BMW oficiálně představilo nejostřejší verzi modelu X4. Pod kapotou pracuje řadový šestiválec o výkonu 360 koní, který využívá komponenty z nekompromisního M3/M4.
Tento motor v M2 je logické očakávanie, otázka je len jeho konkrétne naladenie; aktuálnych 265 kW sa mi javí ako pomerne málo; nemyslím samotný výkon, ten je viac ako dostatočný, ale z hľadiska odlíšenia od bežnej M235i a exkluzivity modelu M je rozdiel 25 kW málo. Zhora je síce M2 limitovaná M4kou s 317 kW, ktorú nemôže ohroziť, ale tých 280 kW by to mohlo byť.
No tech 265kw by mohlo znamenat, ze hlavni slovo mel spis nejaky inzenyr nez nekdo z markentingu rozhodujici o dostatecnem profilovani se produktu proti (interni) konkurenci (a kdo vi o cem jeste by lidi z marketingu rozhodli). Navic tahle hra na premotorovane bestie stejne nevede k cili. Radeji doufam, ze BMW M2 proti vychozi M235i zhublo, ikdyz je k tomu obtloustla konkurence spis nemotivuje. Nizsi hmotnost a ne +15kw navic z toho udela lepsi auto. Vim ze to v BMW vedi, vsichni to vedi. Ted jeste aby se tim i ridili.
Všetci to vedia, ale všetci sa tým neriadia a marketing aj tak má posledné slovo. Ostatne zameranie BMW na SUV o tom niečo vypovedá.
Btw. stavím fľašu Cabernetu, že M2 bude mať viac, ako 265 kW (lebo marketing). ;-)
To neni o marketingu ale o prodejich. Je to smutna doba, ale myslim ze tech X4 M40i prodaji vic nez pak M2. ;-\
Kazdopadne muj tip a dlouho se o tom mluvilo na na forech je 270kw. Ze to nebude vic nez 270kw se o tu flasku klidne vsadim. ;-)
Tých 270 tipujem aj ja, stávka platí pri 265. :-)
Btw. ak by BMW zaujímal jeden bycharský názor, ja by som skôr ako SUV-kupé bral nejaké 2 Gran Coupé, teda nejakú zmenšeninu 4GC (a teraz do mňa). ;-)
Preco do ta? Mas velkou pravdu, maly sedan je to co BMW strasne schazi. Pokazde se za peknou A3 sedan otocim. Ano, k proporcni dokonalosti ji nejake 2-3% chybi, ale jinak (a kdyz ty muzes tak ja si taky zabycharim >:D ) by to pro me bylo idealni auto. MB to ma, Audi to ma, jen BMW prodava male coupe (a nedivil bych se kdyby ho prodalo o rad min nez konkurence). Jestli by si ten ctyrdverak nazvali 2GC nebo 2 sedan uz by mi bylo docela jedno.
Jestli to bude "jen" těch 265 kW a 465+35 Nm (při overboostu), tak to prakticky nebude žádná změna proti N54ce v 1M. Ta sice papírové měla 250 kW, ale v reálu má 270 kW a 450+50 Nm (při overboostu), takže i ten samý točivý moment. Skoro to na mne dělá dojem, že se jen přiznalo víc z reálných čísel (jakkoli to jsou odlišné motory - N54 vs. N55).
Ve finále to ale nevadí, protože jestli udrží stejný koncept jako s 1M (a vše nasvědčuje tomu, že ano), tak vedle nemůžou šlápnout a bude to taková nová 1M s podvozkem a řízením z F80/F82. Na hmotnost jsem zvědav. 1Mko váží 1570 (EU), M235i váží 1530 (EU), tak pokud se jim to podaří dostat pod úroveň M235i (trochu o tom pochybuju), tak by to byla bomba. Víc koní to auto nepotřebuje a nižší hmotnost by jen vylepšila jízdní vlastnosti + k tomu Micheliny PSSka 255/35/19 a 275/35/19 a bude to paráda.
TO máš pri turbomotoroch ťažké. Octavia RS230 akože zvýšila výkon sériovej RS o 10 koní, v reále ale RS mala na brzde 247k, takže ako píšeš len priznanie reality.
Moja téza bola len o tom, že zákazníkom sa môže javiť M2 ako primálo výkonnejšia, ako M235i a z hľadiska marketingového product placementu je pre M2 optimálny priestor presne v strede medzi M235i a M4, čo je cca. tých 280 kW.
Proč,a na co..Však se muže jezdit devadesát a při výkonech to čoudí..Nečtete ted aférky???Vyrobci,,prosím vas už nedějte takovy dizajnový krámy,spotřebitel dostal rozum a pranýřuje,,,on prý nechce podvoná a nečistá auta........Novináři to povídali...vite??? :-!