Novinky
holden_holden
9
pro ostatni. takove slapnuti do ho*vna holt neco stoji
Přejít do diskuze
Tak to dopadlo pro Suzuki pozitivně. Má zpět co ji patří a nikdo na ní nebude parazitovat. Bohužel ji to něco stalo ale je to tak. Myslím ze spolupráce s fiatem na dieselech není špatná, ale nemění to nic na tom, ze bych volil do suzuki benzin. Ono nafťák od vw žádná výhra není 😉
Vzdyt Holden tu jen dělá zbytečné dusno, nikdy nenapíše k věci a naváží se do všech aut a automobilek.... ostatně, ty k tomu občas taky nemáš daleko, ale alespoň píšeš občas k věci 😉
No vyhrálo, to tvrdí Suzuki, v reálu musí platit jak mourovaté, to podle mě není výhra, ale jasná prohra. VW nechtěl prodat akcie za původní cenu za kterou je koupil a soud mu dal za pravdu a VW spadl do klína dvojnásobek, což asi ani nečekal a navíc ještě dostane odškodné. A odškodné dostává vždy poškozená strana, tedy ta co u soudu vyhraje. Takže ta výhra Suzuki je jenom manažerská rétorika vedení aby zakrylo skutečnost, že budou muset zakrojit do letošního a možná i do zisku příštího roku, protože 3,4 mld plus odškodné to jsou pro Suzuki obrovské prachy na které padne určitě část zisků firmy. Naopak finanční ředitel VW je nejspíč vysmátý.
ako nechcem byt zly, ale komenty typu :"suzuki je majster v ponukani techniky atd, alebo ze VW im technicky nic nedal" a co dalo z asistencnych alebo bezpecnostnych systemov suzuki za poslednu dobu ??? .... robia spolahlive auta uznavam, niet sa co divit, ked ponukaju atmosfericke benziny uz x rokov a nic viac a podalsie ich marketing je tiez na bode mrazu, ze by oslovil nejake masy, o tom sa tiez da polemizovat
proste kazdy je majster, ked ponuka 10 rokov motory do kosaciek a minimalne desat rokov neponukol okrem modelu kizashi nic, co by zaujalo vyraznym sposobom europsky trh, to tu potom mozme davat do popredia aj napr. auta znacky TATA, ake su spolahlive, jasne, ze su, ked maju motor 0.8 atmo a v interieri je dreveny volant a skolska lavica 8-s .... co sa tyka spoluprace VW SUZUKI myslim ze v tomto vysli japonci s dlhym nosom a poriadne prerobili (keby bolo VW take strasne asi by aj ine znacky kaslali na spolupracu, aj ked ich VW spasilo a radsej by sa odtrhli)
proste kazdy je majster, ked ponuka 10 rokov motory do kosaciek a minimalne desat rokov neponukol okrem modelu kizashi nic, co by zaujalo vyraznym sposobom europsky trh, to tu potom mozme davat do popredia aj napr. auta znacky TATA, ake su spolahlive, jasne, ze su, ked maju motor 0.8 atmo a v interieri je dreveny volant a skolska lavica 8-s .... co sa tyka spoluprace VW SUZUKI myslim ze v tomto vysli japonci s dlhym nosom a poriadne prerobili (keby bolo VW take strasne asi by aj ine znacky kaslali na spolupracu, aj ked ich VW spasilo a radsej by sa odtrhli)
Asi to nebude tak černobílé, frustrace bude asi na obou stranách, jen koncern z toho vyšel líp ...
No, ono lze dnes spekulovat, který z nových čtyřválcových dieslů splňujících EURO6 bude nejspolehlivější a vydrží bez poruch přes 200 tis. km, že... Jinak je to škoda, mohla to být dobrá spolupráce.
Hmm skončila Škodovka, Seat nebo Lambo? Neskončila ani jedna značka, takže o co jde? Jinak pokud jsou ty čísla správná, ta VW na tom alespoň vydělal "Double" 😉
Na ten HDM automat jsem uplne zapomel.
Suzuki je jedna z velmi mala automobilek co ma crossover s 4x4 a HDM 6 stupnovym automatem ... ktery je ke 4x4 jedina rozumna volba.
Ostatni tam maj tragicky CVTcka.
Navic dle testu si ta 1.6 s menicem stale drzi skvelou spotrebu.
Suzuki je jedna z velmi mala automobilek co ma crossover s 4x4 a HDM 6 stupnovym automatem ... ktery je ke 4x4 jedina rozumna volba.
Ostatni tam maj tragicky CVTcka.
Navic dle testu si ta 1.6 s menicem stale drzi skvelou spotrebu.
Sledujes aspon trochu dianie okolo Suzuki? Maju😒br />
- uz spomenuty adapt. tempomat a protikolizny system
- novy infotainment s navigáciou
- novu platformu
- tri druhy automatických prevodoviek:
CVT, AMT a klasika s HDM
- tri druhy benzinovych motorov😒br /> euro6 atmosfery 1.2, 1.4 a 1.6
turbomotory trojvalec 1.0 a stvorvalec 1.4
mild hybrid benzinovy aj dieslovy!!!.
Co ma VW, co by mohlo pomoct mainstreamovemu Suzuki? Ved okrem TSI a DSG prakticky nic ine neponukaju, o studiach a ediciach par sto kusov sa nebavim a plug-in hybrid za cenu troch aut Suzuki tiez nie...
- uz spomenuty adapt. tempomat a protikolizny system
- novy infotainment s navigáciou
- novu platformu
- tri druhy automatických prevodoviek:
CVT, AMT a klasika s HDM
- tri druhy benzinovych motorov😒br /> euro6 atmosfery 1.2, 1.4 a 1.6
turbomotory trojvalec 1.0 a stvorvalec 1.4
mild hybrid benzinovy aj dieslovy!!!.
Co ma VW, co by mohlo pomoct mainstreamovemu Suzuki? Ved okrem TSI a DSG prakticky nic ine neponukaju, o studiach a ediciach par sto kusov sa nebavim a plug-in hybrid za cenu troch aut Suzuki tiez nie...
Nova vitara ma radarovej tempomat a anti collision, dokonce pry funguje velmi dobre.
Prave predstavili 1.4 turbo a 1.0 turbo ktere byly ohlaseny uz vic nez dva roky.
Suzuki dela jednoducha ale poctiva auta, koukni se na vysledky Kizashi ve small overlap crash testech. V dobe testu to byl uz vybehovy model, takze nemohl byt navrzeny testum na miru, a obstal s prehledem...coz se o prvnich testech Audi, VW a ostatnich rict neda.
Prave predstavili 1.4 turbo a 1.0 turbo ktere byly ohlaseny uz vic nez dva roky.
Suzuki dela jednoducha ale poctiva auta, koukni se na vysledky Kizashi ve small overlap crash testech. V dobe testu to byl uz vybehovy model, takze nemohl byt navrzeny testum na miru, a obstal s prehledem...coz se o prvnich testech Audi, VW a ostatnich rict neda.
Jak si napsal "Double" 😉
Většinou to končí takhle, bejt trochu hajzlík je prostě výhodnější
Většinou to končí takhle, bejt trochu hajzlík je prostě výhodnější
Myslím že to většina vidí stejně ale takhle to prostě chodí. Mega korporace neprohrávaj. A když tak takhle
VW zjevně nedodržel svou část dohody a musel vrátit akcie Suzuki. Všechno ostatní je irelevantní
Asi nechápu tu závěrečnou závorku, co tim myslíš?
Asi nechápu tu závěrečnou závorku, co tim myslíš?
Cice ich to nieco stalo, ale maju naspat slobodu a zbavili sa pritaze. Kazdy rok su v zisku, predaje postupne navysuju a VW im technologicky nepriniesol absolutne nic, skor ich zabrzdil v rozvoji, vid kisashi, ktore bez diesla skrachovalo...
Pre nas spotrebitelov to bude takto lepsie, kedze Suzuki je majster v ponukani techniky za dobry peniaz - vid automaty AMT, motory DualJet, coskoro benzinove a dieslove mild hybridy, novu platformu uz maju... VW im aj tak technicky nema co ponuknut, naleteli na reklamu, v Indii s krehkou a drahou VW technikou velmi neobstoja... Kym VW vyrobi ludove auto...
Pre nas spotrebitelov to bude takto lepsie, kedze Suzuki je majster v ponukani techniky za dobry peniaz - vid automaty AMT, motory DualJet, coskoro benzinove a dieslove mild hybridy, novu platformu uz maju... VW im aj tak technicky nema co ponuknut, naleteli na reklamu, v Indii s krehkou a drahou VW technikou velmi neobstoja... Kym VW vyrobi ludove auto...
Možná se ještě chvíli udrží v Indii, ale budoucnost už nemá. Bez pořádných dieselů nemá v Evropě, ale ani v té Indii dlouhodobě žádnou šanci :no:
No měla by na tom vydělat spis Suzuki jak píšeš když vw nedodrzel co slíbil. Suzuki jim asi ve vstupu na asijský trhy nebránilo. Asi to vidí jinak než my.