Novinky
fOE
1
No tech 265kw by mohlo znamenat, ze hlavni slovo mel spis nejaky inzenyr nez nekdo z markentingu rozhodujici o dostatecnem profilovani se produktu proti (interni) konkurenci (a kdo vi o cem jeste by lidi z marketingu rozhodli). Navic tahle hra na premotorovane bestie stejne nevede k cili. Radeji doufam, ze BMW M2 proti vychozi M235i zhublo, ikdyz je k tomu obtloustla konkurence spis nemotivuje. Nizsi hmotnost a ne +15kw navic z toho udela lepsi auto. Vim ze to v BMW vedi, vsichni to vedi. Ted jeste aby se tim i ridili.
Přejít do diskuze
Nezbývá než jen dodat, že stejný motor se velmi pravděpodobně objeví v M2 Coupé, které se má odhalit už tenhle měsíc...
... A že X4 je fakt ošklivý auto. :-!
Edit: ještě by se možná hodilo říct, že pro M40i se spešl dodávají NON-RFT Michelin PSS a barva Long Beach Blue.
... A že X4 je fakt ošklivý auto. :-!
Edit: ještě by se možná hodilo říct, že pro M40i se spešl dodávají NON-RFT Michelin PSS a barva Long Beach Blue.
Proč,a na co..Však se muže jezdit devadesát a při výkonech to čoudí..Nečtete ted aférky???Vyrobci,,prosím vas už nedějte takovy dizajnový krámy,spotřebitel dostal rozum a pranýřuje,,,on prý nechce podvoná a nečistá auta........Novináři to povídali...vite??? :-!
Preco do ta? Mas velkou pravdu, maly sedan je to co BMW strasne schazi. Pokazde se za peknou A3 sedan otocim. Ano, k proporcni dokonalosti ji nejake 2-3% chybi, ale jinak (a kdyz ty muzes tak ja si taky zabycharim >😁 ) by to pro me bylo idealni auto. MB to ma, Audi to ma, jen BMW prodava male coupe (a nedivil bych se kdyby ho prodalo o rad min nez konkurence). Jestli by si ten ctyrdverak nazvali 2GC nebo 2 sedan uz by mi bylo docela jedno.
TO máš pri turbomotoroch ťažké. Octavia RS230 akože zvýšila výkon sériovej RS o 10 koní, v reále ale RS mala na brzde 247k, takže ako píšeš len priznanie reality.
Moja téza bola len o tom, že zákazníkom sa môže javiť M2 ako primálo výkonnejšia, ako M235i a z hľadiska marketingového product placementu je pre M2 optimálny priestor presne v strede medzi M235i a M4, čo je cca. tých 280 kW.
Moja téza bola len o tom, že zákazníkom sa môže javiť M2 ako primálo výkonnejšia, ako M235i a z hľadiska marketingového product placementu je pre M2 optimálny priestor presne v strede medzi M235i a M4, čo je cca. tých 280 kW.
Tých 270 tipujem aj ja, stávka platí pri 265. 😄
Btw. ak by BMW zaujímal jeden bycharský názor, ja by som skôr ako SUV-kupé bral nejaké 2 Gran Coupé, teda nejakú zmenšeninu 4GC (a teraz do mňa). 😉
Btw. ak by BMW zaujímal jeden bycharský názor, ja by som skôr ako SUV-kupé bral nejaké 2 Gran Coupé, teda nejakú zmenšeninu 4GC (a teraz do mňa). 😉
Jestli to bude "jen" těch 265 kW a 465+35 Nm (při overboostu), tak to prakticky nebude žádná změna proti N54ce v 1M. Ta sice papírové měla 250 kW, ale v reálu má 270 kW a 450+50 Nm (při overboostu), takže i ten samý točivý moment. Skoro to na mne dělá dojem, že se jen přiznalo víc z reálných čísel (jakkoli to jsou odlišné motory - N54 vs. N55).
Ve finále to ale nevadí, protože jestli udrží stejný koncept jako s 1M (a vše nasvědčuje tomu, že ano), tak vedle nemůžou šlápnout a bude to taková nová 1M s podvozkem a řízením z F80/F82. Na hmotnost jsem zvědav. 1Mko váží 1570 (EU), M235i váží 1530 (EU), tak pokud se jim to podaří dostat pod úroveň M235i (trochu o tom pochybuju), tak by to byla bomba. Víc koní to auto nepotřebuje a nižší hmotnost by jen vylepšila jízdní vlastnosti + k tomu Micheliny PSSka 255/35/19 a 275/35/19 a bude to paráda.
Ve finále to ale nevadí, protože jestli udrží stejný koncept jako s 1M (a vše nasvědčuje tomu, že ano), tak vedle nemůžou šlápnout a bude to taková nová 1M s podvozkem a řízením z F80/F82. Na hmotnost jsem zvědav. 1Mko váží 1570 (EU), M235i váží 1530 (EU), tak pokud se jim to podaří dostat pod úroveň M235i (trochu o tom pochybuju), tak by to byla bomba. Víc koní to auto nepotřebuje a nižší hmotnost by jen vylepšila jízdní vlastnosti + k tomu Micheliny PSSka 255/35/19 a 275/35/19 a bude to paráda.
To neni o marketingu ale o prodejich. Je to smutna doba, ale myslim ze tech X4 M40i prodaji vic nez pak M2. ;-\
Kazdopadne muj tip a dlouho se o tom mluvilo na na forech je 270kw. Ze to nebude vic nez 270kw se o tu flasku klidne vsadim. 😉
Kazdopadne muj tip a dlouho se o tom mluvilo na na forech je 270kw. Ze to nebude vic nez 270kw se o tu flasku klidne vsadim. 😉
Všetci to vedia, ale všetci sa tým neriadia a marketing aj tak má posledné slovo. Ostatne zameranie BMW na SUV o tom niečo vypovedá.
Btw. stavím fľašu Cabernetu, že M2 bude mať viac, ako 265 kW (lebo marketing). 😉
Btw. stavím fľašu Cabernetu, že M2 bude mať viac, ako 265 kW (lebo marketing). 😉
>😁 Pravdu máš. 😉
Raději nízkotlaké turbo, klidně i pod těch "obyčejných" 250kW, hlavně ať to má pořádný podvozek a řízení.
Raději nízkotlaké turbo, klidně i pod těch "obyčejných" 250kW, hlavně ať to má pořádný podvozek a řízení.
Z4 35is/1 M měli 340 k, což bylo o 34 k více než standardní 35i. M2 by na tom při 360 k byla tedy stejně. 😉
Podle mě nějakých pět deset asi přidají.
Podle mě nějakých pět deset asi přidají.
ked dnes uz mame "rodinne" SUVecka zrychlujuce pod 5s .... maju to dnes sportove kupatka ozaj tazke... zbohom RCZ
Tento motor v M2 je logické očakávanie, otázka je len jeho konkrétne naladenie; aktuálnych 265 kW sa mi javí ako pomerne málo; nemyslím samotný výkon, ten je viac ako dostatočný, ale z hľadiska odlíšenia od bežnej M235i a exkluzivity modelu M je rozdiel 25 kW málo. Zhora je síce M2 limitovaná M4kou s 317 kW, ktorú nemôže ohroziť, ale tých 280 kW by to mohlo byť.