Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Suzuki koupila zpět pětinový podíl, jenž vlastnil Volkswagen

42 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Možná se ještě chvíli udrží v Indii, ale budoucnost už nemá. Bez pořádných dieselů nemá v Evropě, ale ani v té Indii dlouhodobě žádnou šanci :no:
Avatar - Hittman
Hittman
No, ono lze dnes spekulovat, který z nových čtyřválcových dieslů splňujících EURO6 bude nejspolehlivější a vydrží bez poruch přes 200 tis. km, že... Jinak je to škoda, mohla to být dobrá spolupráce.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Spolupráce Suzuki s někým, kdo slibuje a nemá? Sotva dobrá.
Nicco
Lepsi koncit pomalu nez rychle v nadnarodnim monstru.
ericn
Hmm skončila Škodovka, Seat nebo Lambo? Neskončila ani jedna značka, takže o co jde? Jinak pokud jsou ty čísla správná, ta VW na tom alespoň vydělal "Double" 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To vydělal. Co ti na tom přijde pozitivní? 😐
ericn
Je to jen konstatování faktu, navíc posvěcená soudem...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo dle všeho se Suzuki slušně vyjebali. Třikrát hurá
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Dýzl je mrtvej.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Houby s octem :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fuj! Ty doufám taky >😒]
Avatar - pelikoš
pelikoš
no je vidět jak tomu rozumíš...
Avatar - pelikoš
pelikoš
přesně...
swifter
Suzuki ropáky přežije, neboj..
Gvick2
současné zhodnocení na 3,4 mld. eur plus další balík na odškodném. To se slušně napakují.
ericn
Jj Suzuki sice vyhrálo spor, ale stálo je to spoustu peněz 😉
Gvick2
No vyhrálo, to tvrdí Suzuki, v reálu musí platit jak mourovaté, to podle mě není výhra, ale jasná prohra. VW nechtěl prodat akcie za původní cenu za kterou je koupil a soud mu dal za pravdu a VW spadl do klína dvojnásobek, což asi ani nečekal a navíc ještě dostane odškodné. A odškodné dostává vždy poškozená strana, tedy ta co u soudu vyhraje. Takže ta výhra Suzuki je jenom manažerská rétorika vedení aby zakrylo skutečnost, že budou muset zakrojit do letošního a možná i do zisku příštího roku, protože 3,4 mld plus odškodné to jsou pro Suzuki obrovské prachy na které padne určitě část zisků firmy. Naopak finanční ředitel VW je nejspíč vysmátý.
ericn
Jo, to sedí. Takže ve finále to zas tak špatná investice nebyla 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pokud sereš na morálku a myslíš prachy tak určitě :yes: 😄
ericn
O jakou morálku ti přesně jde? Btw proč to sprostý slovo?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jestli si taková citlivka a opravuji na: kašleš 😄
ericn
Jen nebylo nutný a ten první dotaz?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 20:59
ericn
Asi to nebude tak černobílé, frustrace bude asi na obou stranách, jen koncern z toho vyšel líp ...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak si napsal "Double" 😉

Většinou to končí takhle, bejt trochu hajzlík je prostě výhodnější
holden_holden
pro ostatni. takove slapnuti do ho*vna holt neco stoji
Avatar - Ozzman
Ozzman
Promin, ja vim, že je to asi proti pravidlům, ale ty jsi fakt idi.ot....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Promiň ale ono to zas tak úplně mimo není 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vzdyt Holden tu jen dělá zbytečné dusno, nikdy nenapíše k věci a naváží se do všech aut a automobilek.... ostatně, ty k tomu občas taky nemáš daleko, ale alespoň píšeš občas k věci 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je mi jedno co kdy kde dělá. Tady má prostě spíš pravdu než ne :-!
rmt
Tak to dopadlo pro Suzuki pozitivně. Má zpět co ji patří a nikdo na ní nebude parazitovat. Bohužel ji to něco stalo ale je to tak. Myslím ze spolupráce s fiatem na dieselech není špatná, ale nemění to nic na tom, ze bych volil do suzuki benzin. Ono nafťák od vw žádná výhra není 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To asi dopadlo ale tahle malá morální satisfakce je vyšla docela draho
rmt
Tak morální úplně nevím, měl docela značný podíl v Suzuki. Teď je to jen na Suzuki
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co o tom čtu od prvopočátku vzajemnou dohodu neplnil spíš VW. A finančně na tom vydělal
Ale jak říkáš teď už je to jen na Suzuki. A malý italský diesely bych asi taky upřednostnil. A taky ne před benzínem 😄
rmt
No měla by na tom vydělat spis Suzuki jak píšeš když vw nedodrzel co slíbil. Suzuki jim asi ve vstupu na asijský trhy nebránilo. Asi to vidí jinak než my.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím že to většina vidí stejně ale takhle to prostě chodí. Mega korporace neprohrávaj. A když tak takhle
cudzinec11
Cice ich to nieco stalo, ale maju naspat slobodu a zbavili sa pritaze. Kazdy rok su v zisku, predaje postupne navysuju a VW im technologicky nepriniesol absolutne nic, skor ich zabrzdil v rozvoji, vid kisashi, ktore bez diesla skrachovalo...

Pre nas spotrebitelov to bude takto lepsie, kedze Suzuki je majster v ponukani techniky za dobry peniaz - vid automaty AMT, motory DualJet, coskoro benzinove a dieslove mild hybridy, novu platformu uz maju... VW im aj tak technicky nema co ponuknut, naleteli na reklamu, v Indii s krehkou a drahou VW technikou velmi neobstoja... Kym VW vyrobi ludove auto...
Avatar - blake26
blake26
ako nechcem byt zly, ale komenty typu :"suzuki je majster v ponukani techniky atd, alebo ze VW im technicky nic nedal" a co dalo z asistencnych alebo bezpecnostnych systemov suzuki za poslednu dobu ??? .... robia spolahlive auta uznavam, niet sa co divit, ked ponukaju atmosfericke benziny uz x rokov a nic viac a podalsie ich marketing je tiez na bode mrazu, ze by oslovil nejake masy, o tom sa tiez da polemizovat

proste kazdy je majster, ked ponuka 10 rokov motory do kosaciek a minimalne desat rokov neponukol okrem modelu kizashi nic, co by zaujalo vyraznym sposobom europsky trh, to tu potom mozme davat do popredia aj napr. auta znacky TATA, ake su spolahlive, jasne, ze su, ked maju motor 0.8 atmo a v interieri je dreveny volant a skolska lavica 8-s .... co sa tyka spoluprace VW SUZUKI myslim ze v tomto vysli japonci s dlhym nosom a poriadne prerobili (keby bolo VW take strasne asi by aj ine znacky kaslali na spolupracu, aj ked ich VW spasilo a radsej by sa odtrhli)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
VW zjevně nedodržel svou část dohody a musel vrátit akcie Suzuki. Všechno ostatní je irelevantní

Asi nechápu tu závěrečnou závorku, co tim myslíš?
bonzour
Nova vitara ma radarovej tempomat a anti collision, dokonce pry funguje velmi dobre.
Prave predstavili 1.4 turbo a 1.0 turbo ktere byly ohlaseny uz vic nez dva roky.
Suzuki dela jednoducha ale poctiva auta, koukni se na vysledky Kizashi ve small overlap crash testech. V dobe testu to byl uz vybehovy model, takze nemohl byt navrzeny testum na miru, a obstal s prehledem...coz se o prvnich testech Audi, VW a ostatnich rict neda.
cudzinec11
Sledujes aspon trochu dianie okolo Suzuki? Maju😒br />
- uz spomenuty adapt. tempomat a protikolizny system
- novy infotainment s navigáciou
- novu platformu
- tri druhy automatických prevodoviek:
CVT, AMT a klasika s HDM
- tri druhy benzinovych motorov😒br /> euro6 atmosfery 1.2, 1.4 a 1.6
turbomotory trojvalec 1.0 a stvorvalec 1.4
mild hybrid benzinovy aj dieslovy!!!.

Co ma VW, co by mohlo pomoct mainstreamovemu Suzuki? Ved okrem TSI a DSG prakticky nic ine neponukaju, o studiach a ediciach par sto kusov sa nebavim a plug-in hybrid za cenu troch aut Suzuki tiez nie...
bonzour
Na ten HDM automat jsem uplne zapomel.
Suzuki je jedna z velmi mala automobilek co ma crossover s 4x4 a HDM 6 stupnovym automatem ... ktery je ke 4x4 jedina rozumna volba.
Ostatni tam maj tragicky CVTcka.
Navic dle testu si ta 1.6 s menicem stale drzi skvelou spotrebu.