Novinky
3_diamanty
1
Gecko sa mi paci napriek tomu asi malokto uveri ze tento neaerodynamicky a tazkotonazny kolos so 422 konikmi v benzine si s tymto mamutim vykonom pojde za 12 litrov ... ten priemer bude urcite aspon 15 litrov... a pri vyuzivani potencialu aj 20 a viac...
Přejít do diskuze
tak ono to nema atleticke proporcie, vahu ani aerodynamiku hurracanu a nemozno cakat zrychlenie 3 sekundy u tejto masiny .... predsa len je to "terenak" a nie supersport ... ja tu v dynamike nevidim problem ..... co ma ale viac zarazilo su tie optimisticke udaje papierovej spotreby vsetkych motorov ..... v reali to ale urcite zozerie o hodne viac... a urcite bude musiet mat aj poriadnu nadrz...
Proč by ses pletl? Jak se však auto chová, když na razíš na limit kola, už záleží na pohonu. U RWD také záleží na diferenciálu, co se přesně stane. Stejně jako se zadokolce s otevřeným diferenciálem začne v zatáčce protáčet vnitřní kolo, se čtyřkolce se třemi otevřenými diferenciály začne při prudké akceleraci protáčet přední náprava (s předpokladem, že mezinápravový dělí 50:50, jako nápravové, a že jsou všechna kola stejně obutá, jinak je to složitější). V obou případech ze stejného důvodu: odlehčení. A když při tom bude zatáčet, tak to bude vnitřní přední kolo. Teď je otázka, jestli máš vůbec tušení, co to je otevřený diferenciál a jak funguje (byť je v drtivé většině aut).
G65 má omezovač na 230. 😉 Ne všechny 65 jsou takhle omezené.
Opravdu o sekundu rychleji než 500? Jel jsem v ní bohužel jen jednou a bez přímého srovnání, takže mám vlastně jen pocity a dojmy.
Opravdu o sekundu rychleji než 500? Jel jsem v ní bohužel jen jednou a bez přímého srovnání, takže mám vlastně jen pocity a dojmy.
Doposud jsem myslel, že pohon 4x4 je určen k tomu, aby se dal přenést výkon na cestu efektivněji, ale pletl jsem se😊
A dvoustovka je lepší? Tam je 65ka o sekundu rychleji. Řekl bych i třístovku, ale nejede to víc než 210😊
V dynamice v nízkých rychlostech. 0-100 nemá u silnějších aut moc smysl, 100 je příliš nízká rychlost. A pak se mi nezdají ani ty výkony, cos tu napsal. Mezi 63 a 65 by měl být menší rozdíl. Já však koně moc nevedu, preferuji kW a přepočítávat to nebudu, můžeš si to opravit sám. Co já vím, možná mícháš čísla z brzdy s těmi z techničáku. >😒]
Takže chceš říct, že mícháš časy udávané výrobcem s naměřenými?
Zkoušel jsi vypnout ESP/ TC? >😒] A nesmíš zapomínat, že má tři diferenciály; jen *** by při tomhle používal uzávěrku (-y). Kouřit ti začne předek.
G je tank, vedle něj je X3 autíčko pro barbíny. Není stavěné na něco takového. Což je právě to, co ho dělá zajímavým. Je celkem směšné je srovnávat.
Zkoušel jsi vypnout ESP/ TC? >😒] A nesmíš zapomínat, že má tři diferenciály; jen *** by při tomhle používal uzávěrku (-y). Kouřit ti začne předek.
G je tank, vedle něj je X3 autíčko pro barbíny. Není stavěné na něco takového. Což je právě to, co ho dělá zajímavým. Je celkem směšné je srovnávat.
Mně nejde o to co má nebo nemá smysl. Nechápu, že rozdíl 200 koní a víc znamená v dynamice tak strašně málo...
AMG jsou paliči pneumatik co se týče RWD. Až uvidím kouř od všech čtyřech, přijedu se ti omluvit. Jel jsem v 500 i 63 AMG a nic takového jsem nepozoroval. Převodovky také nejsou problém, AMG jsou docela svižné proti běžnému 7G.
5,7 bylo ve vícero testech jako naměřená hodnota.
Takže je možné, že i 65ka je na tom hůř.
Obávám se, že obyčejná X3 35i by prohnala krom 65ky všechny ostatní verze géčka... což není moc lichotivé.
5,7 bylo ve vícero testech jako naměřená hodnota.
Takže je možné, že i 65ka je na tom hůř.
Obávám se, že obyčejná X3 35i by prohnala krom 65ky všechny ostatní verze géčka... což není moc lichotivé.
Snad žádnou 65 nemá smysl kupovat kvůli času na stovku. A 65 jsou dobře vybavené, slušná část peněz jde právě tam. I tak si v ceníku samozřejmě drží řádný odstup. U G tomu nebude jinak.
U MB nebývá problém zdechlost koní, ale dostat to na silnici (AMG jsou věhlasní paliči pneumatik). Na neomezeném úseku není o koních pochyb. Plus mají podle mne pomalejší převodovky, to dokáže udělat hodně, a konkrétně G myslím nemají launch control (Race Start, nebo jak tomu AMG říká). Také je otázka, jak jsou konzervativní. Pokud je na těch číslech něco zvláštního, pak to, že je mezi 63 a 65 větší rozdíl než mezi 500 a 63. Mezi 63 a 65 bývá tak 0,1-0,2.
PS: Máš tam chybu, 63 má mít podle německého webu MB 5,4. To už se mi líbí víc.
PS: Máš tam chybu, 63 má mít podle německého webu MB 5,4. To už se mi líbí víc.
To co píšeš je sice zajímavé, ale kdyby to tak opravdu bylo, potom by to platilo pro všechny verze stejně. A evidentně neplatí. >😒]
Hlavně u G-Klasse působí 65AMG na evropana jako zbytečnost, v Arabským zálivu jako nezbytnost 😉 Mě by se líbíl klidně i 350Bluetec :yes:
Horší je, že za jednu G65 AMG koupíš dvě G500 a potom ten rozdíl /cca půl sekundy/ působí ještě bizardněji...
známej má G63AMG a okolo 15-16 není problém jezdit, předchozí atmosférická pětistovka mu prý brala víc.
Rozdíl mezi benzinovým základem a dvanáctiválcovou špičkou je směšně malý. Asi jako p*n*s majitele. >😒]