Podstatné je, že do budoucna to bude pro Škodovku ještě horší, protože zatímco Piech prosazoval spíše něco jako vnitrokoncernovou konkurenci značek na relativně stejné úrovni (vždyť O2 měla věci, které se do Golfu 5/6 nedaly objednat ani za příplatek), tak to nové vedení zařadí Škodovku pěkně lowcostově...
Takze dylema z pred par rokov ( uz vtedy uvazovali Skodovke pristrihnut kridelka ) sa opakuje... :-!
Vtedy jej ale prave po tom, ako zistili ze by to nebolo na prospech veci, umoznili skoro vsetko - vid Sup II kombi, to co pises o O II...atd...
Dnes, ked uz je jasne, ze Suzuki sa nenecha "zlowcostovatiet" - a ze o nu prisli, tak zeby aj koli tomuto na tento ucel vybrali Skodovku ? Ved nedavno prebehli uvahy, ze vznikne nova low-cost znacka... 😐
Vtedy jej ale prave po tom, ako zistili ze by to nebolo na prospech veci, umoznili skoro vsetko - vid Sup II kombi, to co pises o O II...atd...
Dnes, ked uz je jasne, ze Suzuki sa nenecha "zlowcostovatiet" - a ze o nu prisli, tak zeby aj koli tomuto na tento ucel vybrali Skodovku ? Ved nedavno prebehli uvahy, ze vznikne nova low-cost znacka... 😐
Nedavno o tom pristrihavani kridylek zase probehly zpravy. Winterkorn se ohanel napriklad procentualnim podilem pouziti MQB na Skodovkach a VW, coz je sice vzhledem k absolutnim cislum naprosto zavadejici, ale to,ho asi nezajima.
nieco sa mi mari - ze Skodovka vyuziva viac MQB-cko ?
Ale to uz malo kto vie, ze na to MQB-cko sa daju nahadzat veci, ktore na to vo VW nahadzu, ale do Skodovky ich nepustia...( vid aktualne rozdiely v priplatkoch pre O III, Sup III a ich VW kokurenciu ) ;-\
Pritom cela "kauza MQB" mi prijde ako hoooodne nafuknuta bublina... :-!
Naklady to znizilo menej nez sa cakalo, na 48V ju musia znovu prerabat...atd... :-!
Ale to uz malo kto vie, ze na to MQB-cko sa daju nahadzat veci, ktore na to vo VW nahadzu, ale do Skodovky ich nepustia...( vid aktualne rozdiely v priplatkoch pre O III, Sup III a ich VW kokurenciu ) ;-\
Pritom cela "kauza MQB" mi prijde ako hoooodne nafuknuta bublina... :-!
Naklady to znizilo menej nez sa cakalo, na 48V ju musia znovu prerabat...atd... :-!
A zase, kde se bere ta jistota, ze VW priplatky ala HUD, bitdi nepustil a ze to neni dobrovolne rozhodnuti vedeni skodovky?
Me totiz toto rozhodnuti dava smysl i z pohledu manazmentu skodovky. S podobnyma vecma jednoduse roste cena a oni nejlip vedi kolik a za kolik dokazou prodavat, co se zaplati a co naopak uz ne, co se vyplati si nechat az na FL a co ne, jaka je klientela pro superb a jestli je tam dostatecny trh pro 240k diesel, anebo ne, atd. atd. atd.
Me totiz toto rozhodnuti dava smysl i z pohledu manazmentu skodovky. S podobnyma vecma jednoduse roste cena a oni nejlip vedi kolik a za kolik dokazou prodavat, co se zaplati a co naopak uz ne, co se vyplati si nechat az na FL a co ne, jaka je klientela pro superb a jestli je tam dostatecny trh pro 240k diesel, anebo ne, atd. atd. atd.
Hm, v tomhle si myslím, že se jedná o rozhodnutí na koncernové úrovni. Pro BiTDI bude zřejmě větší trh než pro silná TSI... jasně že by se to prodávalo, zejména u nás, kde Superb hraje roli nejlepšího domácího produktu bez přímé (domácí) konkurence.
vyssie vidim Emela ako by schvaloval 240 PS Bitdi, na to ja ale kaslem - ten motor potrebuje 2. generaciu, tento by som nechcel.
Ale zrovna tie priplatky o ktorych pises ty - HUD - myslis, ze by to bolo ekonomicky nevyhodne ponuknut to uz teraz ? Vieme kolko ta elektronika stoji, a kolko sa za nu priplaca pokial ju chces v aute mat. Toto je podla mna fail. :-!
Alebo full digital instrument cluster, ci ako to pomenuvaju ( dig. pristrojovy stit ) - po tej kritike umiestnenia stredoveho displeja "pri kolenach" by to bol balzam na oci sofera - videit "full-navi" pred sebou. samozrejme za slusny priplatok ( pritom v Audi sa za to priplaca 500 € (?) ...)
atd..., atd... 😉
Ale zrovna tie priplatky o ktorych pises ty - HUD - myslis, ze by to bolo ekonomicky nevyhodne ponuknut to uz teraz ? Vieme kolko ta elektronika stoji, a kolko sa za nu priplaca pokial ju chces v aute mat. Toto je podla mna fail. :-!
Alebo full digital instrument cluster, ci ako to pomenuvaju ( dig. pristrojovy stit ) - po tej kritike umiestnenia stredoveho displeja "pri kolenach" by to bol balzam na oci sofera - videit "full-navi" pred sebou. samozrejme za slusny priplatok ( pritom v Audi sa za to priplaca 500 € (?) ...)
atd..., atd... 😉
Já říkám, že by se prodávala, ne že bych ji chtěl domů 😉 . Já na autě od Škody zase tak nelpím, v cenách přes mega bych asi zkusil dosáhnout na nějakou prémiovku s třílitrem a klidně i horší výbavou.
vsetka cest - pekny ( spravny ) pristup. 😉
Len neviem, ci by ti na to to mega stacilo... :😉 ale ak su znamosti, predvadzacky a dalsie moznosti ako skresat cenu - preco nie ? 😄
Len neviem, ci by ti na to to mega stacilo... :😉 ale ak su znamosti, predvadzacky a dalsie moznosti ako skresat cenu - preco nie ? 😄
V tride octavie i stacilo, M135i by za ty penize ani nemusela byt uplne holatko. Stredni uz bude spis utopie (mozna jahreswagen).
Diskutujeme pod clankem o octavii RS, u ktere omezili pocet barev na 4, konfigurovatelnost taky horsi nez u bezne OIII RS atd. Jednoduse se setri kde se da, kdyz na nicem jinem tak aspon na logistice. Tu mit musis jestli si nekdo ten HUD koupi nebo ne a nevim, ale mozna by odhadovany pocet prodanych kusu vs. naklady s jeho zavedenim (servisovanim atd.) nehral skode do karet.
Jednoduse do toho vidi par lidi zevnitr skodovky a my tu jen varime z vody. Jediny rozdil je pak v tom kdo cemu, na zaklade niceho, spis veri. A me osobne ty teorie o utlacovane skodovce bez vyjadreni nejake overeneho insidera prijdou jako mytus.
Mam jej "na policce" hned vedle superbu lepsiho nez E Klasse a jinych perel. >😁
Jednoduse do toho vidi par lidi zevnitr skodovky a my tu jen varime z vody. Jediny rozdil je pak v tom kdo cemu, na zaklade niceho, spis veri. A me osobne ty teorie o utlacovane skodovce bez vyjadreni nejake overeneho insidera prijdou jako mytus.
Mam jej "na policce" hned vedle superbu lepsiho nez E Klasse a jinych perel. >😁
Tá "dylema" je dobrá, kokso... >😁
Čo sa toho lowcostu týka, tak pokiaľ vytiahnu nejakú ďalšiu lacnú značku, tak tie vozy budú mať na dverách už len plech a koženku, a na zatváranie tiahlo z kúska bezpečnostného pásu...
Čo sa toho lowcostu týka, tak pokiaľ vytiahnu nejakú ďalšiu lacnú značku, tak tie vozy budú mať na dverách už len plech a koženku, a na zatváranie tiahlo z kúska bezpečnostného pásu...
To neni konsipracni teorie. Jednoduse izolace neco stoji (o to se snad nebudeme prit), o to bud prodrazim auto (a prodam min) anebo si snizim zisk (o to se asi taky nebudeme prit). Skodovka, vedoma si sveho postaveni (levnejsi/prostornejsi alternativa pro VW) a financnich cilu, u kterych verim ze prichazi "zhora", se klidne sama a dobrovolne rozhodne, ze tu izolaci da slabsi. Neplni tak zadny zakerny prikaz z Wolfsburgu ala "octavia musi byt horsi nez golf", jen se snazi maximalizovat prodeje a zisk. Co jine taky po jakekoliv firme chtit. 😄
v praxi .... by som volil klasicku slabsiu RSku,.. na nejakych 17tkach a bez kozenych sedaciek ... povedzme v tmavozelenej peknej skodovackej farbe klasickej pre RSky :yes: .... to by bola pekna masinka :yes:
Přesvědčila vás jízdně 230 tak, že by jste dali přednost jí před Cuprou? Ta je totiž levnější, výkonnější, má navíc adaptivní podvozek a je víc hot. Papírově se mi tak koupě 230 jeví jako zcela nelogická volba slepého patriota Škodovky.
Já nevím, jestli to pořád někdo nechápe, ale RSo přeci není Hothatch, ale rychlé rodinné auto, hlavně v karoserii kombi.
Ne není, Cupra ST umí to samé, odveze pravděpodobně se stejným komfortem a stojí víceméně stejné. Jak ji směřuje automobilka to je mi jako zákazníkovi jedno. Já mám svoje požadavky a pokud je splňují obě auta, tak mě zajímá, které to umí lépe. Rychlé rodinné auto bude dost možná ST úplně stejně jako RS díky adaptivnímu podvozku.
No, mluvils o klasické Cupře, což je Hatchback a ta je trochu jinak zaměřena, než RSa, v kombiku souhlasím, že pro někoho může být ST Cupra lepší volbou.
I v tom případě, rozměrově přece nejsou nijak zvlášť rozdílné. Kdyby už chtěla Škoda mluvit o komfortním rodinném autě, tak právě Cupra to splní líp než 230 díky podvozku. Jsem si téměř jist, že 230 bude mnohem tvrdší než Cupra, protože musí podvozek naladit tak nějak do průměru. Navíc dneska rodinné pro víc jak jedno dítě auto = kombi.
Já bohužel Cuprou nejel a Oktávky i s multilinkem extra komfortní nejsou, nevím jak RS, to také neznám. Leon mne zklamal celkem levně vypadajícím interiérem, i když u Cupry se to už celkem dá, pořád bych RSo řadil uvnitř za o trochu přívětivější řešení.
Kdo ale upředností RS před Cuprou v kombi? No, na to se asi musíš zeptat kupců 😉
Kdo ale upředností RS před Cuprou v kombi? No, na to se asi musíš zeptat kupců 😉
Otazka na radio Jerevan😒br />
- Aky je materialovo-konstrukcny rozdiel medzi 2.0 TSI od 220/230/260/280/300 PS ? (Ak som zabudol na nejaku verziu, tak pardon).
A ake su pocitane rezervy pohonneho ustrojenstva resp. pocitana zivotnost RS ? (napr. FIAT uvadza pre 1,3 JTD zivotnost 250 tkm).
- Preco poistovne v pravne vyspelych krajinach odmietaju dopoistit zaruku na RSo (generalne TSI) ?
- Ako su definovane hranice pre Skodu v ramci VW koncertu ? Konkretne moze Octavia este dostat dalsiu vykonovu verziu ?
- Aky je materialovo-konstrukcny rozdiel medzi 2.0 TSI od 220/230/260/280/300 PS ? (Ak som zabudol na nejaku verziu, tak pardon).
A ake su pocitane rezervy pohonneho ustrojenstva resp. pocitana zivotnost RS ? (napr. FIAT uvadza pre 1,3 JTD zivotnost 250 tkm).
- Preco poistovne v pravne vyspelych krajinach odmietaju dopoistit zaruku na RSo (generalne TSI) ?
- Ako su definovane hranice pre Skodu v ramci VW koncertu ? Konkretne moze Octavia este dostat dalsiu vykonovu verziu ?
Tipuji, že software výkonu bude u 220 i 230 verze stejný, jako je stejný u 280 i 300, je to jen marketing. Kde se nabízí 260 koní? Myslíš Scirocco s minulou generací 2,0TSi?
verze 220, 230, 265, 280, 300, 310 nejsou shodné motory, samozřejmě je to jedna rodina/generace motorů a spojují je stejné rozměry bloku, ale jsou tam materiálové rozdíly v pístech, ve vložkách válců (s chladícími kanálky a bez), v hlavách, v použití/nepoužití valveliftu, v turbech etc.
Cupra, G7R. S3 mají už kvůli výkonu kolem 300 koní jiné turbo, co snese větší zatížení....a tuším, že mají i zesílenou nějakou část motoru, někde jsem to četl v testu G7R.
Blok asi nie, ine turbo ano, ine ventily ano, ine hlavy...
toto sa podla mna ale tyka tych 265-310 PS verzii - ktore su ale len softwarovo ( S3 aj vyfukovo ) ladene.
toto sa podla mna ale tyka tych 265-310 PS verzii - ktore su ale len softwarovo ( S3 aj vyfukovo ) ladene.
Kedy začnú výrobcovia pri adaptivnom tempomate ponúkať aj funkciu -" klasicky tempomat" ( vypnem adaptiv. a idem na obyc. tempomate).
Pokial viem tak na RS-e sa dal adaptívny tempomat nastaviť na max. "Iba " 180km/h ,prečo?
Pokial viem tak na RS-e sa dal adaptívny tempomat nastaviť na max. "Iba " 180km/h ,prečo?
180 km/h na tempomat se ti zdá málo? Ty seš mi ale nějakej Drsoň >😁
Omezení má i klasický tempomat, max. 230km/h 😉 . Vypnutí adaptivního režimu bych ale taky přivítal.
Některá auta umí vypnout adaptivní funkci. To omezení tam bude kvůli dohledu senzorů (auto si musí být schopné držet bezpečný odstup), i když to spíš bývá 200 km/h, co si vybavuji.
Mě by jako zájemce o koupi standartní verze RS zajímalo
1. Proč čím dražší oktávka tím menší možnost volby pro barvu. U RS230 jsou to snad jen 4. Přitom auta v holobytu za 350 tisíc mají možnost až 40 barev.
2. Kdy bude DCC
1. Proč čím dražší oktávka tím menší možnost volby pro barvu. U RS230 jsou to snad jen 4. Přitom auta v holobytu za 350 tisíc mají možnost až 40 barev.
2. Kdy bude DCC
Kedy konečne nám s písmenami RS Škoda ponúkne pekné dvojdverové kupátko?
obavam sa z o tom nerozhoduje skoda 😉
keby ano .... tak tu uz davno mame skodu tudor ( akoby superb kupe ) [odkaz] 😉
inak trojdverakom dnes doba nepraje.... vseobecne nam miznu ... napriec vsetkymi triedami
keby ano .... tak tu uz davno mame skodu tudor ( akoby superb kupe ) [odkaz] 😉
inak trojdverakom dnes doba nepraje.... vseobecne nam miznu ... napriec vsetkymi triedami
Vidíš, a to si zrovna nemyslím. Tudor není auto, které by Škoda měla racionálně dělat. Aktuální trendy velí SUV větší než Yeti. VW stopnul svůj projekt sportovní zadokolky, vcelku povedené GT-86 se v Evropě nedaří, 508 kupé taky není a Talisman Coupe nebude. Uměl bych si pro rodinnou značku představit klon Sharanu nebo Touranu...
v pripade tudora ide o studiu staru 13 rokov.... vtedy boli ine trendy to uznas sam... a kupatka vtedy davali este aspon aky taky zmysel a urcite vacsi ..... ako dnes v case crossoverov/SUV a elektrokosaciek.... 😄
samozrejme ze dnes je to uz ine... a prednost dostavaju skor SUV/crossovery a elektromobily
samozrejme ze dnes je to uz ine... a prednost dostavaju skor SUV/crossovery a elektromobily
Nesouhlasím. Trendy byly už tehdy jasně v neprospěch kupé, kupé bylo i tehdy spíš prestižní záležitost než racionální model. Dnes se můžeš v klidu ohlédnout a napsat, že rozhodnutí Tudor nevyrábět bylo i bez politických tlaků správné... aspoň ekonomicky.
Ja bych se chtel zeptat: Proc nastal ten ustup od snahy o robustni kvalitu k bakelitove pseudokvalite nove generace Octavie?
Proc jsou brzdove trmeny cervene? :-! Proc je obloha modra? Proc je voda mokra? Proc takove auto. Proc takovy clanek? 8-s
A taky proč se něco nedělá s tím, že sem jezdí každý den 200-300 imigrantů.
Ale na to nikdo odpovídat nechce >😁
2) I přes problémy s financováním je české zdravotnictví na velmi dobré úrovni. Lidi by si měli uvědomit, kolik reálně zdravotní péče stojí... pak by rychle přestali brblat nad regulačními poplatky. V hotelu si taky platíš za jídlo.
3) S těmi imigranty se přece něco dělá. Já vím, ty bys měl jistě nějaké elegantní řešení typu poslat je zpět do Sýrie nebo ještě něco horšího... ale já doufám, že obraz v médiích nevypovídá o náladě společnosti, že ta nepropadá hysterii a je v nějaké rozumné míře připravená uprchlíkům pomoci.
Proč se nevyzbrojí syrská armáda a lid aby mohla účinně bojovat. A pokud bojovat nechtěj, tak maj smůlu.
Proč USA nesvrhnou vládu v Eritreji, když se doted s prominutím s*ali všude kolem. že by zájmy a penízy z těžarskému průmyslu? Zlato, měd, mangan že....'
Navíc soudruzi z lidové číny mi na to vyrobí novou masky a znáčky ZIL a bude to. Oni sou šikovní klucí a s copyrightem si hlavu nelámou >😁
Hasiči v jedné vsi nedaleko maj dodnes hasičskej ZIL a pořád jezdí. >😁 >😁
V tomhle je si právě ta americká technika s ruskou stejná, proto je vcelku logické, že mam rád oboje, že.
Co ty si měl třeba z ameriky, pochlub se >😁
Já měl taky ruskej kaviár a Vodku, ruský bombony a čokoládu. A co jako?
A americký a australský pivo.
Co si měl za americkou techniku, se nám pochlub. Voni tam toho taky klucí dneska hodně dělaj vid. To sou kvanta věcí, co se tady můžeš koupit a maj na sobě Made in USA.
Začíná to americký motorem v skeačce a končí to autem vid. To je tak asi všechno.
A americkej telefon Made in China
>😁
No já si právě to pivo koupil od firmy co to sem vozí, a žádný patoky jako BUD atd ale spíš menší pivovary a můžu říct, že se to pít dá. dobré je i skotské pivo, to sem měl taky. To australské už je trošku jinačí.
Německá znam taky.
Co se týče limonád netuším, pravou z USA sem měl jen RC colu. Já ty coly zrovna moc nepiju, takže po tom ani netoužím. Radši si dám ovocnou štávu nebo třeba minerálku St.Pellegrino nebo Evian vodu.
Dobrá je citronáda od Pellegrino.
Nejpodivnější co jsem pil byla cream soda, tzn limonáda s příchutí smetany >😁 To byl velkej úlet, když nepočítám ty asijské dobroty v plechovkách >😁
Dobré sou ty mexické džusíky Jumex v plechovkách, ale maj tu málo druhů a třeba Tesco za t chce nesmysl - 45 kč. Já to koupil jednou v akci za 20 >😁 Jinak to pak kupuji u jedný firmy za 32
Ty mexický džusy znám, za 25 je občas mívali v Žabce na Vinohradech, ale už je tam nemaj 😐
A z ameriky? Třeba kytary a zesilovače, ale nemyslim si že by byly o tolik lepší, než třeba ty evropské fašistické 😉
Není to spíš o tom, že záleží na výrobci, než na zemi původu? Měli sme žigula, montovaného na těžké podmínky Ruska, hnil prý už po 2-3 letech, co si tak pamatuju, byla tam obrovská díra u spolujezdce v podlaze >😁 Kvalitka.
A co takovej fiat a alfa romeo nebo staré VW ze 70-80 let. >😁
Evropy taky hnily, taky lemy a zadní páté dveře.
Je vidět, že si nevážíš toho, jak je v ČR dobře, to myslím bez ironie. Naštěstí díky minulému režimu přiblblých komárů nejsme atraktivní pro imigraci. Kromě Prahy se nebojím žádných útoků apod..
Změna je to, čeho se taky většina bojí...
To co si ted popsal, je cesta do pekel.
No hlavní je mít vlastní pevný názor. >😁
Není tomu tak.
Aby sis nemyslel, že jen tak píšu do větru:
1. Myslím, že ČR nemá problém s vylidňováním, klidně stačí 8-9 mil. obyvatel (až tu za pár let skončí asijské montovny, nezaměstnaných bude mraky).
2. Slyšíme, že stát vyhazuje peníze na dávky a důchody apod., ale to je scestné myšlení, protože penzista koupí jídlo, léky, zaplatí nájem nebo dá něco vnoučatům a kola ekonomiky se stále tímto oběživem roztáčejí. Ale když vyletí 140 mega do Afgán. tak jsou peníze definitivně pryč a už u nás nic neroztáčejí.
Sestra se taky necítí moc bezpečně, když se kolem ní v Teplicích prohánějí 150kg ženské, kterým z černého hábitu koukají jen oči, mimochodem je to porušování zákonu, jelikož každý musí být na veřejnosti identifikovatelný podle obličeje (vyjma motocyklistů apod.).
Také znám ještě z dob školy jednoho dalšího, u kterého si nejsem jist, jestli vůbec přijal muslimskou víru, ale pocházel ze Sýrie, nýbrž vyrůstal v ČR. Jeho povaha odpovídala přesně tomu, proč se jich evropané bojí, byl to arab, útočný, vyčůraný, smlouval s lidmi o peníze... příkladný stereotyp. Přitom to snad ani nebyl muslim.
Je těžké vyselektovat ty "hodné a zlé" a určitě to nevyřeší přijímání všech běženců, ani naprosté uzavření hranic Evropy. Pak jsem se s mnohými setkal, ale nepoznal je blíže, třeba pracovně znám několik Afghánců, kteří velmi tvrdě odsuzují islámský stát a snaží se, aby žili v jejich zemi bez chudoby, možná to bude ale tím, že to byli vzdělaní a vysoce postavení vládní činitelé.
Jenomze jsou tady dva zásadní problémy😒br />
1.
I kdyz Evropa má problém se stárnutím populace, muze prijmout jen urcitý pocet osob. Pokud si vezmes Blízký Východ a protáhnes si ho rekneme po Bangladés a pridás k tomu Afriku, tak más stamilióny chudých lidí zijících v diktaturách nebo polodemokraciích kterí se budou snazit dostat se za lepsím zivotem a pro vetsinu z nich bude cílem Evropa. A to bude obrovský problém.
2.
Vetsina techto lidí jsou muslimové a to je dalsí obrovský problém. Na rozdíl od imigrantu z Východní Evropy, ale tak treba Cína, Vietnamu nebo Jizní Ameriky se muslimové v poslední dobe snazí masivne ovlivnovat místa kde zijí (ostré prosazování vlastních zvyklostí, kazatelé nenávisti, podpora IS) atd. Samozrejme nejde o vsechny muslimy, ale bohate stací kdyz tech extrémne problémových bude 50 z 1.000. Pritom napríklad Syrané patrí k tem vzdelanejsím a "civilizovanejsím". Ale co je to platné pokud jejich deti za 20 let prijdou k názoru ze je utiskujeme a ze by bylo dobre nám podrezat krky. Oni si to mísení kultur casto predstavují dost podivne.
Takze pokud se to rozjede tak jak to momentálne vypadá tak negativní efekty budou rádove prevysovat ty pozitivní.
Podle mého názoru si Evropa práve ted zacíná intenzívne podrezávat vetev na které sedí.
Upřímně si myslím, že ti chudí a utiskovaní touží ze všeho nejvíc po klidném životě v relativním blahobytu. Pokud se k nim Evropa bude chovat korektně (což neznamená že jim dá něco zadarmo), podle mě budou v první řadě vděční... a třeba si dokonce budou své nové vlasti vážit, což se o spoustě "domácích" říct nedá.
Dejte se k nám a evropa nám padne k nohám.... A tam to začne.
na tohle nemusím mít vystudovaný humanitvní vědy, na to stačí mít všeobecný přehled a zdravý rozum.
Jinak vetsina Syranu zrejme bude na zacátku vdecná, ale dá se to po zkusenostech poslední doby cekat od jejich detí? Tezko. Vetsina muslimu, kterí se v poslední dobe v Evrope "zviditelnili" terorem, zájmem o nenávistná kázání, podporou IS jsou lidé kterí prisli do Evropy jako mladí lidé nebo v Evrope narodili.
Jinak, jak jsem napsal, stací kdyz tech extrémne problémových bude 50 z 1.000. A v Evrope bude vymalováno.
Ty předpokládáš, že proti současným obyvatelům Evropy bude stát jednotná síla imigrantů usilující o nějaký převrat... ale ono to budou různí lidé z různých zemí, jejichž největším společným zájmem bude mít se tady dobře - a to nikoli na úkor někoho, prostě jenom dobře.
Je tu islám jako jednotící prvek a takzvaný radikální islám... a souhlas, dneska se to zejména v té Anglii úplně nezvládá... v Německu nevím, tam nemám pocit že by to byl problém. No, to je prostě výzva. Nakonec, i v řadách ISIS bojují občané EU. A proti radikálnímu islámu ti mohou pomoci ti běžní muslimové... jak ostatně už pomáhají v bojích proti ISIS.
Nemyslím že to bude jednoduché a nemyslím že nás čeká růžová budoucnost, ale věřím že se to nějak zvládne. Výzvy a překážky tříbí intelekt 😉
Jistě uprchlíci sou z různých zemích, jako na potvoru, ve většině z nich působí IS a Al-kajda no.
Ona to hodně nezvládá i Francie a problémy sou i v Belgii a Holandsku a zejména to těžce nezvládá švédsko, akorát to oficiální média maskují.
ženu znásilnili švédštví občané, hlásají titulky novin. Realita od tamních blogerů - 4 eritrejci a dva somálci, všchni bez švédského občanství >😁 >😁
S tou vděčností - tábor u Bělé, kde ze samé vděčnosti ničili a dělali násilnosti, přitom výběr ze 3 jídel, postel, bezpečí, ale nedokáží chvíli počkat, než úředníci je prověří. Mezi imigranty je velké % xindlu!
Pan Mezian vystudoval medicínu na Karlovce, má uznávanou praxi v Litoměřicích, má českou manželku a tři děti... je to vzdělaný člověk, který se cítí být občanem ČR a má chuť něco pro ni udělat.
Náhodou ho znám, tak mi schválně napiš čeho je schopný...
Do hlavy nikomu nevidím... no, to ty ale taky ne. Znovu, napiš čeho je schopný, nebo co špatného za těch 40 let v ČR provedl, třeba jako politik... jinak to vypadá jako klasické předsudky bez špetky faktů.
Východní mentalitu, hm... tureckou znám poměrně dobře.
Ja neocekávám nejakou jednotnou sílu imigrantu usilující o prevrat. Ja ocekávám desetitisíce extrémne problematických situací které si dnes tezko dovedeme predstavit. Stejne jako jsme si jeste pred nedávnou dobou tezko dovedli predstavit dnesní evropskou formu islámského terorismu nebo to ze vznikne neco jako ISIS a bude to mít sympatie mnoha v Evrope vychovaných muslimu.
Pokud skutecne budou v prístích letech pricházet miliony a spís desítky milionu, tak to vidím cerne. Kdyz to trochu prezenu, tak pri takové výzve jako podrezávání krku se ten intelekt tríbí dost tezko.
Ja nic nedemonizuji, jen vecne pokazuji na reálná rizika.
Z dlouhodobého hlediska pozadí imigrace techto uprchlíku není tak dulezité.
Nevím o žádné dobré zkušenosti s nimi.
Existuje evropská země, která je ráda za muslimské přistěhovalce? Ve které jsou pozitivním přínosem?
Jak by se mohli mít dobře? Třeba tak, že už být si jistý svým životem v horizontu jednoho týdne pro ně znamená "mít se dobře". Za druhé tak, že prostě budou pracovat. Nezaměstnanost třeba v ČR je malá... a pokud je někde nezaměstnanost velká, tak to taky může být příznakem toho, že si ta země žije nad poměry (její práce je na mezinárodním trhu moc drahá). Možná bude Evropa muset jít s cenami dolů, aby bylo její zboží na světovém trhu konkurenceschopné... a možná jí v tom pomůžou i imigranti.
Hele, já nevím... problémy byly, jsou a budou... mně osobně přijde, že ty naše dnešní problémy jsou relativně malé.
Srovnání s čechy, migrujícími za socíku na západ, absolutně neobstojí.
Vymírání- jediný problém vymírání vidím v nebezpečí zvenku, a před ním nás tito migranti zcela jistě neubrání. Jestli nás na planetě bude PŘIROZENOU CESTOU o něco míň- jen dobře.Ekonomické dopady vymírání považuji za naprosto podružné.
Nebojím se toho, že dáme pár miliard navíc na přistěhovalce, bojím se toho, že jednoho dne mi přistěhovalec zakáže slavit vánoce, jíst vepřové a možná mě podřízne. Toho se u vietnamců bát nemusím.
Ano, blbe je, ze ich viera sa niektorymi ich ucitelmi vyklada tak, druhymi onak - a tam to zacina. Nie kazdy z nich pojde sirit svoju vieru mečom, ako sa pise v Korane. Vela z nich pochopilo, ze je to len obrazne. Bohuzial, vela z nich je schopnych na seba prihodit par kg trhaviny a hor sa medzi "neveriacich"... :-!
Zlikvidovat kompletne tuto extremisticku cast je myslim nemozne. takisto je nemozne to vsetko tu v Europe ustriehnut. Proste nemame sancu minimalizovat tie rizika na nejaku "unosnu" uroven. A na to by sme sa mali pripravit. To je cele.
Populacia v nasich krajinach a jej demograficky vyvoj... - toto je o aktualnom materialistickom zivote nas Europanov a celkovo zapadneho sveta. Vela deti = vela starosti. A načo ?! Toto je to, co nam ale casom moze sposobit vacsie problemy, nez ti imigranti ako taki. Keby nas bolo stale primerane stupajuce mnozstvo, vsetko by sa vyvijalo inac. Rodicia by sa museli tym viacerym detom patricne viac venovat, cele spolocnosti by zili inac - kulturnejsie. Nielen v honbe za materialnym blahom. Ale za blahom svojich - viacerych deti. A tie by si z toho brali priklad...atd...
Takto, pokial nezacneme my sami od seba, tak nas tu ti pristahovalci fakt prevalcuju...
To, ze to bude mat aj negativny ekonomicky dopad je hadam jasne. To, ze to potom este viac ovplyvni nase bezne zivoty - hadam tiez.
OK, mam zacat od seba ? Predat svoj drahy voz, najst si rychlo zenu a splodit vela silnych synov a ich obdarit laskou a materialnym dostatkom ? >😁
Len ja to ale z biedy nevytrhnem >😁
A nie, ze na pode, na ktorej sa da v pohode nieco pestovat, sa len koli vyhodnej polohe a nekalym podnikatelskym praktikam "vyseju" solarne panely... 8-s
Nezastavana krajina ? - co tym myslis ?
Zatial sa to snazim zvladat aj bez skrtania v garazi... >😒]
A co ty ? Rypnutie fajne, ale prispievas aj ty k prirodzenemu prirastku nejako ? 😉
Receptem musí být české děti, spoření si na důchod v době aktivního věku a mezigenerační solidarita spolu s pozdějším odchodem do penze.
Pak nebude Evropa vymírat.
Hlavně většina imigrantů neumí žádný evropský jazyk. co tu jako budou dělat něž se naučí aspon pár slov pro kvalifikaci kopáče nebo uklízečky.
Nechceš se jet podívat do Bělé pod Bezdězem? Mluvil sem s člověkem, jehož máma tam pracuje. Udělej si tam exkurzi, on ti hodně rychle zvadne úsměv.
Denně se tam hádaj a perou mezi sebou a benga musí uklidnovat situaci, všude bordel jak v tanku >😁
A počkej až přijedou Eritrejci, ty maj průmerné IQ asi 85
S tou znalostí anglictiny to není buhvíco. V médiích zcela logicky prijdou ke slovu imigranti kterí umí anglicky.
Zkrátka to nefunguje. Podle mě ze dvou důvodů - lidi jsou a) pohodlní a b) příliš materiálně orientovaní.
A co je šílené - že ministři v průměru vydrží třeba 1 rok, čili samé změny a není možnost kontinuálního vývoje.
Tech 140 Mega do Kabulu je strategicka investice. :-! Drive to byly cukrovary na Kube. Dneska je to cashovka.
A dále Kuba od nás odebírala traktory, motorky Jawa, komplety pro elektrárny atd.
Co od nás odebírá Afghánistán, krom peněz >😁
[odkaz]
Cukr? Pche! Toto je lepsi - vyssi pridana hodnota, jak by rekl ekonom. :-!
Každej kdo má v pr*eli díru jde studovat humanitní a sociální vědy, ale že tu nebude mít kdo opravit kohooutek a vyměnit trubku, až odumře stará generace nikdo neřeší. Tatra už ted nemůže sehnat lidi, ani konstruktéři nejsou.
Nebýt zde oblíbených ukrajinců, tak ti nikdo ani nepostaví novej barák. jedini to neumí a druzí sou líní jak veš.
No prostě prča, totálně ujetá společnost, která postupem času akorát víc degeneruje 😄)
A taky na to dojede, jako třeba Římská říše a další příklady z historie.
O mnoho zajímavější sou takové nezávislé blogy obyčejných lidí, třeba ze švédska, francie atd.
Anebo si popovídat s obyčejným ukrajincem .
To se dozvíš věci, bohužel dosti odlišné od blábolů v MF Dnes a Lidovkách a spol.
No a pak sou ty ještě jiné zdroje, ale o tom už se nemluví.