verze G500 se 422 hp z nula na sto za 5,9
verze G63 AMG s 544 hp z nula na sto za 5,7
verze G65 AMG s 630 hp z nula na sto za 5,3 sekundy
nějak mi to nejde do hlavy. ty koně ze stáje MB jsou fakt nějaké zdechlé😊
3_diamanty
1
tak ono to nema atleticke proporcie, vahu ani aerodynamiku hurracanu a nemozno cakat zrychlenie 3 sekundy u tejto masiny .... predsa len je to "terenak" a nie supersport ... ja tu v dynamike nevidim problem ..... co ma ale viac zarazilo su tie optimisticke udaje papierovej spotreby vsetkych motorov ..... v reali to ale urcite zozerie o hodne viac... a urcite bude musiet mat aj poriadnu nadrz...
beibej
0
Rozdíl mezi benzinovým základem a dvanáctiválcovou špičkou je směšně malý. Asi jako p*n*s majitele. >😒]
3_diamanty
1
Gecko sa mi paci napriek tomu asi malokto uveri ze tento neaerodynamicky a tazkotonazny kolos so 422 konikmi v benzine si s tymto mamutim vykonom pojde za 12 litrov ... ten priemer bude urcite aspon 15 litrov... a pri vyuzivani potencialu aj 20 a viac...
Mig_35
0
známej má G63AMG a okolo 15-16 není problém jezdit, předchozí atmosférická pětistovka mu prý brala víc.
Mig_35
0
Horší je, že za jednu G65 AMG koupíš dvě G500 a potom ten rozdíl /cca půl sekundy/ působí ještě bizardněji...
ericn
0
Hlavně u G-Klasse působí 65AMG na evropana jako zbytečnost, v Arabským zálivu jako nezbytnost 😉 Mě by se líbíl klidně i 350Bluetec :yes:
_MT_
0
Snad žádnou 65 nemá smysl kupovat kvůli času na stovku. A 65 jsou dobře vybavené, slušná část peněz jde právě tam. I tak si v ceníku samozřejmě drží řádný odstup. U G tomu nebude jinak.
Mig_35
0
Mně nejde o to co má nebo nemá smysl. Nechápu, že rozdíl 200 koní a víc znamená v dynamice tak strašně málo...
_MT_
0
V dynamice v nízkých rychlostech. 0-100 nemá u silnějších aut moc smysl, 100 je příliš nízká rychlost. A pak se mi nezdají ani ty výkony, cos tu napsal. Mezi 63 a 65 by měl být menší rozdíl. Já však koně moc nevedu, preferuji kW a přepočítávat to nebudu, můžeš si to opravit sám. Co já vím, možná mícháš čísla z brzdy s těmi z techničáku. >😒]
Mig_35
0
A dvoustovka je lepší? Tam je 65ka o sekundu rychleji. Řekl bych i třístovku, ale nejede to víc než 210😊
_MT_
0
G65 má omezovač na 230. 😉 Ne všechny 65 jsou takhle omezené.
Opravdu o sekundu rychleji než 500? Jel jsem v ní bohužel jen jednou a bez přímého srovnání, takže mám vlastně jen pocity a dojmy.
Mig_35
0
To co píšeš je sice zajímavé, ale kdyby to tak opravdu bylo, potom by to platilo pro všechny verze stejně. A evidentně neplatí. >😒]
_MT_
0
U MB nebývá problém zdechlost koní, ale dostat to na silnici (AMG jsou věhlasní paliči pneumatik). Na neomezeném úseku není o koních pochyb. Plus mají podle mne pomalejší převodovky, to dokáže udělat hodně, a konkrétně G myslím nemají launch control (Race Start, nebo jak tomu AMG říká). Také je otázka, jak jsou konzervativní. Pokud je na těch číslech něco zvláštního, pak to, že je mezi 63 a 65 větší rozdíl než mezi 500 a 63. Mezi 63 a 65 bývá tak 0,1-0,2.
PS: Máš tam chybu, 63 má mít podle německého webu MB 5,4. To už se mi líbí víc.
Mig_35
0
AMG jsou paliči pneumatik co se týče RWD. Až uvidím kouř od všech čtyřech, přijedu se ti omluvit. Jel jsem v 500 i 63 AMG a nic takového jsem nepozoroval. Převodovky také nejsou problém, AMG jsou docela svižné proti běžnému 7G.
5,7 bylo ve vícero testech jako naměřená hodnota.
Takže je možné, že i 65ka je na tom hůř.
Obávám se, že obyčejná X3 35i by prohnala krom 65ky všechny ostatní verze géčka... což není moc lichotivé.
_MT_
0
Takže chceš říct, že mícháš časy udávané výrobcem s naměřenými?
Zkoušel jsi vypnout ESP/ TC? >😒] A nesmíš zapomínat, že má tři diferenciály; jen *** by při tomhle používal uzávěrku (-y). Kouřit ti začne předek.
G je tank, vedle něj je X3 autíčko pro barbíny. Není stavěné na něco takového. Což je právě to, co ho dělá zajímavým. Je celkem směšné je srovnávat.
Mig_35
0
Doposud jsem myslel, že pohon 4x4 je určen k tomu, aby se dal přenést výkon na cestu efektivněji, ale pletl jsem se😊
_MT_
0
Proč by ses pletl? Jak se však auto chová, když na razíš na limit kola, už záleží na pohonu. U RWD také záleží na diferenciálu, co se přesně stane. Stejně jako se zadokolce s otevřeným diferenciálem začne v zatáčce protáčet vnitřní kolo, se čtyřkolce se třemi otevřenými diferenciály začne při prudké akceleraci protáčet přední náprava (s předpokladem, že mezinápravový dělí 50:50, jako nápravové, a že jsou všechna kola stejně obutá, jinak je to složitější). V obou případech ze stejného důvodu: odlehčení. A když při tom bude zatáčet, tak to bude vnitřní přední kolo. Teď je otázka, jestli máš vůbec tušení, co to je otevřený diferenciál a jak funguje (byť je v drtivé většině aut).
verze G63 AMG s 544 hp z nula na sto za 5,7
verze G65 AMG s 630 hp z nula na sto za 5,3 sekundy
nějak mi to nejde do hlavy. ty koně ze stáje MB jsou fakt nějaké zdechlé😊
Opravdu o sekundu rychleji než 500? Jel jsem v ní bohužel jen jednou a bez přímého srovnání, takže mám vlastně jen pocity a dojmy.
PS: Máš tam chybu, 63 má mít podle německého webu MB 5,4. To už se mi líbí víc.
5,7 bylo ve vícero testech jako naměřená hodnota.
Takže je možné, že i 65ka je na tom hůř.
Obávám se, že obyčejná X3 35i by prohnala krom 65ky všechny ostatní verze géčka... což není moc lichotivé.
Zkoušel jsi vypnout ESP/ TC? >😒] A nesmíš zapomínat, že má tři diferenciály; jen *** by při tomhle používal uzávěrku (-y). Kouřit ti začne předek.
G je tank, vedle něj je X3 autíčko pro barbíny. Není stavěné na něco takového. Což je právě to, co ho dělá zajímavým. Je celkem směšné je srovnávat.